Proaspat posesor de Megane R26 RS F1 Team, Proaspat posesor de Megane R26 RS F1 Team
![]() ![]() |
Proaspat posesor de Megane R26 RS F1 Team, Proaspat posesor de Megane R26 RS F1 Team
mezym |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
|
||
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
- -
|
|||
eproit |
![]()
Post
#62
|
![]() Andrei Boboc Group: Members Posts: 20 Joined: 28 March 14 From: Ploiesti ![]() |
Placutele sunt cu insertie ceramica de la ATE
18 Jun 2014, 10:30: Pozitia este destul de sus la volan nu stai ca intr-un BMW dar este diferita fata de un Megane II normal. Poze din interior nu am deocamdata ca nu am ajuns inca la service. This post has been edited by eproit: 18 Jun 2014, 09:30 |
--------------------
Renault
Megane 2 RS
2004
- PH-23-EPR
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Alta intrebare. De ce nu Ferodo DS2500 ? EBC Yellow Stuff ? etc, samd ?
ATE nu stiu sa fie o referinta-n domeniul materialelor de frictiune. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
eproit |
![]()
Post
#64
|
![]() Andrei Boboc Group: Members Posts: 20 Joined: 28 March 14 From: Ploiesti ![]() |
ATE echipeaza Maserati, Mercedes si altele din fabrica sunt printre cei mai buni.
Ideea e ca cele ceramice nu mai fac atata mizerie si ca si performante sunt foarte bune |
--------------------
Renault
Megane 2 RS
2004
- PH-23-EPR
|
|
corbex |
![]()
Post
#65
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Draga domnule coleg!
Si alti tovarasi au descurajat si dezaprobat postarile straine in jurnalul lor. Lumea le-a respectat dorinta. Acum ei scriu, ei citesc. La ce-i bun un asemenea jurnal? La un moment dat administratia a vrut sa faca split la jurnale si sa-l subimparta in doua sectiuni. "Nu vreau nimic, doar ma laud" si "Jurnalul Annei Frank". Partea proasta e ca un forum nu poate trai din orgoliul membrilor. |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Mizerie fac al fel de multa, doar ca praful are o culoare mai deschisa.
Exista unele discuri de Mercedes, perforate, care dupa 30-40.000 km arata de regula deplorabil, costa o avere si se cer inlocuite cu tot cu fiecare set de placute. Nu zic cine le fabrica. Am mers cu Haudi echipat fata/spate cu ATE Power Disc si placutele dedicate (ceramice) si in nici un caz nu au prestat in concordanta cu pretul si pretentiile producatorului. Eu raman la ideea mea fixa, ATE este o firma mainstream cu pretentii si preturi nesustinute de performante in realitate. La fel de fixa-i si ideea cu Brembo + Ferodo DS. This post has been edited by dr_mKe: 18 Jun 2014, 09:47 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Mult mai mult am vazut sistem de franare Brembo pe masinile de care spui tu ... decat ATE
Chiar si RS-ul care vine cu asa ceva de la mama lui .. vine cu brembo |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
eproit |
![]()
Post
#68
|
![]() Andrei Boboc Group: Members Posts: 20 Joined: 28 March 14 From: Ploiesti ![]() |
La o masina care are depaseste 300 de cai putere si are o greutate de 2 tone si se merge sportiv cu ea e normal ca discul sa se uzeze repede.
Poti schimba discurile la 200.000 de kilometrii sau la 50.000 totul depinde de stilul de condus |
--------------------
Renault
Megane 2 RS
2004
- PH-23-EPR
|
|
mezym |
![]()
Post
#69
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Brembo la discurile fata. Pe spate doar la versiunile R26.
Placutele de frana in toate cazurile nu sunt Brembo (ca si echipare standard). |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
- -
|
|
eproit |
![]()
Post
#70
|
![]() Andrei Boboc Group: Members Posts: 20 Joined: 28 March 14 From: Ploiesti ![]() |
Corbex daca postarile tale si a altor colegi ar fi fost lipsite de rautati nu m-ar fi deranjat. Dar daca tie ti se pare normal nu ai decat !
18 Jun 2014, 10:53: Mezym probabil ai dreptate nu am putut sa ma documentez destul de mult despre masina pentru a putea sa te contrazic. Dar sasiul CUP a fost pus si in 2004 pe Megane RS This post has been edited by eproit: 18 Jun 2014, 09:53 |
--------------------
Renault
Megane 2 RS
2004
- PH-23-EPR
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Nu m-am facut inteles. Discurile respective se uzeaza total neuniform, valurit dupa pattern-ul gaurilor, multe prezinta fisuri.
