Scurta analiza - clasa compacta, by AND (thanks to SIAB)
![]() ![]() ![]() |
Scurta analiza - clasa compacta, by AND (thanks to SIAB)
GolfIII |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
|
||
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|||
MariusI |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 24 March 03 From: Bucuresti ![]() |
Mda. Decat ca motorul de 1.5 / 105 se vinde acum, deci e cat se poate de actual.
Chestia cu consumul de ulei la tdi-uri e cat se poate de actuala, dupa cum banuiesc ca stii daca citesti forumul vw. Si e si un ulei scump, pentru PD, dupa cum iarasi banuiesc ca stii. Si daca ai obiectii referitoare la motoarele Renault, mai exista si Fiat/GM cu motorul de 1.9. Putem sa facem tabele si cu asta, daca e nevoie. Eu inteleg ca tu esti fan vw, dar esti putin 'subtire' la partea cu argumentatia.. |
--------------------
Solenza
Scala Dixit.
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
QUOTE(MariusI @ 3 Nov 2005, 10:46) Mda. Decat ca motorul de 1.5 / 105 se vinde acum, deci e cat se poate de actual. Chestia cu consumul de ulei la tdi-uri e cat se poate de actuala, dupa cum banuiesc ca stii daca citesti forumul vw. Si e si un ulei scump, pentru PD, dupa cum iarasi banuiesc ca stii. Nu am spus ca nu este adevarat, spun numai ca acest consum este normal pentru un motor de acest fel. 0,5 - 2 l de ulei la 15.000 Km nu reprezinta nimic (in multe cazuri, dupa rodaj, consumul s-a diminuat mult), decat poate niste argumete "slabute" cand nu cunosti subiectul. Asa pot sa-ti spun si eu de faptul ca tu schimbi antigelul la 2 ani, in timp ce la VW nu se schimba niciodata. Are vreo importanta? QUOTE(MariusI @ 3 Nov 2005, 10:46) Si daca ai obiectii referitoare la motoarele Renault, mai exista si Fiat/GM cu motorul de 1.9. Putem sa facem tabele si cu asta, daca e nevoie. Nu am obiectii la motoarele Renault, care sunt foarte bune, de altfel. Am obiectii la ceea ce scrii tu, adica folclor. Putem discuta de orice motor doresti. TDI-ul PD, are cele mai mari performante dintre toate diesel-urile de pe masini care transporta persoane. Uite doua recorduri mondiale in materie de consum. Este vorba de TDI-ul PD de 2.0 l - cel mai mic consum specific in regim economic = 193 g/kwh - cel mai mic consum specific in regim full load = 200 g/kwh Randamentul TDI-ului in regim economic, este: n = ((1/0.193 kg) * 3,6 MJ)/42,8 MJ/kg = 0,4358 n = 43,58 % Asta atat timp cat randamentul motorului tau este intre 20-30 %. Cel mai economic motor diesel, montat pe un vapor, are randamentul putin peste 50 %. QUOTE(MariusI @ 3 Nov 2005, 10:46) Eu inteleg ca tu esti fan vw, dar esti putin 'subtire' la partea cu argumentatia.. Nu sunt un fan VW ci sunt un fost posesor VW. Cat despre partea cu argumentatia m-ai facut praf. Nici nu stiu de und esa incep sa-ti argumentez... |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
MariusI |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 24 March 03 From: Bucuresti ![]() |
Si Concorde-ul e singurul avion de pasageri supersonic, si cu toate astea a fost scos din uz. Chiar presupunand ca ce spui tu e adevarat, singura posesie a unui record nu inseamna ca produsul respectiv e indicat in utilizare, sau mai bun over-all fata de altele.
As putea sa te intreb si care exact e folclorul (afirmatie neadevarata) din ce spun eu, dar nu ma pasioneaza flame-urile, asa ca pentru mine subiectul 'motoare' e inchis. Ca un PS, antigelul nu are absolut nici o legatura cu motorul. Si nu cred ca s-a inventat unul care sa isi pastreze nealterate calitatile pe timp nedefinit, asa ca daca ai de gand sa nu il schimbi deloc, mult succes ![]() |
--------------------
Solenza
Scala Dixit.
