Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
![]() ![]() |
Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
bucatzel |
![]()
Post
#811
|
||
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.487 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#812
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Am pus-o langa pompa la OMV, ca am secatuit-o. Am alimentat, m-am dus sa platesc, iar cand am iesit si i-am vazut moaca, mai-mai sa-ntorc capu'.
Jur ca-i din cauza numarului, parca-i o baba cu dinti pusi in bataie de joc. In spate in schimb, arata perfect, numarul a umplut gaura aia imensa din bara... Imi pun poza cu botul pe desktop, sa ma obisnuiesc. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#813
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.487 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Muttley |
![]()
Post
#814
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Duamne, nici aici nu scap :/
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
mars |
![]()
Post
#815
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Beauty is in the eye of the beholder!
www.optinova.ro |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#816
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.546 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
La spate seama cu solenza break, un proiect de pe la facultatea AR.
|
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
Muttley |
![]()
Post
#817
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Restante...
MihaiD, mersi pentru impresii vav de Bridgestone. Doftore, detaliaza " deci nu sunt eu tâmpit degeaba pe jurnalul tău". Vrai spune ca mi s-a aprins becu' de ulei ca n-am pus Motzul? Daca da, noroc cu tine, sa NU care cumva sa deschizi linkul ala, iti chica mana. Dilema noua, legata de marimea pneului. iarna.png ( Size: 51.57k ) Number of downloads: 264 Date de intrare: - de fabrica are 215/45/17; - eroare vitezometru, vazut aseara, 5%; - jantele de iarna exista deja, 17"; - etajarea cutiei de tot rahatelu', e lunga, iar masina-i lesinata pana spre 3000rpm. Variante cauciucuri de iarna: 205/50 - mai inguste, flanc mai inalt cu 5mm. Ar insemna: - abatere vitezometru redusa la 3%, neimportant insa; - masa suspendata a rotii cat mai nealterata, ce pui pe inaltime iei din latime; - demarajul scade nesemnificativ (aceeasi variatie de diametru o am la Stift, si nu simt nimic); - confortul , datorat balonarii suplimentare, creste nesemnificativ, +5mm e f putin. La Stift, in comparatie, am +20mm pe flanc (jante mai mici), iar diferenta de confort e imensa; - confortul, datorat ingustarii pneului, scade (nimeresti mai usor gropile cu un pneu ingust), probabil nesemnificativ. 215/50 - la fel de late, flanc mai inalt cu 10mm. Inseamna: - abatere vitezometru aproape anulata, ajunge la un 1%. Iar, neimportant; - masa suspendata creste; - demarajul scade simtitor cred, si din cauza greutatii, si a diametrului. Etajarea cutiei se duce naibii de tot; - confortul creste si pe parte de latime, si de balon; - 10mm in plus la garda la sol e binevenit. Pe cuvant, nu stiu pe care sa merg. Pareri va rog. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
argon |
![]()
Post
#818
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu poti sa compensezi abaterea vitezometru din calculator, ca la Reno?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#819
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#820
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
În caz de "doamne ferește", nu te verifică la anvelope dacă sunt specifice talonului? Eu aș alege cea mai comună dimensiune de anvelopă. Sunt unele rare și probabil calitatea nu e aceeași.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#821
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Niciuna din cele 2 nu e trecuta-n carte.
La Swift de exemplu, 195/45/17, pe 16 era trecuta ca dimensiune 195/50. Diametru mai mic adica. Adica iarna, cobori masina. O ineptie totala. Am pus 195/55 si e absolut perfect. Nu ma intereseaza teoria japonezilor ce apare-n acte, Romania intra la "conditii deosebite". |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#822
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.487 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Muttley @ 18 Nov 2015, 11:21) Amu' singura intrebare pentru sufletul tau e daca ai nevoie de ceva confort in plus sau nu, dupa ce te plimbi vreo 2-3 drumuri mai lungi un pic cu ea o sa afli singur. Cat de dimensiuni si talon (sau no, CIV), avand in vedere varsta masinii, sansele sa ti-o blocheze RAR-ul pe stand la ITP cresc. Si cam cu aia incep cand vin la verificare suplimentara, sa verifice ca ai pe masina ce-i si-n CIV. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Muttley |
![]()
Post
#823
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Nu ma intereseaza niste prevederi "legislative" mai mult sau mai putin inspirate. Inteleg fenomenu' dimensiunii pneurilor, constientizez faptul ca-s in "ilegalitate", dar tot pun ce stiu eu mai bine.
