Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
![]() ![]() |
Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
cj77shv |
![]()
Post
#14491
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 342 Joined: 21 April 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna 3 Grandtour 2.0dCi, BVA6
2008 - Initiale Paris
- CJ-56/95-JON
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#14492
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Acum o spala pe dedesubt si incalzeste garajul ca sa se usuce repejor. Ne povesteste maine cand ninge afara.
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14493
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Pai n-am ce povesti spectaculos.
Dimineata m-a-mpins pacatu' sa-i fac geometria, ca era in balarii grav. Fata a mers usor, dar spatele e tortura, mai ales cu ea in halul asta de joasa. Am terminat pe la amiaza, am traversat orasul ca sa ma vad cu Robert Adam, ca i-am promis ca-i arat masina cand e gata. Am uitat ca stie cu volanul, iar la *viteza legala* la ora in curba larga m-au trecut toate alea. Am si uitat pe unde m-am mai dus. A, da, a inceput o ploaie marunta fix cand m-am reintors acasa pe la 14, si am plecat cu Ignisul sa-mi iau ceva de pranz. Apoi am luat-o p-asta mare-n Auchan, unde am umplut cu varf un carucior, doar ca sa vad ca au eliminat toate casieritele. M-am umplut de draci acolo, iar cand am iesit, pluaie. 15km pana acasa pe ploaie marunta, jerba de apa neagra si sarata din toate directiile. Acasa am spalat-o, mai mult rau am facut, acum e uda leoarca in garaj, cu rotile negre-n dungi. "Noroc" cu infiltratia aia, ca gratie ei am dezumidificator, care baga blana in garaj. Ca dracu... No, aia e. La urmatorul episod de caldura o spal cu spuma activa, o sa se duca toata negreala, impreuna cu vopseaua etrierelor. Problema aia cu 2-5 am mai avut-o de 7 ori, ca tot schimb din reflex in modul ala. Iar acum aud tot felul de zgomote in transmisie, incepe paranoia ![]() De bine doar un lucru, etajarea e vis in oras. Inainte, la 60 la ora, ori 3 la 3000 de ture (nejustificat de sus la viteza aia, sarcina aproape zero), ori 4 la 2000 de ture (subturat). Acum, in 4, am vreo 2300, perfect. Da, garajul e cald si tropical acum. Ninge o lae. E gata cu ninsul. Sper... ![]() This post has been edited by Muttley: 25 Feb 2023, 21:02 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#14494
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14495
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Nooooooooo fluffin' way!!!
E cu parapete si santuri ala, faci masina zob dac-o scapi. La adancata te duci taras pe camp si atat. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Agrig |
![]()
Post
#14496
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.065 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
bucatzel |
![]()
Post
#14497
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#14498
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.516 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
QUOTE(Agrig @ 26 Feb 2023, 14:26) Totusi a nins ceva pe undeva? La Piatra ninge de dimineata, dar se topeste Acum a mai stat |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14499
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Dacia 1300 cu 54 cai n-ar trebui sa aiba probleme. O masina de +200 cai, da.
Aseara a fost horror, am sters la ea cu laveta, caldura, dezumidificare, mop, deschis usa, inchis usa. Am adormit pe marginea patului, cu matza pe mine. Rupt in halul asta am mai fost, cred, atunci cand am facut rezonatorul de admisie al Daciei si am adormit in microbuz. No, dimineata pe la 9, ca am dormit ca porcu', coborase umiditatea prin garaj la 55% sau p-acolo, binisor, dar tot avea apa asta pe ea. Surpriza fu alta insa, afara nu mai ploua, si iesise si soarele. Treaba prin casa cateva ore, apoi pe la ora 14, fas-fas cu detergent de vase si apa pe roti, perie moale, scos jantele decent. Apoi am plecat la spalatorie, pe o centura uscata. Dupa jet la presiunea joasa (am dat doar cu osmozata aia, ca aia e cu presiune mica), rotile aratau decent. IMG_20230226_151043.jpg ( Size: 1.21mb ) Number of