Poveste "ohne" Valvetronic
![]() ![]() |
Poveste "ohne" Valvetronic
cosmin_2300 |
![]()
Post
#211
|
||
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|||
cdadan |
![]()
Post
#212
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
N-am vazut sa fie stramba. De dimineata m-am dus de am legat cu sarme plasticele alea ce vin sub aripa, ca erau calare pe roata si cand miscai masina facea ca marfarul. Pe urma am iesit la cumparaturile programate ieri, n-am sesizat nimic suspect, da' mai mult de 90 n-am apucat sa-i dau. Sper sa nu fi strambat janta sau ceva din spatele ei, vedem zilele urmatoare, da' de principiu directia pare pe treaba ei.
Farul e crapat destul cat sa ploo-n el, prinderile sunt absolut decedate, plus ca bate prin copaci. S-a dus dracu' becul de la semnalizare, sau naiba stie, mufa, ca n-am avut timp si chef sa verific. Partea cea mai proasta e ca aripa e bagata sub usa, care va sa zica pot deschide usa doar vreo 25 de cm. Asta dupa ce am fortat-o de cateva ori, ca imediat dupa impact n-a vrut de buna voie sa ma lase sa cobor. Intru la volan asa, in dunga, noroc ca n-am burta mai mare. Sa nu uit, tipul cu pemfeul a fost baiat salon, si-a cerut scuze din primul moment, n-a comentat nimic, a colaborat exemplar, am completat amiabila, ramane posesor de permis. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Markos |
![]()
Post
#213
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Dă-o drec, că nu-i a ta.
Se repară. |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
pishky |
![]()
Post
#214
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
corbex |
![]()
Post
#215
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Dan se pricepe la sirma si sfori mai bine decit Argon la spuma.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#216
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
Cica se poarta bot de gti pe rca...unul dintre motivele pentru care tot cresc asigurarile
![]() |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
mars |
![]()
Post
#217
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
Markos |
![]()
Post
#218
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
și popnituri.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#219
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Revizie: schimb de ulei, Mobil1 0W-40, filtre Mann, aer si ulei, polen, de benzina am constatat cu stupoare ca nu are, decat cel de pe sorbul pompei, in rezervor. Uleiul va sta in motor 15.000 km, chiar daca CB-ul spune ca are 25.000 km pana la urmatorul schimb.
Am inlocuit si lamele stergatoarelor, pe fata SWF (130 de lei) iar pe spate Bosch (50 de lei) pentru ca numai Bosch face pentru luneta . . . . . ![]() Placutele de frana spate sunt urmatoarele pe lista de cumparaturi, dupa care cele pe fata. Rulaj ? Acusica face 104.000 km, deci in nici 2 luni am umblat mai mult decat Dan intr-un an ![]() Consumul se mentine in limitele celui de le Logan, cel putin pe drumul de naveta, unde pentru 80 km pe zi reclama intre 6 si 6.5 litri. This post has been edited by dr_mKe: 11 Dec 2014, 12:40 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#220
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Si? Merge mai rotund? E mai silentios (ca deja te-ai obisnuit cu ea si poti face comparatii)?
Cum sterg SWF? Vad ca invadeaza piata alaturi de Valeo si Bosch. Eu incerc sa cumpar Champion si nu prea gasesc. ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#221
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Bosch -urile de pe masina erau destul de noi, le schimbase Dan. Cum a dat frigul s-au facut ca bâta. Oricum Bosch subt printre cele mai slabe acum . . . . .
SWF sterg minunat (-4 am.prins cu ele). La noi nu au fost aduse pe piata, ca si Denso de altfel. Am curatat si MAF, la ralanti avea unele intreruperi pe vreme umeda. Acum nu mai are. La rece, cu BMW (Castrol) 5W30 avea un mic clinchet la.prima pornire indiferent de temperatura de afara. Cu Mobil1 a disparut. In rest, apa, paie si bataie ! This post has been edited by dr_mKe: 11 Dec 2014, 23:31 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
marian-j |
![]()
Post
#222
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
|
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
cdadan |
![]()
Post
#223
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Bosch-urile aerotwin erau bune acu 5-6 ani, pe urma s-au prostit de tot. Am luat un set pentru laguna si n-am prea avut motive de multumire. Nus' de ce am luat tot de-astea si pe pemfe, probabil tragand nadejde ca alealalte au fost doar o intamplare nefericita si izolata. De fapt sunt niste chinezarii obosite, pe care dai de 4 ori pretul corect.
