Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
![]() ![]() |
Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
tomageorgian |
![]()
Post
#15001
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.387 Joined: 22 February 10 From: Franta ![]() |
Attached thumbnail(s) Screenshot_2023_08_17_17_35_28_401_com.dealabs.apps.android.jpg ( Size: 379k ) Number of downloads: 82 IMG_20230813_085241.jpg ( Size: 3.63mb ) Number of downloads: 74 |
||
--------------------
.
.
. Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI ex. Latitude 2.0dCI C5 x7 2.0hdi Logan 1.6mpi E39 530D Laguna 3 2.0dCi Qashqai 1.5dCI Twingo 2 1.2i E28 520i |
|||
Muttley |
![]()
Post
#15002
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Mersi.
Un prieten si-a luat recent una electrica, Specialized, ceva model intre trail si enduro, nu ma pricep, nu ma intereseaza. 8 mii euro. Inainte cred c-a avut-o p-aia din poza ta, dar nu i-a placut, baterie prea mare, motor prea puternic. Din fericire pentru mine, ideea de electric nu ma atrage deloc. Ca o fi si de la imposibilitatea de a da atat pe o bicla, nu neg. Dar farmecul pentru mine zace in a ma sufoca pe urcari, de a compara cu timpii anteriori si de a ma bucura cand tai din timp. Ca la vale e tot dracul ala. Apropo de sufocat pe urcari, eu pedalez pe acelasi forestier de vreo 4-5 ani cred, contratimp. Si desi am evoluat mult (am inceput cu 52 min, acum sunt la 35), absolut la fiecare tura trag sa mor si trece cate unul pe langa mine ca trenu', relaxat total. Pe electrica, desigur. Sunt mai multe electrice decat clasice, fara nicio exagerare. Nush, mi se pare ciudat, nenatural, purpose-defying. Pe de alta parte, tuturor le plac masinile moderne, deci o fi de la mine. This post has been edited by Muttley: 17 Aug 2023, 18:12 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Victorine |
![]()
Post
#15003
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Io ți-am mai zis, îți și aici, din punctul meu de vedere nu tu ești defect, lumea dă rateuri.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Muttley |
![]()
Post
#15004
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
psychoo |
![]()
Post
#15005
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Eu as fi continuat cu gunoiul ala uman cu potaile, sa il usture in dos ceva timp nepasarea tipica.
A fost miel ca te.a vazut belit si cu organul, altfel te baga in origini instant (parerea mea) In alta ordine de idei, prelungesti concediul pentru a te apuca de motor? ![]() |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#15006
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Nu e nepasare la el, el are argumentele lui egoiste. Rahat de caine, stricaciuni, nu ma pricep la caini.
Iar eu, in afara de satisfactia de a-l regula, cu ce ma aleg? In afara de stres si timp pierdut? Nu e ca si cum sterg cu buretele incidentul. Motorul va sta pe jos inca 2 saptamani. Ca sa scot pistoanele din el si sa ajustez segmentii, trebuie sa-l ridic, si n-am voie, nu vreau sa risc umarul. Kind reminder: termen de finalizare motor - martie 2024. In plus, un motor nou e puzzle. Nu e rugina ca la transmisie. Adica un fleac. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
psychoo |
![]()
Post
#15007
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Clar nu se sterge incidentul, dar poate ajuta sa nu pateasca si altii, sau tot tu cand reiei traseul
SB nu vine cu pistoanele echilibrate si segmentii pusi ca in fabrica? ![]() Eu asa l-as fi pus pe masina sa nu dereglez eu ceva bagandu-mi nasul |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#15008
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Vine cu gapurile de segmenti extrem de stranse. Am de gand sa le mai desfac cateva sutimi.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#15009
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.344 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Pentru câini și proprietari, când merg pe bicicletă îmi iau unul sau doua spray-uri cu piper. Trebuie doar să fii atent la vânt, dar te obișnuiești repede cu usturimea.
Când merg pe munte (perpedes) am un spray de urs, dar ăla ustură ca naiba. |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#15010
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.182 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
Filip |
![]()
Post
#15011
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
Recuperare grabnica!
Cu motorul vechi ce faci? |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#15012
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Îl vrei tu in Nubira? Parca aia urma să fie "de coastă".
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Muttley |
![]()
Post
#15013
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Pilifut, motorul vechi devine motorul 2, pe care am sa-l fac in anii viitori, insa cu interne schimbate.
