Problema frana !, Pedala moale .
![]() ![]() ![]() |
Problema frana !, Pedala moale .
GabrielBraila |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 8 April 14 From: Braila Romania ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BR [B]"Nu incerca sa mergi mai repede decat poate ingerul tau sa zboare !"[/B][I]
|
|||
corbex |
![]()
Post
#2
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Regleaza cablul frinei de mina. La un mecanic.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
gabi_g |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 286 Joined: 21 November 05 From: Targoviste ![]() |
Verifica racordurile flexibile de pe fata sa nu fie crapate, si de asemenea toate imbinarile cu holendere sa nu scape pe acolo lichid.
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2003
- B-20-PFU
|
|
romanvs |
![]()
Post
#4
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 1.248 Joined: 14 January 08 From: CRAIOVA ![]() |
Verifica intreg circuitul de franare sa nu ai pierderi pe undeva(ar trebui sa se cunoasca chiar si in vas).
Aeriseste conform indicatiilotr producatorului:pompa centrala,roata stanga spate,roata dreapta spate,roata dreapta fata ,roata stanga fata si apoi iar pompa. Aerisirea sa o faci cu motorul pornit. Avand in vedere ca ai pus pompa noua ,cel putin teoretic,pompa este in regula. Cand aerisesti sa ai frana de mana lasata jos. Spor la treaba! |
--------------------
Hyundai
Elantra
2021 D A C I A S O L E N Z A
|
|
zabar |
![]() ![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 August 12 ![]() |
Daca pompa de 107 ron este se numeste BREMBO schimb_o.Nu sunt bune de nimic.Cea de origine este undeva la 190 ron la magazinele de la Ultimul Leu in Galati.Asa am patit si eu cu franele .Totul nou si eu nu aveam frane ( discuri.placute frana , saboti,etriri). Nu am fost atent daca ai schimbat si lichidul de frana de pe toata instalatia.Succes.
|
--------------------
renault
laguna
2.2 / 150
|
|
GabrielBraila |
![]() ![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 8 April 14 From: Braila Romania ![]() |
Am schimbat lichidul , aproape in totalitate , tot din pompa veche si cea cazut din conducte la aerisire roti . Plus ca am dat afara , sters / curatat pistonasele si orificiile lor .
Azi am dat si pompa afara , am verificat fiecare conducta ( dat fiecare roata jos ). Nu pierde , nici in vas nu se cunoaste . Am aerisit pompa , precum si fiecare conducta . A mers ok vreo 3 ore, dupa iar sa inmuiat . Cred ca iar are aer pe instalatie . Maine , aerisesc fiecare roata si pompa iarasi . Sper sa fie ultima oara . Se poate sa fie pompa de vina , desi face presiune ? Se potriveste pompa de Logan ? Devine din ce in ce mai ciudat ! |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BR [B]"Nu incerca sa mergi mai repede decat poate ingerul tau sa zboare !"[/B][I]
|
|
maru |
![]()
Post
#7
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
dar cand aerisesti iese aer de fiecare data ? sau doar aerisesti ca pedala tine jos ? pedala se incarca la a 2 a sau a 3 a pedala ? fa o proba: lasa trasa frana de mana si fa pedale, apoi o lasi cateva minute si apesi iar o singura data pe pedala (frana de mana o lasi trasa) iar daca tine bine inseamna ca e de la reglajul pe spate (distanta intre sabot si tambur este mare)
|
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
GabrielBraila |
![]() ![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 8 April 14 From: Braila Romania ![]() |
QUOTE(maru @ 23 Jul 2014, 18:49) dar cand aerisesti iese aer de fiecare data ? sau doar aerisesti ca pedala tine jos ? pedala se incarca la a 2 a sau a 3 a pedala ? fa o proba: lasa trasa frana de mana si fa pedale, apoi o lasi cateva minute si apesi iar o singura data pe pedala (frana de mana o lasi trasa) iar daca tine bine inseamna ca e de la reglajul pe spate (distanta intre sabot si tambur este mare) Sa o luam asa , am dato jos , am spalato , i-am pus lichidul care era si inainte , dar l-am trecut printr-o carpa ( l-am filtrat cum s-ar spune ) . Ii fac pedale , se simtea ca nu baga lichid , am aerisito pe