downloads: 124 Deci aseara nu ma puteam uita la ele, le cursese rimelul peste tot. Praful asta de frane e dracu'...Daca e doar el, uscat, distribuit uniform, e ok, dar cum l-ai stropit putin, daca nu l-ai facut sa dispara, e catastrofa. Bun, dar era inca uda... IMG_20230226_151215.jpg ( Size: 1.73mb ) Number of downloads: 354 IMG_20230226_151235.jpg ( Size: 1.16mb ) Number of downloads: 129 Ca urmare... Hai sa te usuce tata. Cu waze pornit, macar asa, sa fie ceva sanse de pastrat permisul, i-am dat uscare de la un capat al centurii pana la celalalt. De doua ori. Doar centura plictisitoare pentru ca aici erau sansele cele mai bune de asfalt fara apa. Acum e in garaj iar, si acolo ramane cat o vrea prognoza. Undeva peste 200km uichendul asta, creca cel mai mult am mers azi. Masurat empiric puterea, 184g/s aer, deci vreo 245 cai. Repet dupa ce schimb filtrul de aer, am nou, dar pe praful asta mi-a fost realmente mila. Daca sare la 260, nici ca-i mai schimb motorul (mint cu nerusinare). Tot ratez treapta 3, incep sa cred ca-i ceva-n neregula, dar pana nu montez burduf, n-am de unde sti sigur. Si aud zgomote. Muuuulte zgomote, miorlaiala, meaoneala, sunet de angrenare, de zici ca-s angrenaje drepte, de curse. Nu pot decat sa urmaresc sa nu se agraveze, ca n-am termen de comparatie. In teorie, cutiile de STI sunt mult mai zgomotoase, dar daca n-am fost niciodata atent la asta, degeaba. Filingu-mi zice ca n-are nimic, asa fac ele, si eu nici tampoane normale nu prea am. Si nici consola montata. Suspensia nu s-a lasat deloc, dar mai are timp. Directia, ca-n primul calup de impresii n-am zis nimic despre ea (era muci, vezi poza jos), e mai bine decat inainte. Acum e pe zero peste tot convergenta, caderi de -2* pe fata. Brate cu caster normal, offset de 53... Vaga la viteza (foarte) mare, dar nici nu e masina de viteza foarte mare. S-ar rezolva cu bratele celelalte, ce duc roata spre fata cu mult, dar nu pot, prefer sa arate decent. Deci astea-s valorile masurate ieri dimineata, cu divaisurile rapide. Cand am vazut in ce hal e, am scos sfoara si am facut-o corect. IMG_20230225_080649.jpg ( Size: 496.86k ) Number of downloads: 142 Cand m-oi plictisi, si la cat de ok merge, cred c-asta va fi relativ curand, am sa comand suruburi, saibe si piulite de convergenta spate noi. Solutia constructiva e identica cu cea a Dusterului, adica o porcarie maxima daca n-ai rampa elevatoare. Aia ca sa nu iau set de brate reglabile, la care principiul de reglaj e identic cu al bieletelor de directie. Ma duc inapoi la somn. Parca mi s-a luat o mare piatra de pe inima, asa ma simt. Am de recuperat cateva sute bune de ore. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#14500
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Când ii pui burdufu' se atenuează și zgomotele.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
BN64FLO |
![]()
Post
#14501
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 674 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
Cand ai tot bricolat la timonerie, luand din jocul bucsei, nu ai scurtat si cursa stanga-dreapta? Stiu de cand am bucsat schimbatorul daciei ce diferenta majora era
|
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|
Agrig |
![]()
Post
#14502
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.065 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Parca la aia albastra a baiatului de i-am dat jos cutia miorlaia mai tare decit la ailalta gri, ma rog ambele STI doar ca generatii diferite.
Cred ca la vara apare cu ele pe aici si atunci o mai ascult insa asa tin minte ca era cam zgomotita cutia si era neumblata, la schimb ulei iarasi a fost OK, nimic de semnalat. This post has been edited by Agrig: 26 Feb 2023, 18:50 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
bmwh548 |
![]()
Post
#14503
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Daca vrei sa fii MAXIM de linistit ai putea ca la primul schimb de ulei din cutie si diferentiale sa trimiti mostre la analiza.
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14504
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Nu vad de ce anularea jocurilor din timonerie ar modifica cursa.
