Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
![]() ![]() |
Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
Diac |
![]()
Post
#511
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.024 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#512
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
=))
Nu se stie niciodata, ma mut des. Pana atunci insa, va cara biciclete. Ia, daca tot sunt aici, ca ma stresez cu o chestie, si probabil degeaba. Cu ce e diferit un stand cu role de awd de unu' 4x2? Gen... Ce a facut diferit la galeata mea standul ala de masoara forta de franare, fata de o masina cu tractiune, sau uatevar? Asta-n ideea ca la RAR, aia chiar au stand de awd, si au apasat butoanele potrivite. Ori e posibil sa nu le fi apasat? :/ |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#513
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.465 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
1, am dubii ca ar avea la ce sa conteze, in afara de vreo masina 6x6
2. marian-j ar fi ceva mai potrivit sa-ti raspunda, se joaca toata ziua cu de-astea |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#514
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
QUOTE(Muttley @ 4 Nov 2015, 12:18) Singurele care mi-ar placea de acolo sunt kiturile Brembo de STI. Costa cam 5000$, adica mai mult decat un STI second din UK. Va fi STI-ul second din UK, evident, de pe care voi trage frane, transmisie-n 6, si mai vad eu ce. Si va fi-ntr-un viitor atat de indepartat, incat vorbim discutii ^^ Restul care apar in link sunt dubios de ieftine, si probabil extrem de proaste. Prefer OEM. Stoptech nu e chiar o firma proasta, doar ca nu prea e cunoscuta la noi. In state e furnizor oficial pentru pirelli world challenge. Fac inclusiv chestii pentru armata si pt firmele care blindeaza masini de serie. Dar si eu tot pt brembo as opta, in europa fiind. Mai exista cosworth sau chiar carbo-ceramice ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
Muttley |
![]()
Post
#515
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
16 mii $. Stiu ca exista, si n-am nimic impotriva ^^
La Brembo nu-i chestie ca-s europeni ori antarctici, ci de faptu' ca le gasesti de cumparat second, de pe STI-uri dezmembrate, la preturi cat de cat. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#516
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
acu imi adusei aminte
vezi ca dsign lucreaza la subaru, poate stie una alta |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
Muttley |
![]()
Post
#517
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Chestia-i ca imediat ce apar, se dau.
Mersi, am sa-i scriu, pentru un pret bun, pun pe hold restul si iau frane de STI. Ca fapt divers, franele de STI nu-ncap in jantele de vereics. Un mic efect cascada ![]() Sa nu zica nimeni de distantiere, sterg postul ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#518
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Muttley @ 4 Nov 2015, 11:18) Bare antiruliu mai groase si reglabile voi pune sigur. Din experienta, sunt cea mai eficienta schimbare la nivel de suspensie, iar prin varierea tariei F/S se modifica comportamentul virator. Mie nu imi place deloc bara antiruliu. Distruge orice urma de confort. ![]() This post has been edited by IRONICK: 4 Nov 2015, 19:46 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Muttley |
![]()
Post
#519
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Mie mi se pare ca ia din ruliu si atat, in rest amortizarea-i la fel. Verificat la... stii tu ce.
Timp in care, arcurile trebuie mult intarite pentru a da aceeasi diminuare a ruliului. Cu pietrele de rinichi aferente scuturate. Adica nimeni nu ma poate convinge de contrariu ^^ |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#520
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Bre, sunt bare mai subtiri si bare mai groase. Si tipuri diferite de montaj ale lor.
In cazul unei masini cu suspensie multilink cu garda la sol normala, bara standard este destul de subtire. In cazul unui Logan (ca suntem pe forumul Dacia), este nevoie de ditamai teava. Plus ca este montata total nefericit, in spate puntii prinsa de bascule. Sursa de zgomote si vibratii transmise in habitaclu si volan. Deci depinde pe ce ai testat fara bara si cu bara. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Muttley |
![]()
Post
#521
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ok, hai s-o luam empiric si logic. Ai o limita de ruliu data, asociata unei bare de un anumit diametru. Groasa, subtire, nu conteaza. Cand majorezi diametrul ala, pe aceeasi bara, montata p-aceeasi masina, prinsa de aceleasi elemente, totul identic, mai putin diametrul, se estompeaza ruliul dupa o formula unica si universal valabila.
Eu asa vad lucrurile. Adica am facut pe masina cealalta, bara de 17, apoi de 22, apoi de 24. Variatiile au fost coerente cu teoria, iar teoria era foarte optimista. Confortul... n-am sesizat nicio inrautatire. Nu vad de ce la asta ar fi diferit, si am tot citit de impresii pe WRX-uri dupa bare mai groase, toate erau de tipu' "OMG!!!". Repet, e pentru mult mai tarziu, sunt scumpe rau fiarele astea. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#522
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Mattli, scuze, am postat gresit. Nu mai fac!