ea ( facand pedale si slabind conductele pe rand , a iesit aer ) Dupa si din "surubelul" acela . - Pedale tinea la 1/2 din cursa ! frana de mana jos . Dupa 3 ore , ma urc in masina , o bag in 1-a si las frana de mana . Calc frana --- se duce pedala jos , acolo mai tine putin . Sabotii sunt reglati .Frana de mana tine . Nustiu ce sa spun , o aerisesc , iar mai tine cateva ore , iar si iar . Am verificat conductele , nu exista scurgeri , sunt stranse toate . Voi schimba maine tot lichidul din vasul pompei , dupa ce o voi spala inainte . Poate merge ! This post has been edited by GabrielBraila: 23 Jul 2014, 21:51 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BR [B]"Nu incerca sa mergi mai repede decat poate ingerul tau sa zboare !"[/B][I]
|
|
maru |
![]()
Post
#9
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
daca frana de mana tine nu inseamna ca sabotii sunt reglati ok.. eu te`am intrebat altfel : daca te duci a doua zi si ii faci aerisire pe la ventil la prima deschidere a aerisitorului mai da cu aer ? daca nu iese aer pe la niciun ventil si ai presiune cand desfaci ventilu` inseamna ca pompa e ok ... regleaza frana de mana sa`ti tina la 7-8 dinti cu ea trasa la maxim dupa cum urmeaza: puntea spate suspendata, invarti de roti ,strangi frana de mana pana incepe sa atinga putin, apoi iar mai tragi frana de mana la maxim de cateva ori si strangi iar frana de mana si invarti de roti pana atinge putin iar la final tragi dinte cu dinte si dupa al 3 lea sau al 4 lea dinte sa tina in mod egal pe ambele parti invartind catre sensul inainte de mers ca aproape de maxim pe ambele parti sa fie blocate amandoua
|
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
Te duci la masina , lasi frana de mana jos pornesti motoru , apesi 1 singura data pedala de frana , daca nu merge pana in fund mai apesi de 2 ori , daca la a 3 pedala e tare astepti vreo 10 secunde mai apesi odata , daca e moale , tragi framna de mana , daca pedala devine tare atunci ai sabotii uzati sau distanta prea mare intre saboti si tamburi
sau undeva la cilindru etrieri sau limitatoru de franare trage aer , nu e obligatoriu sa curga , eu inca nu am probleme cu franele la solenza , la aro am avut , are fix aceeasi pompa ca la solenza , am schimbat N pompe , si frane tot nu am avut cum trebuie pana nu am pus o pompa de frana si servofrana de ford escort (sau pus si in uzina aro) e diferenta mare , pedala merge pana aproape la jumate , da de acolo in jos numa cu tot cu pedalier eventual , daca apesi umpic mai tare se blocheaza rotile instant |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
GabrielBraila |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 8 April 14 From: Braila Romania ![]() |
QUOTE(maru @ 23 Jul 2014, 22:50) daca frana de mana tine nu inseamna ca sabotii sunt reglati ok.. eu te`am intrebat altfel : daca te duci a doua zi si ii faci aerisire pe la ventil la prima deschidere a aerisitorului mai da cu aer ? daca nu iese aer pe la niciun ventil si ai presiune cand desfaci ventilu` inseamna ca pompa e ok ... regleaza frana de mana sa`ti tina la 7-8 dinti cu ea trasa la maxim dupa cum urmeaza: puntea spate suspendata, invarti de roti ,strangi frana de mana pana incepe sa atinga putin, apoi iar mai tragi frana de mana la maxim de cateva ori si strangi iar frana de mana si invarti de roti pana atinge putin iar la final tragi dinte cu dinte si dupa al 3 lea sau al 4 lea dinte sa tina in mod egal pe ambele parti invartind catre sensul inainte de mers ca aproape de maxim pe ambele parti sa fie blocate amandoua Frana de mana tine . Voi verifica maine sabotii , cum ai spus in postul anterior . Poate fii si asta , sabotii sunt autoreglabili , dar probabil nu functioneaza corespunzator . Voi incerca maine si te tin la curent . Multumesc mult ! Voi incerca si chestia cu aerul . |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BR [B]"Nu incerca sa mergi mai repede decat poate ingerul tau sa zboare !"[/B][I]
|
|
corbex |
![]()
Post
#12
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Frina de mina tine, dar la al citilea dinte?