Apropo de gume. Cand am zis ca uzez niste nokianuri wrg3 am gresit. Sunt w+. Cand am zis ca-s cam proaste am gresit. Nu-s proaste. Sunt infiorator de proaste. Jenante de-a dreptul. Stiu, vor fi o gramada de voci care sa spuna "incearca wrg, wrd". Nici nu ma imtereseaza. Sunt convins ca si alea in comparatie cu ug-urile sau ts-urile care trebuie sunt slabe. Daca am luat salam de vara de la maestro si l-am aruncat de bun ce era, e clar ca de la aia n-o sa ma cumpar nimic, o buna perioada de timp. Poa' sa zica lumea ca au pastrama buna, sa fie sanatosi si din partea mea sa dea faliment. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#224
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Nokian WRD3 sunt excelente. Lucru dovedit in teste si in practica.
Conti nu stiu sa incalte masini cu performante exceptionale, asa ca ![]() Desenul profilului spune multe. Eu nu imi luam respectivele nici daca testele ziceau ca-s super. Nici Wrg nici W. Tu asa le-ai capatat ......... ghinion ![]() O guma premium nu reclama o tona de plumbi. Conti este una din marcile care se echilibreaza cel mai prost. Pe uscat, bufnițoiul subvireaza.mai mult cand are Conti -urile.de vara decat cu WRD3 si nu la -10 grade ci la 10. Am testat imediat ce le-am pus. Oricum Conti nu voi mai cumpara nici o data. Inclusiv experientele cu gume de vara au fost proaste, nepermise in asa gama de pret. Conti scoate 1-2 gume care dau bine la teste si cam atat. Nu este o marca cu performante premium de-a lungul si de-a latul gamei. This post has been edited by dr_mKe: 11 Dec 2014, 23:15 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cdadan |
![]()
Post
#225
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Pai testele zic ca TS850 sunt cele mai bune, iar wrg3 asa, mai la coada. UG9 cica sunt pe 2.
Da, minunata gama au astia de la nokian. Cu performante premium de-a lungul si de-a latul. De-a lungul timpului, de GY am fost cel mai multumit. Toate au avut un grip excelent. Conti e mai degraba asa, o guma simpla si corecta. Da' ceva atat de prost ca nokianurile asta n-am mai prins de vreo 10 ani. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#226
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Nokian nu e premium, din ce stiam eu.
![]() Interesant. Constatarile doctorului cu privire la cauciucuri sunt diametral opuse cu constatarile mele. Conti am utilizat 2: Eco contact 3 de vara si astea ts850 de iarna. Dar s-au echilibrat perfect si pe aliaj si pe tabla din prima si niciodata nu au avut greata (a se citi trepidatii in volan) pana la viteze de peste 170Km/hin bordul Loganului. N-am urmarit cantitatea de plumbi. Alea de vara le-am iubit. Astea de iarna le urasc, desi pe ploaie si rece sunt dementiale. Cu Dunlop experiente nasoale: naspa pe ploaie, imposibil (incercat de 3 ori) de echilibrat. Cu Goodyear neutre. Pirelli si Bridgestone: am o preconceptie despre ele: nepermis de grele in comparatie cu celelalte. Michelin: vad doar crapaturile pe talonul anvelopelor Energy e3A. Mai e ceva premium? ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
paul_p |
![]()
Post
#227
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
QUOTE(cdadan @ 11 Dec 2014, 22:00) Bosch-urile aerotwin erau bune acu 5-6 ani, pe urma s-au prostit de tot. Am luat un set pentru laguna si n-am prea avut motive de multumire. Nus' de ce am luat tot de-astea si pe pemfe, probabil tragand nadejde ca alealalte au fost doar o intamplare nefericita si izolata. De fapt sunt niste chinezarii obosite, pe care dai de 4 ori pretul corect. Probabil cele pe care le-ai nimerit erau contrafacute. Eu folosesc Bosch si sunt foarte OK. Sterg perfect indiferent de viteza. |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#228
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
@maddy: Conti-urile reclama greutati medii duble fata de Pirelli, Michelin, Hankook, Dunlop, etc
