DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> robinet climatizare, inlocuirea lui cu o electrovalva

Paulorossi
post 10 Sep 2010, 18:51
Post #31


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Solutia eleganta presupune actionarea robinetului cu un motoras de cc sau pas cu pas controlat prin impulsuri.Poti sa-ti tragi si feedback montand pe toata deplasarea un potentiometru legat la un vumetru sau la un amarat de indicator sensibil la modificarea rezistentei,chiar si cel de benzen e bun,doar ca se va modifica afisajul din spatele acului cu ceva personalizat legat de cursa robinetului.
Spor!


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crick
post 10 Sep 2010, 19:52
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 666
Joined: 2 January 09
From: Bucuresti




@alin75 becul nu ti se aprinde din cauza ca ai montat butonul pe firul de minus al electrovalvei,deci becul nu primeste plus.Iti recomand sa folosesti un plus trecut printr-o siguranta din alt circuit(punand butonul pe plus),stiu ca bobina de inductie este alimentata pe direct din cheie fara siguranta si daca o sa ai probleme vreodata cu bobina electrovalvei(intra in scurt) o sa cam ramai cu masina in drum.Am schimbat la cineva firul care alimenta bobina de inductie din cauza unui scurt ,se topise prin manunchiul de fire pana la tablou.Alimenteaza electrovalva din circuitul aerotermei,ca sa fie decuplata la scoaterea cheii din contact.


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - B _____
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusMKV
post 28 Oct 2010, 20:40
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 28 September 10




pentru comanda electrovalvei mai merge si un termometru digital cu declansare la o anumita temperatura. eu am unul pe masina care il folosesc pt temperatura exterioara
ele se folosesc la camerele frigorifice


--------------------
Dacia 1310 1993 - Buzau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Oct 2010, 11:46
Post #34


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Daca vrei sa dezaburesti parbrizul = zero.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 29 Oct 2010, 12:01
Post #35


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Eh, si tu... am incredre ca se poate inseria si un buton de override. Da' solutia asta cu comanda din termometru e munca inutila din punctul meu de vedere.

Ce ar merita in schimb, ar fi montarea unei termocuple in mecanismul de comanda. Ca nu prea are rost sa fie marit circuitul de racire pana nu e cald motorul. Preferabil o termocupla care sa deschida pe la 60-70 de grade, ca sa nu tot baleieze inchis-deschis.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusMKV
post 29 Oct 2010, 13:24
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 28 September 10




Eu am deja termometrul legat la masina si pt cateva fire legate si un releu zic ca se merita..


--------------------
Dacia 1310 1993 - Buzau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 29 Oct 2010, 16:08
Post #37


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




N-am zis munca imposibila, am zis munca inutila.

Tu speri ca o sa convingi termometrul ala din masina sa faca munca unui termostat.
Practic, o sa reusesti sa tii instalatia deschisa tot timpul, pentru ca in masina temeratura se distribuie in functie de mai multi factori.

De ex. pune instalatia pe dezaburire, da-o la maxim, si vezi in cat timp o sa ti se incalzeasca picioarele.

This post has been edited by bucatzel: 29 Oct 2010, 16:21


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 21:49
Forum Renault