Renault Megane 2.1, achizitie & probleme
![]() ![]() |
Renault Megane 2.1, achizitie & probleme
mihaibz18 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 17 September 14 ![]() |
Attached thumbnail(s) C33961395_1.jpg ( Size: 130.78k ) Number of downloads: 950 C33961395_5.jpg ( Size: 153.15k ) Number of downloads: 973 C33961395_6.jpg ( Size: 127.93k ) Number of downloads: 950 C33961395_7.jpg ( Size: 109.87k ) Number of downloads: 1004 C33961395_3.jpg ( Size: 22.58k ) Number of downloads: 1025 C33961395_8.jpg ( Size: 19.49k ) Number of downloads: 337 |
||
--------------------
Renault
Megane
2004
- bz18mih
|
|||
tpv |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 12 February 09 From: Oradea ![]() |
Ce pret de achizitie ?
Din cate stiu eu, e, euro 3, are taxa maricica. |
--------------------
Nissan
X Trail Automat T 31 4x4
2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(mihaibz18 @ 22 Sep 2014, 21:23) km putini. Dupa cum bine stiti la Megane este foarte usor sa iti dai seama de gradul de uzura al masinii deoarece manerele usilor si bordul este imbracat in vopsea cauciucata, la mine, dupa atatia ani, estetic se prezinta extraordinar. Vezi ca ai pozat alta masina, manerul de la sofer e muci. Iar dupa maciulia de la schimbator are cel putin 200.000 km. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#4
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
200k in 11 ani sunt multi?
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu te supara, dar citind postarea ta ... mi se pare ca esti clientul tipic pentru samasari ... habar nu ai ce pot sa faca aia de ti se pare tie ca totul este ok
![]() Cutia de viteze are probleme, si problemele astea nu apar la cutiile renault la km putini ![]() Spor ! |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Diac |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.024 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Da e e cutia, e simplu. O schimba cu una de 1.5 dci din dezmembrari Si pune si ambreiaj nou cu ocazia asta. 500 - 600 de euro cu totul si are si consum mai bun. Ar fi interesat de aflat si cât a costat masina + ce taxa are.
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Schimbi pe dracu ... ca parca idiotii aia de ingineri au pus cutia asta degeaba ... nu era oare mai simplu sa puna de Dci pe toate modelele??? mor cand vad sfaturi din astea ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Diac |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.024 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Cica s-a facut pe aici pe forum.
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#9
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
S-au facut si praguri cu spuma, s-au sudat si diferentiale, da' asta nu inseamna ca e recomandabil.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am citit si eu ..
Taxa este aprox. 800 euro |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Diac |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.024 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
QUOTE(luca76 @ 19 Jul 2014, 07:41) Am facut transplantul de cutie viteze si singura piesa care nu se potriveste este ghidajul electromotorului.Ca prima impresie dupa un drum de 140 km a disparut zgomotul de sirenaj facut de vechea cutie iar la 120 km/h....liniste,motorul are 2800 rpm in treapta 5.Consum 6 pe cb,care indica corect,20 km in oras+120 exterior. http://www.reno.ro/index.php?showtopic=257012&st=60 |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
luca76 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 26 May 14 From: Cel mai sarac judet din tara ![]() |
Dacă în brief e trecut euro 4 atunci asa rămâne și taxa e 350 euro,iar în legătură cu,cutia de viteze găsești și cu preturi intre 100 și 200 euro,cele de dci fiind mai rezistente.Personal prefer o mașină cu 200k km din Germania decât una cu 100k din tara.
This post has been edited by luca76: 23 Sep 2014, 12:03 |
--------------------
renault
Kadjar 1,5 blue dci manual
2019
- Numar de vaslui prostu' pana nu-i fudul nu-i prost destul
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Masina este cu motor 1.6 16v ... deci este E3, daca era 1,4 16v .. atunci era E4 .. o sa vada ce zice RAR-ul ..
