DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Propuneri viitor model Dacia mai mic decat Logan, Puneti-va imaginatia la incercare!

Smudo
post 24 Oct 2005, 18:46
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




QUOTE(Marius @ 24 Oct 2005, 12:01)
Suntem in 2005 si cred ca toti ar trebui sa gandim ca in 2005. 
*



Marius, pai deja se pot cumpara masini noi la o caruta de dealeri in Romania... masini la nivelul anului 2005. Dar citi isi pot permite? Credeam ca discutia voia sa gaseasca drept solutie o masina care sa inlocuiasca berlina... nu? Sau oi fi inteles eu gresit.
Si inca ceva: om trai noi in anul 2005, dar preturile de revinzare de la supernova si solenza ce spun?


QUOTE(JORJ @ 24 Oct 2005, 13:07)
Genul de caroserie insa s-a dovedit a fi foarte practic.
*



Daca te referi in general la hatchback-uri, atunci alea se vind mult mai bine decit sedanurile afara. Cred ca in Romania a ramas lumea pe "tiparul" berlinei, si de asta e preferat un sedan unui hatchback sau combi.

Ca sa scoti o masina mai ieftina decit LGN-ul, cred ca trebuie sa incerci sa elimini toate costurile posibile cauzate de o masina noua. Printre costurile astea sint si (deloc de neglijat) costuri pentru proiectari. Ca sa te apuci sa faci o masina de la cap la coada, cred (parerea mea de profan) ca e totusi greu, poate de aia ploua in SLZ si in nove (parca).
Ramin doar la aspectul costurilor de proiectare care s-ar putea elimina, si atunci ca si solutie ramine producerea unui model deja iesit din productie in tara in care a aparut. In mod logic ar fi costurile alea deja amortizate. Si atunci ce ramine? Clasa compacta sau mica din vest... cu modelele ei, care mai au si atu-ul ca unele si-au dovedit totusi fiabilitatea in timp, si eventuale boli ale copilariei ar fi istorie deja... Si aici ramin de la golf 2-3, (sau chiar polo o generatie mai veche), astra F, R19, clio, sau de ce nu pina si ultimul model de kadett. Cred ca oricare din masinile enumerate sint mai fiabile decit o berlina, piese de schimb sint facute in o mie de locuri, motorizari te cam incurci in ele daca e sa alegi, fiecare model avind cel putin 3 motoare.
Stiu ca pina in '90 s-a facut pentru citiva ani golf 2 in yugoslavia, mi se pare ca la zastava. Ar fi interesant de stiut cum s-a putut face treaba asta atunci, si de ce nu s-ar mai putea face ceva asemanator si acum.

Si in legatura cu stelele la NCAP, revin iar la exemplul solenza... cite stele are de se vinde asa bine sh? Bmw E36 e slab rau la stelele alea, aproape catastrofal, dar s-a produs pina prin '98 daca nu ma insel, si e destul de bine cotat si acum in Germania, chiar daca te usuca intretinerea la el.
Ramin la ideea ca daca se vrea ceva mai ieftin decit LGN-ul, si poate un inlocuitor pentru berlina, atunci nu ramine decit o masina scoasa din productie afara.

Si chestia asta se poate face doar la Craiova sau eventual intr-o fabrica noua in Romania, in nici un caz la Dacia, pentru ca aia nu sint idioti sa-si taie singuri creaca de sub picioare lansind un alt model care sa faca concurenta LGN-ului.

This post has been edited by Smudo: 24 Oct 2005, 18:47


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saruman
post 24 Oct 2005, 20:35
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 303
Joined: 24 September 04




Viitorul model Dacia mai mic decat Logan ar fi fost Solenta2 04.gif
Nu cred ca in urmatorii 3-5 ani vom mai auzi de asa ceva, mai ales daca o sa vina cineva si la Craiova...


--------------------
Mercedes C 180 Kompressor 2006 Elegance
De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JORJ
post 24 Oct 2005, 22:29
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 4 January 05




Da de un OZN-u din asta:

http://www.universalelectricvehicle.com/

eventual cu mai multa eficienta in utilizarea spatiului din spate .. ce ziceti ?

Adica poa 'sa fie in forma de Corvette, eu tot spate de Oltcit vreau ca sa car frigidere biggrin.gif

Bine, fie, un spate de C4 parca s-ar acomoda mai repede.

Dar designu' ca designu', electrica sa fie.