Stii ce-i culmea? Ca niciun regulament nu stipuleaza vreo constrangere pentru offsetul jantelor! Ai offset producator de 50mm, da-ti pui jante cu 30, ca "arata smecher, fratemeleu". Si-ti sare volanul din mana. Si crapa rulmetu' din portfuzeta. Samd. Deci nu ma intereseaza. Sa discutam va rog despre acele 2 dimensiuni si atat. E mai confortabila cu mult decat Stiftul cu roti de vara, e cam la fel cu Stiftul cu roti de iarna, desi balonul Imprezei e mai mic in cazul asta. Deci suspensie mai confortabila. Dar tot departe de o masina normala, evident. Deci da, as prefera balonul mai mare in anumite conditii. Inclin totusi spre 205... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#824
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#825
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Vrea satisfactia validarii alegerii.
matli, eu spun sa mergi tot cu 205, dar cum ai zis si tu, diferentele sunt relativ mici, deci ai putea sa il asculti si ep bucatzel si sa te uiti si la bani. Daca ai 50-100 de lei per anvelopa diferenta, eu cred ca nu prea merita aia 5mm la talon. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#826
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(b76bgaarh @ 18 Nov 2015, 12:16) Pun ce cred eu in sensul ca ignor ce zice constructorul. Intreb pentru ca am 2 optiuni, in caz ca ti-a scapat. MuciX, la bani ai flexibilitate imensa, functie de oferta. Ai bugetul, te limitezi la el si aia e. De ce 205? Zi ![]() This post has been edited by Muttley: 18 Nov 2015, 11:25 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
MuciX |
![]()
Post
#827
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Pe langa ce ai expus tu, mai e si "mitul" cu anvelopa mai ingusta si mai inalta pentru iarna. Cat iti scade confortul pentru ca e cu 10mm mai ingusta castigi cu faptul ca e putin mai inalt.
Din nou, asa cum ai facut comparatia aia bazat pe avantaje/dezavantaje dinamice mai fa unul bazat pe cost pentru fiecare dintre ele si vezi unde e sweet-spot. This post has been edited by MuciX: 18 Nov 2015, 11:38 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#828
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
Fiindca sunt mai inguste si mai eficiente in zapada?
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
Muttley |
![]()
Post
#829
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Am comparat pe Nokian nush de care, cam acelasi pret.
Astazi am ales 205. Inca un motiv: jantele au 7 inchi latime, 215 mi se pare ca sta cam ingramadit. Jantele de STI au 7.5", 215 va sta mai bine (dupa mintea mea). Insa am ales in special 205-ul din cauza demarajului si cutiei. In plan secund, din cauza consumului si uzurilor in transmisie si suspensie. Am comandat Maxxis. De ce? Pentru ca prin ochii de biciclist amator, eu il vad ca p-un constructor foarte bun. Cum e pe pneuri auto comercializate-n Europa de Est si produse pe Marte, nu stiu. Psihicul meu e implinit, si aia conteaza. Costa 449, 467, sau 510 lei/buc, in functie de site. Pe un al 4-lea site costa 265 lei/bucata. Ca urmare, de ce #2, pretul. Daca ma suna de acolo sa-mi spuna ca eroare de sistem, stoc zero, sau mai stiu eu ce, nu-i nicio pierdere, mai caut. Edit: asta cu eficienta pe zapada o stiu, dar sa fim seriosi... Cat mergi pe zapada, in conditiile-n care e saramura pe toate strazile? Gen... deloc? Ma rog sa am ocazia sa-mi fie util awd-ul din cauza asta, da' nu prea vad cum s-ar intampla. This post has been edited by Muttley: 18 Nov 2015, 11:43 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
MuciX |
![]()
Post
#830
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Gasisem si eu Toyo R888 cu ~200 lei, pe dimensiunea ursului. Mai era doar una in stoc.
![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#831
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
MuciX |
![]()
Post
#832
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Ma, daca ma intrebi pe mine e ca si cum ai angaja o fata bucatar pentru ca prajeste cartofii bine. Dar da, tu tre sa fii fericit.
