DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

156 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Poveste "ohne" Valvetronic

cosmin_2300
post 30 Nov 2014, 23:50
Post #211


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Cdadan, mi se pare mie sau roata este strâmbă (cu partea de sus în exterior)?


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 1 Dec 2014, 00:10
Post #212


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




N-am vazut sa fie stramba. De dimineata m-am dus de am legat cu sarme plasticele alea ce vin sub aripa, ca erau calare pe roata si cand miscai masina facea ca marfarul. Pe urma am iesit la cumparaturile programate ieri, n-am sesizat nimic suspect, da' mai mult de 90 n-am apucat sa-i dau. Sper sa nu fi strambat janta sau ceva din spatele ei, vedem zilele urmatoare, da' de principiu directia pare pe treaba ei.
Farul e crapat destul cat sa ploo-n el, prinderile sunt absolut decedate, plus ca bate prin copaci. S-a dus dracu' becul de la semnalizare, sau naiba stie, mufa, ca n-am avut timp si chef sa verific.
Partea cea mai proasta e ca aripa e bagata sub usa, care va sa zica pot deschide usa doar vreo 25 de cm. Asta dupa ce am fortat-o de cateva ori, ca imediat dupa impact n-a vrut de buna voie sa ma lase sa cobor. Intru la volan asa, in dunga, noroc ca n-am burta mai mare.

Sa nu uit, tipul cu pemfeul a fost baiat salon, si-a cerut scuze din primul moment, n-a comentat nimic, a colaborat exemplar, am completat amiabila, ramane posesor de permis.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 1 Dec 2014, 01:47
Post #213


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Dă-o drec, că nu-i a ta.

Se repară.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 1 Dec 2014, 05:55
Post #214


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




QUOTE(pishky @ 30 Nov 2014, 22:45)

Ce se vede in foto se rezolva usor cu spuma + flex  tongue.gif
*


QUOTE(cdadan @ 1 Dec 2014, 00:10)
De dimineata m-am dus de am legat cu sarme plasticele alea ce vin sub aripa,
*



nu, te rog eu, nu!!
zi-mi ca e doar temporar pana cand o repari cum trebuie, minte-ma macar!


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 1 Dec 2014, 10:31
Post #215


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Dan se pricepe la sirma si sfori mai bine decit Argon la spuma.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 1 Dec 2014, 11:26
Post #216


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




Cica se poarta bot de gti pe rca...unul dintre motivele pentru care tot cresc asigurarile RO_flag.gif


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 1 Dec 2014, 20:14
Post #217


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.305
Joined: 22 January 04




QUOTE(pishky @ 1 Dec 2014, 07:55)
nu, te rog eu, nu!!
zi-mi ca e doar temporar pana cand o repari cum trebuie, minte-ma macar!
*



Ba nu, o sa ceara la service sa ii puna si sarme, chit ca plateste el din buzunar wink.gif.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 1 Dec 2014, 20:38
Post #218


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




și popnituri.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 11 Dec 2014, 12:39
Post #219


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Revizie: schimb de ulei, Mobil1 0W-40, filtre Mann, aer si ulei, polen, de benzina am constatat cu stupoare ca nu are, decat cel de pe sorbul pompei, in rezervor. Uleiul va sta in motor 15.000 km, chiar daca CB-ul spune ca are 25.000 km pana la urmatorul schimb.

Am inlocuit si lamele stergatoarelor, pe fata SWF (130 de lei) iar pe spate Bosch (50 de lei) pentru ca numai Bosch face pentru luneta . . . . . dry.gif

Placutele de frana spate sunt urmatoarele pe lista de cumparaturi, dupa care cele pe fata.

Rulaj ? Acusica face 104.000 km, deci in nici 2 luni am umblat mai mult decat Dan intr-un an tongue.gif

Consumul se mentine in limitele celui de le Logan, cel putin pe drumul de naveta, unde pentru 80 km pe zi reclama intre 6 si 6.5 litri.

This post has been edited by dr_mKe: 11 Dec 2014, 12:40


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 11 Dec 2014, 13:51
Post #220


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Si? Merge mai rotund? E mai silentios (ca deja te-ai obisnuit cu ea si poti face comparatii)?

Cum sterg SWF? Vad ca invadeaza piata alaturi de Valeo si Bosch.
Eu incerc sa cumpar Champion si nu prea gasesc. sad.gif


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 11 Dec 2014, 14:22
Post #221


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Bosch -urile de pe masina erau destul de noi, le schimbase Dan. Cum a dat frigul s-au facut ca bâta. Oricum Bosch subt printre cele mai slabe acum . . . . .

SWF sterg minunat (-4 am.prins cu ele). La noi nu au fost aduse pe piata, ca si Denso de altfel.

Am curatat si MAF, la ralanti avea unele intreruperi pe vreme umeda. Acum nu mai are.

La rece, cu BMW (Castrol) 5W30 avea un mic clinchet la.prima pornire indiferent de temperatura de afara. Cu Mobil1 a disparut.

In rest, apa, paie si bataie !

