vopsire, lacuire, aripa, vopsire, lacuire, aripa
![]() ![]() ![]() |
vopsire, lacuire, aripa, vopsire, lacuire, aripa
cristiandoru2000 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 8 December 09 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio II phase 1 hatchbach
1998
|
|||
PH-06-BOA |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Eu nu-s de acord nici cu spreiul. Vopseaua e prea subtire si trebuie multe straturi ca sa fie cat de cat consistenta. Nu o poti combina pentru a crea nuanta care-ti trebuie, lacul se combina cu vopseaua si o face sa curga, chiar sa faca petele de care zici, nu poti incheia o pata vopsita, fara ca marginile sa nu fie mate, gazate. Cu suflaiul inlaturi toate aceste neajunsuri. Daca vopseaua e la culoare, cand dai lacul, o va mai inchide putin. Cu suflaiul, adica suflat cu gura, am vopsit toata masina, si a si iesit bine. Atunci eram si mai tanar, si nici n-am fumat niciodata.Cu spreiul nu poti pulveriza uniform. Daca nu vopsesti toata aripa, cu spreiul nu poti face trecerea de la vopseaua veche la cea noua, fara sa ramana la periferie mat. Cu suflaiul, faci trecerea pulverizand fin, diluant, si nu se va cunoaste. Poate nu sti ce-i ala suflai?Iata-l
1 Jul 2010, 21:39: Cu cat teava care intra in vopsea e mai subtire, cu atat va pulveriza mai fin si mai superficial, trebuind sa insisti. Cele doua tevi se aseaza ca in desen, la un unghi de 90 de grade. Cea groasa poate sa fie si dubla de cat cea subtire, pe care o poti face din conducta de frana, de cupru. 1 Jul 2010, 21:43: Cu cat vopseaua e mai subtire si unghiul de asezare bun, cu atat sufli mai usor si se va pulveriza mai bine. Conteaza mult cum asezi teava verticala, fata de cea orizontala. In principiu, sa fie la jumatate, ca in desen. E bine sa faci reglabila la inaltime, si sa poti sa pui si altele cu gaura mai mica, pentru diluant. Din tevi de injectie, care are diametrul tevii de 5 sau 6 mm, iar gaura cam de 1mm. This post has been edited by PH-06-BOA: 1 Jul 2010, 21:43 Attached thumbnail(s) suflai.JPG ( Size: 14.83k ) Number of downloads: 5558 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
cristiandoru2000 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 8 December 09 From: Timisoara ![]() |
Am un pahar cu care vopsea Tata, cu aspiratorul, aceiasi metoda ca suflaiul. Sper sa pot sa o lacuiesccu ala. Dar mai intai sa cumpar lac. De care lac este preferabil , am fost la magazin si mi-a spus ca este de mai multe feluri. Deci nu vreau sa fiu nestiutor, ca altfel imi baga pe gat ce nu se vinde sau ce este mai prost. Am si antifonat aripa pe interior si cand am cerut antifon la magazin mi-a dat din ala de GUZUchim(deci cel mai prost). M-am dus la alt magazin si am luat divos. Aripa am matuit-o toata si am vopsit-o deci vreau doar sa o lacuiesc.. Mersi.
|
--------------------
Renault
Clio II phase 1 hatchbach
1998
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
BOA:la suflaiul asta ii trebuie compresor nu sau sufli cu gura/?
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cu gura. Daca folosesti ca vas tampon o camra sau chiar roata masinii si gaura pe care iese aerul e de 2mm, poti vopsi binisor suprafete mici, chiar toata aripa. Am un prieten, care a vopsit toata masina cu aspiratorul, caruia poti sa-i montezi si suflaiul in loc de borcanul original. Conditia e sa ai teava verticala (prin tatonare) potrivita pentru presiunea cu care se sufla (chiar si cu aspiratorul), cat si fluiditatea vopselei. Incercati mai multe variante, pana reusiti. Cu siguranta merge.
