Skoda Octavia 3, Primul meu Diesel
![]() ![]() |
Skoda Octavia 3, Primul meu Diesel
GIC |
![]()
Post
#121
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
cdadan |
![]()
Post
#122
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(mariusd4 @ 11 Sep 2014, 12:57) Azi am facut o proba, opreste motorul ori de cate ori opresc eu masina in coloana, este posibil sa nu fie ceva setat pe acolo, am vazut un meniu cu S&S dar nu am avut timp sa-l parcurg. Ma rog, fiecare producator stabileste lista proprie de conditii, nu-i musai ca la toti sa functioneze la fel. De setat, n-ai ce sa setezi. Ai doar acel buton, on/off. QUOTE(mariusd4 @ 11 Sep 2014, 12:57) Probabil papa vreo 0.5 l/h. Daca-i pornit compresorul, poate sa creasca si peste 1, daca-i ucigator de cald. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Alydor |
![]()
Post
#123
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
la relanti ar trebui sa comsume 0.5-0.7 fara clima. Daca pornesti clima e posibil sa ajunga pe la 1.2-1.5
Suma respectelor, Alydor |
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
speedman |
![]()
Post
#124
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.495 Joined: 21 April 07 ![]() |
Start&stop este inactiv fara centura de siguranta cuplata, asta dc mergi fara, desi nu te sfatuiesc. A mea consuma intre 0.7-0.8 cu clima on pe 23 de grade, fara 0.5-0.6/h, iar cand este rece sau foarte cald intre 0.9 si 1l.
|
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#125
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Da' S&S asta nu se poate dezactiva permanent, sa nu se mai activeze la fiecare pornire de motor?
|
--------------------
.
.
.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#126
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Nu.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Alydor |
![]()
Post
#127
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
da, din interfata de diagnoza
Suma respectelor, Alydor |
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
centurion |
![]()
Post
#128
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Pana la urma, cu ce va incurca S&S? Folosind sistemul asta realizati cat combustibil se consuma inutil stand cu motorul pornit in ambuteiaje, la calea ferata etc.
11 Sep 2014, 21:34: Un test : This post has been edited by centurion: 11 Sep 2014, 20:34 |
--------------------
-
-
-
|
|
cdadan |
![]()
Post
#129
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
La fel de fain are sa fie cand sistemul atinge numarul cicluri stop & go, dupa care se reseteaza la off permanent pana cand ii inlocuiesti pompa de injectie, care evident este mai scumpa decat una normala, fiind ranforsata sa reziste la atatea cicluri de pornire.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
centurion |
![]()
Post
#131
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
"sistemul atinge numarul cicluri stop & go"
Ce valoare are numarul asta? "fiind ranforsata sa reziste la atatea cicluri de pornire" Pai daca este ranforsata sa reziste, cum sa ajunga la un numar maxim de cicluri? |
--------------------
-
-
-
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#132
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(centurion @ 11 Sep 2014, 21:22) Pana la urma, cu ce va incurca S&S? Folosind sistemul asta realizati cat combustibil se consuma inutil stand cu motorul pornit in ambuteiaje, la calea ferata etc. Prefer sa consum 1 litru in plus de carburant la suta de kilometri decat sa tratez motorul cu "dezbraca-te sa te f**t/imbraca-te ca nu te mai f**t". La Passat 1.9 tdi consumul la ora era de 0.4 litri la ora la relanti. Pentru atata economie nu merita. This post has been edited by Laurentziu83: 11 Sep 2014, 20:55 |
--------------------
.
.
.
|
|
centurion |
![]()
Post
#133
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Asta este o gandire egoista. 1 litru la tine, 1 litru la altul si tot asa ... un aer un pic mai curat in ambuteiajele din oras.
|
--------------------
-
-
-
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#134
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu stau mai prost cu nervii, pur si simplu nu rezist sa scot sa scot o medie acasa-servici de 10km/h cu masina, in fiecare zi, 5 zile pe saptamana, 52 de saptamani pe an si sa mai si platesc peste 100 de euro lunar pentru distractia asta.