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
QUOTE(MariusI @ 14 Oct 2005, 18:54) Octavia are acelasi volan de camion, plus dotari saracacioase, plus bordul care mie mi se pare respingator. Plus nici un sistem de amarare a chestiilor in portbagaj (sau poate mi-a scapat mie). Oricum, Octavia era scoasa de pe lista pentru ca nu au un motor diesel decent. Golf: banal, pret excesiv. La ambele, aceeasi mentiune cu motorizarile diesel 'perimate'. Ceea ce ai scris aici dovedeste ca nu cunosti mai nimic despre aceste motoare. Acesta este folclorul. De fapt acest lucru a fost sesizat si de altii. QUOTE(MariusI @ 17 Oct 2005, 19:33) E dreptul fiecaruia sa prefere ce motor vrea, perimat sau nu. Cu toate astea, cuvantul cheie din fraza de mai sus e 'a fost'. Cred ca VW e singurul fabricant care nu are inca motoare common-rail, in timp ce Renault a ajuns la generatia a 3-a deja. Ca sa nu mai spun ca actualul TDI necesita un ulei scump, din care mai si mananca, ceea ce n-am auzit sa se spuna despre un motor Renault. Iar dpdv performante, uite comparatie: 1.9 TDI: 77KW, 250Nm, consum pe Octavia 7.7/4.7/5.8, 100 in 12.2 1.5 dCi: 78KW, 240Nm, consum pe Megane 5.8/4.1/4.7, 100 in 11.2 Prin ce e mai evoluat TDI-ul ? Ca sa nu mai amestecam in ciorba alti fabricanti (Fiat, Honda, etc) Prin ceea ce ai scris aici dovedesti ca nu esti fair-play. De unde ai luat date, eu le-am luat de pe siturile celor 2 producatori, tu? Performantele si consumul Octaviei sunt diferite decat cele anuntate de Skoda. De asemenea, dovedesti ca habar n-ai ca Renault este cu 2 ani in urma VAG cu privire la motoarele common rail de genratia 3. In plus, VAG are motoare de 2 ani cu injectoare piezoelectrice si arbori de echilibrare, in timp ce Renault le are disponibile abia de la anul. VAG are motoare diesel pe care concurenta incerca cu disperare sa le copieze (ex: GM/Opel/Fiat incerca sa scoata un motor echivalet cu V10 de pe Touareg si Phaeton, motor abtinut in premiera modiala prin "unirea" a doua motoare cu 5 cilindri) Este cel mai laudat motor diesel in acest moment. Prin ce este evoluat TDI? Pai ti-am raspuns. PD-ul este motorul cu cel mai mare randament din lume, din istorie. Dar asta nu este "argumentatie" scuza-ma daca sunt cam subtire la acest capitol, cum te exprimai mai devreme, tot ceea ce trebuie sa stim este doar "TDI suck" si "TDI'u mananca ulei" si cica cu asta ne consideram informati. ![]() Replici de genul celei aduse de tine cu Concorde le aduceam pe timpul gimnaziului cand discutam de Ferrari, Porsche, Lambo etc P.S. de asemenea, cred ca este informat gresit cu privire la sensul cuvantului flame. Informeaza-te mai bine! ![]() |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
QUOTE(GolfIII @ 1 Nov 2005, 10:52) VW inca nu are common rail, insa au facut un anunt oficial prin care spun ca vor renunta la PD-uri si vor trece la common rail. Aici l-am corectat pe Kramer care spunea ca VW are deja CR. De fapt voiam sa spun ca nu are CR 3 si nu CR. Oricum se pare ca am grsit. Din 2004 si Phaeton este dotat cu motorul de 3.0 l CR de generatie 3 |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
MariusI |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 24 March 03 From: Bucuresti ![]() |
Uite, pentru tine, mai fac o exceptie:
citeste titlul topicului. Care vw sau skoda are motor CR in clasa compacta ? Ca altfel ajungem sa discutam despre Iveco saur Renault Master, ca sa nu mai vorbesc de faptul ca Renault nu are competitie in gama Touareg. Iar datele respective le-am luat de pe renault.fr si skoda.ro (sau aviamotors.ro, nu mai stiu exact) In plus, faptul ca exista anumite inovatii tehnologice (vezi piezoelectric), nu inseamna faptul ca insasi conceptia motoarelor (vorbim de cele de 1.9 si 2.0, da ??) este veche. Si acum partea de informare: flame = an inflammatory opinion or criticism distributed by e-mail or posted on a newsgroup, conform google |
--------------------
Solenza
Scala Dixit.