This post has been edited by Muttley: 4 Nov 2015, 21:19 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#523
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Da, sunt de acord ca estompeaza ruliu. Cu cat este mai groasa, cu atat mai bine.
La confort iti zic pe scurt, ca sa nu o mai lungim. Cand dai peste o groapa cu roata dreapta, miscarea ei pe verticala este tinuta de aceeasi bara prinsa de roata stanga. Bara se baga peste ce trebuie sa faca amortizorul. Dupa prima miscare pe verticala a rotii sunt cateva armonici. Tot ce face roata aia ajunge in habitaclu. Pentru pietricele si discuri tasate eu prefer un pic de ruliu. In cazul tau, cat mai groasa. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Muttley |
![]()
Post
#524
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Stiu toate astea.
Nu dau prin gropi. 195/45, la 2.4 bari are 2 degete. N-am indoit nimic, niciodata, vorbesc de Swift. E o corvoada sa mergi cu masina aia, dar macar am un skill fenomenal la ocolit gropi ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#525
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Amortizoare mai destepte pentru ruliu mai mic ?
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Muttley |
![]()
Post
#526
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ce naiba treaba au mai amortizoarele cu ruliul? O.o
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Macione |
![]()
Post
#527
|
Membru cu RS Group: Members Posts: 820 Joined: 17 June 09 From: Bucuresti ![]() |
Pai au, sunt amortizoare care sunt progresive, la curse mici sunt mai moi decat cele stock si care apoi se comprima din ce in ce mai greu la curse mai mari ale amortizorului.
|
--------------------
Nissan
Renault CLIO/RS
Nissan Xtrail Tekna 2015 , Juke Nismo RS 2016
- B 169 RRS
|
|
Muttley |
![]()
Post
#528
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(Macione @ 4 Nov 2015, 23:15) Alea-s arcuri. Un amortizor care e "mai tare" decat arcul: - va avea viata scurta - va face masina sa piarda contactul cu solul pe denivelari, nepermitandu-i arcului sa lucreze - va face mersul pe denivelari imposibil. Amortizoarele NU fac masina mai rigida, nu afecteaza ruliul! Amortizoarele estompeaza oscilatiile arcului. Atat. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#529
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Bine Mattli, nu musai mai destepte, dar macar OEM noi. Cam au si astea ceva treaba cu ruliul
![]() Eu fiind adeptul chestiilor stock, ca si tine, nu m-as apuca sa pun o armata de fierotanii pentru rigidizarea caroseriei, care este deja peste suficient pentru condusul sportiv pe drumuri publice, plus ca-n caz de accident o o poti musca grav din cauza lor. As pune totusi amortizoare noi OEM sau chiar d-alea mai destepte, daca-i cazul. Ruliul (pe langa altele) mai are si darul de a oferi o limita mai larga pentru felul in care apare ruperea aderentei. Ruliul este calibrat si el, pentru felul in care se face transferul de mase, etc, samd. Cu cat ai o masina mai rigida, iar bara antiruliu cam asta face, cu atat limita este mai ingusta iar masina rupe aderenta intr-un mod intempestiv, limita aia larga unde te poti juca se cam duce naibii. Practic acolo-i toata distractia, dupa mine. Ironicule, eu as fi mai degraba amtor de Citroen Saxo VTS iar ala ajunge direct la DogTuning pentru rollcage, pentru ca are caroseria facuta din staniol. De un Pejo 205 GTi cu motorul de 1.9 nici nu mai zic ![]() ![]() Regula cam universal valabila este ca o masina cu suspensie mai molcoma (chiar si sport) este mult mai previzibila si mai ''ghidonabila'' la limita''. Ambele personagii amintite de mine in postul asta, trebuie sa ajunga o data sa fie purtati la limita aderentei vreme de 15-20 de minute cu subsemnatul la pedale ca sa inteleaga si mai bine despre ce vorbesc. Mattli a fost purtat, vreme de 1-2 minute, maxim, acum cativa ani buni. In final, daca am priceput eu bine, Mattli vrea o masina de carat bitzikle, care sa fie rapida si distractiva la condus, inginerita in Japonia, etc, samd. Nu cred ca are de gand s-o modifice aiurea si sa-i strice tot zenul. Cine a mers cu STI stie cam ce vorbesc, in spate mai ales nu poti sta fara sa ajungi la ortopedie dupa o plimbare scurta. Go Mattli ! |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Muttley |
![]()
Post
#530
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Dioftor coerent si concis! Brava!!!