![]() Iti spun ca foarte, foarte putine service-uri de roti au si personal care stie ce face si ce poate face aparatul respectiv. Peste 90% din ''Dorei'' nu au nici o scolarizare vis a vis de subiect. Sa-ti zica marian-j ce se intampla cand calc eu pe la service-urile de roti din Timisoara ! ![]() Conti -urile de vara ale bunițoiului sunt cu umarul exterior praf pe fata. Ma pot duce sa le fac poza daca nu crezi. Dan nu bagase de seama, dar i-am aratat la unul din drive-teste. La fel s-au facut Conti si pe un Merc E-Klasse. Bridgestoanele nu s-au mai distrus asa pe Merc, nici Dunlop. Oare de ce ? Oare de ce atunci cand am pedalat o Skoda Fabia VRS cu Conti SportContact nush de care le-am rupt bucati din umarul exterior desi nu i-am rupt gura la masina ? De proaste ce sunt ! Asa ceva vezi la Barum, Debica si altele d-astea. Oare de ce s-au rupt EcoContact 2 in acelasi fel pe Logan ? De ce pe Conti am avut subvirare monumentala la Logan, care s-a redus mai mult decat sesizabil pe Dunlop, Michelin, Bridgestone, Semperit cand ele erau in primele 3 locuri la toate testele pe 185 ? Diferentele intre gumele care primesc calificativul recomandabil/foarte recomandabil sunt minore si nu conteaza in viata reala. WRD3 a fost depunctat usor la franare pe ud si destul de serios la consum. In rest s-a prezentat foarte bine, cu comentariul ca este o guma foarte echilibrata vis a vis de manevrabilitate, iar pe uscat este cam pe la varful clasamentelor. Cam asta cred c-am zis si eu, ca-i foarte echilibrata si predictibila. @Dan: daca este musai cer prietenului meu de la Timisoara corespondenta cu GoodYear Germania, dupa ce ar fi putut sa sufere un accident fatal din cauza defectelor de fabricatie ale UG9 cumparate noi noute, fabricate in Germania. Povestiram noi mult pe tema asta si tot nu iti vine sa crezi. Omul in cauza este manager pe calitate la Mercedes si Fiat pentru fabricile din Europa de Est, cred ca stie ce vorbeste. Michelin si Pirelli sunt marcile cu cele mai putine defecte de turnare sau probleme in garantie. Asta pentru ca sunt de calitate superiora iar controlul final in fabrica este la alt nivel de toleranta. La fel sunt si tolerantele pieselor de prim montaj, nici o data nu mai pupi un reper la acelasi nivel, de la marca respectiva, nici ca si componenta de service branduita. Piesele de ''casa'' sunt la cerinta mai stricta de variabilitate a calitatii fata de cele aftermarket, teoretic identice. As fi incercat de curiozitate Michelin Alpin A5, profilul a suferit o modificare esentiala fata de A4 in directia desenului de Dunlop Wintersport 4D/3D. WRD3 au acelasi tip de profil. UG9 si A4 nu ! Sunt profilate pentru aderenta pe linie dreapta ceea ce le si iese excelent. Franare si tractiune de top, cu compromis la viraje. Conti s-au dat dupa Dunlop care erau si sunt cele mai ''ghidonabile''. O anvelopa super tare la 195 poate fi slaba la 225. O anvelopa buna pe tractiune fata poate fi dezastru pe RWD si viceversa. Nu degeaba isi echipeaza BMW, Mercedes, Jaguar, etc, samd masinile cu anumite gume de vara / iarna indiferent ce zic testele din reviste. Mercedes are gume care poarta pe flanc inscriptia MO, iar in cartea masinii sunt trecute modelele de anvelope aprobate pentru sistemul ESP. BMW prefera Bridgestone si Michelin pe motorizarile suparate rau. Oare din ce motive ? Conti isi face marketing agresiv pe chestia PREMIUM. Chiar este nevoie daca esti deja acolo ? Eu nu cred ![]() O mica analogie cu aparatura medicala, pentru apnee in somn, ca tot sunt pe felia mea. Firma DeVilbiss se da-n barci ca sunt cei mai cei dintre aia Premium, ca-s americani, Made in America (doar ca-i China, de fapt). Respironics (Philips) isi fac reclama ca ei ar fi dat gaura la macaroana in industrie si nimeni nu-i mai sus ca ei. ResMed (australienii care au inventat si patentat