La cutiile de viteze .. este alta poveste nu stau sa detaliez aici .. cat despre cele de dCi sunt mai rezistente ... asa o fi ... dar au alte pinioane .. si o sa aiba de suferit demarajul ... pentru ca la benzinar ii lipseste cuplul pe care il are dieselul .. Cutiile de viteze au fost puse pe masini in urma unor teste amanuntite ale constructorului ... dar cum stiu ca tot romanul este inginer si mecanic .. la noi merge oricum .. ![]() This post has been edited by cj98czh: 23 Sep 2014, 12:13 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
argon |
![]()
Post
#14
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Diac @ 23 Sep 2014, 12:36) Da e e cutia, e simplu. O schimba cu una de 1.5 dci din dezmembrari Si pune si ambreiaj nou cu ocazia asta. 500 - 600 de euro cu totul si are si consum mai bun. Ar fi interesat de aflat si cât a costat masina + ce taxa are. Masina a luat-o de buna, la pret de bun, pe drum s-a stricat..Nimanui nu-i convine sa ia masina si sa bage dupa bani pe lucruri ce nu aveau voie sa fie defecte, cutia e facuta sa tina cat masina, mai ales daca e vorba de JH3, daca s-a defectat, masina a fost bataia cuiva de joc. This post has been edited by argon: 23 Sep 2014, 12:45 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Mihai, sa o stapanesti sanatos!
Problema cu geamul o rezolvi usor, e vorba ca trebuie sa il "inveti", asa se intampla dupa ce deconectezi bateria la astea cu impuls: il dai in jos si il tii 5 secunde sau mai mult cu butonul apasat, la fel cand ajunge geamul sus. Apoi va functiona perfect. La treaba cu cutia de viteze, vezi in primul rand sa ai ulei suficnet in ea! Daca are (cam 2,8l) si tot sare din viteze, problema e mai serioasa. La lipsa de ulei o sa inceapa sa se auda si un sirenaj daca esti atent. Masina e mai mult ca sigur Euro3, e curios cat ai dat pe ea, tinand cont ca taxa va fi maricica- cam 1050 euro la vechime 10-11 ani, asa zice calculatorul ANAF la emisii de 163 g/km de CO2, cum e la sedan. This post has been edited by andri1940: 23 Sep 2014, 13:23 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
cdadan |
![]()
Post
#16
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai in 200K parcursi in DE masina invarte mai putn rotile decat in 100k in RO.
Stati linistiti ca nici un samasar nu aduce masini cu mai mult de 150k .... ![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
corbex |
![]()
Post
#18
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Problema cu saritul din viteze se rezolva prin demontare si inlocuire arcuri craboti si sincroane. Daca mai exista tipi care sa stie ce-s alea.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Diac |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.024 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Sau cutie din dezmembrari ca e mai ieftin decat un specialist pe asa ceva.
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
luca76 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 26 May 14 From: Cel mai sarac judet din tara ![]() |
QUOTE(cdadan @ 23 Sep 2014, 15:00) Nu a zis nimeni ca zboara,numai ca circula pe SOSELE,sunt servizate la timp si la service-uri,nu in fata blocului,iar in ce priveste calitatea pieselor de schimb inclusiv a uleiurilor nu cred ca mai are rost sa comentez. |
--------------------
renault
Kadjar 1,5 blue dci manual
2019
- Numar de vaslui prostu' pana nu-i fudul nu-i prost destul
|
|
argon |
![]()
Post
#21
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Mituri si basme de romani. Mai iesi din tara sa vezi ca nu-i ca la televizor. DIn contra, in multe tari europene li se rupe de masini, sunt consumabile, isi bat joc la greu de ele.
This post has been edited by argon: 23 Sep 2014, 14:54 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
RZV |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 812 Joined: 24 August 05 From: Online ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 23 Sep 2014, 15:11) Pai in 200K parcursi in DE masina invarte mai putn rotile decat in 100k in RO. Stati linistiti ca nici un samasar nu aduce masini cu mai mult de 150k .... ![]() Roțile le învârte la fel de mult, dar contează cu ce viteze și mai ales pe ce drumuri. Ceea ce nu se povestește, e că mașinile aduse din vest la chipurile 200k, sunt sărite de 300k, 400k. Aici e buba de fapt. În general, uzura e foarte acceptabilă (la 200k) când ai o medie de 80-90 km/h, și în plus nu rupi mașina prin gropi. Motorul funcționează mai puține ore, direcția, suspensiile și sistemul de frânare sunt mult mai puțin solicitate, etc. Mă rog, detalii pentru unii. Dacă e să îti spun, că eu la peste 100k (în 3 ani și ceva) am încă anvelopele originale (de vară), iar uzura discurilor și plăcuțelor de frănă e nesemnificativă, plus că mașina e lipsită total de zgomote, crezi? Diferența e majoră comparată cu o mașină rulată în România. This post has been edited by RZV: 23 Sep 2014, 14:55 |
--------------------
Scott
Mountain Bike
1990
|
|
luca76 |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 26 May 14 From: Cel mai sarac judet din tara ![]() |
Nu ai de unde sti cat unde si cum ies din tara si era vorba de Germania nu de tari europene.