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
gabi_g |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 286 Joined: 21 November 05 From: Targoviste ![]() |
Pompele astea se amorseaza cam dificil. Ori folosesti o scula ca sa faci o presiune de 0,5-0,7 bari in vasul de compensare lichid de frana cand aerisesti, ori desfaci ambii etrieri fata scoti pistonasele cat mai mult posibil, desfaci si aerisitorul si cu o seringa pui lichid de frana in etrieri pana ii umpli, apoi pui aerisitorul la loc infiletezi etrierul in racordul lui si cu o presa incepi sa impingi in piston o sa auzi lichidul de frana cum ajunge in vas. Cam asa se face o amorsare buna a pompei. Si la sfarsit faci si o aerisire la pedala.
This post has been edited by gabi_g: 24 Jul 2014, 10:22 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2003
- B-20-PFU
|
|
GabrielBraila |
![]() ![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 8 April 14 From: Braila Romania ![]() |
Am incercat dimineata , cu frana de mana trasa pedala era tot moale .
Acum am dat pompa jos , am spalato , am schimbat lichidul de frana , am aerisit pompa , rotile si iar pompa , acum tine . Sa o vad peste cateva ore . Sper sa mearga ! Frana de mana tine de la al 4-lea dinte in colo . @gabi_g - inteleg ce spui tu, dar eu nu am un asemenea dispozitiv care sa creeze acea presiune de 0.7 bari , si nici presa nu am ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BR [B]"Nu incerca sa mergi mai repede decat poate ingerul tau sa zboare !"[/B][I]
|
|
gabi_g |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 286 Joined: 21 November 05 From: Targoviste ![]() |
Acum vreo 5 ani m-am lovit si eu de problema asta, am schimbat pompa de frana in 15 minute si m-am chinuit 2 zile cu aerisirea, nu s-a amorsat pana nu am impins lichidul de frana cu presa pe piston. Ideea era sa faci presiune in instalatie ori pe la rezervor ori dinspre etrieri sa se amorseze pompa. Tu ai dat jos pompa de nenumarate ori si sigur are aer pe ea. Ti-am zis ca se amorseaza destul de greu.
This post has been edited by gabi_g: 24 Jul 2014, 13:43 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2003
- B-20-PFU
|
|
romanvs |
![]()
Post
#16
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 1.248 Joined: 14 January 08 From: CRAIOVA ![]() |
Sper ca folosesti furtunase la aerisitoare si aerisirea o faci cu cineva care se pricepe.Lichidul de frana de la purja nu il mai pui la loc in vas decat a doua zi.
Eu am schimbat de doua ori lichidul din circuitul de franare, prima data am si spalat instalatia cu alcool tehnic, a doua oara fara spalare ,doar cu un etrier schimbat(s-a rupt aerisitorul).La prima schimbare nu reuseam sa fac frana sa tina cum trebuie,pedala era elastica si tinea mai jos.Facusem pana atunci aerisire cu motorul oprit ,apoi am pornit motorul,am blocat tija la repartitor pe pozitie incarcat si a iesit frana ca din fabrica. Incearca sa blochezi tija la repartitor pe incarcat daca faci aerisirea cu rotile in aer. |
--------------------
Hyundai
Elantra
2021 D A C I A S O L E N Z A
|
|
GabrielBraila |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 8 April 14 From: Braila Romania ![]() |
Dupa 3 aerisiri , dupa sfatul colegului de mai sus : Pompa , rotile , pompa - ACUM pare ca tine presiunea .O mai verific maine dimineata si revin cu detalii .
