nu tine relantiu, dar nu totimpu
![]() ![]() ![]() |
nu tine relantiu, dar nu totimpu
viperfox |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|||
ionut232 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
poate e infundat carbu
sa fi intrat pasta de aia de la ulei,in carburator ce fel de ulei folosesti? |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Sau de la filtru de aer ar mai putea fi.
|
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
sddragos |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 532 Joined: 18 October 05 ![]() |
QUOTE(viperfox @ 18 Oct 2005, 19:12) din seria "un litru de benzina si ii dau foc": nu tine relantiul, in rest merge bine, ii dau pedale, se tureaza totu ok, iau picioru de pe pedala scade pana la zero si se opreste; indiferent rece-calda; in mers nu face totimpu, din 5 stopuri la 3 se opreste la 2 nu se opreste; surubu de reglare amestec (cel cu arc) nu are nici un efect, jigloru de relanti verificat, nu e infundat nu nimic, problema persista, nici surubu care tine clapeta (care regleaza cursa cand nu e apasa pe acceleratie) nu are nici un efect, oricat il strang tot se opreste daca nu dau pedale; cine are idei? mentionez ca acest lucru s-a intamplat peste noapte, ieri mergea perfect, azi dimineata cand sa plec, am tot zic sa pt ca e rece, dar am plecat, am mers asa chinuit tot degeaba, a ajuns acu la temperatura normala de lucru si la fel... Verifica si platina (stare contacte, distanta), poate iti intrerupe la turatii mici. |
--------------------
Dacia
1310 L
1997, berlina
|
|
RIon |
![]()
Post
#5
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
se incalzeste ca lumea motorul?
termostatul e ok? pornesti si mergi putin cu socul tras? |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
verifica duza din furtunul de recuperare a gazelor...se poate sa fie infundata sau deplasata..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vaally |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(viperfox @ 18 Oct 2005, 18:12) din seria "un litru de benzina si ii dau foc": nu tine relantiul, in rest merge bine, ii dau pedale, se tureaza totu ok, iau picioru de pe pedala scade pana la zero si se opreste; indiferent rece-calda; in mers nu face totimpu, din 5 stopuri la 3 se opreste la 2 nu se opreste; surubu de reglare amestec (cel cu arc) nu are nici un efect, jigloru de relanti verificat, nu e infundat nu nimic, problema persista, nici surubu care tine clapeta (care regleaza cursa cand nu e apasa pe acceleratie) nu are nici un efect, oricat il strang tot se opreste daca nu dau pedale; cine are idei? mentionez ca acest lucru s-a intamplat peste noapte, ieri mergea perfect, azi dimineata cand sa plec, am tot zic sa pt ca e rece, dar am plecat, am mers asa chinuit tot degeaba, a ajuns acu la temperatura normala de lucru si la fel... Verifica T-ul de la carburator-unde vine furtunul de la culbutori- sa nu fie spart si filtrul de la carburator vezi sa nu fie obturat si nu in ultimul rind filtrul de aer. Eu am patit acest lucru si nu mergea decit turata alfel se oprea. |
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Carburator infundat pe traseul de relanti, supapa vacuum defecta. Duza nu ai pe furtun, cel putin la modelele noi acea duza e in "flansa calda". Daca totusi cineva a repus furtunul cu duza spre galerie, verifica existenta duzei.
Dar, mai repede carburator infundat. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
tatabobu |
![]()
Post
#9
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Trage aer fals.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
eu cred ca l-am lamurit
carb infundat... |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
SiloS |
![]()
Post
#11
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.292 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
tatabobu , nu cred ca e vorba de aer fals pentru ca masina are probleme numai la relanti .
Cel mai probabil e inecat circuitul de relanti al carburatorului . O curatare a carbului cred ca e suficienta . |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
tatabobu |
![]()
Post
#12
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
SiloS, nici nu "simte" surubul de amestec...
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 19 Oct 2005, 15:23) Dar nu simte mare lucru nici din surubul de "pedala". Si asta ma face sa cred ca nu au efect nici cele 3 gaurele de progresiune; deci, canale de relanti infundate sau duza slabita in furtun, asta daca cineva a pus-o pe furtun si nu e in flansa. In rest spune ca motorul merge bine, deci restul traseelor ar fi relativ curate. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
viperfox |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
raspunsuri:nu a ajuns pasta d'aia de la ulei in carb ca face destul de putina si curat frutunele alea regulat;filtru de aer, n-o fi el tocmai curat si nou dar cert e ca si daca dau la o parte racordul de pe carb tot asa face;despre platini, eu am aprindere electronica (tranzistorala) si nu, nu-mi intrerupe;motorul se incalzeste normal, merg un pic cu socu tras cand plec dimineata, asa pana la primu stop, dupaia il bag de tot ca isi ia mersu, doar ca se opreste...;acea duza pe furtunul de recuperare gaze nu am, poate sa fie o duza in pata calda, dar pe furtunele alea nu are nici o duza, nu a avut niciodata; despre circuitul de relanti, nu cred ca este infundat pentru ca reped, nu se manifesta conitnuu fenomenu; am mai auzit o ipoteza, cum ca juglerul de relanti trebuie avut grija ca in pozitia in care se strange, capatul ala cu gaurele sa vina cu gaurile laterale in sus (sa se potriveasca cu canalu din carb), o sa verific si asta; cat despre cele 3 gaurele de progresiune...sa fie de la ele? cert este ca am mai auzit referiri la ele apropo de probeleme care le am cu masina (consuma mult), cum ca ele ar fi de vina, insa am curatat carburatoru de mai multe ori cu solutie d-aia si nu am avut nici un rezultat, sa fie unu sau mai multe partial sau complet infundate din fabrica? (defect de fabricatie sau bavuri sau span?)
|
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
viperfox |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
si se mai intampla ceva, se opreste motoru cand pun frana, dar in mers, adica merg, accelerez, si daca dupaia imediat iau picioru de pe accel (si apas ambreiaju) si pun frana, se opreste, daca insa astept cu picioru pe ambreiaj pana motorul ajunge la relanti si inca cateva secunde, si porma apas pe frana, nu se mai opreste
|
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
Novicele |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 20 September 05 ![]() |
QUOTE(viperfox @ 22 Oct 2005, 00:45) si se mai intampla ceva, se opreste motoru cand pun frana, dar in mers, adica merg, accelerez, si daca dupaia imediat iau picioru de pe accel (si apas ambreiaju) si pun frana, se opreste, daca insa astept cu picioru pe ambreiaj pana motorul ajunge la relanti si inca cateva secunde, si porma apas pe frana, nu se mai opreste Imi dau si eu cu parerea...nu ai spus nimic daca motoru merge rotund la relanti...eu am patit asa ceva din cauza unei bujii...mergea in 3 si cand o lasam la relanti se intampla sa se mai si opreasca motoru...indiferent ca era rece sau dupa 30 min de mers...am schimbat bujiile, fisele, platinile si acum merge de nu are aer... in ceea ce priveste chestia cu frana, i-am auzit pe mecanici vorbind ceva de servofrana...ca ar mai putea fi si de la aia...nu stiu sa-ti spun in ce fel ii poate cauza, dar poate se gaseste cineva priceput sa-ti spuna. Succese maxime! |
--------------------
Dacia
1310 berlina
- B 14 JDT
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 18:29 |