Ce am luat acum e de fabrica si ramane asa. 19 Aug 2023, 11:47: E cald, e frumos, e vremea perfecta de ture pe coclauri, iar eu ma uit dupa filme pe HBO. Nu mai zic ca in garaj e un motor nou, dar e pe la vreo 30kg, si n-am voie sa-l pun pe masa. Asa ca zic si aici, ca va stiu familisti. Pe olx am inimioare si atat. Una e marime L, sa zic 1.75-1.90, functie de setari. Celalalta marime M, estimez un 1.60-1.75. Cea mare 27.5", 120mm fata, 110mm spatele, 3x10. Aia mica 26", 100mm f/s. 1x11. La pachet, ca-s asortate. IMG_20230814_191418.jpg ( Size: 2.56mb ) Number of downloads: 584 IMG_20230814_191153.jpg ( Size: 1.68mb ) Number of downloads: 580 Starea lor tehnica, daca urmariti topicul asta, e usor de intuit. PM? This post has been edited by Muttley: 19 Aug 2023, 10:47 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
tomageorgian |
![]()
Post
#15014
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.387 Joined: 22 February 10 From: Franta ![]() |
Deci ai 3? Frumoase.
Daca piata de bicle in Ro e ca in Franta ai de asteptat. In Franta e f ciudata piata de SH. Se cumpara f greu. |
--------------------
.
.
. Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI ex. Latitude 2.0dCI C5 x7 2.0hdi Logan 1.6mpi E39 530D Laguna 3 2.0dCi Qashqai 1.5dCI Twingo 2 1.2i E28 520i |
|
Muttley |
![]()
Post
#15015
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Am 4 momentan, cu tot cu cursiera.
Sunt impacat ca se vor da la primavara, dar mor cu zile stiindu-ma cu datorii la maica-mea. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
tomageorgian |
![]()
Post
#15016
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.387 Joined: 22 February 10 From: Franta ![]() |
Mai bine la mama decat la camatari
![]() |
--------------------
.
.
. Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI ex. Latitude 2.0dCI C5 x7 2.0hdi Logan 1.6mpi E39 530D Laguna 3 2.0dCi Qashqai 1.5dCI Twingo 2 1.2i E28 520i |
|
Muttley |
![]()
Post
#15017
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Am zis in urma ca mi-am luat un XL monstruos de mare. E revelatia suprema, e nebunie cum stau pe ea. Cateva zile, pana sa ma imprastii, am pedalat de dracii m-au gasit.
Si ar fi trebuit sa fi stiut, gen aveam confirmare deja, de la cursiera XL. Am 1.86, cica indiscutabil L. Nici vorba. Deci eu zic c-o vinzi daca e XL, sunt si frantuzoi inalti pe leboncoin. IMG_20230812_084917_3.jpg ( Size: 2.98mb ) Number of downloads: 572 E agonizant sa ma uit la ea. Ieri i-am modificat transmisia si chainline-ul, cu 2mm. Si nici proba prin curte n-am indraznit sa fac. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
tomageorgian |
![]()
Post
#15018
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.387 Joined: 22 February 10 From: Franta ![]() |
Bidewai se zice ca daca esti intre doo marimi sa o iei pe aia mai mica. Mai ales la coborari pentru o manevrare mai buna
|
--------------------
.
.
. Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI ex. Latitude 2.0dCI C5 x7 2.0hdi Logan 1.6mpi E39 530D Laguna 3 2.0dCi Qashqai 1.5dCI Twingo 2 1.2i E28 520i |
|
Muttley |
![]()
Post
#15019
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ce zici tu ar fi cel mult o indicatie pentru incepatori.
