Nu porneste masina
![]() ![]() ![]() |
Nu porneste masina
mario_dacia |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 8 November 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1993
|
|||
maho |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(mario_dacia @ 14 Nov 2014, 10:07) Cam ciudat baterie noua Rombat Cyclon 55 sa se descarce asa repede. Nu-i deloc ciudat; pt. ca bateria sa se incarce, masina trebuie sa circule (asta nu inseamna pornita si eventual miscata cativa metri). Chiar si garantia e valabila in anumite conditii (specificate in certificat), nu oricum. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
mario_dacia |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 8 November 10 ![]() |
Nu stiu acum daca pot pierde garantia la baterie.
14 Nov 2014, 10:35: Am inteles ca ar putea fi bendixul care este blocat si cu conactul pus sa il imping cu o surubelnita in interior sa vad ce se intampla. This post has been edited by mario_dacia: 14 Nov 2014, 10:35 |
--------------------
Dacia
1310
1993
|
|
pais_valenciano |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 24 April 09 ![]() |
QUOTE(mario_dacia @ 14 Nov 2014, 11:22) Nu stiu acum daca pot pierde garantia la baterie. <span class='edit'>14 Nov 2014, 10:35:</span> Am inteles ca ar putea fi bendixul care este blocat si cu conactul pus sa il imping cu o surubelnita in interior sa vad ce se intampla. vezi sa nu faci operatia asta cu masina in viteza la o stationare asa lunga se pot intampla multe minuni, trebuia macar sa torni putin ulei in capul pistoanelor si eu am luat una care a stat pe dreapta 3 ani si cum nu eram acasa a pornito tatal meu fara sa i bage ulei, ba unde pui ca avea rorile ingropate in pamant si ca so miste ia mai tras si vre o 5 mii de tura cred ca bateria este descarcata, bendixul tacane pt ca cupleaza consuma putin curent dar cand se pun contactele la electromotor iti moare bateria, cand dai la cheie dupa ce cupleaza bendixul nu se sting becurile din bord? sa pornesti impins este o tiganie, daca nu a luat o la a treia cheie trebuie sa vezi ce are 14 Nov 2014, 15:39: QUOTE(mario_dacia @ 14 Nov 2014, 11:07) Buna ziua, Am si eu o problema si sincer nu ma pricep. Trebuie sa o duc la un service dar nu stiu daca la service-urile astea din cartier se pricep la daciile vechi. E din 93 break pe carburatie. A stat in garaj fara sa mearga cam 8 ani. De ponit cred ca ultima oara a pornit acum vreo 2 ani. I-am cumparat baterie noua si a plecat imediat, ma rog dupa ce am tras socul, dupa ce am mai dat 2 pedale pe acceleratie in gol. Am lasat-o pornita, i-am umflat anvelopele cu pompa la bricheta ele fiind pe jante.S-a mai oprit de vreo 2 ori in timpul asta de 15 minute cat am bagat aer, dar a plecat imediat. Dupa asta am scos-o din garaj 15 m si asta a fost. A doua zi de dimineata am vrut sa o pornesc si am constatat ca se aprindeau becurile pe bord dar la contact nu facea nimic si se stingeau usor. Am scos bateria si am bagat-o in casa. A treia zi am pus iar bateria pe masina si fata de ultima oara a mers un pas mai in fata adica dupa contact a inceput sa pacane, ca si cum s-ar lovi 2 pietre fara sa se auda motorul. Trebuie sa fie ceva legatura cu electromotorul, bobina de inductie ceva in genul. Nu am inceput sa lovesc cu cheia in electromotor sau sa vad daca sunt fire lipsa.Zic asta e scot bateria si o duc in casa. Dupa aceea ma gandesc ca ar fi bine sa fac un video de 5 secunde cu tacaneala din electromotor, scot iar bateria o pun dau cheie si nici un zgomot deci bateria descarcata. Cam ciudat baterie noua Rombat Cyclon 