Se inlocuiesc tocmai din cauza uzurii in valuri, nu din cauza atingerii limitei fizice de uzura. Discul este foarte foarte gros. Materialul si tratamentul aplicat materialului sunt insa proaste, iar pretul astronomic. This post has been edited by dr_mKe: 18 Jun 2014, 09:55 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
eproit |
![]()
Post
#72
|
![]() Andrei Boboc Group: Members Posts: 20 Joined: 28 March 14 From: Ploiesti ![]() |
Am condus Golf 5 GTI si cu DSG si fara si nu se compara cu Megan-ul
Singurul lucru Megan-ul este mult mai rigid fata de un Golf GTI dar se compenseaza cu stabilitatea. |
--------------------
Renault
Megane 2 RS
2004
- PH-23-EPR
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
eproit |
![]()
Post
#74
|
![]() Andrei Boboc Group: Members Posts: 20 Joined: 28 March 14 From: Ploiesti ![]() |
dr_Mke nu am auzit de asa ceva probabil ai dreptate ! Si eu am vazut de la Ferodo multe discuri si placute de proasta calitate nu intra in discutie DS2500
|
--------------------
Renault
Megane 2 RS
2004
- PH-23-EPR
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Discurile Ferodo am senzatia ca le face TRW, branduite Ferodo. Sunt proaste.
Placutele Ferodo SL sunt slabe, dar de restul chiar ma indoiesc. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
eproit |
![]()
Post
#76
|
![]() Andrei Boboc Group: Members Posts: 20 Joined: 28 March 14 From: Ploiesti ![]() |
cj98czh ai idee ce include versiunea CUP la Megane ?
18 Jun 2014, 11:07: Din pacate avem si noi tuneri de renume cum ar fi Exelixis Motorsport care chiar fac treaba buna ! 18 Jun 2014, 11:13: Blow Off-ul a fost dat jos era de la HKS nu aveam nevoie pentru ca turbina este prevazuta cu asa ceva de producator are o plosca care descarca in admisie. This post has been edited by eproit: 18 Jun 2014, 10:13 |
--------------------
Renault
Megane 2 RS
2004
- PH-23-EPR
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
magicpenguin |
![]()
Post
#78
|
![]() RS Addicted Group: Members Posts: 5 Joined: 16 September 13 From: Bucharest ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 18 Jun 2014, 08:27) @ pinguin: discurile perforate de calitate buna nu crapa cu una cu doua. Porkerele au toate discuri perforate (lasam la o parte ceramicele) si nu crapa. Daca mai sunt si de otel, chiar nu intra-n discutie. Probleme cu discurile de fonta sunt in +90% din cazuri din cauza rodajului incorect, urmate de exploatarea la fel de incorecta. Am avut pe SupeRNova discuri Brembo HP perforate, de R5, cu o mica modificare la prinderea etrierului + distantiere de 10 mm pentru roti, le-am inrosit de nu tin minte cate ori, de crapat n-au crapat. Cine-i bolovan distruge orice sistem de franare. HP-urile de pe Logan au prea putini km sa ma pronunt. Am umplut insa de microfisuri (sute) discuri lise (editai, excuze), dupa 2 ture de Bv-Cheia si am distrus un set de B-Max dupa 3 treceri succesive pe Poiana-Bv - Rasnov. Daca eram cu 5% mai retinut la franari, nu se intampla nimic. Eu am R26 cu discuri OEM perforate. Au microfisuri dupa nici 10.000 km si chiar am o vaga idee despre cum se foloseste corect frana. Nu poti totusi sa compari forta de franare a unui etrier de SuperNova cu forta unui Brembo in 4 pistoane. QUOTE(dr_mKe @ 18 Jun 2014, 09:18) Ma repet. Porkerele aveau discuri perforate din fonta si totusi nu crapau asa cu una cu doua. Astazi se poarta cele din otel flotante. Brembo face discuri excelente, mai putin BMax. Placute de frana ? OEM sau DS-uri, etc, samd ? Uite cum arata niste discuri de Porsche OEM: 4215021636_2ccf1d1a15_b.jpg ( Size: 326.45k ) Number of