Eu sunt curios pe ce site le-ai gasit la juma de pret. Vad ca ai peste 25 de postari, da si tu un peme. This post has been edited by MuciX: 18 Nov 2015, 11:52 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#833
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Asta-i saitu', nu am afisat linkul pana acum de teama sa nu fie ca la bilete de avion sau la piese de bicla din luxemburg, unde la numar mare de accesari creste pretul automat.
https://www.anvelope.ro/anvelope-iarna-maxx...r17-93-v-xl.htm |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
MuciX |
![]()
Post
#834
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Ba da urate le mai fac. Toyo t1r dupa care ma tot uit sunt mai scumpe la astia.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#835
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Mie-mi plac alea din linkul tau
![]() Doar cacreca acvaplaneaza ceva de vis. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#836
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
Daca nici cu subaru nu intri in zapada inseamna ca traiesti degeaba
![]() |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
Muttley |
![]()
Post
#837
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Caut sa ma abtin totusi, pana o pun la punct complet. Rulmenti diferential central, motor verificat pe parte de electronica... Nu scapa!
Incerc sa compun povestea pentru aseara. 18 Nov 2015, 15:47: D-aici dau paste pe forumul celalalt, d-aia se vor repeta chestii, ori unele intrebari sau personaje par aiurea. Rog la intelegere. Ieri dimineata pe la 11 eram la inmatriculari in Piatra Neamt, imi luam numerele si dovada inlocuitoare a certificatului. La 12 plecam spre Brasov. Am mers ca porcu', cautand sa prind lumina pentru a monta numerele. Partea tare fu ca odata intrat in casa, cu 10 minute inainte de a fi bezna, nu gaseam cheia masinii. Avusese grija matza s-o ia de la locul ei si s-o lase sub o masa. Pus numerele pe niste suporti provizorii, si de parca faza cu cheia n-a fost de ajuns, cand s-o pornesc s-o dau afara, vad martor ulei bord aprins. Abia. Opresc motorul, astept cateva secunde sa scada presiunea din sistem, pun contactul, martorul aprins normal (tare). O pornesc, martorul se stinge (kind of), si ramane slab aprins. Opresc, ma duc la calculator si gasesc asta. Intamplarea facea ca afara plouase, deci era clar, aceeasi imprejurare si la mine. Imi vine inima la loc, si revin la planul initial. Planul ala initial era sa urc in Poiana, rampa putand contribui la o eventuala fierbere a motorului. Fata statea in dreapta cu Torque pornit, si cu ochii in "coolant temp". In traficul aglomerat dinainte de urcare, cum malakay anuntase deja ca s-ar intampla in cazul unei garnituri intepate, temperatura a stat cam jos, in jur de 85. Cat am stat intr-o coloana lunga, a crescut putin, iar imediat ce m-am pus in miscare a cazut iar. Pe drumul de Poiana, fata imi tot reamintea sa merg incet. Am luat-o treptat (pe fata), si am crescut viteza si acceleratia progresiv. Dupa o succesiune de serpentine urcate mai tare, temperatura a ajuns la 95 de grade, si imediat am ajuns. Eu urmaream valoarea de 96, unde porneste la mine ventilatorul. Deci... nimic. Garnituri intregi se pare, ceea ce era la momentul ala o veste minunata. Raman (inca) sceptic, si ma uit inainte de orice pornire a motorului in vas, dupa nivel scazut. N-am avut incarcator de telefon la mine, asa ca la urmatoarele urcari (au mai fost), n-am mai urmarit torque. Ca sa inchei subiectul racirii - am sa cumpar un buson de vas nou, cel la 108kPa, pe original. In lumina noilor informatii, furtunul de radiator tare tind sa cred ca-i de la busonul ce deschide prea tarziu. Am sa incerc totodata sa-mi fac divaisu' aratat de andea, ca sa stiu clar ce se intampla. Cum merge... sunt multe de spus. Ok, cat am mers cu ea in Italia (alea 5 minute) si in curte la RAR (alea 20 de secunde) mi s-a parut lesinata sub 3000rpm. Eram extrem de interesat sa ma lamuresc odata, imi formasem o idee ca masina asta e moarta la mers normal si trebuie turata ca sa miste cat de cat, cu consum de vaca insetata. Deci nu. E mai