|
--------------------
renault
Kadjar 1,5 blue dci manual
2019
- Numar de vaslui prostu' pana nu-i fudul nu-i prost destul
|
|
argon |
![]()
Post
#24
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Si ce daca-i Germania? Sunt destui care umbla cu masinile in blana, cu uleiurile neschimbate de nustiu cand, si cartea service facuta de parcul auto inainte sa o vanda la romasi creduli care au impresia ca Germania e paradisul.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
luca76 |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 26 May 14 From: Cel mai sarac judet din tara ![]() |
Faptul ca nu recunosti o carte service falsificata e o alta problema.As fi curios cati posesori de megane 2 din Germania cu 200k km au avut probleme cu caseta de directie,bucse cadru motor,coloana directie,injectoare la dci,fulie defazoare...etc.
This post has been edited by luca76: 23 Sep 2014, 15:19 |
--------------------
renault
Kadjar 1,5 blue dci manual
2019
- Numar de vaslui prostu' pana nu-i fudul nu-i prost destul
|
|
marksman |
![]()
Post
#26
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
QUOTE(argon @ 23 Sep 2014, 16:06) Si ce daca-i Germania? Sunt destui care umbla cu masinile in blana, cu uleiurile neschimbate de nustiu cand, si cartea service facuta de parcul auto inainte sa o vanda la romasi creduli care au impresia ca Germania e paradisul. Argoane, nu-s de acord cu el, dar las-o ca macane. TUV-ul nu se face cum se face ITP-ul la noi (cu unele exceptii), si cu o masina rupta nu iei TUV-ul. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
cdadan |
![]()
Post
#27
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(RZV @ 23 Sep 2014, 15:54) Mituri si basme populare. Drumurile sunt in regula, sa fim seriosi. Sunt foarte putine probleme. Mai gasesti cate unul rupt in gura, dar asa, mai rar. Motorul se invarte mai mult, dar de regula la sarcina mai mica. E o poveste lunga, dar in nici un caz 1 nu este egal cu 2. 23 Sep 2014, 16:30: QUOTE(marksman @ 23 Sep 2014, 16:24) Exact. Atunci e momentul s-o vinzi ieftin la export. La cumparatorul autohton ajunge ca noua si cu putini km. Pe anunturile din Germania gasesti garla exprimarea "doar pentru export". Copaci, garduri si parapeti gasesti si la ei, nu-i problema. This post has been edited by cdadan: 23 Sep 2014, 15:30 |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
RZV |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 812 Joined: 24 August 05 From: Online ![]() |
@Dan
Repet, una e să ai o mașină rulată 100k în România, alta e să ai una rulată 100k în vest. Io în 100k făcuți prin EU n-am schimbat nimic, am amici care au trecut de 200k doar cu reviziile la zi. Și mașinile lor arată cel puțin la fel de bine ca ălea cu 100k din România. P-aici 200k îi faci cam în 4-5 ani (diesel-urile, în RO, probabil că în vreo 6-7 ani, dacă nu mai mult). Fapt care iarăsi e determinant pentru gradul de uzură și aspectul mașinii (ai o uzură datorată KM parcurși și modului de exploatare, și un alt tip datorată vechimii în ani). Cred că pot fi echivalate împreună, lejer, la un factor 1:2 (Vest:RO). This post has been edited by RZV: 23 Sep 2014, 15:38 |
--------------------
Scott
Mountain Bike
1990
|
|
marksman |
![]()
Post
#29
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
@RZV: daca drumurile ar fi "ca-n vest", nici eu n-ar fi trebuit sa schimb la Logan amortizoarele pana la 100k km. In rest, masina arata foarte bine, anul asta face 10 ani. Si-am luat de fiecare data ITP-ul pe bune, reviziile facute numai la reprezentanta.
This post has been edited by marksman: 23 Sep 2014, 15:40 |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
cdadan |
![]()
Post
#30
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Vechimea e o chestie, km alta.
Eu am trecut de 250k km doar in Ro fara probleme. Abia apoi am inceput sa schimb cate o bucsa, o pereche de amortizoare, un kit de ambreiaj, o axa cu came. Vorbim vorbe si la urma fiecare ramane cu ideile lui initiale. Dar sub nici o forma n-ai sa ma convingi ca 1 egal cu 2. Poate cu 1.2 sau 1.25, maxim. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 12:44 |