Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
![]() ![]() |
Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
bion |
![]()
Post
#14941
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|||
bucatzel |
![]()
Post
#14942
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(radugns @ 28 Jul 2023, 21:14) ma duce cu gandul ca esti depasit si de limba romana. Haide sa incercam intr-un soi de engleza. "gap" iti spune ceva? QUOTE(Muttley @ 28 Jul 2023, 21:18) Radu, informatia e foarte interesanta, gap/no gap. Realizez ca am folosit gresit Reinzosil la capacul cutiei de transfer. Dar haideti va rog sa folosim o adresare colegiala. Eu unu-s satul de mocirla. Like he said. Radule, iti sugerez sa cauti rapid bunul simt de pe unde l-ai lasat si sa-l iei cu tine cand vii in vizita, pentru ca altminteri o sa ajungi sa postezi pe aici destul de rar. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Marty |
![]()
Post
#14943
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Agrig |
![]()
Post
#14944
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.065 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
QUOTE(psychoo @ 29 Jul 2023, 15:00) Socrul meu are aproape 60 ani, nu foloseste umblator, ... Oameni buni, vorbiti serios? 60 de ani cu umbator??? Mai lasati bancurile! <span class='edit'>31 Jul 2023, 18:04:</span> QUOTE(Muttley @ 28 Jul 2023, 14:42) Azi am mai aflat ceva nou dupa ce am rasfoit manualul, si anume ca exista piatra pentru curatat piatra (punguta dintr-a 2-a poza). Stiam ca flexul are 11krpm, enorm. Ma asteptam ca asta, la 28 mii, sa fie wow. Piatra aia neagra este din carbura neagra de siliciu pentru "dres" pietrele abrazive, polizor, biax, in ateleire mai toti ii ziceau carbochimul, Asta: https://beta.dedeman.ro/piatra-abraziva-pen...30-mm/p/7006932 O folositi si pentru a profila piatra de biax daca e necesar. Cu vibratiile este corect, flexul are 115mm si alta vitza periferica fata de o freza de 30mm de aceea se si simte mai linistit biaxul, totusi sa nu va incredeti in el mai ales cu freze de carbura, asa musca si arunca freza ca poti ajunge sa rebutezi piesa. Ca idee trebuie tinut bine in mina si luat avans fin si mai ales sa fiti atent daca prinde 2 perti o dara, atunci are tendinta sa sara si uneori sare urit de tot. La inceput e de preferat sa aveti mina fixata in piesa sau masa, sa nu-l manevrati cu ambele miini in aer, una sa fie pe un suport, o sa vedeti ce si cum, dupa ce va obisnuiti merge si in aer dar grija la colturi. Cu alea lungi si mai multa grija. P.S. daca ajusati ceva otel freza face aschii mici dar extrem de ascutite, protejati-va si mai ales adunati-le ca o sa injurati cu zilele cind va tot intra in mina. Un magnet de sudura ajuta la asta, curatarea lui o faceti cu aer comprimat sau il inveliti in punga subtire de plastic si aia o dati apoi jos cu tot cu aschii. This post has been edited by Agrig: 31 Jul 2023, 18:08 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Muttley |
![]()
Post
#14945
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Mai e pan-acolo, cum cel mai probabil voi folosi chiulasele mele, iar masina va ramane functionala pana la iarna.
