Probleme frana dreapta spate papuc, Vreau putin ajutor
Probleme frana dreapta spate papuc, Vreau putin ajutor
Gabytza23 |
11 Feb 2013, 20:18
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 5 August 07 |
|
||
--------------------
Dacia
1310
Break
- AB 01 PRY
|
|||
PH-06-BOA |
18 Feb 2013, 00:01
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
S-a umblat la saboti? Adica li s-au schimbat ferodourile? Daca da, sunt puse cu tendinta de rotire inainte, adica sabotul din spate sa aiba ferodoul la capatul de sus al sabotului, iar cel din fata (a directiei de mers), sa fie jos cap la cap cu sabotul. Cauza precisa se poate determina numai studiind in amanunt modul de lucru: sa nu iasa prea mult pistoanele afara din cilindru si sa se incline (uzura mare la tambur si ferodouri, dar si capetele de contact cu pistoanele sa nu aiba tesitura, uzura mare sau prea scurte din fabrica). Tambur cu uzura conica, si inclina sabotul, alunecans catre interior sau exterior. Arcul de la reglajul automat fara joc (daca n-are joc de franare, la fiecare actionare el trage reglajul automat, si ramane franata roata). Nituri ruginite si blocate la parghii, care nu revin dupa franare. Sabotii aluneca de pe suportul de asezare de jos (nu prea ar avea cum, in mod normal). Ar mai fide spus, dar nu ai explicat cum ramane franata, cum o defranezi, poti sa scoti tamburul, cum il scoti daca e franata... Ar fi detalii care ar ajuta la elucidarea infractiunii de a interzice deplasarea libera. Ce este curios si uimitor, ca la toate patru, si la aceeasi roata, e la fel. Ia vezi, nu infractorul de lucraza, e "pornit" pe dreapta?
This post has been edited by PH-06-BOA: 18 Feb 2013, 00:03 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ct-03-tvy |
18 Feb 2013, 00:45
Post
#3
|
ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 |
masina mai slaba la frane ca dacia papuc nam intalnit nici eu, ai is uzate placute discuri tamburi saboti, dar sa franeze rotile dezechilibrat e de cacao
la 2 masini de firma am avut aceleasi experiente terifiante, altceva nu poti circula in siguranta cu masina aia fara frana de motor asa de bun si echilibrat ii sistemu de franare.! problema majora este si va fi in continuare, mecanici fara chef de munca,experienta,cunostinte tehnice! ca sa fi mecanic trebuie sa sti cum functioneaza sistemu respectiv. dar fiecare mecanic cu teoria lui! nici cu soferi nu mie frica, in loc sa verifice de ce nu mai are frane ,a curs ceva, el pune lichid de frana cu bidonuu ,si roata a plans grav si distribuirea maselor joaca un rol important, limitatorul/repartiorul trebuie reglat astfel inca, in momentul franari ,masina fiind goala spatele se ridica, aderenta scade dreastic, presiunea pe spate in momentul respective ar trebui sa fie foarte mica sa nu se piarda aderenta dintre roata si calea de rulare.! This post has been edited by ct-03-tvy: 18 Feb 2013, 09:57 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
Iuli |
18 Feb 2013, 17:55
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 |
Toata problema e de la repartitor el trebue reglat cu masina pe roti sa vezi cit deschide repartitorul
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
daredan |
18 Feb 2013, 19:19
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 9 March 10 |
La mine la papuc blocheaza ambele roti spate. Este farmecul ei.... Culmea ca la service mi-a iesit in limite sistemul de franare.
Daca tu ai observat la 4 Dacii ca blocheaza doar o roata pe dreapta spate... este alta poveste. Daca nu erau sabotii imbacsiti cu ulei (se intampla ca semeringurile sa cedeze si sa intre ulei de la planetare in tambur) nu stiu ce ar putea fi. |
--------------------
dacia
1304
1996 pick-up
- b-43-mla
|
|
PH-06-BOA |
19 Feb 2013, 21:37
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Stati, ca m-ati bagat in ceata. Ce inseamna "blocheaza"? Ca franeaza si merge taras, sau ca ramane blocata, franata, dupa eliberarea pedalei? Blocat inseamna, sa ramana intepenita dupa franare. Eu pentru asta am explicat mai sus. Tu te plangi ca traneaza dreapta, in loc sa te deranjeze cea de stanga care nu franeaza? O tratezi p-aia buna, in loc sa te intrebi de ce nu franeaza si cealalta? Repartitorul n-are nicio treaba aici, iar chestia cu ruptul aderentei, e de domeniul imaginatiei, nu al practicii. Golful 2, are repartitor? Nu. Mai ales ca pe papuc ai pe langa greutatea masinii, mai mereu incarcatura. Ca nu franeaza ca dreapta, fa-i toate remediile necesare unei roti care nu franeaza, si nu o impiedica pe calalta sa franeze (prin repartitor), ca ala are efect la ambele roti in aceeasi masura. Insasi lungimea conductelor , pot avea rol de repartitor, incetinind sau reducand ,intarziind franarea pe spate. Daca repartitorul ala, facea ceva util, de ce s-a mai marit diametrul tamburului pe spate in ultimii ani? Daca la franare, masina se ridica de spate, repartitorul o apasa? Hai, lasati gluma. Nu ca n-as sti rolul lui, dar nu sunt de acord cu el, mai ales ca unele masini nici nu-l au. Nu merg tot la fel? Deci, fa si roata stanga sa franeze (sa blocheze , cu spui tu), si nu va fi rau. De cate ori ai franat taras, in ultima suta de mii de Km?