Dupa ce pedalezi mult, pe terenuri variate si cu si mai multe biciclete, ajungi sa ai preferinte. Iar alegerea e infinit mai complicata decat ar putea parea. Pe mine personal, asta ma durea cel mai tare la L. Screenshot_20230819_152923_2.png ( Size: 584.25k ) Number of downloads: 538 ...incat pe L mergeam cu pipa de 110mm ca sa fie cat de cat ok, dar ma rupea la mijloc cand pedalam in sa. Cu pipa de 90 aveam senzatia de "ma duc peste ghidon" in sprinturi, insa asa am ramas, ca sa nu am dureri la ture lungi. Pe XL am pipa de 70, tot insuficient. Am pus de 90, cred ca e prea lunga. Am sa incerc cu 80 probabil, anul viitor. Overall, doar pentru mine si atat, XL-ul asta cu HTT de 656 e perfect. Ah, si referitor la criteriile mult simplificate, M-ul de-l vand eu are HTT de 595, fiind o geometrie cat de cat agresiva de XC. Majoritatea MTB-urilor comune au valoarea asta la cadru L. Deci sunt criterii grosiere. Marimea perfecta depinde de o groaza de factori, nu e deloc simplu. Si inca ceva, "cadru mai mic pentru manevrare mai buna". Asta e un fel de "mai mult caster pentru mai putina subvirare" la o masina. Gen un utilizator mediu n-o sa sesizeze veci amin diferenta. Eu, de exemplu, ma dau de zeci de ani, si desi noua bicicleta e cu wheelbase imeeeeens fata de cea dinainte, nu simt nicio diferenta la manevrabilitate, pentru ca sunt doar un amator care nu se da la limita, ca nu e in stare. Adica se dau niste sfaturi din prisma unui profesionist pentru unii care nu prea inteleg domeniul, cu posibile urmari nasoale, gen dureri, renuntat la bicicleta, etc. This post has been edited by Muttley: 19 Aug 2023, 15:00 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Muttley |
![]()
Post
#15020
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
E tristut cand n-ai voie sa-ti folosesti mana dreapta. Mai ales ca duminica ma duc la tura grea, si vreau sa se refaca maxim.
Hai sa mai deturnez subforumul "coltul biciclistului" aici. QUOTE(Muttley @ 19 Aug 2023, 15:48) ... pe L mergeam cu pipa de 110mm ca sa fie cat de cat ok, dar ma rupea la mijloc cand pedalam in sa. Cu pipa de 90 aveam senzatia de "ma duc peste ghidon" in sprinturi, insa asa am ramas, ca sa nu am dureri la ture lungi. Pe XL am pipa de 70, tot insuficient. Am pus de 90, cred ca e prea lunga. Am sa incerc cu 80 probabil, anul viitor. Din nou, despre esentialul REACH. reach.png ( Size: 1.17mb ) Number of downloads: 423 Diferenta de 45mm in cazul meu, intre bicicleta veche si cea noua. Si cum se combina valoarea parametrului asta cu pipa e banal. Presupunand ca pe vechea, pipa de 110mm era ok la sprint, se scade diferenta de reach, si se ajunge la 110-45=65mm. Asta ar trebui sa fie lungimea noii pipe de ghidon, care sa-mi asigure aceeasi pozitie pe noua bicicleta. Doar ca intervin si altele, gen inaltime ghidon, inaltime ax pedalier. Asta ar explica cum, mai sus spuneam ca 70-ul e inca insuficient, si voi cumpara o pipa de 80mm. E trial and error, e chestie de pedalat in varii configuratii, apoi asociat cu calculele. Si e absolut fezabil. D-aia pentru mine cel putin, un cadru mai lung e mai ok, pentru ca permite o pipa mai scurta, care pipa mai scurta favorizeaza manevrabilitatea ghidonului. P-aia, la nivelul meu de experienta si indemanare, o simt. P-aia cu wheelbase-ul, nu prea, desi nu-s nicidecum incepator. Dar ma uit la ce fac unii pe youtube, si-s la ani lumina de ei. Deci am incercuit cu galben wheelbase-urile, 8 centrimetri juma'. Imensa diferenta. E ca la masini, un Ignis Sport va fi manevrabil in ace de par, un Aston Martin va merge perfect stabil la 300 la ora pe autobahn, ca diferenta de ampatament e foarte mare. Personal, prefer stabilitatea la viteza mare, ca daca pic la viteza mica mai supravietuiesc. Altfel, e discutabil. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Muttley |
![]()
Post
#15021
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Sondaj.
Fac schimb de toba finala, sau nu? Aia mare suna mult mai incet. E mai mare. Teava e ordinara, flansa la fel. Dar e accesoriu original Subaru. IMG_20230829_191247_2.jpg ( Size: 924.14k ) Number of downloads: 761 IMG_20230829_191250.jpg ( Size: 1.86mb ) Number of downloads: 110 IMG_20230829_191256.jpg ( Size: 1.62mb ) Number of downloads: 95 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
psychoo |
![]()
Post
#15022
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
La cum am vazut-o facuta pe a ta as ramane cu ea cu inima impacata. Mai ales ca e silentioasa; stiu ca tie nu iti place aspectul asta, dar te prinde batranetea si pe tine candva
![]() |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#15023
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
A mea e cea galagioasa! 🤦
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
psychoo |
![]()
Post
#15024
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Dintre cele 2, dar ai avut si mai galagioasa
![]() Serios acum, arata mult mai bine a ta |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#15025
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Pai si cu controalele din trafic ce fac?