Mersi! Super tare mentiunea cu viteza periferica ![]() _________________________ I-am scris unui american pe 27 iulie, dar avea inboxul plin (deh, forumuri), si mi-a raspuns abia azi. Vrea 1500usd pe chiulase, si n-a fost chip sa lase. La link, punctul 10 si ultimele poze. https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2952095 53021247204_e0431552ed_b.jpg ( Size: 122.55k ) Number of downloads: 837 Nota 1: lipsa capacele, ar fi trebuit sa le refolosesc pe ale mele, deci vechiul motor ar fi mirosit tare. Nota 2: deja planate si rectificate, ceea ce eu as fi stricat, deci bani in plus degeaba. Un amic care nu stiu cum face, cum le gaseste, mi-a dat link cu ceea ce pare a fi un set similar, mai aproape, in UK. Astept sa-mi raspunda la intrebarile de curtoazie, apoi ii dau cu "buy now". Fac spume aici, n-are rost sa mai zic. ebay.png ( Size: 4.24mb ) Number of downloads: 122 Parca altfel arata lagarul ala... ![]() Oricum, chiulasele astea ar face din cotet o impletitura groaznica. - masina 2002 - transmisia 2006 - bloc motor 2022 (/2023?) - chiulase 1999-2000. Aia e. This post has been edited by Muttley: 1 Aug 2023, 11:21 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
psychoo |
![]()
Post
#14946
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Eu unul nu as pune chiulasa sh pe SB nou, mai degraba as face un efort sa fie totul nou chiar daca mai dureaza o perioada, macar stiu ca acolo e totul tipla, inclusiv jocuri ghiduri, supape, culbutori.
Lagarele arata mai bine dar tot se vad ceva urme |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14947
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Iete na. Ghiduri, supape, simeringuri, pun noi. Scaune se rectifica. Restul nu conteaza, daca-s in stare buna (lagare, cupe, arbori cu came).
Nu se justifica sub nicio forma castings noi, e useless. Si oricum, motorul va avea sanse egale sa crape sau sa tina, nici nu ma agit. Perifericele sunt cele scumpe, nu motorul. Asa e Subaru. 2 Aug 2023, 09:39: Ce faci cand iti iei concediu ca sa portezi chiulase si n-ai chiulase? Iei un butuc nou in cutie, nu tocmai ieftin, si-l deschizi ![]() IMG_20230801_135948.jpg ( Size: 1.6mb ) Number of downloads: 107 IMG_20230801_155239.jpg ( Size: 1.36mb ) Number of downloads: 98 This post has been edited by Muttley: 2 Aug 2023, 08:39 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
tomageorgian |
![]()
Post
#14948
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.387 Joined: 22 February 10 From: Franta ![]() |
Spate, 50€
|
--------------------
.
.
. Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI ex. Latitude 2.0dCI C5 x7 2.0hdi Logan 1.6mpi E39 530D Laguna 3 2.0dCi Qashqai 1.5dCI Twingo 2 1.2i E28 520i |
|
Muttley |
![]()
Post
#14949
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Bun, si daca tot va avea alt motor la primavara, am zis sa fac un ultim drum lung cu actualul.
Motivul - mi-am reinnoit cartea de identitate, tot in Piatra Neamt, cu unicul motiv de a avea loc de parcare cand ma duc acolo de cateva ori pe an. Cred totusi ca e primul drum pe care-l fac intr-acolo de cand e STI pe dedesubt. E un drum pe care-l stiu bine, de 8 ani. Transmisia. Problema cu scosu' din 2 si nimeritul in 5 exista in continuare si e reala, dar n-am mai patit de mult, probabil m-am adaptat. Ce am patit de doua ori insa, a fost sa retrogradez din 5 in 6, desi voiam 4. Explicatia mea ar fi memoria gestica. La 5 trepte trageam intr-un anumit fel, si nu se putea duce decat in 4, ca altceva nu era acolo. Aici este. Caraghios si atat. In rest, cum se simte lantul cinematic din motor in roti, nu inceteaza sa ma uimeasca. Motorul. M-am dus incet si usor, consum de 9.4 la suta. Semn ca mersul in putin peste 3 cilindri se reflecta si in consum. Ce se intampla acolo e asa. Cilindrul 2 are compresie slaba, si logica mea spune ca off boost, adica pe vacuum, nu se atinge minimul de presiune necesar in camera de ardere