Probleme motor
![]() ![]() ![]() |
Probleme motor
PopBogdanC |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 18 November 13 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1997
- SJ 64 AND
|
|||
Ov |
![]()
Post
#2
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
motorul se porneste (chiar si daca e cald afara) cu socul tras. Nu e relevant ce turatie ai la rece cu socul impins. Cand e cald ar trebui sa ai 850-900 rpm. Daca atunci cand e cald motorul si calci frana iti scade mult turatia, atunci ai probleme cu servo (membrana sparta, furtun spart).
Ce inseamna ca ai frane slabe? Trebuie sa apesi tare pe pedala (servo stricat) sau prinde foarte jos sau la mai multe pedale (aer pe instalatie)? |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
PopBogdanC |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 18 November 13 ![]() |
Cu frana nu am chiar tot timpul problema aia de aia nu inteleg de ce se intampla . Franele s-ar putea sa am aer desi nu de mult le-am aerisit .
Si inca o intrebare , de la 3000 de ture in sus pare sa se accelereze mai greu si cand trece de 4000 sare acul cum vrea el . Din ce cauza , sau ii normal ? Adica am citit pe multe site-uri ca merg cu dacia si pana la 5000 de ture , si cel mai bine ar merge de la 3000 in sus , a mea pare sa mearga mai bine doar intre 2500-3000 Nu stiu cat ii de stabila o dacie dar si la viteze mici daca virez mai brusc asa se indoaie masina foarte rau si oricat ar fi de mica curba simt masina cum se inclina |
--------------------
Dacia
1310
1997
- SJ 64 AND
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
La problema franelor verifica furtunul de vacum de la servo (cum a spus Ov) s-ar putea sa fie fisurat/crapat. Treaba cu aerul pe instalatie poti sa o verifici in timpul mersului, faci 2-3 pedale scurte si usoare de frana si apoi apesi sa franeze calumea, daca faci treaba asta si se intareste pedala (ai cursa mai scurta la pedala) ai aer pe instalatie.
La problema cu acu cel mai probabil e de la ceas. O dacie e destul de stabila in curbe DACA ai telescoapele bune (motiv pentru care la tine masina e ca o barca in curbe), sa nu ai jocuri la roti si in volan si unghiurile reglate. |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
PopBogdanC |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 18 November 13 ![]() |
Treaba cu franele nu o pot rezolva pana nu schimb un etrier , ca am aerisitorul rupt . Cat de curand o sa schimb telescoapele pe fata . Care ar fi bune ca calitate/pret ?
Mai revin cu o intrebare , carburatorul meu e foarte murdar , daca in desfac sa il curat cat ii de greu de pus inapoi ? Si ce reglaje trebuie facute ? |
--------------------
Dacia
1310
1997
- SJ 64 AND
|
|
maho |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.227 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Cauta, ca s-au mai discutat toate problemele tale, separat (nu la "probleme de motor").
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maru |
![]()
Post
#7
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
QUOTE(PopBogdanC @ 28 Jun 2014, 15:06) Treaba cu franele nu o pot rezolva pana nu schimb un etrier , ca am aerisitorul rupt . Cat de curand o sa schimb telescoapele pe fata . Care ar fi bune ca calitate/pret ? Mai revin cu o intrebare , carburatorul meu e foarte murdar , daca in desfac sa il curat cat ii de greu de pus inapoi ? Si ce reglaje trebuie facute ? daca etrierele iti lucreaza bine te poti duce la un strungar sa`ti faca doua reductii si iti pune aerisitoare de tico sau skoda (se desfac cu cheia de 10) si apoi poti sa le strangi fara grija ca nu se mai rup (secretul la o durata cat mai indelungata a unui aerisitor este acea "caciulita" care se pune peste el deoarece nu mai intra apa in el si nu`l mai corodeaza in interior fiind din material slab el se "impaneaza" in aluminiu la strangere)..dupa ce rezolvi cu aerisitoarele iti cumperi doua seturi de garnituri si cureti etrierele si pistonasele (le dai cu lichid pe ele) cu un smilgher de 2000 apoi le speli cu apa si le sufli pentru carburator te duci la magazin si iei o sticla de decarburol,tai un pet de 2 l pe jumatate,desfaci carburatorul bucati (exista pe net tutoriale care iti arata cum sa`l desfaci/montezi/reglezi urmand pasii din filmulet) si`l lasi acolo cateva ore apoi iei o pensula mica si te apuci sa`l speli/cureti/sufli (are 3 gaurele la baza lui sub clapeta care trebuiesc suflate foarte bine) dar sa nu desfaci clapeta de acceleratie sau sa umblii la axul ei ca e mai delicat ... ai nevoie de 3 scule: 13 fix,surubelnita,patent |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
PopBogdanC |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 18 November 13 ![]() |
Multumesc maru pentru ajutor , am reusit sa gasesc la cineva un etrier bun trebuie sa ma duc sa il iau doar , dar cred ca trebuie sa schimb garniturile pentru ca dupa doua zile nu mai am frane . Si dupa ce le-am aerisit am avut frane foarte bune da dupa 2 ore deja o scazut pedala si am tras frana de mana si am facut doua pedale ca sa incerc autoreglarea pe spate , s-o auzit putin zgomot si cand am lasat frana de mana nu mai aveam frane numa chiar jos .
Si ca sa nu deschid alt topi , am luat rotile sa vad placutele de frana pentru ca aveam tot timpul in fluierat de la o roata si erau crapate iar discu de frana era uzat foarte ciudat . Ar trebui schimbat ? Attached thumbnail(s) 10508260_678307185556322_271511575_n.jpg ( Size: 122.71k ) Number of downloads: 147 10516957_678306808889693_2106048230_n.jpg ( Size: 210.97k ) Number of downloads: 170 |
--------------------
Dacia
1310
1997
- SJ 64 AND
|
|
maru |
![]()
Post
#9
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
nu cred ca din cauza etrierului nu mai ai frane dupa doua zile ci a reglajului necorespunzator de pe spate..chiar daca ei sunt saboti autoreglabili trebuie sa`i reglezi tu manual pana atinge putin la invartire si sa tina in mod egal stanga + dreapta apoi mai tragi frana de mana de cateva ori si iar invarti de tamburi (tamburul sa nu aibe "grad" iar daca are trebuie luat cu flexu`) iar in privinta pozelor se vede ca ai avut avut probleme in trecut cu placutele (au ajuns la fier si ti`au facut sant pe disc) dar si acum se observa ca placutele sunt imbatranite (se vad crapaturi pe ele) dar si discurile la fel (se vede pe el niste crapaturi) iar ce trebuie sa faci tu e sa faci rost de un subler si sa vezi grosimea discurilor (nu mai stiu cat e minimul la grosime)
|
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Discurile noi au 10 mm grosime, grosimea minima admisa este de 9 mm. Ar cam trebui schimbate la cum arata, bafta.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th June 2025 - 14:59 |