3 Jul 2010, 21:48: Lacurile sunt diferite, dar e de ajuns un lac normal. Nu da cu lac peste vopseaua semiuscata, ca e posibil sa se zbarceasca (se increteste). Ori dai la o juma' de ora maxim, dupa vopsire, ori dupa ce se usuca bine vopseaua( chiar doua saptamani), ca sa poti matui vopseaua pentru aderenta. Daca nu o matuiesti, lacul se va coji ca o folie, mai les dupa o grindina rece. Acum ca ai la indemana ceva destul de util, o poti reface oricand in caz de sifonare. 3 Jul 2010, 21:53: Lacului i-ar trebui si intaritor, pentru a-i da un luciu mai adevarat, cat si pentru uscare rapida si duritate. E cam 3 lei/500 ml. Nu prepara lac cu intaritor, mai mult de cat iti va trebui, iar ce-ti ramane arunca-l, sau da-l pe dedesupt, mai ales la oale, arip. This post has been edited by PH-06-BOA: 3 Jul 2010, 21:53 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
aici ce ar merge pe opera unui dilau
![]() ![]() Attached thumbnail(s) SDC11412.JPG ( Size: 453.35k ) Number of downloads: 6231 SDC11414.JPG ( Size: 457.72k ) Number of downloads: 6005 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Razvan_Ionut |
![]()
Post
#7
|
![]() Distrigaz Jr. Group: Members Posts: 1.497 Joined: 31 March 09 From: Bucuresti ![]() |
mama ce nu suport tipu asta de oameni care fac asa ceva.....am patit-o si eu acum vreo 4 ani si am ajuns la vopsirea completa a masinii
|
--------------------
Dacia / Daewoo
Nova GT / Cielo Executive 8v
1999 / 2005
- B 62 MHL / B 989 XXX Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie." Respecta-ma si te voi respecta! |
|
ghitza |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
au mama ,te cred si eu de il prindeam ii suceam gatu dar acu ce sa ii fac am ramas cu paguba si sa vad cum ies mai ieftin si bien cu treaba
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Parca ai mai prezentat-o si in primavara.Matuiesti zona, dai cu chit fin, chiar facut cu putin diluant pentru a intra bine in zgarietura unde e adanc. Daca nu dai cu chit, pune doar spritchit, dar va trebui in multe straturi, si e de ajuns sa dai cu degetul, nu cu pistolul, dupa care dai cu smirghel de 240 si apa, iar rectifici cu spritchit la 20 de minute dupa se l-ai dat, si asa pana ajungi la drept. Cu vopsitul e acelasi lucru, dar metalizatul trebuie dat fin, in mai multe straturi cu pauza de cam 10 min, pentru a nu face dare , sa nu curga. Lacul il dai la fel, si la vreo 10 min, cu o diuza mica(teava subtire la gaura, se 2-3 zecimi, dai cu diluant la periferie pentru a face trecerea si a inlatura portiunile mate. Teava o faci mica, batand cpatul roata, pana se micsoreaza diametrul interior. E de ajuns doar la capatul de sus, unde iese vopseaua(diluantul).
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ghitza |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
k, mss de sfaturi inca odata
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
ghitza |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
ma apuc de strans materiale sa vad daca gasesc spray nuant asta si ma bag pe ea.oare gasesg spray grund?
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
payty |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
@ph-06-boa
n-ai vreo poza cu masina vopsita cu suflaiu? chiar sunt curios ce a iesit, avand in vedere ca si eu am de vopsit un prag si inca vreo cateva chestii la a mea. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
cristiandoru2000 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 8 December 09 From: Timisoara ![]() |
Eu am aceiasi culoare ca a masinii tale la masina mea (gitza). Am folosit sprai din ala pentru dacia crem auriu. Mi-a zis un vopsitor auto ca se poate baga lacul si intaritorul in vopsea, nu va mai fi ca cel care se de de doua ori cu lacul la urma, dar va arata mai bine decat doar vopsea simpla. Va tine mult mai mult cu lacul in vopsea.
This post has been edited by cristiandoru2000: 7 Jul 2010, 18:51 |
--------------------
Renault
Clio II phase 1 hatchbach
1998
|
|
ghitza |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
crem auriu??eu credeam ca e bej desi la mine in CIV scrie maro
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
cristiandoru2000 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 8 December 09 From: Timisoara ![]() |
La mine in CIV scrie culoarea ,, 4lolo bej met,, la culoare se potriveste sprayul ala crem auriu
|
--------------------
Renault
Clio II phase 1 hatchbach
1998
|
|
ghitza |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
cu ce matuiesc?ma refer la ce granulatie sa iau smirghel?am acasa de 220 am cumparat de 1000 si de 2000 pt finisat
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
service_petre |