Oi face si analiza d-aia. Sau tifon mai degraba ![]() Amuitat sa zic, frana de mana ciuciu. Dar creca stiu ce are, pasii de reglaj, mai intai la roata, abia apoi in habitaclu. Pe cabluri, sunt niste arcuri elicoidale lungi rau, cred (si atat) c-alea ajung spira pe spira cand trag tare, practic cursa se termina. In fine, ma ocup, ar trebui sa fie banal. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
BN64FLO |
![]()
Post
#14505
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 674 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
Nu stiu cum lucreaza timoneria ta, nu am studiat-o, dar la Dacie, 1mm de joc la cuplajul de jos al levierului dadea multi milimetri de cursa stanga-dreapta la maciulie
|
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|
Agrig |
![]()
Post
#14506
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.065 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Cred ca-o aveti frina de mina pe tambur, daca aveti orificiu de reglaj a telescopului e minunat, daca nu trebuie tot scos si pus "tamburul" la loc la fiecare manevra a telescopului ca se reasaza sabotii in functie de reglaj.
Daca are orificiu este minunat dar sa faceti reglajul cu frina trasa altfel sabotii se aseaza pe telescop si ala se invirte foarte greu, arcul de revenire ii stringe in capul lui. In mod normal la citeva actionari ale frinei ar trebui sa-si faca singur reglajul dar...poate nu. Telescopul e surubul ala cu o saiba crestata pe el in care agata bratul de autoreglaj. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Muttley |
![]()
Post
#14507
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Am facut un test simplu acum, am remontat miezul original din articulatia de pe maneta, ala cu joc in bucse.
Ghiciti rezultatul? ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Agrig |
![]()
Post
#14508
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.065 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Merge mai bine.
|
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Muttley |
![]()
Post
#14509
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Asa pare, da... Ciudata creatura.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Agrig |
![]()
Post
#14510
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.065 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
In timp se pasuiesc si tijele si articulatiile, probabil asa a si fost proiectat sistemul, cu un pic de joc.
Principalul este sa mearga in parametri. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Muttley |
![]()
Post
#14511
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
A sosit ziua trista in care ma despart cu greu de amintirea a 7 ani fericiti de WRX. Am sa bocesc in hohote, o sa-mi para rau cat de curand, si se va rupe sufletu-n mine, stiu sigur ca e un moment de cotitura al vietii mele si va fi... cum slbz era... va fi pustiu!
![]() ![]() ![]() IMG_20230303_154154.jpg ( Size: 1.5mb ) Number of downloads: 943 IMG_20230303_154230_HDR_2.jpg ( Size: 1.74mb ) Number of downloads: 498 Smf in ele fiare, duca-s-ar. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Victorine |
![]()
Post
#14512
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Păi și roțile?! Taci că-i bine că ia tot paketul. WRX paket.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14513
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Rotile-i nasol ca le dau, n-o sa mai am roti in living.
Cele de Ignis au ajuns in garaj pe post de comoda, in locul astora. Aia e, eu am zis c-o sa-mi para rau ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Fratzica |
![]()
Post
#14514
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
QUOTE(Muttley @ 3 Mar 2023, 17:21) Am crezut ca ai vandut masina, sari` inima in mine. Azi m-am intors din Seoul, am trecut alaltaieri pe langa un parc de dezmembrari si m-am oprit sa vad daca au vreun WRX STI, poate aveai nevoie de vreo piesa de pe el. N-aveau niciunu ![]() This post has been edited by Fratzica: 3 Mar 2023, 16:32 |
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14515
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Mai degraba ma prostituez decat sa vand harbul asta. Ar fi mai mult respect de sine, la cat am muncit.
S-au cam terminat masinile astea, si altele asemeni lor. Tablete. Am mai zis, nici americanii, nici canadienii nu prea mai au ce taia. Nu stiu care-i faza, or avea si asiaticii rematul lor, cine stie. Si gata, s-a dus Cristi de la Cluj cu tot vereicsul meu in duba. Ma rog, aproape tot, a mai ramas motorul ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#14516
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Vrei de Dacie? Am eu. De Canada
![]() |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14517
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
N-am poze, ca am adormit aseara ca boschetarul pe la 7, m-am trezit azi la 9 si am pus telefonul in priza. Dar povestesc.