downloads: 883 4280335799_8b634e3888_b.jpg ( Size: 288.91k ) Number of downloads: 986 Crede-ma am vazut multe discuri perforate cu fisuri. De la ATE Powerdisc la Brembo, EBC (despre care am o parere foarte proasta), Zimmermann si altele. Le poti gasi si tu foarte rapid pe Google (cracked brake rotor). Si cand te gandesti ca discurile sunt perforate doar pentru reducerea greutatii nu pentru franare mai eficienta, data viitoare o sa-mi cumpar linistit un set de discuri clasice. QUOTE(mezym @ 18 Jun 2014, 09:24) Si eu sunt interesat de o asa jucarie, numai ca sunt indecis intre un RS II si Laguna Coupe GT 205. Tu si baiatul cu R26 F1: ati condus si Megane-uri II obisnuite? Pozitia in scaun la RS e tot asa sus ca la varianta standard? Interiorul lui se vede clar intr-o poza ca are scaunele standard de RS, nu cele Recaro asa cum le are orice R25 sau R26. Mie mi s-a parut ca acestea au aceeasi pozitie ca in Megane-ul non-RS. Cele Recaro cum am eu, sunt si mai enervante pentru ca nici macar nu au reglaj pe inaltime. Sunt fixe. QUOTE(dr_mKe @ 18 Jun 2014, 09:32) Alta intrebare. De ce nu Ferodo DS2500 ? EBC Yellow Stuff ? etc, samd ? ATE nu stiu sa fie o referinta-n domeniul materialelor de frictiune. Dupa cum spuneam mai sus, nici EBC nu sunt ce par a fi. Sunt forumurile pline de oameni care se plang de ele. Decat Yellow mai bine un DS Performance (atentie nu DS2500). E aceeasi zona de pret. Daca vrei sa stai in fata, mergi pe Carbone Lorraine de exemplu. QUOTE(eproit @ 18 Jun 2014, 09:51) Mezym probabil ai dreptate nu am putut sa ma documentez destul de mult despre masina pentru a putea sa te contrazic. Dar sasiul CUP a fost pus si in 2004 pe Megane RS Omule, mie vad ca refuzi sa imi raspunzi desi ti-am expus punctual si cu bun simt indoielile mele. Intelege faptul ca abia in 2005 a aparut Trophy care a venit in editie limitata cu toate modificarile de directie, suspensie, etrieri vopsiti, etc. Cand s-a epuziat stocul de Trophy, au introdus in oferta pachetul Cup care continea toate imbunatatirile de pe Trophy. Nu ai cum sa ai CUP in 2004 si dupa cum am mai spus, nici macar etrieri rosii nu ai pe masina. QUOTE(dr_mKe @ 18 Jun 2014, 09:54) Discurile respective se uzeaza total neuniform, valurit dupa pattern-ul gaurilor, multe prezinta fisuri. Asta se intampla si cu OEM-urile de R26. QUOTE(eproit @ 18 Jun 2014, 10:05) cj98czh ai idee ce include versiunea CUP la Megane ? <span class='edit'>18 Jun 2014, 11:07:</span> Din pacate avem si noi tuneri de renume cum ar fi Exelixis Motorsport care chiar fac treaba buna ! Eu am si ti-am spus mai sus. Inca mai crezi ca ai pachet CUP? Daca Exelixis modifica GTR-uri si VAG-uri nu inseamna ca vor fi in stare sa faca un soft corect si pentru Sagem-ul S3000 de pe Megane. Trebuie sa te adresezi unui tuneri dedicat. Nici macar KTR (daca ai idee despre ce vorbesc) nu face un soft foarte bun pentru Megane! Sunt destule Megane-uri 2 care au soft, scot pe dyno 250 - 265 CP si in linie dreapta mananca praf de pe unul stock. De ce? Pentru ca hartile sunt facute mizerabil cu o curba proasta de cuplu si scot puterea doar sus unde practic nu ai nevoie de ea. Nu tot ce zboara se mananca. La 420NM indoi garantat bielele in motor si nu e greu sa ajungi acolo. Daca cel care face softul nu are know-how pentru masina asta, ti-o face pachet fara sa isi dea seama. |
--------------------
Renault
Megane RS 265
2014
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
clone wars.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Fisurile apar de regula la schimbarile rapide de temperatura, calitate slaba a discului.