aparatele astea numite CPAP) isi vad de treaba lor si sunt cei mai tari din parcare, mereu cu un pas in fata. Weinmann, niste nemtalai mai mediocri, au investit in cercetare, nu in marketing, iar acum au luat fata fostului loc secund, Respironics. Philips face fix ca si Conti ! Reclama, reclama, reclama, copiaza pe altii si din cand in cand mai scot cate o chestie foarte buna. Resmed are toata gama de top si nu se omoara sa-si faca reclama. Unii pacienti se uita pe etichete si vad ''Made in Australia'', iar la Philips vad '''designed in Holland, Made in China''. Treburile cu gumele le-am constatat pe barba mea. Conti EcoContact 2 erau locul 1 in teste iar in realitate stiau sa faca doar franare pe ud. In rest, mediocritati la suprapret. Nu ma refer la impresiile din circulatia normala, ci atunci cand esti la limita de aderenta a masinii. Evident, daca iar postez varii clipuri, iar incepe incendiul cu doftorul din cauza caruia mor ursii polari si babele de infarct miocardic, pen'ca merge prea tare si se da ''chilot'' de raliu. Aceiasi parere ''buna'' o am despre ATE. Dupa ce umbli o data cu Brembo sau Ferodo si nu esti ahtiat dupa ATE (fara motive obiective) nu mai renunti la ele. Pe mine nu ma intereseaza daca maine argon isi face firma de flexuri. Daca ale lui sunt cele mai bune, n-am nici o problema, imi cumpar ! Nu ca ar fi ATE o firma proasta de frane, doar ca nu este una high-end, asa cum se autoproclama si cum isi fac preturile. Cu asta sper ca am epuizat subiectul. Conti SUX, nici o data nu am sa ma declar amator sa-mi mai achizitionez. Pentru gumele de vara este posibil sa merg pe Nokian Line de curiozitate, Michelin Primacy HP (astea sunt mega confortabile, au grip excelent dar se uzeaza super rapid), Bridgestone Turanza T001 (desen similar cu Nokian si Primacy) sau Pirelli P7 Cinturato. Bridgestone Potenza Adrenalin 002 pica, pentru ca masina si asa are mult prea multa aderenta ''mecanica'' oferita de sasiul excelent, pentru cat este de impotent motorul ![]() Stiu ca Dan se resimte vis a vis de impotenta asta pe care o acuz eu, dar asta este realitatea vis a vis de Bufnițoi. Daca era Golf, era super motor, iar pe Dacia era racheta. Pentru Pemfe' este cam impotent. Macar are consum foarte bun, doar d-aia am tras concluzia ca merita, nu ? This post has been edited by dr_mKe: 12 Dec 2014, 01:39 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Markos |
![]()
Post
#229
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Tu sigur ești neam cu dacis.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#230
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Adica n-am voie sa ''aberez'' la mine pe topic ? Varianta doi este sa fac curat. Jurnal curat am pe celalalt forum. Deocamdata ma ajuta sa nu sterg aici
![]() Treaba cu ideile preconcepute despre gume ( si nu numai ) ma dispera rau, mai ales daca nu sunt ''testate'' corespunzator. Cel putin eu de fiecare data incerc alta marca si model, le dau in freza de le merg fulgii, nu recit dupa reviste sau dupa cum am fost bine ori prost dispus in ziua in care scriu pe forum. N-o fi STAS ce zic eu, dar cel putin nu-s chiar pe langa. Mai mult, eu n-am o marca preferata de gume la masina. La bicicleta am ![]() Dupa ce am incercat mai multe modele de la marca Conti si toate au fost proaste, desi in teste erau super-mega-hepta-pizdu, am tras concluzia ca-i o marca mediocra care se vrea premium si nu-mi mai trebuie veci. Michelinurile Energy (astea noi de care aveam la Prestij) s-au comportat foarte bine, dar sunt mai scumpe cu ~20% decat alte modele care fac fix acelasi lucru. De ce ? Pentru ca scrie pe ele Michelin si pentru ca Michelin isi permite sa ceara pretul asta. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
corbex |
![]()
Post
#231
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Tu sigur esti ruda cu Ion Creanga!