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
QUOTE(MariusI @ 14 Oct 2005, 18:54) Oricum, Octavia era scoasa de pe lista pentru ca nu au un motor diesel decent. Golf: banal, pret excesiv. La ambele, aceeasi mentiune cu motorizarile diesel 'perimate'. F A L S Ti-am demonstrat cu tabelele comparative. Atat VW cat si Octavia au motoare mai performante decat Megane din toate punctele de vedere. Asta cu atat mai mult cu cat ambele sunt mai grele decat Megane. Sa nu mai punem la socoteala faptul ca toate motoarele Golf-ului sunt EURO 4, Megane nu are EURO 4 decat la noul motor de 106 CP care nu exista pe piata romaneasca. Megane castiga clar la capitolul trepidatii si zgomot in exterior, in interior VW/Octavia s-ar putea sa aiba un usor avantaj. Deci, prin motoare "perimate" nu dovedesti decat ca nu stii despre ce vorbesti. ![]() QUOTE(MariusI @ 17 Oct 2005, 19:33) Cred ca VW e singurul fabricant care nu are inca motoare common-rail, in timp ce Renault a ajuns la generatia a 3-a deja. F A L S VAG are motoare common rail din anul 2000. Comon rail de generatia a 3-a are din anul 2003. Renault va avea abia in anul 2006. Inca o data VAG 2003, Renault 2006. ![]() QUOTE(MariusI @ 17 Oct 2005, 19:33) Iar dpdv performante, uite comparatie: 1.9 TDI: 77KW, 250Nm, consum pe Octavia 7.7/4.7/5.8, 100 in 12.2 1.5 dCi: 78KW, 240Nm, consum pe Megane 5.8/4.1/4.7, 100 in 11.2 Prin ce e mai evoluat TDI-ul ? Ca sa nu mai amestecam in ciorba alti fabricanti (Fiat, Honda, etc) F A L S Am incercat sa gasesc de unde ai datele referitoare la consumul/performantele Octaviei. Ti-am urmat sfatul si am mers pe cele doua situri. Nici vorba de asa ceva. Mi-e greu sa cred ca nu-ti mai amintesti locul de unde le-ai luat dar ti-ai amintit cu atata "exactitate" datele statistice, mai ales ca nu-ti lua mai mult de 2-3 minute sa verifici ![]() Pana la proba contrarie nu pot sa spun decat ca ai incercat intr-un mod pueril sa falsifici datele. ![]() Ti-am prezentat un tabel comparativ un deTDI-ul era de fiecare data deasupra DCI-ului. Tu vii si-mi spui ca exista un singur motor care este deasupa TDI-ului si acela inexistent pe piata? ![]() |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
QUOTE(MariusI @ 18 Oct 2005, 13:15) N-am nimic impotriva vw, dar am impotriva celor care sunt partizanii firmei orbeste, fara alte argumente decat 'ca e tdi, frate'. Tu faci parte dintr-o categorie similara: "TDI'u e perimat, TDI'u sucks" fara sa stii mai nimic dspre TDI-uri, DCI-uri, HDI-uri etc si diferentele dintre ele... ![]() QUOTE(MariusI @ 18 Oct 2005, 13:15) Apropos, mai exista vreun producator de masini din clasa compacta la care 5 usi sa fie dotare optionala si sa coste 700E ??? Si asta e tare. Nu stiu daca si la altii costa 700 E, stiu insa sigur ca si la altii exista ca o dotare optionala. Ti-as vorbi despre ceea ce a insemnat clasa compacta adica "clasa Golf", ti-as