Corect, un cart va derapa neanuntat si neiertator, ca n-are descarcare elastica, aka ruliu. Ai vazut insa-n ce hal de barca e wrx-ul la limita? Sau cat e de subvirator? Hai, ca o bara spate mai groasa ar neutraliza-o putin. Si normal, eu scriu aici fara sa fi mers cu ea. Rabdare, intr-o luna vin si impresii. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#531
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Mattli, depinde de cum te adaptezi la masina. Nici un Sugaru nu este neutru, din contra, cu cat virajul este de viteza mai mica, cu atat subvireaza mai rau. Farmecul este ca la WRX ai deja suficienta putere cat sa iesi din curba ca un caine turbat care vede veterinarul cu seringa-n mana
![]() Daca-ti zic ca ajuta s-o destabilizezi usor de spate la intrare si sa incepi virare cu usoara franare, finca astfel se taie destul de mult din subvirare, ma crezi ? Cu specia asta de masina nu te astepta sa ai dulcea manevrabilitate a Stiftului in viraj, ca n-ai sa vezi asa ceva veci ! Masinile astea sunt doar despre cum poti iesi din viraj ![]() Trebuie sa conducem amandoi masina pe acelasi drum ca sa-ti dai seama de diferente doar din cauza stilului de condus. Eu am darul sa ma adaptez instant cam la orice soi de masina vrei, pen' ca-s foarte progresiv și nesmucit, plus că pedalai destule la viața mea, multe chestii interesante prin bunăvoința DogTuningului. O bară antiruliu mai groasă pe fațâ are darul să-i facă posteriorul mai vesel, dar nu va tăia efectiv din limita de subvirare. Zic c-ar fi utile niște chestii de poliuretan, dacă ești dispus să fii scuturat puțin în plus. Eu personal, aș pune întăi DS2500 pe fațâ și foarte posibil nu m-aș mai deranja cu altceva. Știu că faci spume, dar ar trebui să iei serios în considerare opțiunea asta. Spatele se poate ”înveseli” și cu oleacă mai mult aer în gume ![]() La Bufnițoi scrie 2.5 la gol și 3 bari la plin. Dacă vreu oleacă de joacă, pun 3 bari cu el descărcat și diferența este destul de mare pe un drum virajat ![]() PS > te-ai suparat eu ba pentru ce scrisesem in postul cenzurat, da chiar am fost sincer ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Muttley |
![]()
Post
#532
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 4 Nov 2015, 23:55) NU! QUOTE(dr_mKe @ 4 Nov 2015, 23:55) ![]() NU, nu trebuie! ![]() QUOTE(dr_mKe @ 4 Nov 2015, 23:55) NU! Gresit. QUOTE(dr_mKe @ 4 Nov 2015, 23:55) NU! Fata grea, presiune mica, spate usor, presiune mare? Diferentialu' central cu i-l lasi? QUOTE(dr_mKe @ 4 Nov 2015, 23:55) ...franurile de STI, m-as gandi de 10 ori inainte sa dau banii pe ele. Tu nu esti neam d-ala de franeaza tarziu, asa ca te-ai putea lipsi in faza asta. Corect. Am timp sa ma gandesc de 10 mii de ori pana le vine randu'. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#533
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Fain vagonul. Din ce vad pe net, 1435 kg? Caz in care puterea nu e nimic de speriat la ea. Pentru casual use eu nu as face nici unul din artificiile listate de baieti, doar tinuta tehnic bun, frane si pneuri ok si benzina buna.
A da, si cat mai multe drumuri fara gropi ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
UXE |
![]()
Post
#534
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Muttley @ 4 Nov 2015, 22:25) Alea-s arcuri. Un amortizor care e "mai tare" decat arcul: - va avea viata scurta - va face masina sa piarda contactul cu solul pe denivelari, nepermitandu-i arcului sa lucreze - va face mersul pe denivelari imposibil. Io am amortizor cu compensator ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
Muttley |
![]()
Post
#535
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Da, e extrem de grea, si da, 218 cai la 1400kg e decent si atat.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#536
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Extrem de grea nu e, e ok-ish pt un wagon. Acuma mai depinde si cu cat pluseaza soferul
![]() This post has been edited by AmunDei: 5 Nov 2015, 09:29 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
Muttley |
![]()
Post
#537
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Acum vad, 130CP/t la Stift, 150 la Sugar. Cam la fel.
Dar... pe mine ma pasioneaza cuplul mai tare. 160Nm vs 300 ^^ |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#538
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Ia-ti dizel atunci
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#539
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#540
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Nu-l mai chinuiți pe Mattli
![]() Asta-i treaba mea ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 10:25 |