Iau bicicleta, metroul, taxiul, RATB-ul, poluare zero de la masina mea. This post has been edited by Laurentziu83: 11 Sep 2014, 21:00 |
--------------------
.
.
.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#135
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
N-are pompa treaba cu numarul de porniri. Ea baga presiune si gata, nu vad vreun deranj. Plus ca sistemele astea au deja vechime pe piata si n-am auzit pana acum sa apara probleme.
Tolstoievschi, motorul de care zici consuma 0.5 fara la temperatura optima si fara nici o sarcina suplimentara. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
centurion |
![]()
Post
#136
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Simplu, pompa este proiectata sa tina, de exemplu, 300.000 cicluri de pornire, din care 200.000 in sistem stop & go. Cand a facut cele 200.000 in regim stop & go, te trimite la servis sa schimbi pompa sau mergi pana pica cu sistemul dezactivat.
La Pemfe' stiu sigur ca te trezesti la un moment dat cu sistemul stop & go suspendat tocmai pe motivul asta. Unul din cele mai dure regimuri pentru pompa de injectie este la pornire. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#138
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Am vazut si eu zilele astea sistemul la lucru de curand printr-o coloana (sincer nu-mi amintesc ce masina era, posibil chiar octavia d-asta). Nu stiu daca l-as folosi personal sau nu, cert e ca pornirea a fost foarte rapida (a invartit doar o data) in conditiile in care era diesel. Asadar bateria si electromotorul chiar sunt supradimensionate pt uz intens.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#139
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(centurion @ 11 Sep 2014, 22:03) Plamanilor mei le-ar conveni mai mult un trafic mai lejer. Nu ma incalzeste cu nimic ca, pe masinile noi, se monteaza S&S si filtre de particule, cat timp, atunci cand ajung la mana a doua, noii proprietari pun flexul pe FDP-uri, le fac chiptuning, nu le schimba filtrele cu anii, nu le intretin, etc, de scot fum ca locomotivele de la CFR cand pleaca de pe loc. This post has been edited by Laurentziu83: 11 Sep 2014, 21:09 |
--------------------
.
.
.
|
|
centurion |
![]()
Post
#140
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
cdadan |
![]()
Post
#141
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 11 Sep 2014, 22:04) La Pemfe' stiu sigur ca te trezesti la un moment dat cu sistemul stop & go suspendat tocmai pe motivul asta. Poate, pe la un milion jumate de kmp. Pe E90-uri sistemul asta e pus de 7 ani, sunt o gramada de masini care au trecut lejer de juma' de milion, cu sau fara stirea actualilor proprietari. N-am vazut sau auzit de vreo problema cauzata de s&s. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
centurion |
![]()
Post
#142
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(AmunDei @ 11 Sep 2014, 22:05) Am vazut si eu zilele astea sistemul la lucru de curand printr-o coloana (sincer nu-mi amintesc ce masina era, posibil chiar octavia d-asta). Nu stiu daca l-as folosi personal sau nu, cert e ca pornirea a fost foarte rapida (a invartit doar o data) in conditiile in care era diesel. Asadar bateria si electromotorul chiar sunt supradimensionate pt uz intens. Asa este si la TCe-ul meu. Citisem un articol despre Mazda. Inginerul respectiv declara ca modelele Mazda pornesc in 350 ms in sistem S&S, aproape jumatate din timpul unei porniri normale. "The restart takes place in a mere 0.35 seconds (internal measurement on vehicle with automatic transmission), which is about half of the time taken by conventional starter-motor idling stop systems." |
--------------------
-
-
-
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Nu pica cu una cu doua, are doar viata limitata, cicluri masurate de ECU, care opreste folosirea in sistem S & S dupa un anumit numar de cicluri.
