probleme electromotor, invarte in gol electromotorul
![]() ![]() ![]() |
probleme electromotor, invarte in gol electromotorul
mosquito86 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 25 January 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1997/L
|
|||
nikuniku |
![]()
Post
#2
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
a uitat sa puna un simplu bolt la starter,asa ca dute la un electrician si lasa prietenii care fac scoala pe masina ta
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
mosquito86 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 25 January 11 ![]() |
Are boltul de la starter pus, deci nu e asta problema.
ideea e ca a pornit electromotorul direct fara sa pun contactul si sa ii dau cheie si nu arunca bendixul in afara, doar invarte in gol. Acum eu nu stiu daca mai merge reparat electromotorul. L-am montat inapoi pe masina si la fel face. Am fost la un centru Remat sa cumpar alt electromotor si mi-au zis ca ei nu vand piese, iar sa cumpar unul nou,nu merita investitia,deci chiar e o problema serioasa. This post has been edited by mosquito86: 10 Nov 2014, 19:44 |
--------------------
Dacia
1310 L
1997/L
|
|
r3d |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
o fi bagata acea tija la locul ei,dar nu este bagata si corect.pa furca aia de plastic din interio are o gaura.acea gaura trebuie centratat cu cea de sus dupa carcasa electromotorului.cu ajutoru unei cui mai subtire centrezi bine gaura apoi bagi la loc tija.
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#5
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
la electromotoarele din generatia veche,nu existau piese in miscare care sa fie facute din plastic,fier tata ca doar exportam la greu
eu zic sa te duci totusi la un electrician,ca electomotoru nu se strica chiar asa usor,sigur a uitat sa puna ceva cum trebuie |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
mosquito86 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 25 January 11 ![]() |
Bine, o sa ma duc maine la un electrician. Sper sa-i dea de capat numai sa nu ma puna sa cumpar unul nou.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1997/L
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
sau il poate repara chiar el
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Si, daca tot stai langa el cand il repara, fii atent sa vezi daca are intentia macar, sa regleze cursa bendixului. Un om sanatos la cap, nu da drumu' piesei, pana nu e convins ca lucreaza corect. La fel de bine, e posibil ca la montare, sa-i fi rupt furca, si ca sa nu cada de prost, invoca alte tampenii, de care tu, n-ai cum sa stii. Toata lumea, stie ca un electromotor cand nu merge...BUCSILE ! Bucsile se uzeaza mai greu decat carbunii. Deci, furca sa fie bagata corect intre cele doua seibi presate de arc, boltul sa fie bagat pe gaura furcii, dupa montare impingi in surubul de reglaj al cursei furcii, sa vezi daca bendixul se duce pe ax, pana-n siguranta de pe axul rotorului, dar sa nu forteze-n ea, astea toate, dupa ce te-ai convins ca bendixul merge corect, adica intr-un singur sens, si dupa ce l-ai spalat cu benzina injectata la interior, pentru ca e posibil ca praful imbacsit din interior, sa fi blocat bilele cilindrice, si nu mai cupleaza, mergand in gol. Daca dupa astea toate si montat, tot merge in gol, tine-l mai mult cuplat din cheie, sa vezi daca are tendinta de angrenare . E posibil sa cupleze odata dupa ce -l tii mai mult. Asta inseamna ca bilele au fete plane, si cand unele prind pe acele fete, nu mai poate angrena, patinand. Ca la bicicletele vechi, la butuc. Ar mai o cauza, lipsa a cativa dinti de pe coroana, si s-a oprit chiar cu cei lipsa (uzati, botiti, numai buni, nu), in dreptul bendixului. Misca putin de arbore, roteste-l putin. Dintii se uzeaza gresit, tocmai datorita prostului reglaj al cursei bendixului. La starter, surubul de M5 si hexagon de 8, e de sustinere a miezului msgnetic, iar cel de plastic (in care intra cel de 5) e pentru reglat cursa. Impingi putin in siguranta ce tine o latura a piulitei de plastic, si rotesti de ea.Daca dai in sensul de desurubare, bendixul ma intra mai adanc in coroana, si invers, daca dai spre strangere, insurubare, ii micsorezi cursa de aruncare catre coroana.
This post has been edited by PH-06-BOA: 13 Nov 2014, 22:40 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 23:55 |