pentru ca scanteia bujiei sa aprinda amestecul. N-am zis aici, dar am nivelul de ulei imens, am scos recent vreo 600ml numai ca sa-l aduc la maxim. Benzina aia nearsa se duce toata in ulei. Alt simptom ar fi rateurile pe evacuare in frana de motor, la turatie redusa. P-astea le aveam de anisori buni, nu le-am bagat in seama. Aceeasi poveste, benzina nearsa in evacuare. Asa ca la intors i-am dat. Macar sa suplinesc deficitul de compresie cu boost. In plus, m-am gandit ca daca merg asa de cativa ani, n-o crapa fix acum, pana la toamna. Sau la acest ultim drum lung. Si de fapt, intentia fu sa ard benzina din ulei, ca eu uleiul nu-l mai schimb, n-are nici 1000km cred. Aflu maine dimineata daca am reusit, banuiesc ca nu. Am lasat suspensia la final. Gheorgheniul, pe parte de asfalt, cred ca e ceva protest ascuns. De 8 ani de cand fac drumul asta, sunt vreo 5km ingrozitori, dintre care 2 imposibili. Cand am fost cu Ignisul in urma cu 2 saptamani, a fost oribil. Astazi a fost semnificativ mai ok. Suspensia, mai ales dupa inaltare (ca am inaltat-o mult, chiar 3mm peste limita din prospect), are cursa mai mare, ceea ce-i lipsea. Nu se compara cu stock, dar este o imbunatatire fata de cum era in martie-aprilie. La amortizare creca e ca stockul. La zgomote, ori lipsa lor, e din alt film, nicio bataie, niciun soc. Arcurile, sigur am mai zis, desi declarativ de 3 ori mai dure decat oem, eu le simt moi. Mai ales la viraje legate brusc, simt ceva balans. Daca le schimb cu urmatoarele arcuri mai dure, confortul ala similar oem se duce naibii, deci raman asa. Pe viraje lungi insa, ori fara alternanta stanga-dreapta, nu inceteaza sa ma uimeasca. Desi cred ca e efect cumulat, geometrie, bare antiruliu, si cred ca era senzatie si cu suspensia originala. Fu un ac de par in seara asta, imi zic... "merg cam tare, cat am? 80 la ora... Hai, fie, ce poa' sa se intample, doar sa ma rastorn in sant.". Si intru in acul ala de par cu 80 la ora, cu un mare morcov, evident. Da' de unde, la iesire am avut o senzatie de "l-am luat ca pensionarul". Deci se pare ca limitarea principala e instinctul meu de conservare. Aia e, atat rau sa fie. Pana da frigul, adica pana cand spal bicicleta si o bag in casa pana la anul, o voi mai folosi doar ca sa car bicla sus, ca pe Ignis n-am bare. Dupa ce am vazut chiulasele din urma, si ce poate sa faca un cuzinet din ele, mi-e teama ca-mi fortez norocul. Prefer sa nu-i distrug motorul ei, deci cam aia fu. Ultimul drum lung cu motor de fabrica. IMG_20230802_183314.jpg ( Size: 3.15mb ) Number of downloads: 1505 IMG_20230802_183302.jpg ( Size: 2.04mb ) Number of downloads: 1464 IMG_20230802_183436.jpg ( Size: 2.77mb ) Number of downloads: 1453 Amuitat sa zic, a plouat in draci. Si constructii, noroaie... Aia e, poate nu s-o topi asa repede ![]() Nope, uleiul tot acolo, n-a scazut pe joja. Ncsf. 3 Aug 2023, 19:16: Le-am luat din state pana la urma ![]() Si nici macar nu le voi folosi. Le pastrez pentru "motorul 1", ala care va fi mai hardcore putin. 4 Aug 2023, 09:58: Cascat cum sunt, abia acum am dat "find member's topics". https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2951909 Care stiti motoare, erodarile alea din jurul canalelor de apa, credeti ca ridica probleme? Sau mai trebuie frezate o data? This post has been edited by Muttley: 4 Aug 2023, 08:58 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
psychoo |
![]()
Post
#14950
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Nu stiu motoare, vreau doar sa fac o gluma: pune silicon care sa umple gap-urile
![]() |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#14951
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 578 Joined: 1 January 11 ![]() |
Grija mare cu turatia "biaxului" si supraincalizirea frezei. La un moment dat intra intr o "rezonanta" si nu o mai poti controla. Cu cat mai lunga "coada" frezei, cu atat mai rau, dupa logica mea. Poti indoi freza ori iti dai cu ea de cap.