![]() ![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 13 July 10 ![]() |
sal ghitza ai intrebat cu ce matuiesti. iti spun pe scurt niste pasi de urmat cand vopsesti o masina:
1 speli bine masina si o stergi sa fie uscata 2 iei un smirghel fin de 320 in mana, si te uiti pe suprafata masinii cu atentiedupa zgarieturi, gropite, strambaturi, etc pe care le incercuiesti cu smirghelul pe care il ai in mana ( faci chenare, zgariind usor vopseaua) 3 iei o masina de slefuit pui smirghel de 80 pe ea, si incepi sa faci 'masa slefuind in chenarele pe care le-ai facut inainte atentie trebuie frecat pana ajungi sa se vada putin tabla 4 degresezi, apoi tragi un prim chit pe acele locuri 5 slefuiesti chitul dupa ce se usuca, apoi mai dai unul daca e nevoie dar dupa ce degresezi din nou 6 il slefuiesti si pe acesta tot cu 80, dar nu de tot cam 3 sferturi, apoi trecu la 120 pe care il pui pe un 'tampon (suport manual de smirghel) apoi slefuiesti la gata 7 acum daca e scoasa din chit, iei un 240 ( la masina de slefuit) si finisezi zgarieturile de pe chit de 120 apoi daca mai ai ciupituri micute pe restul suprafetei de langa chit dai cu 240 pana se pierd si acestea 8 iei un 320 il pui pe masina de slefuit si te mai intinzi de jur imprejur sau uneori (depinde) pe suprafata care a mai ramas (poate sa fie chiar toata masina) 9 sufli bine cu presiune de aer, mai degresezi odata, apoi incepi sa izolezi bine masina ( cu banda de hartie 'scotch si folie de plastic/hartie), ramanand in afara seprafata matuita. 10 prepari filler-ul (pate sa fie 2/1 3/1 4/1 5/1 6/1 ) apoi iti trebuie un pistol special de filler care are duza mai mare decat cel de vopsea, cu care incepi sa aplici precum vopseaua 11 fillerul trebuie slefuit la masina de slefuit( dupa ce ii dai o vopsea de control adica dai un gaz de orice alta culoare inchisa) apoi dupa ce il iei peste tot pana dispare vopseaua de control, mai dai odata vopsea de contriol apoi iei o galeata de apa curata, si smirghel de 800 cu care slefuiesti si dai cu apa(utilizand un burete special) in permanenta. la culorile pretentioase, dupa ce dai bine cu 800 peste tot ( ca sa dispara zgarieturile de 320 si sa faca suprafata mai fina), dai si cu granulatie de 1200 niciodata mai fina deoarece se inchid porii filerului si nu mai prinde vopseaua apoi t-i se exfoliaza si nu stii de ce. 12 dupa ce ai matuit-o, o speli bine- bine, apoi o sufli f bine cu presiune de aer pe la toate incheieturile ca sa fie absolut uscata. 13acum o mai degresezi odata, apoi o izolezi din nou cu banda si hartie sau folie. 14 acum o impingi in cabina de vopsit, o mai sufli odata cu aer, o mai degresezi o data, apoi faci vopseaua dupa codul masinii 15 pui vopseaua in pistolul special de vopsit, iei costumul pe tine( cel antistatic) si intri in cabina apoi iei o laveta antistatica si dai pe masina in acelas timp cu cealalta mana sufli cu aer ( la prima treapta a pistolului de vopsit care da doar aer fara vopsea) 16 incepi sa vopsesti prima oara dai baza(vopseaua) daupa ce se trage bine (cca 15 min) iei pistolul special de lac, si aplici pur si simplu lacul. 17 apoi o lasi sa se aereze lacul, (cca 15 min) dupa care dai uscare la cabina de vopsit(30min) 18 dupa ce e uscata intri in cabina si dai jos izolatia dar cu grija sa nu strici vopseaua desi uscata e inca fragila pana de raceste de tot cam astea sunt operatiile foarte foarte pe scurt si nici nu am vorbit despre spoilare la care e o alta poveste total diferita cum e si la aripile de fata care sunt de plastic la majoritatea Renault-urilor, sar cele de fibra care sunt la Tuareg-uri ma numesc Eremia Petre si vreau sa va fac o oferta : - detin un mic atelier de reparatii auto, sunt la inceput de drum pe piata de reparatii auto, si am preturile cele mai mici posibile.incepand cu 250 ron elementul de vopsit - ofer calitate , viteza de executie a lucrarilor si seriozitate maxima Doresc o colaborare cu Dumneavoastra daca va intereseaza. - polishari totale sau partiale ale masinii, farurilor, stopurilor. numar telefon : - 0720.068.518 0768.220.036 Eremia Petre Bucuresti sector 3 preturile se negociaza la fata locului |
--------------------
dacia
logan
2007 laureat
- b-20-vri
|
|
ghitza |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
iti multumesc mult pt timpul acordat si pun poza cum a iesit facuta in curte cu acoperis deasupra.prima poza cum era si a doua dupa (am folosit spray vopsea metalizata)dar nu am nimerit exact culoarea ,iar pe calculator facuta ma rupe la buzunar si nu am pistol de vopsit
Attached thumbnail(s) SDC11412.JPG ( Size: 453.35k ) Number of downloads: 5735 SDC11813.JPG ( Size: 471.85k ) Number of downloads: 5330 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