55 sa se descarce asa repede. Intr-adevar nu am mers decat cu spatele 15m si am incins pompa aia de aer 15 minute. Daca nu ajung cu masina saptamana urmatoare la Rombat pierd garantia la ea.Diseara cand ajung acasa o pun pe redresor si o las pana dimineata. Pe cat de bucuros eram ca a pornit dupa atata timp, pe atat de dejamagit sunt acum ![]() As putea sa o imping sa porneasca si sa merg cu ea la service in cartier. Am auzit ca cei de pe Ajustorului colt cu Uverturii se pricep. Mai pot sa o tractez pana acolo sau sa intreb din vorba in vorba sa vina cineva la mine sa se uite la ea. Mii de scuze pentru mesajul lung, dar am zis ca e bine sa prezint exact situatia. Multumesc frumos sa te duci cu dacia la un service ca sa ti gadile aia putin platina, sau jigleru la carburator e frectie la piciorul de lemn si degeaba, toti soferii de dacie ar trebui sa stie sa o mestereasca un pic la aprindere carburatie la service mergi sa schimbi pistoane etc. nu sa dea aia un pic din delco la dreapta snga cati iau banii de pomana ![]() fa poze, fa un filmulet ceva punel aici si discutam This post has been edited by pais_valenciano: 14 Nov 2014, 14:39 |
--------------------
DACIA
1310 BREAK
1997
- B77CHG
|
|
mario_dacia |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 8 November 10 ![]() |
<span class='edit'>14 Nov 2014, 16:19:</span> QUOTE(pais_valenciano @ 14 Nov 2014, 14:36) Mi-a mai zis cineva ca trebuie sa fie pe 0 QUOTE(pais_valenciano @ 14 Nov 2014, 14:36) la o stationare asa lunga se pot intampla multe minuni, trebuia macar sa torni putin ulei in capul pistoanelor si eu am luat una care a stat pe dreapta 3 ani si cum nu eram acasa a pornito tatal meu fara sa i bage ulei, ba unde pui ca avea rorile ingropate in pamant si ca so miste ia mai tras si vre o 5 mii de tura Deci trebuia sa inteleg ca acum nu mai are rost. QUOTE(pais_valenciano @ 14 Nov 2014, 14:36) cred ca bateria este descarcata, bendixul tacane pt ca cupleaza consuma putin curent dar cand se pun contactele la electromotor iti moare bateria, cand dai la cheie dupa ce cupleaza bendixul nu se sting becurile din bord? Acum cand pun contactul se aprind becurile, dar apoi cand dau la cheie si sting usor fara sa se scoata nici un zgomot, deci e bateria. Dar inainte de asta cu 10 minute nu se stingeau si cand dadeam la cheie se auzeau pocniturile. Probabil dupa ce voi incarca bateria va face la fel. E ciudat ca bendixul a cuplat din prima atunci cand am pornit-o in garaj dupa atata timp. QUOTE(pais_valenciano @ 14 Nov 2014, 14:36) vroiam sa o pornesc neaparat ca sa o duc la service sa-i schimbe si toba si daca tot ma duc sa o mai si bibileasca QUOTE(pais_valenciano @ 14 Nov 2014, 14:36) <span class='edit'>14 Nov 2014, 15:39:</span> sa te duci cu dacia la un service ca sa ti gadile aia putin platina, sau jigleru la carburator e frectie la piciorul de lemn si degeaba, toti soferii de dacie ar trebui sa stie sa o mestereasca un pic la aprindere carburatie la service mergi sa schimbi pistoane etc. nu sa dea aia un pic din delco la dreapta snga cati iau banii de pomana ![]() e masina lui bunica-miu am mai folosit-o odata acum 8 ani si stiu ca si atunci parca i-am curatat platina cred ca este pe la capacul ala de bujii daca nu ma insel Stiu ca avea si o problema de care nu i-am dat de cap . In momentul in care era masina rece pornea fara probleme mergeai cu ea. Dupa un timp cand erai pe o panta si o fortai mai mult sau la un stop cand o accelerai sa pleci de pe loc, se oprea motorul si nu mai pleca nici mort. Ori o impingeam, ori umblam la relanti cu cheia de 10 ii dadeam