mai putea vorbi de hot hatch si de felul cum arata aceste masini (printre care si Renault a avut reprezentanti de seama)... dar nu cred ca am s-o fac ![]() QUOTE(MariusI @ 3 Nov 2005, 19:18) Ca un PS, antigelul nu are absolut nici o legatura cu motorul. Si nu cred ca s-a inventat unul care sa isi pastreze nealterate calitatile pe timp nedefinit, asa ca daca ai de gand sa nu il schimbi deloc, mult succes Legatura antigelui cu motorul este similara cu legatura uleiului cu motorul. Eu ti-am dat un exemplu, iti mai pot da unul, daca vrei: uleiul din cutie nu se schimba niciodata, decat la reparatii. Asta e... calitate germana ![]() ![]() QUOTE(MariusI @ 4 Nov 2005, 10:04) Ca altfel ajungem sa discutam despre Iveco saur Renault Master, ca sa nu mai vorbesc de faptul ca Renault nu are competitie in gama Touareg. Intr-adevar, esti foarte bine documentat. Uneori, cand nu mai ai ce spune observ ca aduci vorba despre avioane si camioane. In episodul urmator probabil ca urmeaza submarinele. In restul cazurilor, nu stii despre ce vorbesti. ![]() P.S. Aici cred ca voiai sa spui ceva de genul: Renault nu are un competitor pentru Touareg QUOTE(MariusI @ 4 Nov 2005, 10:04) In plus, faptul ca exista anumite inovatii tehnologice (vezi piezoelectric), nu inseamna faptul ca insasi conceptia motoarelor (vorbim de cele de 1.9 si 2.0, da ??) este veche Sunt sigur ca si aici voiai sa spui altceva. ![]() QUOTE(MariusI @ 3 Nov 2005, 10:46) Asta este pasajul meu preferat. Toti am avut cate ceva de invatat din mesajele tale. ![]() ![]() P.S. Sper ca de aceasta data ai sa intelegi in sfarsit ca nu am facut decat sa raspund punctual opiniilor tale total gresite. On topic a fost comparatia motoarelor de pe pagina anterioarea P.P.S. Iti sugerez sa te retragi discret... This post has been edited by GolfIII: 4 Nov 2005, 12:24 |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
MariusI |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 24 March 03 From: Bucuresti ![]() |
http://www.renault.fr/RenaultSITe/puma/FR/...IDA=VEC867_FRAN
http://www.aviamotors.ro/index.php?cale=te...l=technicalinfo Sunt convins ca un pic de interes te-ar fi ajutat sa gasesti exact paginile astea. In rest, no comment, ca vad ca am ajuns la spiderman vs superman, nu la analiza pe clasa compacta. Iar exemplul cu concorde l-am dat pentru ca asta ajunsese nivelul discutiei, nu din placere. |
--------------------
Solenza
Scala Dixit.
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Am mai spus, te-am contrazis pentru ca ai denaturat adevarul si observ ca faci acelasi lucru si acum. Te-am intrebat de cele 2 situri in care ai gasit date despre Octavia, ma indoiesc ca vei gasi ceva pe situl Renault. Skoda.ro si Avia.ro nu confirma ceea ce ai scris mai sus. Performantele si consumul Octaviei au fost deliberat alterate de catre tine. Aceasta ti se pare o analiza obiectiva a clasei compacte?