Eu am facut operatiunea de portare cu masina de gaurit. Tot spuneai mai acum ceva timp ca pe aia veche o pastrezi pt "omor". Ma bucur ca ai inceput sa repostezi p aici, dadeam refresh pe forumul ălălalt ![]() This post has been edited by Rob3rto: 4 Aug 2023, 19:54 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14952
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
![]() Bre, da' am mai portat-o p-aia de-i pe Dacie. Tot cu bormasina, dar aia-i simpla rau. Zi daca chiulasele alea trebuie sa fie sticla, ca voi ati facut motoare cate mancarici de mazare eu. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#14953
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 578 Joined: 1 January 11 ![]() |
QUOTE(Muttley @ 4 Aug 2023, 20:17) Am vazut si mai rele(la mine in motorul de la bemveu, si am montat inapoi la fel, pentru ca nu avea/are niciun simptom, demontasem axul pt alta operatiune, sa ma scuteasca de surprize d astea). In cazul tau, in afara de chiulase o sa fie totul nou. Parca n ar fi din peisaj alea "ciufulite" pe lagare. In plus, daca ăsta n are tacheti hidraulici as vedea o eventuala problema daca jocul in lagarele axelor e mare. Ar fi o decizie probabil la fel de grea si pt mine ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14954
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Lagarele axelor ce apareau in primele poze nu mai conteaza, am renuntat la chiulasele alea. Am luat altele, care au suprafata de etansare pe garnitura erodata/oxidata. Despre asta intreb.
53020500432_4a811b44c8_b.jpg ( Size: 133.27k ) Number of downloads: 507 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#14955
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 578 Joined: 1 January 11 ![]() |
Am omis "subiectul", vazusem postarea needitata apoi mi am adus aminte sa ti zic de biacsu ala
![]() ![]() This post has been edited by Rob3rto: 4 Aug 2023, 22:29 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14956
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Fiind maaaaaaaaaaaaare plictiseala in concediu (am sters praful prin casa, am taiat ghearele matei o data la 2 zile, etc), am zis sa sparg banii pe prostii.
Aia penc-o zi umeda mi-a amintit ca n-am inlocuit niciodata cureaua de accesorii a Ignisului. Poate una dintre cele mai omise consumabile ever. Cel putin la mine. Si cea mai periculoasa, ca te lasa-n drum pentru 20 de lei. Si pentru ca mi-e sila sa comand consumabile, am zis sa iau pentru 2 revizii. IMG_20230808_150548.jpg ( Size: 1.95mb ) Number of downloads: 680 Revizie 2023 (maine, daca se indreapta vremea) doar cu ulei motor si filtru ulei. Si cureaua aia. Revizie 2024 si cu filtru aer motor si habitaclu, pe care le schimb o data la 2 revizii anuale (~10 mii km). Ideea e ca nu zic cat costa ce apare-n poza, ca le-am luat de unde le-am gasit mai ieftin. Dar tot scumpe-n draci sunt, si ajung sa ma intreb cat mai costa o revizie in reprezentanta, si ma ia cu frisoane. Pentru afurisitul ala de shortblock care inca tot n-a ajuns, desi trebuia de saptamana trecuta, mai lipsea clestele de segmenti. Aia penca cica trebuie experienta ca sa-i scoti/pui la mana, si n-am, desi mi se pare o chestie banala. Dar am zis sa nu rup segmenti noi, pentru 70 lei... IMG_20230808_152234.jpg ( Size: 1.81mb ) Number of downloads: 759 Compresorul de segmenti zacea sigilat intr-o cutie pe aici de vreo 12 ani, in sfarsit fac ceva cu el! Si cand e plictiseala mare si vezi mizerii prin rastelurile magazinului de scule auto, nu rezisti, si dai 30 de lei pe o prostie cu gherute la capat. Scarman mata cu asta de dracii o gasesc. IMG_20230808_143144.jpg ( Size: 1.05mb ) Number of downloads: 80 Cu alte cuvinte, pe scurt, (inca) astept shortblockul ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#14957
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14958
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
2. cica uleiul Suzuki e de fapt Eneos.