Aerisirea a fost facuta de un mecanic , ca la carte . A fost facuta in garaj , deci la sol , franeaza toate rotile , probabil la mine repartitorul nu functioneaza , mereu mi-au tinut toate 4 rotile . Lichidul de frana a fost schimbat , tot ce a cazut jos , nu a mai fost pus inapoi . Am pus undeva la un litru de lichid in aceste 2 zile . Acum sper sa tina , revin cu detalii maine dimineata ! 25 Jul 2014, 16:00: Salut ! Am vefiricat pedala de dimineata , numai tinea la 3/4 ca aseara , tinea la 2/4 dar tinea . Am aerisit fiecare roata ( a avut aer pe rotile din fata ) , acum a revenit la normal , astept sa vad ce se mai intampla ! This post has been edited by GabrielBraila: 25 Jul 2014, 15:00 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BR [B]"Nu incerca sa mergi mai repede decat poate ingerul tau sa zboare !"[/B][I]
|
|
neacsugabrie |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 4 September 11 ![]() |
Verifica si garniturile la cilindri de pe spate.Au prostul obicei,atunci cand se uzeaza,sa traga aer la revenire fara a curge insa lichid de frana.Asta datorita formei conice.Eu acum doi ani am depistat ca frana pe spate stanga nu functiona deloc.fara a avea pierderi de lichid.Am aerist roata respectiva si a mers o zi.Am demontat sabotii si cand am scos garniturile una era doar un pic umezita,fara a ajunge lichid in exteriorul pistonasului.Am inlocuit garniturile si nu am mai avut probleme.Apropos:eu aerisirea o fac la liber,in ordinea data de producator.Deschid aerisitorul si astept pana cand iese lichid fara intreruperi fara a apasa pedala de frana.
This post has been edited by neacsugabrie: 26 Jul 2014, 08:40 |
--------------------
dacia
solenza
2003/scala Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza. |
|
bion |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Pai aerisirea se face cu voaturu` suspendat ca altfel repartitoru te incurca. Si ca sa nu te intreb ce faceai cu pedala cand nenea aerisea... Du-te la un service ti- o ridica pe elevator ii pune divaisu de aerist care face frumusel purjarea dupa aia pe bancu de test frane si drum bun.
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
GabrielBraila |
![]() ![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 8 April 14 From: Braila Romania ![]() |
QUOTE(bion @ 26 Jul 2014, 12:05) Pai aerisirea se face cu voaturu` suspendat ca altfel repartitoru te incurca. Si ca sa nu te intreb ce faceai cu pedala cand nenea aerisea... Du-te la un service ti- o ridica pe elevator ii pune divaisu de aerist care face frumusel purjarea dupa aia pe bancu de test frane si drum bun. Se fac 3-5-10 pedale , dupa care se tine apasat . Tipul desface aerisitorul ( surubul ala de la roata ![]() ![]() Am inteles baieti . Dar alta e intrebarea , de ce acum tine frana , si dupa 24 de ore de stat ( noapte , in garaj ) pedala s-a slabit . Care-i legatura statului ? De ce doar cand sta ? ![]() ![]() ![]() Voi verifica garniturile , Neacsugabrie . Mersi de raspuns ! This post has been edited by GabrielBraila: 27 Jul 2014, 19:47 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BR [B]"Nu incerca sa mergi mai repede decat poate ingerul tau sa zboare !"[/B][I]
|
|
i96nds |
![]()
Post
#21
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Bulele mici se fac bule mai mari in timp.
Poate ai pus lichid de frana "agitat" - in mod normal se pune lichid doar daca a stat 24 de ore "cuminte". Altfel spus: daca te-ai dus cu masina la magazin sa cumper lichid de frana, aerul din bidon barboteaza in lichid, de la vibratii, si nu e bine. Asadar lichidul trebuie sa stea linistit un timp inainte de a-l folosi. Nu e bine sa il folosesti imediat dupa transport. Parerea mea... |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#22
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
i96nds
ai o parere de 50% buna dar majoritatea dupa ce fac aerisirea la o roata completeaza cu acelasi lichid pe care lau scos prin aerisitor,si lichidu este amestecat cu bule de aer si tot asa continua si a doua zi se vaita ca ,,,nu tine frana azi,ieri aveam frane tapene,,,, |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
velceani |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
va inteleg, dar nu cred ca asta e cauza, eu mereu am pus lichid de frana tinut in masina si nu am avut probleme sa raman fara frane..
|
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
i96nds |
![]()
Post
#24
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Niku, ai dreptate, si in cartea masinii scrie ca nu trebuie sa refolosesti un lichid de frana decat dupa 24 de ore, tocmai din motivul acesta.
Oricum, mai bine pui unul nou decat sa refolosesti, ca oricum de-a lungul anilor isi mai pierde din proprietati. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
velceani |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
cred ca nu m-am exprimat corect... prin tinut in masina ma refeream la bidon, nu la refolosire.