Ai adus vorba de Concorde si tractoare pentru ca atat ai putut. Eu nu ti-am vorbit de Airbus sau Boeing, ti-am vorbit de common rail, injectoare piezo, arbori de echilibrare, presiuni de injectie si randamente termice. Subiectele ti se par echivalente? |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
MariusI |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 24 March 03 From: Bucuresti ![]() |
aviamotors.jpg ( Size: 183.17k )
Number of downloads: 38
Esti culmea, serios vorbind..poate am falsificat si screenshot-ul. Concorde-ul a fost un exemplu de tehnologie mult peste cea existenta la alte firme in momentul realizarii lui si care nu a 'prins' pentru ca end-userii nu au fost multumiti (din varii motive, printre care, ironic, si zgomotul prea mare). Acelasi lucru si despre motoarele pe care le lauzi in atatea feluri: la aceeasi putere poti gasi unul cu cilindree si consum mai mici (ex. 1.9 vs renault 1.5), iar la aceeasi cilindree gasesti unele cu puteri mai mari (ex. 1.9 sau 2.0 vs Fiat/GM 1.9). Si toate motoarele competitiei au zgomot de functionare mai mic. Si atunci care mai raman avantajele ? Asta incercam eu sa-ti explic, prin puterea exemplului, ca poate cuvintele nu-si ating tinta in unele cazuri... |
--------------------
Solenza
Scala Dixit.
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Repet, ar fi mai bine sa te informezi mai bine inainte de a opina pe un forum. Atitudinea ta a fost foarte vehementa impotriva TDI-urilor, dovedindu-mi ulterior ca nu stii mare lucru despre TDI-uri.
Desi interventia ta s-a referit la TDI vs DCI, acum o schimbi in TDI vs rest of the world. Spre informarea ta: - in acest moment VW are motoare diesel peste concurenta. Marca care este cel mai aproape de VW este BMW cu 163 CP. Pentru anul viitor Toyota a anuntat un motor de 2,2 CR 3 de 175 CP. Pana atunci TDI-ul PD 2.0 l de 170 ramane inaintea tuturor, mult inintea DCI-ului de 150 din 2006 al Renault. JTD-ul are 150 CP, adica mai putin decat TDI. - la consumul unei masini contribuie mai multi factori, inclusiv transmisia, greutatea, Cx-ul etc. Tu (si eu) te-ai referit la motoare, prin cuvantul "perimat". Aceste motoare perimate sunt cele mai economice si mai performante din lume. De aici dicutia noastra, tu esti inclinat catre folclor, eu incerc sa ma documentez din mai multe surse... P.S. Atunci cand faci un "studiu" comparativ incearca sa fii obiectiv. Consumul si performantele Octaviei sunt pentru versiunea cu cutie automata, care nu poate fi comparata cu Megane cu CV manuala... ![]() P.P.S. Iti sugerez sa deschizi un topic "Concorde vs TDI", vad ca esti foarte pasionat... |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
MariusI |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 24 March 03 From: Bucuresti ![]() |
Da, recunosc, n-am observat ca respectivele consumuri sunt pentru varianta cu AT. Cele pentru MT sunt 6.4/4.2/5.0 si 0-100 in 11.8.
Dar este total irelevant in context, pentru ca oricum sunt mai mari decat cele de la 1.5 dci si deci logica de mai sus sta in picioare. Si intr-adevar nu ma intereseaza 'tdi vs dci', ma intereseaza tdi vs concurenta. Plus ca daca e sa o luam conform logicii tale, nici motorul de 170CP nu e disponibil pe vw.ro .. Inca o data: nu neg faptul ca or fi cele mai economice motoare din lume, la capacitatea lor cilindrica. Dar asta nu le face cele mai bune motoare in mod absolut (vezi comparatia de mai sus) si ca atare nici cea mai buna alegere. Si nici nu face mai putin adevarat ca din punct de vedere al conceptiei, motoarele de 1.9 si 2.0 sunt perimate, fie ca au injectoare de ultima generatie ca sa tina pasul cu concurenta, fie ca nu.. |
--------------------
Solenza
Scala Dixit.
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Esti extraordinar.