Daca circuli doar in Copitala la ore de varf, stai linistit ca nu faci 500k pana ajunge la numarul de cicluri preconizate. Daca circuli ca mine sau ca tine, nu tine motorul cat tine sistemul S & S. Pentru plamanii biciclistilor, cel mai bine este sa nu pedaleze in trafic la ore de varf. The end. De fapt nu este sanatate curata, ci boala sigura ! Remarca venita de la un medic pneumolog ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Sistemul permite anumitor motorizari sa scada cu emisiile de CO2 sub liminta taxabila sau sa fie in limitele minime. Cand stai intr-un oras european, cu taxe mari, cred ca se simte la buget. In plus, in ambuteiaj, motorul nu sta pornit aiurea, mai ales daca este diesel, al carui fum, cu tot cu filtru de particule, este nociv. Noi biciclistii, ''iubim'' diselurile nespus de mult. Toate au gaze de esapament care put ingrozitor cand stai langa ele. Cand mai ai onoarea sa stai prin preajma unuia de cilindree mare, cazi de pe bicicleta, nu alta. Daca nu crezi, ia bicicleta si incearca
![]() Daca tu intelegi ca sistemul este prost, nu vreau eu sa te conving de contrariu, pentru ca am senzatia ca-n directia aia bati. Pompa de pe TDCI-ul tau are un numar minim de cicluri de pornire, atent inginerit si este sensibil subranforsata fata de una de pe un motor cu sistem stop & go. In trafic urban intensiv, fii sigur ca va pica inaintea aleia de pe stop & go, cel putin in teorie ![]() UE le impune prin legislatia cu privire la taxe in functie de codoiul scos pe esapament. Uite ca tine. La noi, evident, nu tine nimic ![]() Pana si Twingo are sistem stop & go ! Daca iti permiti, nimeni nu te opreste sa mergi la ''shopping'' cu un V8 de 7 litri. This post has been edited by dr_mKe: 11 Sep 2014, 23:28 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#145
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Pana la urma, daca-l vrei, il ai acolo, daca nu-l vrei exista buton. Nu cred ca e chiar atat de greu sa-l activezi/dezactivezi. Ideea e ca in oras este enervant sistemul, in afara orasului as merge numai cu el activat, o cale ferata, o vorba cu un cunoscut unde atentia iti este distrasa de la a mai opri motorul...
Sunt curios cum reactioneaza cand timpul de stationare este mai mare, un 10 min de exemplu, ce mai face clima aia ca incepe sa dea cald, consumul de curent....chiar am sa incerc, aseara am incercat sa cobor din masina cu el activ - motor oprit si a inceput sa faca ca toti dracii, cica "ignition on" nu s-a calmat pana nu l-am taiat din cheie.... |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#146
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Daca nu iti poate mentine confortul cerut, va porni motorul.
Daca incarcarea bateriei scade sub un anumit nivel, va porni motorul (de aia ai senzor de curent care face calcule, la Renault cel putin comunica cu ECU-ul care implementeaza S&S prin LIN; La Skoda e posibil sa fie chiar pe CAN). Voi credeti ca atunci cand au conceput sistemul, nu au luat in considerare lucrurile la care va ganditi si voi? |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Ar fi lux un compresor de AC antrenat electric
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#148
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Ar fi, dar sunt curios cati W ar consuma unul? Probabil bateria ar trebui sa fie si ea ceva mai mare, compresorul ala ar costa si el niste bani in plus. Cred ca doar la masinile scumpe ar exista, daca nu exista deja.
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Si o incalzire electrica ar merge
![]() |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#150
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(Alydor @ 12 Sep 2014, 00:06) Daca nu era UE, nu aveam nici macar EGR-uri pe masini, turbine pe motoare sub 1 litru, nici catalizatoare, nu mai vorbim de DPF-uri sau start&stop. Uita-te pe topicul lui Muttley cata bataie de cap are cu rev hang-ul din cauza cerintelor UE de a mai reduce poluarea cu 1 gram. |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 19:41 |