carburator, umezire carburator
![]() ![]() ![]() |
carburator, umezire carburator
razvan32 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
Attached thumbnail(s) Copy.jpg ( Size: 434.98k ) Number of downloads: 468 |
||
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|||
maru |
![]()
Post
#2
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
probabil ti`a ramas cuiul pontou blocat.. desfa`i doar capacul superior si uita`te sa vezi cum este reglat nivelul si daca culiseaza usor si fara sa agate iar plutitorul sa nu fie putin fisurat
|
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
razvan32 |
![]()
Post
#3
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
Banda de teflon este rezistenta la benzina?
|
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
tinker |
![]()
Post
#4
|
![]() gradinar,lingvist, filosof Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 12 ![]() |
la lichid de frana pare sa reziste,la benzina nu siu sigur
|
--------------------
Dacia
1310 Ti
2000/berlina
- 123 nu iau droguri,eu sunt droguri
|
|
BuggyDacia |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 18 April 14 ![]() |
Verifică și membrana + garnitura de la pompa de șpriț. Chiar dacă nivelul este peste limită în CNC din cauză că nu închide cuiul, benzina nu are voie să treacă de garnitura capacului superior ci să se ducă în motor. Dacă a curs benzină pe lângă garnitură, trebuie să o schimbi sau să verifici dacă e așezată corect.
|
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1985
|
|
razvan32 |
![]()
Post
#6
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
o intrebare interesanta. cand vreau sa pornesc motorul, trag socul si pornesc.
daca iau piciorul de pe acceleratie se opreste motorul. de ce nu merge motorul cu socul tras? trebuie sa tin apasata acceleratia pana se inacalzeste motorul ca sa nu moara motorul. 27 Jun 2014, 19:02: e vreo problema cu socul de nu vrea sa-mi tina motorul pornit? This post has been edited by razvan32: 27 Jun 2014, 19:02 |
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
RaduWra |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Salut, proabil ti-a sarit acea tija care apasa pe "axul" de acceleratie.
This post has been edited by RaduWra: 28 Jun 2014, 15:46 |
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
rom33o |
![]()
Post
#8
|
![]() MANDRU CU DACIA MEA Group: Members Posts: 104 Joined: 26 September 09 ![]() |
din poza se vede ca are tija la loc.cablul iti actioneaza socul?
|
--------------------
dacia
berlina1310.logan1,4mpi
1994,2005
|
|
razvan32 |
![]()
Post
#9
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.181 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
razvan32 |
![]()
Post
#11
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
Ali_G |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 1 December 12 ![]() |
Aceiasi problema o am si eu,adica trag socul si nu influenteaza cu nimic turatia motorului,decat daca il trag aproape de tot,moment in care se actioneaza clapeta de acceleratie.Doar atunci trebuie sa creasca turatia?
|
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1.9 dCi Grandtour
|
|
rom33o |
![]()
Post
#13
|
![]() MANDRU CU DACIA MEA Group: Members Posts: 104 Joined: 26 September 09 ![]() |
vezi ca ce arati tu e cablul de acceleratie nu tija.foarte serios.si mie mi se umezeste si e din cauza la garnitura care se umezeste de la benzina
|
--------------------
dacia
berlina1310.logan1,4mpi
1994,2005
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cum sa fie cablul de la acceleratie? Daca cititi posturile lui Bygi, de pe tot forumul, nu cred ca gasiti unul gresit! Ce arata el cu sageata, la varful ei trebuie bagat capatul de jos al tijei care sta atarnata, de la ultima interventie la capac. Deci s-a montat capacul, si a uitat sa-i bage acea tija, care in majritatea cazurilor, are forma de "Z" . Forma literei, e tocmai pentru a se putea regla cursa de apasare pe parghia care e montata pe axul clapetei, la tragerea cablului de soc. Deci, tragi cablul sa zicem un sfert de cursa (la impingere totala, clapeta de soc trebuie sa stea perfect verticala, pentru a nu influienta trecerea aerului, ca daca ingreuneaza trecerea aerului, trage mai multa benzina, ca si cand filtrul de aer ar fi colmatat), cursa in care trebuie sa inceapa actionarea clapetei de acceleratie, deci sa tureze putin motorul. Daca nu e asa, actionezi cu un patent la mijlocul acelei tije, avand tendinta de indreptarea a ei, pana vezi ca se misca clapeta, axul, parghia de la acceleratie. Uneori tija ajunge sa fie perfect dreapta, sa faca acest serviciu. Daca se continua tragerea cablului catre jumatatea cursei, si clapeta de soc se inchide, in masura in care cablul e tras. Ideea care o mentin eu, e sa nu se tureze motorul mai mult de 1500 de ture, cand ai socul tras, si nici clapeta sa nu fie inchisa total, dand voie din arculet, sa treaca aerul necesar mentinerii acestei turatii, fara sa "galopeze" . Daca galopeaza la rece, clapeta de soc e prea inchisa. Asta e principiul, urmand ca fiecare sa si-l regleze cum poate mai bine. Deci, cand tragi socul,la jumate sa zicem, clapeta sa fie inclinata pe jumatate, iar turatia sa nu depaseasca 1500. La impingere, clapeta de soc sa stea verticala. Daca nu sta verticala, slebesti surubul care tine cablul, si tragi mai catre capatul cablului, pana sta clapeta drept verticala (cea de soc).
Daca da benzina pe la garnitura chiar de sunt stranse suruburile capacului, cele doua suprafete sunt curbate, si trebuie refacute pe un geam, cu smirghel, la fel si cele de la baza carburatorului. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
razvan32 |
![]()
Post
#15
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
asta este tija in poza. este acolo.
Attached thumbnail(s) Copy.jpg ( Size: 38.98k ) Number of downloads: 263 |
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
rom33o |
![]()
Post
#16
|
![]() MANDRU CU DACIA MEA Group: Members Posts: 104 Joined: 26 September 09 ![]() |
nu a reusit sa o vada niciunul
vad doar cablul de acceleratie da nu se uita nimeni atent 2 Jul 2014, 17:54: incearca si trage socul putin si vezi daca mai moare This post has been edited by rom33o: 2 Jul 2014, 17:54 |
--------------------
dacia
berlina1310.logan1,4mpi
1994,2005
|
|
razvan32 |
![]()
Post
#17
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
l-am dat jos de pe masina ca sa-l desfac si sa-l curat.
2 Jul 2014, 22:27: ce distanta trebuie sa fie sau trebuie sa fie lipite intre ele parghiile? 2 Jul 2014, 22:30: la mine este distanta vreo 5 mm si cand trag socul ( se inchide total ) nu se tureaza. This post has been edited by razvan32: 2 Jul 2014, 22:30 Attached thumbnail(s) DSC01625__1024x768_.JPG ( Size: 59.85k ) Number of downloads: 203 |
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
rom33o |
![]()
Post
#18
|
![]() MANDRU CU DACIA MEA Group: Members Posts: 104 Joined: 26 September 09 ![]() |
cand e dat cablul de soc jos nu sta clapeta deschisa?
|
--------------------
dacia
berlina1310.logan1,4mpi
1994,2005
|
|
razvan32 |
![]()
Post
#19
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
ba da
|
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st May 2025 - 03:46 |