Acesta este ultimul meu post, in aceasta discutie cu tine, in care oricum nu am invatat nimic, asa ca nu merita efortul... Nu am sustinut niciodata ca sunt cele mai bune motoare, au plusuri si minusuri. Macar eu am fost in stare sa le enumar, nu sa prezint date gresite si aprecieri referitoare la declinul Concorde-ului . Interventia mea s-a datorat opiniei tale ca TDI-urile ar fi "perimate", nu incerc sa te conving ca sunt cele mai bune din lume, nici nu exista asa ceva. Tehnologia PD este aparuta dupa CR si este mai avansata tehnologic. Tehnologia PD este mai scumpa fata de CR CR-ul este, pe undeva, un mic pas in urma fata de PD. Daca ai stii la ce se refera fiecare dintre ele, ce presiuni de injectie sunt in fiecare dintre ele, cum se realizeaza injectia in fiecare dintre el, cate porturi de injectie sunt in fiecare dintre ele etc...ti-as sugera sa te uiti cum sunt construite fiecare. Atunci, probabil, ai observa ca PD-ul seamna, oarecum, cu injectia directa, in schimb CR-ul aduce cu cea indirecta. CR-ul are un avantaj imens in materie de pret. Este mult mai ieftin sa faci una bucata pompa de inalta presiune decat 4, 5, 6, 8 sau 10 injectoare de inalta presiune. PD-ul nu poate face fata CR 4 fara investitii majore, iar acesta este ultimul lucru pe care si-l permite acum VW Motorul PD de 2.0 l este cel mai economic dintre toate motoarele diesel, indiferent de capacitate, indiferent de producator si indiferent de anul de aparitie. Are cel mai mare randament care a existat vreodata pe vreun motor de masina. Niciodata vreun alt motor nu a trecut de 40 %. Recordul mondial pt. motoare de vapor este putin peste 50 % Cel de 170 CP este pe passat.ro. Comenzile au inceput deja de ceva timp... P.S. Nu vreau sa te jignesc, dar... cati ani ai? |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
MariusI |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 24 March 03 From: Bucuresti ![]() |
In sfarsit, ne apropiem de o concluzie, si pentru ca imi lasi mie onoarea, o sa o trag eu
Afirmatiile tale, specialist in TDI: - CR-ul are un avantaj imens in materie de pret (avantaj client - CR) - PD-ul nu poate face fata CR 4 fara investitii majore (avantaj tehnologie - CR), sustine afirmatia mea ca tehnologia de baza e perimata Din punct de vedere al cumparatorului, ce conteaza o diferenta de presiune de 10% (1800 vs 2000) in rampa de injectie ? Sau o economie de 0.2 litri/100, daca se iau in mod teoretic doua motoare identice ? Daca se pun astea in balanta cu disconfortul acustic si pretul mai mare, ce crezi ca primeaza ? Ca doar motoarele respective sunt facute pentru uzul cumparatorilor, nu al inginerilor .. Sa reiau exemplul cu Concorde ? ![]() Eu tot mai sper ca o sa gasesti ceva de invatat.. |
--------------------
Solenza
Scala Dixit.
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Imi calc pe cuvant si revin cu o idee.
CR 2 (motoarele actuale ale Renault), CR 3 VAG au presiune de injectie maxima de 1600 bari TDI PD au presiunea de injectie maxima de 2200 bari CR 4 dezvoltat de Bosch, va avea (prin 2008) presiunea de injectie de 1300 bari si va fi amplificata (foloseindu-se de teh. PD) pana la 2000 bari. Vezi ca iar le incurci |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
MariusI |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 24 March 03 From: Bucuresti ![]() |
Sunt foarte convins ca ai toate cifrele corecte si ca eu nu le am. Dar cu toate astea, cifrele legate strict de economie/randament sunt irelevante rupte din context, asta incerc sa explic. Din motivul asta nici nu m-am obosit sa caut pe undeva presiunea exacta din rampa de injectie din motorul x sau y. Banuiesc ca ai realizat pana acum ca si cei 0.2l/100 sunt tot estimativi si la fel de irelevanti pentru o masina de 20-30000 Euro.