Cea de pe visinie e absolut singura si unica finala cu zgomot de Subaru care are sanse de a fi considerata "legala" ![]() Edit: desi mai sunt unele, Fox, de am pe Ignis, iar certificatul ce vine cu toba cica e CE. Gen ashe, dar sunt multe modele. Problema cu astea, ca la Ignis, ar fi ca-s mute grav. This post has been edited by Muttley: 30 Aug 2023, 08:28 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#15026
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Mie imi place mai mult a ta, e mai discreta.
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#15027
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Tu bagsama ca n-ai mai socializat de prea multa vreme cu ciuningaretii.
Cauta si tu o aplicatie de dbmetru pe telefon, masoara cu ea, mai masoara si pe la altii, si iti dai seama singur daca e cazul sa te ingrijorezi. La o plimbare scurta, sincer, e faina o toba de-asta, exact pe cat e de groaznica la drumuri lungi, dar tu nu cred ca prea faci drumuri scurte cu asta. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Muttley |
![]()
Post
#15028
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ador cum suna actuala.
De RAR mi-e mie. Si nu de zgomot, ci de lipsa de argumente cand imi retin talonul. Or cu aia de pe visinie, ii nenorocesc daca incearca ceva. E accesoriu de fabrica, mure. V-am mai aratat cat costa sehaj, da? https://www.ebay.com/itm/115341474883?hash=...ABk9SR8KZzd7IYg Ah, opriti planeta! Am gasit una mai buna!!!! https://www.ebay.com/itm/305091831352?_trkp...7Cclp%3A2047675 Nu puteam, trebuia captura. pomana.png ( Size: 1.03mb ) Number of downloads: 79 Deci vine diseara visinia pe aici, ii pun finala mea. Daca ii place cum suna, schimb. Dar nu-i dau diferenta, ca nu vreau. Genome, repet, e d-aia de rugineste. Teava e subtire. Etc. Daca nu-i place cum suna, nu se intampla nimic. ______________________ Facut schimbul pana maine seara, sa mearga cu ea, sa de lamureasca. Daca nu-i place, si nu-i va place, undo. Bai, dar cum fuge panarama asta la 300 cai ![]() Anywayz! IMG_20230830_194945_2.jpg ( Size: 1.59mb ) Number of downloads: 62 IMG_20230830_194950_2.jpg ( Size: 1.07mb ) Number of downloads: 59 IMG_20230830_195045_2.jpg ( Size: 1.84mb ) Number of downloads: 55 Iesit la plimbare, am si calcat-o de data asta. La relanti e silent total, off-boost e silent total, on-boost zice cat de cat ceva. Dar lipseste balbaiala celeilalte. Si m-am uitat sa vad de ce. Si am gasit. Deschiderea, adica diametrul interior e de 100mm. Paiul ala din capat e de, estimez eu, 38mm. Cat dacia 1300. Fara nicio gluma. IMG_20230830_213858_3.jpg ( Size: 1.53mb ) Number of downloads: 736 Deci raciul asta e silent jos pentru ca abia sufla. On-boost face o contrapresiune imensa, moartea motoarelor. Cam sper sa nu-i placa, ca daca-i place si raman cu asta, tre' sa-i schimb toata teava. Ceea ce n-ar fi capat de lume, dar mai degraba iau Fox, cu certificare UE. This post has been edited by Muttley: 30 Aug 2023, 21:00 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Agrig |
![]()
Post
#15029
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.065 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
https://www.tomeiusa.com/_2003web-catalogue...e_ti_grgv_b.jpg
Asta a luat-o cel mare pentru aia albastra. A mers cu ea la TUV si n-a iesit la zgomot in 2 dB parca cu restrictor pus. A primit un restrictor de pus in restrictor ![]() Trebuie insa gaurit restrictorul de Ti sa-l bagi pe ultimul, merge usor pe freza cu turatie redusa si presiune mare pe burghiu. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Muttley |
![]()
Post
#15030
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Agrig, pacatilimei, dar nu compara TUV cu RAR....
Hai c-am dibuit-o, am facut poza cu lanterna. IMG_20230830_221831_2.jpg ( Size: 604.03k ) Number of downloads: 749 Ala-i un restrictor de 40 (diametru exterior de data asta), parte a rezonatorului. Ca teava de afara e de 60, si se si vede umbra pe teava din spate, e clar ca e o mare treapta acolo. Trebuie sa: - accepte asta schimbul. - gasesc o carota foarte, FOARTE lunga ![]() This post has been edited by Muttley: 30 Aug 2023, 21:26 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 02:52 |