Propuneri viitor model Dacia mai mic decat Logan, Puneti-va imaginatia la incercare!
![]() ![]() ![]() |
Propuneri viitor model Dacia mai mic decat Logan, Puneti-va imaginatia la incercare!
Smudo |
![]()
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|||
saruman |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 303 Joined: 24 September 04 ![]() |
Viitorul model Dacia mai mic decat Logan ar fi fost Solenta2
![]() Nu cred ca in urmatorii 3-5 ani vom mai auzi de asa ceva, mai ales daca o sa vina cineva si la Craiova... |
--------------------
Mercedes
C 180 Kompressor
2006 Elegance De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
|
|
JORJ |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 4 January 05 ![]() |
Da de un OZN-u din asta:
http://www.universalelectricvehicle.com/ eventual cu mai multa eficienta in utilizarea spatiului din spate .. ce ziceti ? Adica poa 'sa fie in forma de Corvette, eu tot spate de Oltcit vreau ca sa car frigidere ![]() Bine, fie, un spate de C4 parca s-ar acomoda mai repede. Dar designu' ca designu', electrica sa fie. Sau sa arate cam ca schita de la: http://www.universalelectricvehicle.com/euv.html Ups, am gasit solutia cu care sa merg la serviciu: http://www.revaromania.ro/ Singurul risc e ca s-ar putea sa ma calce masinile, si nu inainte de a intra in procedura de faliment dupa achizitionare ![]() This post has been edited by JORJ: 24 Oct 2005, 23:15 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4 Perla
- B -XX - XXX Nu dau flashuri
Daca vreau sa depasesc semnalizez si astept Nu claxonez decat daca e absolut necesar Folosesc proiectoarele doar cand e ceata |
|
dizzy |
![]()
Post
#64
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.127 Joined: 11 February 04 ![]() |
Numai firmele conduse de prosti se bazeaza pe succesul unui singur produs si monocultura. Cu un produs bun faci imagine, cu care trebuie sa faci 2 produse bune si cu imagine, cu care sa faci 4 si asa mai departe.
Uite exemplu Henry Ford, a gresit cand nu a acceptat sa fie inlocuit modelul T. Producatorul softului Lotus 123 cand nu a acceptat inlocuirea lui cu o varianta Windows, etc. Din aceasta cauza cred ca Dacia trebuie sa lanseze 1-2 variante noi pe an cel putin. Numai asa poate sa creasca si sa se dezvolte. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
mimunku |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru de rezervă Group: Members Posts: 176 Joined: 18 October 04 From: Românica ![]() |
QUOTE(dizzy @ 26 Oct 2005, 22:05) Din aceasta cauza cred ca Dacia trebuie sa lanseze 1-2 variante noi pe an cel putin. Numai asa poate sa creasca si sa se dezvolte. dizzy, mai dar tu esti tare de tot la teorie... ca sa intelegi cum vine problema, 1-2 variante (nu modele) pe an nu lanseaza nici un producator care are in spate traditie de 60-100 ani, scoate 2-3 modele pe an la peste 9-10 mii de euro. Dacia nu e in aceeasi situatie, cel putin nu in acest moment.Ca sa fiu mai explicit, sa intelegi diferenta dintre varianta si model: - varianta = berlina, break, furgon etc - model = Logan, Bolovan, Gologan si asa mai departe ![]() This post has been edited by mimunku: 27 Oct 2005, 08:55 |
--------------------
Dacia
Săndel de Brasil
2009 Daca n-ar fi proștii, deștepții ar muri de foame (Camil Petrescu)
|
|
IsNa |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(JORJ @ 25 Oct 2005, 00:29) Ups, am gasit solutia cu care sa merg la serviciu: http://www.revaromania.ro/ Singurul risc e ca s-ar putea sa ma calce masinile, si nu inainte de a intra in procedura de faliment dupa achizitionare ![]() Voi ati vazut cat costa trotineta asta electrica !!! ????? ![]() Astia s-au lovit la cap!! |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
radian |
![]()
Post
#67
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
De un logan decapotabil nu zice nimeni nimic?
|
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#68
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Ce ziceti de un Twingo ?
Si asa vad ca Renault nu exceleaza cu el... de ce nu l-ar aduce incoace sa-l rebrand-uiasca in Dacia ? Mie imi place mai mult decat variantele de la Daewoo/Chevrolet. Ei sunt orientati design-to-cost acum. O conversie partiala a lui Twingo sa foloseaca elemente ex-Solenza ar fi o idee comercial valabila. Eventual si un mic face-lift... Solenza clar nu se va mai face aproape sigur pentru ca era prea apropiata de Logan in nisa din piata iar Logan i-a luat locul clar. O Dacia Twingo insa... ar fi excelenta pentru oras. CLICK AICI This post has been edited by DigitalScribe: 29 Oct 2005, 12:43 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
Cristi electro-auto |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 20 June 04 From: Piatra Neamt ![]() |
Totusi romanii daca aveau putina imaginatie , si cu putine modificari , faceau din oltcit cea mai vanduta masina din Romania.Cand spun modificare , ma refer si la o motorizare moderna pe injectie...