In alta ordine de idei: Presupunand ca motorul tdi ar fi cel mai bun din lume, la modul absolut, pentru motivele pe care le-ai enumerat tu, daca pui intrebarea 'de ce e tdi-ul mai bun' posesorilor sau aspirantilor de posesori de vw, cam cate procente ar fi in stare sa dea un raspuns justificat ? peste 5 ? Dar in 'real world', unde lucrurile nu sunt chiar asa de absolute ? Si acum incearca sa intelegi afirmatia mea pe care o ataci tu cu atata inversunare cateva posturi mai sus.. Eu nu pot sa am ceva 'impotriva tdi-ului' si n-am spus nicaieri ca 'sucks'. Doar ca nu mi-as lua asa ceva. |
--------------------
Solenza
Scala Dixit.
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Eu mi-as lua si un TDI si un DCI, totul depinde de pret si performante. Ambele au avantaje si dezavantaje. Totusi pot fi de acord si cu ultima ta afirmatie, este vorba de gustul tau, dar la a califica tehnologia dintr-un motor ca fiind "perimata", fara sa ai cea mai mica idee despre ea, nu pot fi de acord. Iar acesta este echivalent cu "TDI sucks", cu nimic mai presus de "TDI rulz"
Iti propun sa lasam off topic-ul deoparte, ceilati nu sunt obligati sa citeasca ceva ce nu-i intereseaza. |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
MariusI |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 24 March 03 From: Bucuresti ![]() |
Ultimul off-topic (promis !). Am idee, la modul general, cum functioneaza un motor, si stiu si care sunt diferentele la modul constructiv intre un PD si un common-rail. De-aia imi si permit sa exprim o idee de genul asta. Intr-adevar, nu stiu detaliile exacte in cifre, dar cred ca am suficienta cultura tehnica sa imi dau seama cand o tehnologie e la sfarsitul vietii si cand nu..
|
--------------------
Solenza
Scala Dixit.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#51
|
![]() - Group: Members Posts: 22.694 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(GolfIII @ 4 Nov 2005, 18:16) Iti propun sa lasam off topic-ul deoparte, ceilati nu sunt obligati sa citeasca ceva ce nu-i intereseaza. Ma bucur ca ati ajuns la o concluzie. Nu mai puteam sa dorm de cateva nopti din cauza discutiilor voastre. ![]() TDI, DCI, CR, PD, PSD, PRM, . . . This post has been edited by IRONICK: 4 Nov 2005, 19:54 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Smudo |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
Io nu ma bucur. Daca se termina discutia nu mai am ce sa citesc in noptile in care nu pot sa dorm.
![]() |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
MariusI |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 24 March 03 From: Bucuresti ![]() |
(OT) puteati si voi avea decenta sa cumparati bilete...
![]() |
--------------------
Solenza
Scala Dixit.
|
|
paul_s |
![]()
Post
#54
|
. Group: Members Posts: 305 Joined: 2 July 04 From: . ![]() |
am si io o intrebare -2.0 de la vw are 2 var de putere 140 si 170
-2.0 reno 150 si 175 ? |
--------------------
.
.
.
- .
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
S-a mai discutat.
In tara s-au inceput comenzile de TDI 2.0l si 170 CP Niciunde in lume nu se vinde DCI-ul de 175 CP. Se asteapta cam intr-o jumatate de an. In Europa exista doar DCI-ul de 1,9l si 120 CP si DCI-ul de 2,2l si 150 CP (sau 140 depinde de piata) ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
paul_s |
![]()
Post
#56
|
. Group: Members Posts: 305 Joined: 2 July 04 From: . ![]() |
pai tocmai de asta intreb pt ca la noi nu se vinde la reno nici una din ver alea de motorizari iar la vw doar ala de 140 sursa www. renault.ro si www.volkswagen.ro
iar in germania reno are asa 1.9dCi - 130 si 2.0dCi - 150 - la noi niciunu din astea doua ![]() This post has been edited by paul_s: 9 Nov 2005, 14:04 |
--------------------
.
.
.
- .
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 12:22 |