Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
![]() ![]() |
Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
pishky |
![]()
Post
#301
|
||
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|||
bucatzel |
![]()
Post
#302
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.503 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Da' atata va *** pe voi cu cartonul ala.... ala avea rost serios la daciile cu racire pe curea. Si si ala, avea rost mai mult daca ieseai din oras. Si oricum, pe FRIG, nu 7 grade afara.
Amu' in afara de cazul in care ventilatorul lui cupleaza de nebun inainte de a fi nevoie, mai degraba as crede ca racirea la soarecul lui o fost supradimensionata un pic, ca sa faca linistita fata in cazurile in care-i da in gura ca la hotii de cai. Sau poate termostatul deschide mult mai iute decat trebuie. Daca tot l-ai dat jos, n-ai incercat sa-l fierbi, sa vezi la cat deschide? |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
argon |
![]()
Post
#303
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#304
|
![]() - Group: Members Posts: 22.696 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#305
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Vaca de Pemfe' bea cât o gazelă
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cdadan |
![]()
Post
#306
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(argon @ 29 Oct 2014, 11:08) Tu esti inginer, eu sunt economist de spiru. QUOTE(IRONICK @ 29 Oct 2014, 11:39) Evident. Si cam cu cat ar trebui sa fie motorul mai efecient, ca sa se incalzeasca in timp dublu fata de echivalentul din generatia precedenta? Ca de la asta a pornit discutia, daca nu e cu suparare. In alta ordine de idei, dizelul se incalzeste greu tare fiindca e din nastere mare si greu, are bloc motor mai gros, la fel si alte fieratanii. Pe langa faptul ca emana ceva mai putina caldura, are de luptat mult sa se incalzeasca singur. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
DragosP |
![]()
Post
#307
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Și oare de ce emană mai puțină căldură?
![]() |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
cdadan |
![]()
Post
#308
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Ca sa faca misto propitarii de benzinare.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#309
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Tractoare toate... unele mai rau ca altele, stim noi care
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
balanel |
![]()
Post
#310
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
QUOTE(psychoo @ 29 Oct 2014, 09:42) La fostul oltcit, daca afara erau sub -10 grade si viteza masinii era peste 70Km/h nu mai aveam incalzire in masina. Cum scadeam sub 70, cum revenea caldura. Aia avea un "carton" din plastic din fabrica pentru obturarea grilei (nu avea radiator ![]() Sunt si astazi masini dotate cu asa ceva din fabrica, de exemplu Citroen C-Elysee/ Peugeot 301, vandute in tarile friguroase. Și apropo de pregătirile de condiții de climă dură, ambele mașini au în portbagaj o piesă ciudată, pe care nu o prea vezi la alte modele în zilele noastre. E vorba de o piesă de acoperire și mascare a unei părți din priza inferioară de aer de pe bara de protecție frontală, cu care, în iernile siberiene dure, se acoperă cea mai mare parte a acelor prize inferioare, astfel în compartimentul motor intrând mult mai puțin aer rece. În așa fel motorul prinde mai repede temperatura optimă de funcționare și și-o păstrează mai bine în timpul mersului, menținând și o mare parte din sarea de pe drumurile de iarnă în afara compartimentului motor. Insa eu sunt de parere ca aceste multe probleme ale lui se pot rezolva poate printr-un update de soft la reprezentanta. De exemplu, la masina mea, termostatul nu este clasic, ci electric, comandat de ECU cand sa deschida. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
dr_mKe |
![]()
Post
#311
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Totusi, motorul se incalzeste in timp rezonabil.
Asa si Pemfe-ul da aerul caldut bine unde Loganul il dadea deja fierbinte si mai am de asteptat 3 minute in plus. Mattli, ia un Panda 1.2 benzina, sa vezi ce rapid da ala caldura. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
dizzy |
![]()
Post
#312
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.110 Joined: 11 February 04 ![]() |
Cartonul pus in fata la Oltcit (pe numele lui: calandru) obtura o parte din fluxul de aer venit in motor pentru racire. Sub 10 grade trebuia sa-l pui.
