robinet climatizare, inlocuirea lui cu o electrovalva
![]() ![]() ![]() |
robinet climatizare, inlocuirea lui cu o electrovalva
Paulorossi |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|||
crick |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 666 Joined: 2 January 09 From: Bucuresti ![]() |
@alin75 becul nu ti se aprinde din cauza ca ai montat butonul pe firul de minus al electrovalvei,deci becul nu primeste plus.Iti recomand sa folosesti un plus trecut printr-o siguranta din alt circuit(punand butonul pe plus),stiu ca bobina de inductie este alimentata pe direct din cheie fara siguranta si daca o sa ai probleme vreodata cu bobina electrovalvei(intra in scurt) o sa cam ramai cu masina in drum.Am schimbat la cineva firul care alimenta bobina de inductie din cauza unui scurt ,se topise prin manunchiul de fire pana la tablou.Alimenteaza electrovalva din circuitul aerotermei,ca sa fie decuplata la scoaterea cheii din contact.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
- B _____
|
|
MariusMKV |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 28 September 10 ![]() |
pentru comanda electrovalvei mai merge si un termometru digital cu declansare la o anumita temperatura. eu am unul pe masina care il folosesc pt temperatura exterioara
ele se folosesc la camerele frigorifice |
--------------------
Dacia
1310
1993
- Buzau
|
|
Muttley |
![]()
Post
#34
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Daca vrei sa dezaburesti parbrizul = zero.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Eh, si tu... am incredre ca se poate inseria si un buton de override. Da' solutia asta cu comanda din termometru e munca inutila din punctul meu de vedere.
Ce ar merita in schimb, ar fi montarea unei termocuple in mecanismul de comanda. Ca nu prea are rost sa fie marit circuitul de racire pana nu e cald motorul. Preferabil o termocupla care sa deschida pe la 60-70 de grade, ca sa nu tot baleieze inchis-deschis. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
MariusMKV |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 28 September 10 ![]() |
Eu am deja termometrul legat la masina si pt cateva fire legate si un releu zic ca se merita..
|
--------------------
Dacia
1310
1993
- Buzau
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
N-am zis munca imposibila, am zis munca inutila.
Tu speri ca o sa convingi termometrul ala din masina sa faca munca unui termostat. Practic, o sa reusesti sa tii instalatia deschisa tot timpul, pentru ca in masina temeratura se distribuie in functie de mai multi factori. De ex. pune instalatia pe dezaburire, da-o la maxim, si vezi in cat timp o sa ti se incalzeasca picioarele. This post has been edited by bucatzel: 29 Oct 2010, 16:21 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:49 |