DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> magazin la parterul blocului, nu vrea lumea din bloc

radian
post 19 Aug 2014, 20:53
Post #61


gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama...


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 17 January 05
From: petrosani




Primaria mi-a pus frana din prima. Am depus documentatia penru eliberarea Certificatului de urbanism pentru construirea unei scari de acces la un apartament la parter si mi-au cerut PUD si Studiu geotehnic. Tanti sefa de la urbanism e tampita...





This post has been edited by radian: 19 Aug 2014, 20:53


--------------------
dacia logan ambition 2005 - HD 06 LDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kato
post 19 Aug 2014, 20:56
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 17 October 06
From: barlad




si are dreptul (legal) sa-ti ceara asa ceva?


--------------------
renault scenic 2000 rxt - scenic III 1.6 dci - vs 05 glx vs 79 glx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 19 Aug 2014, 21:21
Post #63


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Kato, se plictisea ea, p-acolo prin primarie, si s-a gandit cum sa-i puna piedici lui radian, eventual sa faca si-un mic abuz, ca n-a mai avut unul cam de mult. Asta crezi? tongue.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radian
post 20 Aug 2014, 05:08
Post #64


gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama...


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 17 January 05
From: petrosani




Eu unul, da, asta cred, Ce PlLM de studiu geotehnic sa necesite o scara exterioara de acces "lipita" de un bloc construit cu vreo sase decenii in urma, cand in zona nu exista nicio suspiciune de degradarea solului?

M-am uitat, de curiozitate,, cam care sunt cheltuielile pe care le presupune un astfel de studiu. Se pare ca "sare" de 15k euro. Daca mai adaug si PUD-ul si avizul de mediu si restl avizelor solicitate sar de 20k euro. Ma indoiesc ca in Romanica a cheltuit cineva atatia bani doar pentru obtinerea autorizattiei de constructie pentru transformarea unui apartament de bloc in spatiu comercial.

This post has been edited by radian: 20 Aug 2014, 05:09


--------------------
dacia logan ambition 2005 - HD 06 LDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 20 Aug 2014, 07:06
Post #65


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




cu 20 k euro iei 4 baraci-container, le asezi convenabil si-ti faci magazin in ele.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacis
post 20 Aug 2014, 07:06
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




QUOTE(radian @ 20 Aug 2014, 06:08)
Eu unul, da, asta cred, Ce PlLM de studiu geotehnic sa necesite o scara exterioara de acces "lipita" de un bloc construit cu vreo sase decenii in urma, cand in zona nu exista nicio suspiciune de  degradarea solului?

M-am uitat, de curiozitate,, cam care sunt cheltuielile pe care le presupune un astfel de studiu. Se pare ca "sare" de 15k euro. Daca mai adaug si PUD-ul si avizul de mediu si restl avizelor solicitate sar de 20k euro.
*

Just, maestre. Tanti aia teafara nu-i! Cum sa ceara asa ceva?! mad.gif

Studiul geotehnic se cere cand ai sapatauri de facut, parca minim 1 metru. Iar PUD-ul, aia chiar e o tampenie, desi pentru solicitarea asta s-ar putea sa aiba o minima acoperire legala. Iar asta e destul de scump.

Cat priveste studiul geotehnic, si aici sunt studii si studii. Costa cateva mii de lei un studiu pentru un foraj de apa de mare adancime, iar unul strict pentru constructii cateva sute de lei, maxim 2000. Io am facut (chiar daca nu mi-a cerut prin PUZ) pentru ca printre altele inginerul care facea calculul structurii se ocupa cu asa ceva. Cred ca a forat 6 ori 9 metri. A durat trei-patru ore forajul si notarea straturilor. Cred ca a costat sub 1000 de lei.


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 20 Aug 2014, 08:27
Post #67


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.732
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(radian @ 19 Aug 2014, 21:53)
Primaria mi-a pus frana din prima. Am depus documentatia penru eliberarea Certificatului de urbanism pentru construirea unei scari de acces la un apartament la parter si mi-au cerut PUD si Studiu geotehnic. Tanti sefa de la urbanism e tampita...
*


Si daca faci o scara metalica tot rahaturi de astea o sa iti ceara?