Niciodata nu l-am refolosit. |
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
CiufuMadalin |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 1 December 11 ![]() |
si eu am probleme cu franele aproape la fel, pedaua se apasa trei sferturi pana sa tina si nici atunci nu tine foarte bine problema o am de cand am schimbat pompa de frana pentru ca i se rupsese aerisitorul in ea cand am schimbat lichidul de frana (nu avea nimic dar am zis sa il schimb) dupa ce am schimbat pompa de frana daca tot mam apucat de treaba am mai schimbat si repartitor etrieri lichid aerisit ca la carte: stanga spate, dreapta spate etc nu mai stiu cum scria, dar problema ramane, apas pedaua pana aproape de podea, daca apas direct din prima repede si tare pune frana cum trebuie dar daca apas usor sa incetinesc pauza... acum dupa mine este pompa de frana, nu ma simt capabil sa o demontez ca sa schimb garniturile alea asa ca mai bine nu ma bag, este cineva care ma poate ajuta cu schimbatul lor? in bucuresti sau comuna 1 decembrie, contracost, pentru ca stiu ca sunt mai multe seturi diferite de garnituri si nu imi pot permite alta pompa. Multumesc!
2 Aug 2014, 08:46: am vorbit cu un mecanic, am explicat problema fara sa vada masina si mia spus ca poate fi sevofrana, nu stiu exact mecanismul cum functioneaza servofrana ca sa fiu sigur ca este aia, astept alte pareri, parte cu aerisirea o scoatem din calcul ca este ok This post has been edited by CiufuMadalin: 2 Aug 2014, 08:46 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003
- IF 09 ULY
|
|
neacsugabrie |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 4 September 11 ![]() |
Servofrana doar usureaza efortul depus de sofer.Frane ai si cu motorul oprit doar ca pedala este foarte tare.La tine ,probabil este lasat un joc cam mare intre tija servofranei si pompa de frana,sau pompa de frana cu probleme.N-ai specificat daca este noua. This post has been edited by neacsugabrie: 5 Aug 2014, 06:27 |
--------------------
dacia
solenza
2003/scala Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza. |
|
GabrielBraila |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 8 April 14 From: Braila Romania ![]() |
QUOTE(CiufuMadalin @ 2 Aug 2014, 09:27) si eu am probleme cu franele aproape la fel, pedaua se apasa trei sferturi pana sa tina si nici atunci nu tine foarte bine problema o am de cand am schimbat pompa de frana pentru ca i se rupsese aerisitorul in ea cand am schimbat lichidul de frana (nu avea nimic dar am zis sa il schimb) dupa ce am schimbat pompa de frana daca tot mam apucat de treaba am mai schimbat si repartitor etrieri lichid aerisit ca la carte: stanga spate, dreapta spate etc nu mai stiu cum scria, dar problema ramane, apas pedaua pana aproape de podea, daca apas direct din prima repede si tare pune frana cum trebuie dar daca apas usor sa incetinesc pauza... acum dupa mine este pompa de frana, nu ma simt capabil sa o demontez ca sa schimb garniturile alea asa ca mai bine nu ma bag, este cineva care ma poate ajuta cu schimbatul lor? in bucuresti sau comuna 1 decembrie, contracost, pentru ca stiu ca sunt mai multe seturi diferite de garnituri si nu imi pot permite alta pompa. Multumesc! <span class='edit'>2 Aug 2014, 08:46:</span> am vorbit cu un mecanic, am explicat problema fara sa vada masina si mia spus ca poate fi sevofrana, nu stiu exact mecanismul cum functioneaza servofrana ca sa fiu sigur ca este aia, astept alte pareri, parte cu aerisirea o scoatem din calcul ca este ok Salut baieti ! Eu am scapat de problema , cu ajutorul colegului care mi-a propus sa schimb garniturile de la cilindri receptori . Am schimbat garniturile de la fiecare roata , fata-spate . Am aerisito si nu am mai avut probleme , decat o data cand am vazut ca imi pierdea lichid pe stanga-spate , ciupisem garnitura , dar le-am schimbat si merge . Va multumesc mult pentru raspunsuri ! @CiucuMadalin , decat sa schimbi garniturile , mai bine cumperi chit de reparatie si schimbi cei doi cilindri cu totul ( 50 ron ) ! |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BR [B]"Nu incerca sa mergi mai repede decat poate ingerul tau sa zboare !"[/B][I]
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:42 |