avans mare iar cineva o pornea in timpul asta. Cu ea pornita reveneam cu relantiul inapoi sa arate cred ca in jur de 1200 rotatii si o strangeam inapoi cu cheia de 10. Daca o lasam un timp atunci cand se oprea nu stiu exact cat pana se racea pornea la cheie. Probabil dupa ce voi termina cu pornitul ei si cu toba voi avea aceeasi problema. QUOTE(pais_valenciano @ 14 Nov 2014, 14:36) Dimineata am vrut sa fac un video dar nu am mai avut baterie la tf si am grabeam la munca This post has been edited by mario_dacia: 14 Nov 2014, 16:20 |
--------------------
Dacia
1310
1993
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
in primul rund vezi sa nu fie motorul blocat (din diverse cauze) incearca sa il invirti cu minasau cu o cheie de 22 parca pe fulia cea mai de jos
daca se invirte desfa electromotorul si fa-i o revizie apoi vezi daca incarca tensiunea pe bornele bateriei trebuie sa fie intre 13,8-14,4 V la relanti poate fi si 12,5 dar nu mai mica daca nu e asa repari alternatorul daca vezi ca bateria se descarca peste noapte incerci sa depistezi problema |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Inteleg ca ai umflat rotile, cu motorul pornit. Si daca era oprit, nu ar fi trebuit sa se descarce in asa fel, incat sa nu mai poata invarti electromotorul. Tacaneala de care spui, era un simptom de baterie descarcata, care nu reusea decat sa atraga miezul magnetic al starterului, iar cand se realiza si contactul de forta, curentul cadea total. Dupa cateva asemenea caderi, bateria a picat de tot. Daca motorul a mers in cest sfert de ora, la o incarcare corecta, bateria nu avea cum sa se descarce, chiar de incarcarea era slabuta la relanti (asa cum spune si Bygy). Bendixul nu se blocheaza asa usor, pentru ca jocul lui pe ax e chiar exagerat de mare. Bine ar fi, sa incerci de proba, cu o alta baterie, si la relanti (in niciun caz sa nu turezi), scoti o borna, sa vezi daca se mentine (asta doar daca e clasica, adica nu e pe injectie). Am spus asta, pentru ca asa cum spui, nu te pricepi, si n-are rost sa mai vorbim de un aparat de masura... Cat priveste service-ul, cauta un om mai in varsta, care sa fi trecut prin ele, nu nepotul patronului ! Ce sa0i faci, daca nu vrei sa inveti, platesti prostiile altora !
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
mario_dacia |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 8 November 10 ![]() |
A plecat la prima cheie cu socul tras dupa ce am lasat peste noapte bateria la incarcat.Cred ca e un scurt pe undeva si imi consuma bateria peste noapte.
|
--------------------
Dacia
1310
1993
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Masoara curentul , cu cheia scoasa. Daca ai in jur de 50mA, nu e grav. Peste 100 mA incepi sa-ti faci griji. Daca incarcarea e buna, vezi si daca e permanenta, ca e posibil sa mergi toata ziua pe baterie, seara o opresti, si la urmatoarea pornire sa nu mai ai curent de pornire. Asta te face sa crezi ca s-a descarcat in timpul cat a stat, dar de fapt ea si-a revenit ceva dupa ce ai oprit-o, si ca de fapt ea se descarca in mers. Pune ceva care sa masoare sau sa indice incarcarea, permanent. Saptamana trecuta am intalnit un alternator, care nu incarca decat daca motorul era turat peste 3000 de ture, dupa care incarca corect. La fel si bateria lui era moarta dimineata, crezand ca se descarca noaptea, in fond, el nu incarca decat daca tura peste 3000, chiar si 2-3 secunde. Cum mersul lui era sub 3000 de ture, putin posibil sa treaca pe incarcare. Rezolvarea a fost simpla.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 20:44 |