bine decat initial crezusem, se poate merge cu ea in conditii satisfacatoare (dar nu mai mult de atat) pana-n 3000rpm. Turbo la a mea incepe sa miste de la ~2700rpm. Da, de la 3000rpm stie sau banuieste toata lumea ce se-ntampla, nu ma leg de regimul ala inca. Insist, ca sa nu se inteleaga gresit. Nu sunt deloc extaziat de cum trage masina la turatii joase, dar merge. Cand voi face bucati motorul, iar asta se va intampla cu siguranta candva, cred ca trec de la 8:1 la 8.5:1, am vazut p-afara pistoane care maresc raportul de comprimare. Voi relua la momentul potrivit. Mi-a mai placut foarte mult ca nu face urat la subturare. Nu subturare in sarcina, nu fac asa ceva niciodata, ci mers in coloana ca melcul, pe palier, cu 2 la ora, la relanti, in treapta intai. ICV-ul, sau cine o fi responsabil de mersul regulat la turatia aia, face treaba excelent, am lasat-o de test sa mearga singura (acceleratie neatinsa) in 750 de ture in treapta 1 si nu scade sub valoarea asta, nu tremura, nu da semnele specifice. Am zis cred, sau daca nu, zic acum. In Italia, in alea 5 minute, s-a-ntamplat de multe ori, deci cu frecventa mare, sa se puna-n nas la accelerare brusca de la mers constant, apoi sa smuceasca extrem de urat si violent. Era una din marile nelinisti dupa proba de atunci, ma asteptam la sonde, senzori, trial and error, bani multi si nervi. Nu, nu mai face. Face altele, da' nu mai smuceste violent. Banuiala mea e ca filtrul de benzina n-a fost schimbat de foarte mult timp, daca nu niciodata. Am sa sectionez filtrul vechi, l-am pastrat din greseala. Ssunt curios ce-i in el. Nu, nu cu flexul. Am zis ca nu mai smuceste violent. Dar mai scutura. De exemplu, la accelerare plina de la 3000 la 6000 sa zic, nu trage uniform si cursiv, mai are unele sincope mici pe alocuri. Sincer sa fiu, asa face si japoneza cealalta, de noua, doar ca asta face mai tare. E normal, ori ba? Daca e normal, eu sunt perfect impacat cu situatia, chiar imi place cand o masina are toane de genul, ii da personalitate. Daca nu e normal, deschis la sugestii si propuneri de remediere sunt. Evident ca orice scuturare de genul e amplificata de starea deplorabila (zic eu) a suportilor motor si cutie. Aia-i alta treaba, se va rezolva cat de curand cu para-discutatii si laudatii "suporti de grupa". Ca sa raman la motor, cred ca pretenii japonezi au cam gresit-o cu generatia asta la insonorizare. Sau la toate, dar altele nu stiu cum sunt. Masina e inacceptabil de silentioasa, iar motorul se aude de la foarte incet spre deloc. O sa spuna unii ca e masina de familie cu usoare valeitati sportive, si doar STI-ul e masina sport. Fie. Dar chiar si la o masina normala, fie ea cat de slaba, ai nevoie sa auzi motorul. Iar eu, la asta, cu aeroterma pe mediu de exemplu, nu-l aud deloc, stau cu ochii beliti in turometru, ceea ce-mi cam displace. Nu e blocant, dar vreodata, daca nu ma adaptez, am sa incerc sa scot insonorizantul capotei sau ceva. Ca am adus vorba de turometru... Ok, masina de familie, turometrul intr-o parte, mic si timid, vitezometrul mare in centru. N-are nimic, tablou de bord de STI sau de WRX de dupa 2003, am vazut la Mihai ca merge. La motor n-as mai avea ce sa zic. Nu trage la ture joase, trage sus, scutura. Da, bate la rece, ca din prima zi. Cand schimb curelele, verific daca nu-i din ceva accesoriu, da' cel mai probabil e cuzinet, piston, bolt, ax cu came, samd. Nu ma consum, dimpotriva, astept sa se amplifice, ca sa fac motorul bucati. Si poate cel mai palpitant detaliu - cum trage. Da, trage frumos. Nu, nu ma da pe spate. Trage de aproximativ 200 cai si/sau 300Nm. E ce trebuie, si (momentan) e suficient. Cutia de viteze. Si aici sunt multe. Cel mai naspa lucru, cu care va trebui sa traiesc - e lunga. Etajare luuuuuunga, zici ca-i diesel. Aici da, recunosc, e masina de familie. Cand o sa m-atinga rau microbul, 6MT, indiscutabil. Cea mai naspa potentiala problema - in frana de motor, in treapta 1 (stiu, nu se face, da' prezint un simptom), se aude un sunet de frecare ingrozitor, foarte puternic si dubios. Se aude mai slab in 2. In 3 e abia perceptibil, si tot asa. E normal, sau nu? Daca nu e