Cartonul pus in fata la Dacie, pe partea cu carburatorul obtura o parte din fluxul de aer venit peste si ajuta sa nu mai faci jivraj in carburator. Sub 5 grade trebuia sa-l pui, altfel ingheta corpul carburatorului. Totodata, la masinile fara termostat, compensa oarecum absenta acestuia. Grilele active de la masinile din zilele noastre, atunci cand se inchid asigura si o mai buna aerodinamica a masinii la viteze mari. La viteze mici grila e deschisa, intra fluxul de aer inauntru, tras de ventilator. La viteze mari se inchide si intra destul aer si pe dedesubt La tractoarele mele, incalzirea se face in mers, 1 minut pe loc de la pornire si apoi usurel catre gradinita plodului. Se mai incalzeste ea pe la stopuri. This post has been edited by dizzy: 29 Oct 2014, 15:05 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#313
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
nu e cam late fantele alea? un carton de baza si dupa aia power tape nu are muarte.
ps depinde cat mergi prin balti. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
MihaiD |
![]()
Post
#314
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 21 July 05 From: Ro ![]() |
Eu is curios de altceva, tinand seama ca oil heat exchanger-ul e montat in paralel cu radiatorul(cam la toate aspiratele e asa), cam la ce temperatura iti sta uleiul daca motorul se incalzeste asa de greu? Poate se vede asta in Torque.
|
--------------------
Renault
Megane R26
2008
- XX-xx-xxx
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#315
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.413 Joined: 15 January 06 ![]() |
cred ca asta ar fi solutia si pentru tine
![]() This post has been edited by andreig1982: 31 Oct 2014, 19:58 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#316
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
Filip |
![]()
Post
#317
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.012 Joined: 23 July 09 ![]() |
Salutare, felicitari pentru masina! Arata foarte bine! Imi place culoarea.
Cu Dacia mai circuli? Ai reusit sa omologhezi modificarile? |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#318
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Vezi că-n Februarie tre să mă scoți la plimbare cu Știftu !
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
MuciX |
![]()
Post
#319
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#320
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Io nu-s doftor, da ma gandeam ca poate ne mai zici ceva de SSS. Ai mai facut ceva cu softul?
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#321
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
I-a pus carburator de dacie.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#322
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
S-ar putea sa nu sune atat de tare in realitate. Aveam un E46 pe aici cu ceva in genul asta si era chiar discret.
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#323
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Asa e la altitudine.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
kossak |
![]()
Post
#324
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 752 Joined: 27 May 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pe saiturile unguresti am mai cetit ca ar fi probleme la cutia de viteze la modelul asta de Swift. Ei zic ca doar la cele cu motorul de 1.3
Cica ar scapa ulei din cutie care ar duce la defectarea a nush ce rulment. Dar foarte posibil ca la SS cum ai tu sa nu se aplice asta. |
--------------------
Honda
Civic
1.8 Sport, ex Dacia Logan 1.4 Laureate "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
|
|
argon |
![]()
Post
#325
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Inclusiv in cutie?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#326
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Mișto nr.de înmatriculare ”custom”...
![]() Ulei ....mhh,ceva de la Castrol n-ar merge? |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#327
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#328
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
acum ca zisesi, imi pica fisa ca si jafu meu cam "pierde" frana de motor da doar pe pantele abrupte. eu am zis ca e masina grea pt motorul mic, acum ma gandesc ca poate patesc si eu asa ceva ca la tine?
hmmm |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#329
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Se prea poate. Treaba e valabila si la mazda mica. Mi-am amintit de topic prima data cand s-a simtit ca nu inchide de tot.
Treaba nu ar fi asa grava, problema e ca tre sa stai calare pe frane, ceea ce le-ar putea face sa fie degeaba, atunci cand ai nevoie. Matli, parca ai zis la un moment dat, dar te mai intreb si eu: consumul instant, il indica tot zero, in frana de motor? Imi amintesc la tractor, daca era in regenerare DPF-ul, ramanea la 1.2 l/100kmp in frana de motor, fata de 0.0, cand nu facea regenerare. This post has been edited by MuciX: 19 Aug 2015, 11:22 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#330
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Liqui Moly? Eu n-am auzit pe nimeni sa se vaite de ei.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 13:38 |