supape neetanse ?, am facut testul cu hartia...
![]() ![]() ![]() |
supape neetanse ?, am facut testul cu hartia...
incubus |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 12 March 05 From: Medgidia-Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
1,4 mpi
- CT-07-NYO
|
|||
Bytzu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
probabil oi avea calamina pe ele..asta se intampla de la benzina noastra si faptul ca mergem subturat cu ele...se decalamineaza simplu..forja..!
|
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
incubus |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 12 March 05 From: Medgidia-Constanta ![]() |
Am banuit ca forja ar putea fi un remediu pentru problema asta... Dar daca in aceasta perioada, am reglat culbutorii, prin decalaminarea supapei jocul se va reduce... deci va trebui sa-l corectez din nou... Corect ?
|
--------------------
Dacia
Logan
1,4 mpi
- CT-07-NYO
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ionut232 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
deci ca sa mearga mai bine masina...mai trebuie forjata din cand in cand...
corect? forja asta e buna si daca e data pe liber? |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(ionut232 @ 10 May 2005, 20:02) deci ca sa mearga mai bine masina...mai trebuie forjata din cand in cand... corect? forja asta e buna si daca e data pe liber? Traseul ideal pentru o masina este acela in care trece prin toate regimurile de turatie/sarcina (unii autori chiar recomanda alternarea regimurilor exact ca in povestea cu piatra incalzita si stropita cu apa).Cum asta nu se intimpla mereu, la un traseu mai lung se mai decalamineaza motorul prin "forja"; asta presupune cresterea turatiei la sarcina, deci NU "pe liber". De fapt, nici nu se recomanda rularea "pe liber"-siguranta circulatiei si uzura arborelui secundar si a pinioanelor. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
andrei_radu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Salutare! Puteti sa-mi spuneti si mie cum se face testul ala cu hartia (toate detaliile)?
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
-
|
|
incubus |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 12 March 05 From: Medgidia-Constanta ![]() |
Se ia o foaie de hartie si cu motorul mergand se aseaza in fata tevii de esapament. Daca are tendinta sa o "suga" din cand in cand, una sau mai multe supape nu lucreaza... Ideea e insa ca intre timp am mai facut testul asta si pe alte masini ale amicilor, care merg bine...si tot asa se comporta, adica hartia este atrasa si respinsa regulat...
|
--------------------
Dacia
Logan
1,4 mpi
- CT-07-NYO
|
|
andu911 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
atunci nu au culbutorii reglati
|
--------------------
-
-
-
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 11 May 2005, 08:37) Traseul ideal pentru o masina este acela in care trece prin toate regimurile de turatie/sarcina (unii autori chiar recomanda alternarea regimurilor exact ca in povestea cu piatra incalzita si stropita cu apa).Cum asta nu se intimpla mereu, la un traseu mai lung se mai decalamineaza motorul prin "forja"; asta presupune cresterea turatiei la sarcina, deci NU "pe liber". De fapt, nici nu se recomanda rularea "pe liber"-siguranta circulatiei si uzura arborelui secundar si a pinioanelor. merci |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
rerecroS |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 28 April 06 ![]() |
Eu, dupa ce mi-am "reglat" la un "meseriash" culbutorii imi suge hartia la toba de zici ca nu-i adevarat (aproape o rupe). Inainte nu o sugea absolut deloc.
Care este cauza? Sunt prea stransi ? |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2005, 1.5 dci 80CP
|
|
FLP |
![]()
Post
#12
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Poate cineva sa imi explice si mie care e legatura cu reglatul culbutorilor si rateurile ? Sa inteleg si eu odata si odata ...
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
rerecroS |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 28 April 06 ![]() |
Ce cred eu: daca sunt prea stransi culbutorii => supapele nu se inchid complet => scapa compresia pe langa ele ( dar ar trebui sa ne spuna cineva care se pricepe mai bine
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2005, 1.5 dci 80CP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 13:36 |