Am inceput cu frana de mana. Scos pana si placutele de frana spate (norocul e ca se scot anormal de usor la astea fara culise) ca sa aud frecus doar in saboti. Ce m-a incurcat insa e faptul ca are planetare, deci imposibil de izolat unde opune rezistenta, cum se invart ambii tamburi odata. I-am dat asa, la ghici, dinti din reglajele de pe saboti, telescoape cum le zice Agrig. I-am dat, insa deja freca, dinainte de a incepe! Deci nu-s foarte incantat de manevra, insa pare-se ca doar asa tin afurisitii astia de saboti. Lasa o urma pe alee si 2 urme in garaj. Ca urmare, nu tine la fel stanga-dreapta. Ma gandeam s-o suspend iar, sa trag maneta pana la primul dinte, si sa invart de fiecare roata, insa din nou, n-am rezolvat nimic, ca se invarte roata cealalta. Sau se duce in cardan. E ambiguu. Mai degraba suspend cu cricul normal doar pe o parte, si astfel se duce in cardan miscarea, unde cu centralul deschis, poate n-o opune rezistenta mare ala. Dap, imediat ce scriu aici, asta fac. Apoi am batut toate 4 piulite de planetara in canalele aferente. Se pare ca uitasem. Iar pe fata, la amortizorul drept, am descoperit o catastrofa. Introductiv - am dat cu ceara si pe arcuri, si a ajuns, inevitabil, si pe tija de amortizor. S-a uscat acolo, si nu mai puteam trage de protectii in jos. Adica puteam, dar foarte greu. Revenind azi, am descoperit ca tamponul de capat de cursa era sus, iar burduful de protectie, care aici e plastic, era cazut pe amortizor. Cele doua trebuie sa fie impreuna. Se separasera cand am tras eu de burduf ca un erou, la episodul cu ceara. Si am crezut ca-s lipite, s-au dezlipit, si tre' sa scot suspensia pe partea aia, sa separ arcul de amortizor, etc. Lenes fiind, am coborat talerul de arc maxim jos, ca sa cracanez spirele arcurilor, si sa trag tamponul in jos. Si am reusit sa-l trag, si m-am bucurat maxim cand am vazut ca cele 2 se clipseaza una pe cealalta, tamponul are canal. Cu vaselina siliconica si niste leviere din plastic, le-am recuplat. Ridicat la loc talerele, reglat garda la sol, scapasem. Bine naiba ca vazusem, altfel s-ar fi umplut de jeg garnitura tijei. Numai bine se incalzise, asa ca puteam s-o urc pe 4 rampe afara, sa ma tavalesc sub ea, in cautare de scurgeri. 1) scurgere de ulei undeva la mijlocul distantei dintre cardan si tija timoneriei, iar distanta e relativ mare. Am sters si atat, ca nu vad de unde vine, e ciudat locul. Daca e simeringul mic al tijei timoneriei, minunat, tre' sa scot capacul de transfer. Urmaresc. 2) scurgere de ulei la ambele planetare fata. Dar NU de la simeringurile noi puse de mine, ci in cel mai de kko loc, pe langa filetele piulitelor mari de reglaj al jocului axial diferential fata. Piulite ce poarta si simeringurile. Pe diagrama vad ca exista ceea ce speram sa nu existe, oringuri de etansare. Reperele 7. oringuri.png ( Size: 118.92k ) Number of downloads: 388 Explicatia ar fi ca atunci cand s-a rasturnat donatoarea 1, iar proprietarul donatoarei 2 a schimbat carcasa diferential sparta, a refolosit oringurile. Sters, ca inca sper ca e doar WD40 scurs de la incalzirea cutiei, si urmaresc. Desigur ca-s naiv, e ulei toata ziua. Oricum nu schimb asa ceva prea curand. Apoi am iesit la plimbare, pus benzina, consum pe cei 300km de plimbare de pana acum, 14.4l/100km. Azi am mai facut vreo 150, m-am fatait peste tot, si Poiana, am traversat si orasul, sa vad cum e si p-acolo. De fapt, cel mai mult am vrut sa frec 2-3, ca sa vad daca pot optimiza manevra, incat sa nu ma mai duc in 5. Pot, daca schimb cu toata mana, si nu doar cu un deget. Dar ma oftic de nu mai pot, pentru ca nu-mi plac schimbarile neplanificate. De fapt, povestea cu 2-3 care scapa in 5 e mai complexa, mi-a mancat multe nopti din saptamana asta, multe drumuri sa incerc alte masini, multe rugaminti pe la alti posesori din tara. E atat de mult de povestit, si ma oftica asa tare subiectul, incat nici nu-l dezvolt acum, zic doar concluzia: are o problema cutia mea, ceva e indoit in ea. Banuiesc ca la rasturnarea donatoarei 1, cineva a cazut peste levier in habitaclu si a