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
daredan |
22 Feb 2013, 09:39
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 9 March 10 |
Eu ma refer ca se blocheaza rotile in momentul in care apas frana. Deh, nu am ABS Cand dau drumul la pedala de frana totul este in regula. Are de-a face cu greutatea foarte mica a masinii pe puntea spate. Eu m-am dus la service pentru ca nu-mi placea chestia asta insa dupa ce mi-au verificat totul si pe stand au zis ca nu pot face ca frana sa "prinda mai putin"
Probabil tot la acest fenomen s-a referit si colegul de mai sus insa se pare ca are probleme cu una dintre roti (cea stanga) pe care nu prea prinde frana. |
--------------------
dacia
1304
1996 pick-up
- b-43-mla
|
|
PH-06-BOA |
22 Feb 2013, 22:01
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Daca nu prinde deloc, e o problema. Daca prinde ceva mai putin (masurat la urma ramasa pe asfalt), e corect. Cu cat o conducta e mai lunga, cu atat la capatul ei vom avea o presiune mai mica, ca in oricare alt loc de pe parcursul ei. Deci si la roata stanga spate, presiune e mai mica datorita frecarii, si a repartitorului, care divizeaza si mai mult.
Rotile se pot face cum vrei, dar ala de la servis trebuie sa mai invete mult. Eu le-as lasa asa, si m-as ingrijora daca n-ar frana, nu ca franeaza tare. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
autom |
27 Mar 2013, 09:05
Post
#9
|
membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! |
Dezgrop problema: CE diametru interior are cilindrul de frana spate de Dacie Papauc?
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
PH-06-BOA |
5 Apr 2013, 10:38
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Are 25mm la interior.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
autom |
5 Apr 2013, 10:54
Post
#11
|
membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! |
Multumesc mult. Deci trebuie cautate garnituri cu diametrul de 25 sau 25 si ceva?
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
PH-06-BOA |
7 Apr 2013, 17:51
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Pai, nu sunt din cecime in zecime! Ori 25, ori 22 sau 20. Cum la papuc are 25, vei lua de 25. Ala care le-a facut, stie ca pentru cilindru de 25, garnitura sa aiba strangerea necesara (25 la baza).
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
autom |
7 Apr 2013, 20:50
Post
#13
|
membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! |
Ok, am inteles.
La pompa mea de frana am diametrul de 22 si trebuiau garnituri 22,2. |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
vladut88 |
1 Aug 2014, 14:56
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor |
Sa dea faliment maine uzina si asamu , saboti asam impachetati in cutie de uzina , pun o frana aud o bocanitura si pedala la fund , rezultatu
Attached thumbnail(s) bataie_de_joc_numita_asam_in_cutie_de_uzine_002.jpg ( Size: 1.75mb ) Number of downloads: 243 bataie_de_joc_numita_asam_in_cutie_de_uzine_001.jpg ( Size: 1.63mb ) Number of downloads: 253 bataie_de_joc_numita_asam_in_cutie_de_uzine_003.jpg ( Size: 1.71mb ) Number of downloads: 247 |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
val2011 |
1 Aug 2014, 18:02
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau |
si aia de la magazin ii pot impacheta intr-o cutie albastra ..
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
vladut88 |
1 Aug 2014, 18:29
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor |
asa e , dar oricum uzina ne uzina e bastaie de jos , la asa ceva nu se baga fier mort
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
autom |
1 Aug 2014, 20:33
Post
#17
|
membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! |
Bine ca nu a fost mai rau!
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
vladut88 |
1 Aug 2014, 22:14
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor |
Cel mai important , din pacate nu mai am bonul , si nici nu iam montat in sevice ca umblam mai departe
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th September 2024 - 15:52 |