Nu fac comparatie cu forta etrierului de pe SN. Temperaturi excesive au vazut de multe ori, doar ca au ajuns acolo treptat in general si s-au racorit progresiv, lucru care conteaza. De necontestat, gaurile sunt puncte de concentrare a fortelor care apar in disc atunci cand se dilata/contracta. Cele flotante se pot dilata/contracta radial dupa voie. Cele turmate nu si de aici.bataile, fisurile . . . Un sistem bine "asortat" ar trebui sa nu sara de 600 si ceva de grade decat in mod exceptional. Cel de Logan stock, ventilat, ajunge usor peste 800. Am vazut nenumarate exemple de masini care se dau la.varii grupe cu discuri Brembo lise (care rezista fara probleme semnificative) si diverse tipuri de Ferodo DS sau CarboneLorraine. Astea ultimele scartaie atat de rau, nu pot descrie in cuvinte, trebuie auzite. DS Performance duc lipsa finetii cand ajung la capatul domeniului de temperatura fata de DS2500, insa indeplinesc norma europeana R90, fiind.legale pt utilizarea stradala. This post has been edited by dr_mKe: 18 Jun 2014, 11:13 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cdadan |
![]()
Post
#81
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Cu co2 206 taxa iese pe la 2200. Tu rotunjesti tot timpul in sus? Altfel nu vad cum ti-au iesit 2 tone.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
UXE |
![]()
Post
#82
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
La Subaru se ovalizeaza, nu se crapa
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#83
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
cj98czh |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
cdadan |
![]()
Post
#85
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(R19/16v @ 18 Jun 2014, 12:58) Evident. "pa" este echivalent cu "la revedere", nu cu "adio". Pentru cultura ta generala: http://dexonline.ro/definitie/pa |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
QUOTE(AR-18-MOS @ 17 Jun 2014, 21:02) Pot sa te intreb si cine ti-a recomandat prostiile astea? Daca tot ii contrazic, atat pe Vali Porcisteanu cat si pe Claudiu David. Chiar sunt curios de numele celui care ti-a spus asta. Se accepta si niste diplome, evident de la scoli de pilotaj mai bune decat VPDS si Claudiu David Driving Academy, de pe unde am eu. Ia cu paine. Si inghitituri mici sa nu te ineci. https://www.youtube.com/watch?v=OcwbexpPMAk https://www.youtube.com/watch?v=rGtCYoBxp6Y https://www.youtube.com/watch?v=1sAbQ5wRr0o |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#87
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#88
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
QUOTE(bmwh548 @ 18 Jun 2014, 13:26) Ia cu paine. Si inghitituri mici sa nu te ineci. https://www.youtube.com/watch?v=OcwbexpPMAk https://www.youtube.com/watch?v=rGtCYoBxp6Y https://www.youtube.com/watch?v=1sAbQ5wRr0o ![]() ![]() ![]() Imi pare rau, o sa iti las tie painea, atunci cand ne vom intalni prin regrupari sau inainte de start in PS. Vad ca ai nevoie de ea, ca toti moldovenii. ![]() QUOTE(IRONICK @ 18 Jun 2014, 13:28) Cel mai tare e ca el a pus clipuri care-i contrazic afirmatiile si sustin ce-am spus eu. Da' poate e placerea lui sa fie acoperit de maro, nu poti sa-i judeci placerile bolnave. ![]() This post has been edited by AR-18-MOS: 18 Jun 2014, 12:59 |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
bmwh548 |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Ca de obicei. Cand ramai fara argumente faci ce te duce capul. Lasa, poate o sa cresti mare intr-o buna zi.
Edit: cand o fi sa vina ziua aia sa-mi arati si mie cum ma contrazic clipurile. Sper ca nu mor inainte sa o apuc. This post has been edited by bmwh548: 18 Jun 2014, 19:21 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#90
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Moldovene, stiu ca vrei sa-ti fac un desen ca sa intelegi, eventual sa ti-l las sa-l si colorezi dup-aia, da' talentul la desen nu ma ajuta si nici la pedagogie speciala nu ma pricep.
Asa ca, pune mana si invata: Singura pozitie corecta a mainilor pe volan, este ora 9:15(sau ora 9 si ora 3), si totodata la orice manevra executata din pozitia asta, volanul intotdeauna se roteste prin impingere cu mana, nu prin tragere. Restu-s povesti de la moldoveni decrepiti ce s-au facut instructori de plictiseala. QUOTE mainile se tin pe volan la orele 9 si 3. In pozitia asta, incheiturile coatelor trebuie sa fie flaxate, in nici un caz intinse! Daca tii volanul cu mainile complet intinse nu vei avea nici forta si nici rapiditatea de a corecta atunci cand ajungi intr-o situatie critica. La 9 si la 3 este pozitia cea mai buna pentru manevre rapide, cu ce mai mare amploare a miscarii. Ati vazut ca volanele masinilor actuale au pozitiile de prindere exact asa, la 9 si 3. Este pozitia ideala pentru manevre rapide. QUOTE Steer through the flat curves and bends with the hands located at 9:15. Steer around the sharper corners by relocating the hand and the direction of the corner and pulling the wheel from under the opposite hand, which stays stationary. To bring it back straight, relocate the opposite hand and pull back. P.S. Lasa clipurile unde se desfasoara totul cu viteza, uita-te aici. E povestit incet, pe intelesul tau. P.P.S. Vezi sa nu te incurce painea aia daca cumva iei startul in speciala! ![]() This post has been edited by AR-18-MOS: 18 Jun 2014, 19:57 |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 21:37 |