cristiandoru2000 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 8 December 09 From: Timisoara ![]() |
ghitza ce spray ai folosit sau ce fel de culoare metalizata ai dat , a iesit f bine
|
--------------------
Renault
Clio II phase 1 hatchbach
1998
|
|
ghitza |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
am dat cu asta cacii numai asa am gasit ,nu am gasit exact nuanta ei
![]() 13 Jul 2010, 22:57: mai am de continuat si pe usi pana in spate caci pana acolo e zgarietura dar mai finuta nu ca si pe aripa fata This post has been edited by ghitza: 13 Jul 2010, 21:57 Attached thumbnail(s) SDC11814.JPG ( Size: 464.01k ) Number of downloads: 1197 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
cristiandoru2000 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 8 December 09 From: Timisoara ![]() |
Pai cu vopsea din asta am dat si eu la nova mea, ai mai dat si cu lac? Atentie la sprayurile cu lac din comert ca pateaza, mie mi-a iesit patata cu o nuanta de gri. Nu ma suparam daca iesea toata culoarea aia uniform, dar a iesit unde si unde niste pete de a trebuit sa o matuiesc si sa dau vopsea din nou
This post has been edited by cristiandoru2000: 13 Jul 2010, 22:20 |
--------------------
Renault
Clio II phase 1 hatchbach
1998
|
|
ghitza |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
nu am dat cu lac inca dar dau numa sa iau salaru
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
spik1 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 14 February 13 ![]() |
Salut ! Are/stie cineva de unde cumpar o aripa dreapta, fata de Nova 2000 ? Bucuresti. Cele bune !
|
--------------------
Dacia
Sandero
2012
- IF 08 GTA
|
|
spik1 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 14 February 13 ![]() |
Salut ! Am gasit aripa de nova fata/dreapta cu 150 lei, la mag. auto Dacia pe Pantelimon (Bucuresti). Cea de pe stanga costa... 210 lei !!!
![]() Cele bune ! |
--------------------
Dacia
Sandero
2012
- IF 08 GTA
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Aia de pe stanga e mai lunga, pentru a apara soferul si are si aerbeg la stopul lateral!
Hai las-o, o suta in plus? Mai bine o faci din fibra. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
b 45 bwy |
![]()
Post
#26
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
cauta domn'le la dezmembrari cu 30-50 de lei gasesti,ai inebunit sa dai atatia bani?Dak nu iti dau eu una,am avut o lovita si a reparat o cu chit un prieten vopsitor dar intre timp am luat de la dezmembrari si asta mi a ramas,e rosie.
Asa la dezmembrari poate gasesti la culoare si ai scapat de vopsit. |
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|
spik1 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 14 February 13 ![]() |
Buna seara !
Dezmembrari ?...Vis urat ! ![]() Pai, mi-a cerut 90 de lei , fara s-o vad, cu specificatia ca e buna de "pus" ![]() ![]() Prefer s-o iau noua, o vopsesc si montez eu , ca merita...nova mea scoate bani mai multi decat cheltuie ![]() Mai are probleme la pasajul din dreapta/spate, pe care o sa-l rezolv mai la vara, in rest este OK. Numai de bine ! |
--------------------
Dacia
Sandero
2012
- IF 08 GTA
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu-l lasa pana nu mai ai de unde te prinde, ca aici era mai gata sa inceapa si podul, sa lipseasca. Care pasaj? Uite aici:
This post has been edited by PH-06-BOA: 7 Apr 2013, 18:20 Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 284.83k ) Number of downloads: 806 2.jpg ( Size: 215.9k ) Number of downloads: 761 3.jpg ( Size: 160.38k ) Number of downloads: 690 4.jpg ( Size: 192.02k ) Number of downloads: 665 5.jpg ( Size: 203.69k ) Number of downloads: 666 6.jpg ( Size: 216.2k ) Number of downloads: 733 7.jpg ( Size: 199.5k ) Number of downloads: 796 8.jpg ( Size: 168.99k ) Number of downloads: 766 9.jpg ( Size: 250.43k ) Number of downloads: 730 0.jpg ( Size: 211.87k ) Number of downloads: 752 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
Felicitari pt munca prestata ph - 06 - boa.
![]() Acum, intreb de curiozitate ... cam cat l-a costat pe proprietar manopera..? |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
spik1 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 14 February 13 ![]() |
Este vorba de pasajul care se vede in ultima poza , din cele afisate de d-tra. Culmea este ca rugina este in partea de sus, nu inteleg, ar trebui sa fie in partea de jos spre prag...naiba stie ! Oricum nu este grav, dar trebuie reparat.
Cele bune ! This post has been edited by spik1: 7 Apr 2013, 19:41 |
--------------------
Dacia
Sandero
2012
- IF 08 GTA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 19:06 |