Imi amintesc ca la Swift revizia era pe la 400 lei, includea ulei, 3 filtre. Pastrand proportiile, creca-i dublu pretul acum. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
wolfin |
![]()
Post
#14959
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
130 lei 4 litri ...am luat acu 2 h..ca te am vazut si mi am adus aminte ca o trecut anul
O revizie simpla filtre si uleiuri.la 1.6....intre 500 si 800 lei. Anul trecut fara frane a fost 500 in reprezentanta. This post has been edited by wolfin: 8 Aug 2023, 19:21 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14960
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
La 130lei 4l sigur nu e Sustina...
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
wolfin |
![]()
Post
#14961
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Pretul e redus...real de la 190 emag etc.
La reprezentanta bidonul e 350 lei. Dar acolo e nesimtire. This post has been edited by wolfin: 8 Aug 2023, 19:21 Attached thumbnail(s) Screenshot_20230808_202045_Opera.jpg ( Size: 552.57k ) Number of downloads: 78 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14962
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Dintr-asta-mi punea si mie in reprezentanta cand aveam Swiftul, dar uleiul asta, impreuna cu filtru de ulei, de aer si de habitaclu, plus manopera, total 400.
Acum zici ca e 350 doar uleiul. Aici voiam s-ajung. 8 Aug 2023, 20:28: Masina mea, prin 2016, adica cand motorul avea toate compresiile la el, in stanga. O alta, in dreapta. Moraici... 364526289_799422025167741_8101115518930019495_n.png ( Size: 56.26k ) Number of downloads: 81 354469253_262848646356693_1997248847435257151_n.jpg ( Size: 54.48k ) Number of downloads: 51 Ma uit de vreo 5 ore dupa turbo, dar nu inteleg nimic din denumirile si parametrii aia. Cred c-am sa-i spun tunerului ca vreau si eu graficul din dreapta si sa dea link cu ce sa cumpar. Simplu! 8 Aug 2023, 20:32: Explicativ, 320g/s debit de aer echivaleaza cu 420-430 cai. Si, lamuritor, eu n-am voie peste 20ish psi, altfel e de unica folosinta motorul ![]() This post has been edited by Muttley: 8 Aug 2023, 19:32 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14963
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ia, sa fac image hosting aici, ca sa pun pe forumul Suzuki, ca sa iau 12 mii de euro pe Ignis, cu anunt de vanzare cu 3 cuvinte.