indoit ceva in cutie. Am ceva idei de remediere, probabil nu foarte grozave, dar n-am chef acum sa explic. Mai am de incercat personal un STI din 2006, aceeasi transmisie ca a mea, dar Calin Manitiu face ca mine, o scoate abia cand da caldura. Alte descoperiri si impresii. De fapt, mai intai repet una veche - etajarea transmisiei e dementiala. Nu pot sa cred ca ador sa ma fatai cu ea prin oras, e super-hyper fun! Mai repet una - e inchegata, mai inchegata decat era inainte, ma refer la intregul lant cinematic dintre arborele cotit si roti. Nu cred ca e de la numarul de km (+150k wrx si -90k sti), ci mai degraba de la caietul de sarcini. Si de la faptul ca la sti, toate-s supradimensionate, si probabil se uzeaza mai greu, fac joc mai greu. Si s-o repet si p-a 3-a - e o galagie de transmisie in masina....... Deja ma uitam intr-a 6-a la ceasul de boost, ca suna a suflu de turbo, dar eram pe vacuum. Miorlaie pinioanele. Adorabil. Ok, impresie noua, cu introducere. Cadrul spate, la fel ca toata suspensia spate de altfel, e identic Duster. Dar daca la Duster, ca reno ieftin, cadrul spate e fixat rigid pe caroserie, aici sunt bucse flexibile intre cadru si caroserie. Asta face ca cadrul sa se miste in toate partile. Si, partea suparatoare, asta face ca la curbe lungi, de viteza, in gaz plin si ture multe, la schimbarea de treapta, adica la ruperea fluxului de cuplu in puntea spate, cadrul sa pivoteze brusc in plan orizontal. Practic, e ca si cum rotile spate ar vira brusc. Si se simte ca naiba, e foarte neplacut. Motiv pentru care, in 2016 vad acum, am montat "lockout bolts", niste suruburi care folosesc niste filete nefolosite din caroserie si niste gauri aliniate din cadru, pentru a le solidariza. Cel mai probabil, feature de grN, nefolosit la masinile de strada. Si am scapat total de problema, a fost minunat. Ei bine, problema a reaparut ![]() Motivul, destul de simplu. Suruburile alea au facut super treaba la distributie cuplu 60 fata, 40 spate. Acum e invers. Bine, nu e ataaaaat de nasol ca la inceputuri, fara lockouts, dar a reaparut. Singura solutie ar fi sa scot cadrul spate si sa renunt la cauciuc, sa bag rigid acolo. Sau sa accept situatia si sa zic mersi ca am suruburile alea care oricum, rezolva mare parte a problemei. Mai nasol va fi cand, vreodata, o sa creasca cuplul motor. In fine. Alta impresie noua, tot legata de noua distributie de cuplu. Intre alee si strada am 2m de pietricele. Musca spatele din ele cand ies. Tot legat de cuplu, i-am dat de vreo 3 ori in giratoriu. Fuge spatele de dracu' ma ia, nu e deloc ca inainte. La propriu, mi-e frica, am sa incerc, totusi, sa merg pe circuit. Nush de ce cu visinia n-aveam probleme totusi, dadeam in aia razand, o tineam fara greturi. Dar nu stiu ce distributie de cuplu era la JDM din 2001 fara dccd. Ma duc sa vad cu frana aia de mana. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Agrig |
![]()
Post
#14518
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.065 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Mda, asta cu pivotarea spatelui e o senzatie minunata, tu virezi, masina vireaza instant dar dupa ce se gindeste zice ca a fost prea putin si mai ajuta un pic...
La prima intilnire te cam pune pe ginduri dar dupa e OK. E diferita senzatia de aia cind ai anvelope cu balonaj mare, acolo virezi, ea sta gindeste si apoi vireaza. This post has been edited by Agrig: 4 Mar 2023, 18:55 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Muttley |
![]()
Post
#14519
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Observ ca fac corectie de volan din reflex. De fapt, asa mi-am si dat seama de problemuta, ca prea apasam ambreiajul din volan.
Venisem la cacalator sa caut niste cupluri. Am pus manuta pe cutie, frige. Si nu e nici urma de ulei la planetarele fata. Poate am noroc... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
maho |
![]()
Post
#14520
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Drumul spre Poiana n-am fost închis azi (pe motiv de festival)?
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 12:57 |