normal, Mihai, rulmenti dif central cumva, asa facea si la tine? Contactor mers inapoi defect, sau ceva in zona aia. In marsarier, se aprinde slab lampa, de parca n-ar avea masa. Daca sprijin putin maneta cu mana, se aprinde corect. Dimineata am facut o manevra de intoarcere din 3 miscari pe o straduta si a pocnit ceva sub masina, in marsarier, si cu directia bracata la capat, desi n-am atins nimic, chiar daca era denivelat terenul. Ceva tensiuni prin transmisie ma gandesc. Astept sa mai faca, sa-mi dau seama exact cand apare. In rest merge foarte ok, maneta misca cum trebuie, nu agata, toate bune. Insist pe feelingu' manetei. Intra greu, cursa-i mica, e foarte fain. De fapt toate comenzile-s greoaie, adaug ambreiajul, franele, directia. Imi place mult chestia asta. Franele, am mai zis, aparent slabe rau. Aici iar se contrazice masina, de data asta e sport, cu asistare la franare slaba. Masina franeaza puternic, sa fie clar, doar ca trebuie sa rupi scaunul si pedala pentru asta. In momentul asta nu vreau frane de STI, cel mult placute mai aderente, de dragul confortului. Dar in timp mai vad. Directia merge greu, ceea ce mie-mi place. Raza de bracaj imensa, da' m-oi descurca eu. Precizie, chestii, dupa ce mai merg cu ea. Suspensia... Precizez, eu n-am mers tare cu ea aseara, ori cel putin nu la limita la care sa ma simt eu in siguranta, inca o invat, inca o descopar, inca mi-e totusi teama. Dar... ruliul ma asteptam sa fie mult, mult mai mare, din ce poze am vazut pe net. Mi se pare arhisuficient pentru inceput, aveam ganduri de bare mai groase, insa nici nu ma gandesc pentru moment. In situatii in care Swiftul ar fi scartait din pneuri, ori ar fi aruncat fundu', asta nu zice nimic, e complet neimpresionata, o doare-n toba. M-a incantat chestia asta. Si atat pentru moment, sper sa nu trebuiasca s-o scot trasa din vreun sant ca sa vin cu alte impresii mai tarziu. Recunosc, mi-e putin aiurea fara ESP. Dar, dupa ce o invat, sper sa ma bucur de ea altfel. Ma mai gandesc si mai completez. This post has been edited by Muttley: 18 Nov 2015, 14:47 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#838
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Mattli, Mol Evo si dupa 2-3 plinuri raportezi.
Asa grosier, limita este cu 20 kmh mai sus de cat la Stift pt virajele medii. Poate ma dai o tura si ai rabdare sa asculti cateva sfaturi. Daca tr indoiesti iti.pot arata unde-i limita la machina asta si cum face powerslide in a 2-a pe asfalt uscat. Fii bland cu transmisia ! |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#839
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.487 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Muttley @ 18 Nov 2015, 13:46) Masina e inacceptabil de silentioasa, iar motorul se aude de la foarte incet spre deloc. O sa spuna unii ca e masina de familie cu usoare valeitati sportive, si doar STI-ul e masina sport. Fie. Dar chiar si la o masina normala, fie ea cat de slaba, ai nevoie sa auzi motorul. Iar eu, la asta, cu aeroterma pe mediu de exemplu, nu-l aud deloc, stau cu ochii beliti in turometru, ceea ce-mi cam displace. Nu e blocant, dar vreodata, daca nu ma adaptez, am sa incerc sa scot insonorizantul capotei sau ceva. Crapa naibii geamul cand vrei scandal, si bucura-te ca e in stare sa nu te tampeasca de cap la drum lung. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#840
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
![]() ![]() Ma regasesc partial in postul tau, la mine a durat preludiul ala pana am intrat in ea cam 2 ani, desi iti da puterea sus pur si simplu mi-era frica si nu eram curios deloc sa vad ce "poate". Si nici nu prea aveam unde, aceasi problema cu cutia lunga, ia suta cu a 2-a..inca nu m-am obisnuit psihic ca trebuie sa urc panta cu a 2-a sau sa fac depasiri cu a 3-a extraurban dar lucram la asta. Sincopele vin din aprindere mai mult ca sigur, vezi tu bujii, bobine cum sunt. Lasa insonorizarea asa cum e, o sa te feliciti la prima autostrada. Sunetul de sub masina ma duce cu gandul la diferential, daca face zgomot e deja pe duca |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 08:17 |