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#232
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Poate cu Jókai Mór
![]() This post has been edited by dr_mKe: 12 Dec 2014, 08:00 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
argon |
![]()
Post
#233
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Te cam plictisesti pe drumul de naveta la Brad..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#234
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Sta in coloana.
![]() Doctore eu cand mi-am ales cauciucurile de iarna pentru Leguma 225/50 R17 m-am ghidat dupa 2 factori: sa aiba flancul moale si eventual zgomot mic. Nu mi-am pus probleme de franare sau teste pe net mergand pe cei 6 mari considerati premium. Am mers in vulcanizari si am cerut exact dimensiunea de la fiecare producator. In finala au fost una langa alta Michelin Alpin A4 si GY UG8 Performance (difera profilul fata de UG8 simplu care se opreste la 205 inclusiv). Pe langa faptul ca GY avea flancul mai moale si un desen care imi gadila mai mult privirea (evident fara nici o importanta practica) diferentele intre bavurile existente pe cele 2 anvelope de la matrita in care au fost turnate erau colosale. GY made in Germany aproape ca nu aveau, pe cand la Michelin made in Portugal era plin de ziceam ca e facut la colt de strada. In momentul ala decizia a fost simpla. Ulterior am citit un test cu 225/50 R17 pe un Seria 3 (tractiune spate) in care GY a iesit pe 3 dar la fiecare categorie testata a fost in primele 6 ceea ce primele 2 nu au facut. Acolo primele erau Conti si Dunlop. Le luam pe alea daca citeam testul inainte? Cu siguranta nu. Oricum la primavara o sa iti cer sfatul intre a alege anvelope de vara (225/45 R18): Michelin PSS sau GY Eagle F1 Asymmetric 2. ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
bogdan_dsn |
![]()
Post
#235
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 730 Joined: 14 September 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Si care sunt defectele la GY UG9? Ca sa stiu la ce sa ma astept daca tot am cumparat asa ceva.
P.S : Cablu de diagnoza a lui Danut e tot la mine. Daca vrei ti-l pun la curier sa il ai si pe ala This post has been edited by bogdan_dsn: 12 Dec 2014, 09:16 |
--------------------
Kia
Ceed SW 1.4 TGDI
2020
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#236
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu-i trebuie, are stetoscop.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#237
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Hmmm, flancul moale nu este o garantie absoluta a confortului. Michelin Energy Saver+ au flancurile super moi si cu toate astea la nivelul benzii de rulare carcasa este extrem de dura. Rezultat: pe piatră cubică, macadam, asfalt degradat dar nu cu gropi, m-au scuturat mai rău decât Bridgestone care au flancurile foarte dure. Flancurile moi s-au simțit negativ la direcție.