Attached thumbnail(s) desroadster4dy.jpg ( Size: 178k ) Number of downloads: 86 oltcitmeganelowroof4zg.jpg ( Size: 206.51k ) Number of downloads: 91 |
--------------------
Oltcit numai 37000 km(masina mea din '88)
|
|
radian |
![]()
Post
#70
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
QUOTE(DigitalScribe @ 29 Oct 2005, 12:33) Hei, nu mi-o lua in nume de rau, dar dupa noile norme ortogtafice nu era mai corect "rebranduiasca" ?!? ![]() ![]() ![]() This post has been edited by radian: 30 Oct 2005, 10:10 |
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#71
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(radian @ 30 Oct 2005, 10:09) Hei, nu mi-o lua in nume de rau, dar dupa noile norme ortogtafice nu era mai corect "rebranduiasca" ?!? ![]() ![]() ![]() ![]() Nu ti-o iau in nume de rau dar raman incapațânat si scriu cum mi se pare mie corect. Orice neologism de care nu-s sigur ca a intrat in dictionarul roman si pe care vreau sa-l articulez romaneste o sa-l pun la adapost pe el ori pe limba romana de el printr-o cratima. |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
JORJ |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 4 January 05 ![]() |
QUOTE(JORJ @ 21 Oct 2005, 13:00) .... P.S. Mi-a mai venit o idee: Poate ceva cum era Clio-ul vechi vechi, rotunjor asa si micut, era dragalas, cu ceva mici ajustari ca sa nu fie chiar modelul ala ... .... QUOTE(JORJ @ 24 Oct 2005, 13:07) ..... Totusi, o masina in doua volume si micuta mi se pare mie destul de tentanta si parca nu numai mie (mai ziceam eu si inca cineva pe aici de primul model de Clio, poate ceva gen 206, sau chiar mai micuta, cu eficienta cat mai mare la folosirea spatiului). ..... QUOTE(JORJ @ 20 Oct 2005, 12:32) .... Exista cerere pentru masini f mici pt oras, usor de parcat, relativ dinamice (nu pt ca au motor puternic ci pt ca au masa mica si atunci un raport acceptabil intre putere si masa), cu un consum mic, si de ce nu cu oarecare charm de buburuza (chestie de gusturi, designer, etc). Eu unul as prefera de pilda sa vin la job cu o masinuta mica, poate chiar de doua locuri, sau poate electrica, decat cu ditamai Loganul de nu stiu cati metri cubi. El e bun la drumuri lungi, cu bagaje, saci de cartofi, soacre, chiuvete si ce mai ziceau proiectantii. Symbol la Pitesti nu cred ca se intampla, sunt prea apropiate modelele astea, zic eu. Poate ceva derivat din Clio bicorp... . Dar mai degraba vreaun Twingo aborigen ceva, cu efecte mai mici la concurenta in cadrul marcii. Pana la urma multi asteptau un X90 micut, cochet, ieftin si cu 1.5 DCI de la Renault. Dupa aparitia Loganului s-ar putea ca unii sa mai viseze inca la ce li s-a semanat atunci in minte. QUOTE(JORJ @ 19 Apr 2005, 15:25) .... Cel mai mult imi displac farurile Loganului. Parca sunt jucarii asa, inlocuitoare de faruri in lipsa de altceva. Eu inteleg ca fata de solenta s-a mai marit nitel masca aia in forma de V, ca da bine, nu zic nu, dar farurile apar si mai inghesuite, mici si ciudatele in colturi asa. Acuma eu nu ma astept sa faca Dacia faruri gen Peugeot 407 ca alea chiar ca or fi scumpe, dar cat de cat ar putea sa le mai alungeasca nitel mai sus spre indoitura aripii, poate nici ca la un Ford focus, macar ceva gen noul clio, dar care spre deosebire de Clio sa fie cumva desenate si gandite mai cu bun gust. De chestia cu forme mai rotunde au spus-o mai multi forumisti pe aici. Si eu m-as inscrie la opinia asta. Lateralele sunt prea verticale si parca prea plane. Mai era si un post cu efecte notabile la vant lateral. S-ar impusca doi iepuri deodata daca s-ar mai rotunji putin habitaclul macar la partea superioara. In fond e nevoie de latime in habitaclu la nivelul umerilor, spatiul dintre umar si crestet in schimb mai poate fi diminuat un pic in lateral cat sa obtii o forma de ansamblu mai estetica, si chiar o stabilitate la vant lateral un pic imbunatatita. QUOTE(JORJ @ 18 Apr 2005, 14:26) .... Ce mi-ar place mie sa se intample la Logan ar fi sa se reuseasca o bancheta cu adevarat rabatabila. Chestia asta nu a fost cu adevarat facuta nici la Solente unde trebuie sa desfaci suruburi - puteau sa fure si ei patentul de la Nove, unde mai era si fractionata, ..... Cred ca piata pentru Sandero va exista in tara asta. Renault pare sa raspunda nevoilor pietei. Eu insumi voi fi client .. la anul insa, sa se linisteasca putin forfota si sa se remedieze eventualele mici scapari de proiectare. Oricum nu e de neglijat nici viitorul Fiesta sau model similar, care se va face la Craiova la anu. This post has been edited by JORJ: 5 Mar 2008, 01:49 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4 Perla
- B -XX - XXX Nu dau flashuri
Daca vreau sa depasesc semnalizez si astept Nu claxonez decat daca e absolut necesar Folosesc proiectoarele doar cand e ceata |
|
praxis |
![]()
Post
#73
|
![]() . Group: Members Posts: 73 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
putin photoshop... si a iesit un LOGANel
Attached thumbnail(s) loganel.jpg ( Size: 124.65k ) Number of downloads: 47 |
--------------------
Dacia
1310 L + GPL
1996
|
|
daciafan |
![]()
Post
#74
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
asta ar fi un M0
|
--------------------
/
/
/
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 23:45 |