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 20 Aug 2014, 08:38
Post #68


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Pentru aia nici nu trebuie sa-i mai intrebe. O face amovibila. Problema e cu spartul peretelui, acolo unde urmeaza sa fie usa.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacis
post 20 Aug 2014, 08:59
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




QUOTE(corbex @ 20 Aug 2014, 09:38)
Problema e cu spartul peretelui, acolo unde urmeaza sa fie usa.
*

Pai da. Ca afecteaza structura de rezistenta a intregului cartier!


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 20 Aug 2014, 09:05
Post #70


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




In Bucuresti e plin de apartamente cu peretele spart. Farmacii, magazine generale, frizerii, etc. Unde a fost fereastra s-a prelungit spartura pina jos.

This post has been edited by corbex: 20 Aug 2014, 09:06


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 20 Aug 2014, 09:18
Post #71


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Unii s-au intins si in afara blocului...


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vercingetorix
post 20 Aug 2014, 09:30
Post #72


Dusmanii imi poarta pica, dar n-au valoarea mea...


Group: Members
Posts: 138
Joined: 20 April 06




Se poate face vila la bloc...

Attached thumbnail(s)
vila_din_bloc.jpg ( Size: 239.3k ) Number of downloads: 139


--------------------
Dacia 1310 break 1985 pt. export 2 canistre de benzina shpaga la IDMS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kato
post 20 Aug 2014, 09:58
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 17 October 06
From: barlad




se poate..numai ca primaria a darmat minunea....*cred ca vorbim de acelasi caz care a fost acum cativa ani prin presa*


--------------------
renault scenic 2000 rxt - scenic III 1.6 dci - vs 05 glx vs 79 glx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 20 Aug 2014, 11:10
Post #74


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.732
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(corbex @ 20 Aug 2014, 10:05)
In Bucuresti e plin de apartamente cu peretele spart. Farmacii, magazine generale, frizerii, etc. Unde a fost fereastra s-a prelungit spartura pina jos.
*



In toata tara e asa. Si apartamentul in care locuiesc eu e in aceeasi situatie: nu avea initial balcon si apoi s-a prelungit spartura pentru fereastra pana jos ca sa devina usa balconului. Dar in 1992 cand s-a intamplat asta, s-a facut studiu de impact (sau cum naiba ii zice) asupra rezistentei ulterioare a peretelui. In plus, prevazut prin proiect, exista doua rame metalice si o traversa in cadrul actualei usi.
Iar pentru balcon nu apare niciun studiu geotehnic.

Si sa zicem ca din cauza ca sunt galerii de mina pe acolo pe la Petrosani or exista niste cerinte speciale, dar sa ceri studiu geotehnic pentru o amarata de scara mi se pare si mie o tampenie. Tot in Valea Jiului, socrul meu si-a scos autorizatie de constructie pentru un garaj dublu, lipit de o magazie. Nu i s-a cerut niciun studiu geotehnic.

This post has been edited by marksman: 20 Aug 2014, 11:11


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radian
post 20 Aug 2014, 17:56
Post #75


gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama...


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 17 January 05
From: petrosani




QUOTE(dacis @ 20 Aug 2014, 08:06)
... Studiul geotehnic se cere cand ai sapatauri de facut, parca minim 1 metru. Iar PUD-ul, aia chiar e o tampenie, desi pentru solicitarea asta s-ar putea sa aiba o minima acoperire legala...
*



Legea care reglementeaza nevoia unui PUD are niste formulari generale, practic, poti incara orice constructie ca avand nevoie de PUD.

Adancimea fundatiei nu e un criteriu. Pana si groapa de fundatie pentru un stalp de poarta, cel putin teoretic, are cca. un 1 m adancime. Este adancimea de inghet care variaza de la o zona geografica la alta, dar este de 1 m, plus, minus 20 cm.

Marksman, lucrarile miniere nu au nicio legatura. biggrin.gif Alea sunt la la sute de metri adancime.

This post has been edited by radian: 20 Aug 2014, 17:58


--------------------
dacia logan ambition 2005 - HD 06 LDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 18:00
Forum Renault