Avantajele flancurilor moi de pe Michelin s-au văzut când am pleznit o groapă imensă iar doar una din jante s-a deformat minor. Cu Bridgestone EcoPia, la o fază de gen, am indoit janta de-a trebuit s-o schimb ! Că nu sunt „mustăți” sau bavuri în profil nu este un idicator fidel al calității. Nivelul de greutăți cerut la echilibrare este ! Am avut Pirelli Cinturato care n-a avut nevoie de greutăți la una din roți, toată viața anvelopei. Michelin Energy Saver+ (făcute în Nemția) aveau maxim 30 de grame per total pe roată. Conti EcoContact aveau de la 80 de grame în sus, cu aparatul pus pe funcția de minimizare, au rotit aia la ele pe jantă de li s-a făcut acru și tot n-au scos mai puțin ! Bridgestoanele, la dimensiunea de Logan, erau către 60 de grame. Pirelli am avut Cinturato și SnowControl, de ambele am fost plăcut surprins de calitatea turnării, SnowControl erau dezastru la zgomot și consum (mărimea pentru SupeRNova). Bridgestone Blizzak LM32 erau demențiale pe uscat ca aderență, zgomot, consum, dar pe ud în viraje dezastru față de toate gumele de iarnă pe care le-am avut. În general nu prea ai cum să cumperi o anvelopă proastă de la mărcile de renume. UltraGrip și Alpin A4 aveau profil foarte asemănător. Alpin A5 are acum un profil mult mai pronunțat în V, iar UltraGrip 9 si-a mărit numărul de blocuri păstrând în mare același desen. Pot scrie 10 pagini pe tema asta. Toate gumele de iarnă pe care le-am avut, cu excepția Bridgestoanelor, au fost cu profil în V fragmentat în cât mai multe blocuri. Cu gumele de vară vom vedea. Curiozitatea o să mă împingă probabil spre Nokian Line sau Bridgestone Turanza T001. Michelin Primacy nu mă încântă vis a vis de uzura ridicată, deși în teste nu zice nimeni treaba asta, dar toți cunoscuții care au avut s-au plâns de un singur lucru: UZURĂ rapidă, inclusiv pe un Modeo 2 cu motor 1.8 benzină, care-i o mașină usoară. Pirelli Cinturato am mai avut și au fost super. Oricum, nu poți să le ai pe toate: aderență de semi-slick, consum de anvelopă eco, durabilitate tipică cauciucurilor pentru dube, etc, șamd. PS: poate ne vedem la Cluuuuj, că nici interfața de diagnoză nu-i la mine și oricum cred că-l mai vizitez pe Dan în alte scopuri decât cele automobilistice ![]() This post has been edited by dr_mKe: 12 Dec 2014, 09:46 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#238
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 12 Dec 2014, 09:33) Hmmm, flancul moale nu este o garantie absoluta a confortului. Adevarat. Dar primele mele caucicucuri de iarna Sava Eskimo S3 mi-au lasat impresia asta. ![]() QUOTE(dr_mKe @ 12 Dec 2014, 09:33) Că nu sunt „mustăți” sau bavuri în profil nu este un idicator fidel al calității. Nivelul de greutăți cerut la echilibrare este ! La echilibrare ai un ansamblu cauciuc + janta, nu doar cauciucul. Intotdeauna m-am intrebat cum echilibreaza aia la formula 1 rotile. QUOTE(dr_mKe @ 12 Dec 2014, 09:33) În general nu prea ai cum să cumperi o anvelopă proastă de la mărcile de renume. Asa credem toti inainte sa ne luam o tzeapa. ![]() QUOTE(dr_mKe @ 12 Dec 2014, 09:33) UltraGrip și Alpin A4 aveau profil foarte asemănător. Alpin A5 are acum un profil mult mai pronunțat în V, iar UltraGrip 9 si-a mărit numărul de blocuri păstrând în mare același desen. Pot scrie 10 pagini pe tema asta. Toate gumele de iarnă pe care le-am avut, cu excepția Bridgestoanelor, au fost cu profil în V fragmentat în cât mai multe blocuri. Uite cum arata UG 8 Performance: goodyear_ultragrip8performance__.jpg ( Size: 39.31k ) Number of downloads: 309 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#239
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Dacă vrei să fii mai catolic decât Papa, îți iei jante forjate super scumpe care au dezechilibre minime. De curiozitate pune janta pe aparat și dă-i bătaie, reclamă greutăți foarte mici. În plus, anvelopa se montează cu punctul greu la 180 grade de cel al jantei, care in 99,99% din cazuri este în dreptul valvei. O gumă bine turnată și echilibrată cere greutăți mici. Asta-i regulă
![]() Parcă la aliajele OEM de Toyota am vazut ca au echilibrat janta din fabrică. Poate ne confirmă Ironick. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#240
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
conti iese bine la testele din germania/austria.
anvelopele chinezesti e viitorul. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:16 |