Sau sa arate cam ca schita de la: http://www.universalelectricvehicle.com/euv.html


Ups, am gasit solutia cu care sa merg la serviciu:
http://www.revaromania.ro/
Singurul risc e ca s-ar putea sa ma calce masinile, si nu inainte de a intra in procedura de faliment dupa achizitionare biggrin.gif

This post has been edited by JORJ: 24 Oct 2005, 23:15


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 Perla - B -XX - XXX
Nu dau flashuri
Daca vreau sa depasesc semnalizez si astept
Nu claxonez decat daca e absolut necesar
Folosesc proiectoarele doar cand e ceata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 26 Oct 2005, 22:05
Post #64


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.127
Joined: 11 February 04




Numai firmele conduse de prosti se bazeaza pe succesul unui singur produs si monocultura. Cu un produs bun faci imagine, cu care trebuie sa faci 2 produse bune si cu imagine, cu care sa faci 4 si asa mai departe.
Uite exemplu Henry Ford, a gresit cand nu a acceptat sa fie inlocuit modelul T.
Producatorul softului Lotus 123 cand nu a acceptat inlocuirea lui cu o varianta Windows, etc.
Din aceasta cauza cred ca Dacia trebuie sa lanseze 1-2 variante noi pe an cel putin. Numai asa poate sa creasca si sa se dezvolte.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mimunku
post 27 Oct 2005, 08:48
Post #65


Membru de rezervă


Group: Members
Posts: 176
Joined: 18 October 04
From: Românica




QUOTE(dizzy @ 26 Oct 2005, 22:05)
Din aceasta cauza cred ca Dacia trebuie sa lanseze 1-2 variante noi pe an cel putin. Numai asa poate sa creasca si sa se dezvolte.
dizzy, mai dar tu esti tare de tot la teorie... ca sa intelegi cum vine problema, 1-2 variante (nu modele) pe an nu lanseaza nici un producator care are in spate traditie de 60-100 ani, scoate 2-3 modele pe an la peste 9-10 mii de euro. Dacia nu e in aceeasi situatie, cel putin nu in acest moment.
Ca sa fiu mai explicit, sa intelegi diferenta dintre varianta si model:
- varianta = berlina, break, furgon etc
- model = Logan, Bolovan, Gologan si asa mai departe smile.gif

This post has been edited by mimunku: 27 Oct 2005, 08:55


--------------------
Dacia Săndel de Brasil 2009
Daca n-ar fi proștii, deștepții ar muri de foame (Camil Petrescu)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 28 Oct 2005, 15:40
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




QUOTE(JORJ @ 25 Oct 2005, 00:29)
Ups, am gasit solutia cu care sa merg la serviciu:
http://www.revaromania.ro/
Singurul risc e ca s-ar putea sa ma calce masinile, si nu inainte de a intra in procedura de faliment dupa achizitionare  biggrin.gif
*



Voi ati vazut cat costa trotineta asta electrica !!! ????? 182.gif
Astia s-au lovit la cap!!


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radian
post 29 Oct 2005, 08:52
Post #67


gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama...


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 17 January 05
From: petrosani




De un logan decapotabil nu zice nimeni nimic?


--------------------
dacia logan ambition 2005 - HD 06 LDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 29 Oct 2005, 12:33
Post #68


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Ce ziceti de un Twingo ?
Si asa vad ca Renault nu exceleaza cu el... de ce nu l-ar aduce incoace sa-l rebrand-uiasca in Dacia ? Mie imi place mai mult decat variantele de la Daewoo/Chevrolet.
Ei sunt orientati design-to-cost acum.
O conversie partiala a lui Twingo sa foloseaca elemente ex-Solenza ar fi o idee comercial valabila. Eventual si un mic face-lift...
Solenza clar nu se va mai face aproape sigur pentru ca era prea apropiata de Logan in nisa din piata iar Logan i-a luat locul clar.
O Dacia Twingo insa... ar fi excelenta pentru oras.

CLICK AICI

This post has been edited by DigitalScribe: 29 Oct 2005, 12:43


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi electro-auto
post 29 Oct 2005, 21:53
Post #69


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 20 June 04
From: Piatra Neamt




Totusi romanii daca aveau putina imaginatie , si cu putine modificari , faceau din oltcit cea mai vanduta masina din Romania.Cand spun modificare , ma refer si la o motorizare moderna pe injectie...


Attached thumbnail(s)
desroadster4dy.jpg ( Size: 178k ) Number of downloads: 86
oltcitmeganelowroof4zg.jpg ( Size: 206.51k ) Number of downloads: 91


--------------------
Oltcit
numai 37000 km(masina mea din '88)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radian
post 30 Oct 2005, 10:09
Post #70


gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama...


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 17 January 05
From: petrosani




QUOTE(DigitalScribe @ 29 Oct 2005, 12:33)
... rebrand-uiasca...
CLICK AICI
*




Hei, nu mi-o lua in nume de rau, dar dupa noile norme ortogtafice nu era mai corect "rebranduiasca" ?!? smile.gif sad.gif blink.gif

This post has been edited by radian: 30 Oct 2005, 10:10


--------------------
dacia logan ambition 2005 - HD 06 LDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 30 Oct 2005, 12:33
Post #71


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




QUOTE(radian @ 30 Oct 2005, 10:09)
Hei, nu mi-o lua in nume de rau, dar dupa noile norme ortogtafice nu era mai corect "rebranduiasca" ?!?  smile.gif  sad.gif  blink.gif
*


radmasa.gif
Nu ti-o iau in nume de rau dar raman incapațânat si scriu cum mi se pare mie corect. Orice neologism de care nu-s sigur ca a intrat in dictionarul roman si pe care vreau sa-l articulez romaneste o sa-l pun la adapost pe el ori pe limba romana de el printr-o cratima.


