Cutie de viteze - pana falsa, Montare pana falsa
![]() ![]() ![]() |
Cutie de viteze - pana falsa, Montare pana falsa
FlorinCFR |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 25 September 11 From: Ramnicu Sarat ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1307
1997
- BZ 02 NHG
|
|||
dacia_gpg |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
Pai cand te- ai apucat de demontat nu ai memorat ce si cum ai desfacut acolo?
Pana falsa e valabila la toate cutile de viteze aferente gamei Dacia.Stiu ca se monteaza deodata ce ai montat sincronul cu baladeur-ul de la a III a.Si da are o degajare prin care trebuie sa treaca prin toate cele trei pinioane.Numai daca ai demontat tu, stii ce trebuie sa fac,i ca daca ti-a pus unul cutia de viteze in brate ,slabe sanse sa stii ce si cum! |
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
E foarte simplu, doar ca in faza in care doar privesti, fara sa realizezi principiul, e cam greu. Bagi pe rand fiecare pinion, sincron ,manson si intre ele seibile crenelate (nu e o pana falsa, ci cat se poate de reala), pe care le rotesti sa intre sub canelurile de pe axul balador. Asa ramane canal liber pentru a intra si pana, care are tocmai rolul de a nu se roti acele seibi, in timpul lucrului. Deci, dupa fiecare saiba ce ai rotit-o sa intre su canelurile ei, sub canelurile de pe ax, asezi urmatoarele piese, fara a roti ce ai montat pana atunci, ca nu cumva sa se deplaseze saiba de jos, care nu-ti va mai permite sa bagi pana. Scopul e sa tii aliniate toate trei (parca)seibi, pana montezi totul la nivelul in care trebuie bagata pana, dupa care continui cu celelalte. Cauta canalul pe care va intra pana, ca n-o poti baga oriunde . Se va vedea semne de uzura, il locul unde a stat ea . Atentie la arcurile de la craboti, ca de cat de incordate sunt, tine modul in care franeaza fiecare sincron, deci cat de usor va primi in viteze. Un arc prea moale nu ajuta la franarea pinionului , in conditii optime pentru a primi cuplarea mansonului , iar prea tare duce la uzura prematura sau craparea sincronului, dar si la dezavorarea mansonului dintr-o stare in alta. Ideea e, sa le mai intaresti putin, fata de cum sunt, chiar si noi.
This post has been edited by PH-06-BOA: 8 Sep 2014, 14:23 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
FlorinCFR |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 25 September 11 From: Ramnicu Sarat ![]() |
Multumesc "PH-06-BOA"! Ai explicat perfect astfel incat am inteles si care este rolul penei. In legatura cu denumirea : in cartea lui Mondiru apare sub numele de "pana falsa".
Numai bine ! |
--------------------
Dacia
1307
1997
- BZ 02 NHG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 00:58 |