Memoria mea e zdrente, nu mai retin nimic. Am scurs uleiul, m-am uitat la buson si deja ma pregateam sa ma duc cu bicicleta sa cumpar garnituri, cum Subarul era blocat in garaj de catre asta mica. Dar inainte, am verificat. Si am memoria zdrente (d-aia si scriu a 2-a oara acelasi lucru). Aveam garnituri, pe vreo inca 8 ani. IMG_20230809_111636.jpg ( Size: 577.35k ) Number of downloads: 62 Deci 6kkm in ultimul an. Un drum la Iasi, vreo 2 la Piatra, ce m-am mai fatait cu maimuta de anu' trecut, cam mult zic eu, pentru unul care sta doar in casa. IMG_20230809_111917.jpg ( Size: 1.24mb ) Number of downloads: 260 Nu pot sa nu insist - inclinatu' masinii in timpul schimbului de ulei e maicuta tomnulu'. Nu curge nimic, apoi curge ca la un robinet stricat. Si se scurge atat de mult, incat turnand 4l intr-un motor cu capacitate declarata de 4.1, nivelul pe joja e la jumatate. IMG_20230809_112301.jpg ( Size: 665.63k ) Number of downloads: 74 Am remediat defectul prelungirii de sub bara ce apare in poza de mai sus, nu stiam ca s-a deplasat. Si a urmat partea nasoala. Prima, si cea mai nasoala, a fost sa descopar, dupa ce am scos carenajul antistropire din plastic, ca afurisita are DOUA curele!!! ![]() ![]() ![]() IMG_20230809_122519_2.jpg ( Size: 905.39k ) Number of downloads: 262 Si logic ca minunata de curea despre care nu stiam nimic, e tensionata de un intinzator reglabil cu acces de Logan. Baga inelara cu cot daca ai unde, ca e ditai lonjeronul in fata piulitei. Cu cheie deschisa am reusit doar sa stric partial piulita. IMG_20230809_141818.jpg ( Size: 701.94k ) Number of downloads: 74 Asa ca mers in Hornbach sa iau toate inelarele plate de le aveau aia p-acolo (doar cea cu clichet a avut loc), si dupa cureaua care a ajuns la furnizorul mio atomic in sub 1h. IMG_20230809_141326.jpg ( Size: 1.49mb ) Number of downloads: 255 Nici nu mai arat cu ce scula am actionat reglajul filetat al intinzatorului. Clichet cu doua extensii si cardan. Masina asta e a nu stiu cata oara un calvar sa lucrezi la ea, chestii banale de altfel. Da' crec-asa se-ntampla cand inghesui motor de SX4 intr-o conserva mica. Mno, astea au ajuns in portbagaj, ca asa mi-e obiceiul. Daca se rupe vreuna la drum lung, macar caut scule si atat. Scule pe care nu le are nimeni, desigur, c-asa-i Suzuki. De exemplu, imbus de 8 la alternator. Si nu ai loc de clichet, trebuie tot soiul de inventii... IMG_20230809_144138.jpg ( Size: 555.48k ) Number of downloads: 269 ...sau poate vorbesc eu din lipsa de experienta. Nu de alta, dar eu personal nu stiu binisor decat Dacia 1310 si Subaru turbo. Si la ambele se lucreaza incomparabil, la ani lumina mai usor. O fi motorul longitudinal de vina, nu stiu. In fine, inca un motiv pentru care abia astept sa scap de ea. In vreo 2 ani, asea... ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
wolfin |
![]()
Post
#14964
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Sigur se pun de cupru?
Si ma faci sa ma uit in manual...parca 3.9 l intra in m16a nu 4.1 This post has been edited by wolfin: 9 Aug 2023, 17:02 Attached thumbnail(s) 20230809_170750_copy_756x1008.jpg ( Size: 210.32k ) Number of downloads: 71 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#14965
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
3.8 litri in Liana
3.9litri in SX4 3.9 litri in Vitara 2015 -> 4.2 litri in Vitara 2005 - 2015. Alege ![]() |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
wolfin |
![]()
Post
#14966
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14967
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Cupru, ca vreau sa etanseze si atat. Nu stiu care-i faza cu alte metale. Daca vine cineva cu vreun argument wow, schimb materialul.
4.1 intra in asta, postul 1 din topic, quote Fratzica. M15A aici, difera ceva cote la gaurile in care se misca pistoanele. Baia de ulei poate diferi enorm, functie de aplicatie. Gabaritul blocului e acelasi. Iar motorul inghesuit. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
wolfin |
![]()
Post
#14968
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Un argument ar fi ca pe baie alu. nu s ar pune cupru.
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#14969
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Daca o uiti cu anii pe pozitie poate prinzi ceva coroziune, dar la cum schimba el uleiul slabe sanse. Plus ca ramane o pelicula de ulei acolo intre ele.
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14970
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Sunt poze cu baia de ulei.......
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 23:53 |