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JORJ
post 5 Mar 2008, 00:44
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 4 January 05




QUOTE(JORJ @ 21 Oct 2005, 13:00)
....
P.S. Mi-a mai venit o idee: Poate ceva cum era Clio-ul vechi vechi, rotunjor asa si micut, era dragalas, cu ceva mici ajustari ca sa nu fie chiar modelul ala ...
....
*




QUOTE(JORJ @ 24 Oct 2005, 13:07)
.....
Totusi, o masina in doua volume si micuta mi se pare mie destul de tentanta si parca nu numai mie (mai ziceam eu si inca cineva pe aici de primul model de Clio, poate ceva gen 206, sau chiar mai micuta, cu eficienta cat mai mare la folosirea spatiului). .....
*




QUOTE(JORJ @ 20 Oct 2005, 12:32)
....
Exista cerere pentru masini f mici pt oras, usor de parcat, relativ dinamice (nu pt ca au motor puternic ci pt ca au  masa mica si atunci un raport acceptabil intre putere si masa), cu un consum mic, si de ce nu cu oarecare charm de buburuza (chestie de gusturi, designer, etc).

Eu unul as prefera de pilda sa vin la job cu o masinuta mica, poate chiar de doua locuri, sau poate electrica, decat cu ditamai Loganul de nu stiu cati metri cubi.
El e bun la drumuri lungi, cu bagaje, saci de cartofi, soacre, chiuvete si ce mai ziceau proiectantii.

Symbol la Pitesti nu cred ca se intampla, sunt prea apropiate modelele astea, zic eu.
Poate ceva derivat din Clio bicorp... . Dar mai degraba vreaun Twingo aborigen ceva, cu efecte mai mici la concurenta in cadrul marcii.

Pana la urma multi asteptau un X90 micut, cochet, ieftin si cu 1.5 DCI de la Renault.  Dupa aparitia Loganului s-ar putea ca unii sa mai viseze inca la ce li s-a semanat atunci in minte.
*



QUOTE(JORJ @ 19 Apr 2005, 15:25)
....

Cel mai mult imi displac farurile Loganului. Parca sunt jucarii asa, inlocuitoare de faruri in lipsa de altceva. Eu inteleg ca fata de solenta s-a mai marit nitel masca aia in forma de V, ca da bine, nu zic nu, dar farurile apar si mai inghesuite, mici si ciudatele in colturi asa. Acuma eu nu ma astept sa faca Dacia faruri gen Peugeot 407 ca alea chiar ca or fi scumpe, dar cat de cat ar putea sa le mai alungeasca nitel mai sus spre indoitura aripii, poate nici ca la un Ford focus, macar ceva gen noul clio, dar care spre deosebire de Clio sa fie cumva desenate si gandite mai cu bun gust.

De chestia cu forme mai rotunde au spus-o mai multi forumisti pe aici. Si eu m-as inscrie la opinia asta. Lateralele sunt prea verticale si parca prea plane. Mai era si un post cu efecte notabile la vant lateral. S-ar impusca doi iepuri deodata daca s-ar mai rotunji putin habitaclul macar la partea superioara. In fond e nevoie de latime in habitaclu la nivelul umerilor, spatiul dintre umar si crestet in schimb mai poate fi diminuat un pic in lateral cat sa obtii o forma de ansamblu mai estetica, si chiar o stabilitate la vant lateral un pic imbunatatita.

*




QUOTE(JORJ @ 18 Apr 2005, 14:26)
....
Ce mi-ar place mie sa se intample la Logan ar fi sa se reuseasca o bancheta cu adevarat rabatabila. Chestia asta nu a fost cu adevarat facuta nici la Solente unde trebuie sa desfaci suruburi - puteau sa fure si ei patentul de la Nove, unde mai era si fractionata, .....

*



Cred ca piata pentru Sandero va exista in tara asta. Renault pare sa raspunda nevoilor pietei. Eu insumi voi fi client .. la anul insa, sa se linisteasca putin forfota si sa se remedieze eventualele mici scapari de proiectare.
Oricum nu e de neglijat nici viitorul Fiesta sau model similar, care se va face la Craiova la anu.

This post has been edited by JORJ: 5 Mar 2008, 01:49


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 Perla - B -XX - XXX
Nu dau flashuri
Daca vreau sa depasesc semnalizez si astept
Nu claxonez decat daca e absolut necesar
Folosesc proiectoarele doar cand e ceata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
praxis
post 10 Mar 2008, 02:05
Post #73


.


Group: Members
Posts: 73
Joined: 2 August 06
From: Bucuresti




putin photoshop... si a iesit un LOGANel

Attached thumbnail(s)
loganel.jpg ( Size: 124.65k ) Number of downloads: 47


--------------------
Dacia 1310 L + GPL 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 10 Mar 2008, 08:56
Post #74


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




asta ar fi un M0


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th July 2025 - 23:45
Forum Renault