baterie moarta?, nu mai porneste.
![]() ![]() ![]() |
baterie moarta?, nu mai porneste.
adriano2br |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
|
||
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
1 posibil baterie intrerupta o depistezi masurind tensiunea la borne avind un consumator de cel putin 100W (de ex un bec de far cu ambele filamente) tensiunea nu trebuie sa scada sub 11,5V
daca ai posibilitatea sa desfaci dopurile te uiti in fiecare element si cind bagi consumator sau o pui la incarcat nu trebuie sa scoata bule de gaz (fiarba) daca fierbe tare in vre-un element e dusa 2 descarcata (putin probabil dupa simptome) o pui la incarcat cel putin 14h daca face la fel dupa incarcare alta noua , poti citi mai multe aici |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
adriano2br |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
bateria este una bosch s3 de 56ah. Dupa ce am deschis topicul, am pus-o pe redresor aproape 2 ore si ma mai aplecam sa ascult daca fierbe..si intr-adevar..se auzea cum fierbe ceva in ea :| . Bateria nu stiu ce varsta are, pentru ca era pe masina cand am cumparat-o, dar nu pare sa fie veche. Pe dacie aveam baterie veche de 7-8 ani, avea data fabricatiei pe ea. Chiar daca era consumata si nu mai pornea masina nici impinsa, puneam alta baterie pe masina, porneam , apoi puneam bateria mea si dupa 2-3 km de mers..puteam sa pornesc la cheie. Cu bateria asta, dupa ce am pus-o pe redresor, intr-adevar , masina pornea mult mai repede chiar si pe gpl, si se simtea ca invarte cu mai multa forta electromotorul..dar dupa un drum de 20 si ceva de km in care am facut vreo 3-4 porniri..parca la ultima pornire iarasi imi invartea greu electromotorul, si anume..am dat la cheie iar cand a cuplat electromotorul..a invartit cam greu apoi a prins viteza si masina a pornit. Am fost la cineva sa imi masoare daca incarca bine..dar nu l-am gasit acasa.Ramane pe maine :|
|
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
adriano2br |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
Am cumparat o caranda de 62ah si 510a la pornire.E putin mai puternica decat ce am avut.Sper sa nu am alte probleme si sa fi schimbat bateria degeaba.
Inainte sa o cumpar pe asta am masurat cu multimetrul la magazin si la relanti imi baga alternatorul 14.2v fara nimic aprins.. Mi-a masurat sa vada si daca imi fura curent, cu motorul oprit a legat aparatul intre borna minus a bateriei si firul minus deconectat..si pe ecranul aparatului afisa 0 , dar aici ma gandesc ca nu a setat aparatul bine, pentru ca eu am casetofonul legat pe plus fara contact ca sa nu se reseteze si plus ca e si pe injectie masina..zic eu ca ar trebui sa aibe un mic consum..dar aparatul de masura indica 0. |
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca cei care au motntat bateria ti-au facut masuratori si ti-au dat garantia e ok mai masoara si tu din cind in cind tensiunea , masori si cu farurile aprinse
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
adriano2br |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
Se cunoaste la pornire cu noua baterie..electromotorul invarte mult mai repede decat de obicei.Si cu vechea baterie dupa ce o luam de pe redresor invartea mai repede..dar se consuma repede si nu mai invartea deloc dupa 4-5 porniri.
|
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
adriano2br |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
Dupa nici o luna de zile de cand am luat bateria noua, se pare ca iar au aparut problemele.Astazi dupa un drum de 10-15km, am oprit la un gpl, am alimentat si cand sa plec...am dat cheie, a cuplat electromotorul, a invartit greu apoi a prins viteza si a pornit. Am venit acasa ,am oprit si am pornit de cateva ori..invarte cam greu dar porneste. De la ce naiba sa fie? bateria e in garantie, caranda de 62ah si 510a la pornire. CAnd am pus bateria a zis ca alternatorul incarca bine si nu am nimic care sa imi fure curent. Mai tarziu ma duc iar sa mi-o masoare sa vad cum sta treaba. MA gandesc sa nu fi luat baterie noua degeaba..si alta sa fie problema.
|
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
corbex |
![]()
Post
#8
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Verifica nivelul lichidului in celule bateriei.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca incarca bine poate este electromotorul cu probleme recomand
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
adriano2br |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
I-am curatat bornele, si toti papucii dintre baterie si alternator, am verificat si nivelul electrolitului si este ok. Inca nu m-am dus cu ea la garantie, mai merg cateva zile sa vad cum se comporta.
|
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 15:34 |