This post has been edited by dr_mKe: 11 Dec 2014, 23:31


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 11 Dec 2014, 16:24
Post #222


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




QUOTE(madhorsefuzzy @ 11 Dec 2014, 13:51)
Cum sterg SWF?
*


Ie oiemuri la bufnițe! wink.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 11 Dec 2014, 22:00
Post #223


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Bosch-urile aerotwin erau bune acu 5-6 ani, pe urma s-au prostit de tot. Am luat un set pentru laguna si n-am prea avut motive de multumire. Nus' de ce am luat tot de-astea si pe pemfe, probabil tragand nadejde ca alealalte au fost doar o intamplare nefericita si izolata. De fapt sunt niste chinezarii obosite, pe care dai de 4 ori pretul corect.

Apropo de gume. Cand am zis ca uzez niste nokianuri wrg3 am gresit. Sunt w+. Cand am zis ca-s cam proaste am gresit. Nu-s proaste. Sunt infiorator de proaste. Jenante de-a dreptul.
Stiu, vor fi o gramada de voci care sa spuna "incearca wrg, wrd". Nici nu ma imtereseaza. Sunt convins ca si alea in comparatie cu ug-urile sau ts-urile care trebuie sunt slabe. Daca am luat salam de vara de la maestro si l-am aruncat de bun ce era, e clar ca de la aia n-o sa ma cumpar nimic, o buna perioada de timp. Poa' sa zica lumea ca au pastrama buna, sa fie sanatosi si din partea mea sa dea faliment.



--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 11 Dec 2014, 23:09
Post #224


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Nokian WRD3 sunt excelente. Lucru dovedit in teste si in practica.

Conti nu stiu sa incalte masini cu performante exceptionale, asa ca tongue.gif
Desenul profilului spune multe. Eu nu imi luam respectivele nici daca testele ziceau ca-s super. Nici Wrg nici W. Tu asa le-ai capatat ......... ghinion rolleyes.gif

O guma premium nu reclama o tona de plumbi. Conti este una din marcile care se echilibreaza cel mai prost.

Pe uscat, bufnițoiul subvireaza.mai mult cand are Conti -urile.de vara decat cu WRD3 si nu la -10 grade ci la 10. Am testat imediat ce le-am pus.

Oricum Conti nu voi mai cumpara nici o data. Inclusiv experientele cu gume de vara au fost proaste, nepermise in asa gama de pret.

Conti scoate 1-2 gume care dau bine la teste si cam atat. Nu este o marca cu performante premium de-a lungul si de-a latul gamei.

This post has been edited by dr_mKe: 11 Dec 2014, 23:15


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 12 Dec 2014, 00:05
Post #225


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Pai testele zic ca TS850 sunt cele mai bune, iar wrg3 asa, mai la coada. UG9 cica sunt pe 2.
Da, minunata gama au astia de la nokian. Cu performante premium de-a lungul si de-a latul.
De-a lungul timpului, de GY am fost cel mai multumit. Toate au avut un grip excelent. Conti e mai degraba asa, o guma simpla si corecta. Da' ceva atat de prost ca nokianurile asta n-am mai prins de vreo 10 ani.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 12 Dec 2014, 00:07
Post #226


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Nokian nu e premium, din ce stiam eu. smile.gif

Interesant. Constatarile doctorului cu privire la cauciucuri sunt diametral opuse cu constatarile mele.

Conti am utilizat 2: Eco contact 3 de vara si astea ts850 de iarna. Dar s-au echilibrat perfect si pe aliaj si pe tabla din prima si niciodata nu au avut greata (a se citi trepidatii in volan) pana la viteze de peste 170Km/hin bordul Loganului. N-am urmarit cantitatea de plumbi. Alea de vara le-am iubit. Astea de iarna le urasc, desi pe ploaie si rece sunt dementiale.

Cu Dunlop experiente nasoale: naspa pe ploaie, imposibil (incercat de 3 ori) de echilibrat. Cu Goodyear neutre. Pirelli si Bridgestone: am o preconceptie despre ele: nepermis de grele in comparatie cu celelalte. Michelin: vad doar crapaturile pe talonul anvelopelor Energy e3A.

Mai e ceva premium? smile.gif


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 12 Dec 2014, 00:13
Post #227


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




QUOTE(cdadan @ 11 Dec 2014, 22:00)
Bosch-urile aerotwin erau bune acu 5-6 ani, pe urma s-au prostit de tot. Am luat un set pentru laguna si n-am prea avut motive de multumire. Nus' de ce am luat tot de-astea si pe pemfe, probabil tragand nadejde ca alealalte au fost doar o intamplare nefericita si izolata. De fapt sunt niste chinezarii obosite, pe care dai de 4 ori pretul corect.
*


Probabil cele pe care le-ai nimerit erau contrafacute. Eu folosesc Bosch si sunt foarte OK. Sterg perfect indiferent de viteza.


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 12 Dec 2014, 01:15
Post #228


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




@maddy: Conti-urile reclama greutati medii duble fata de Pirelli, Michelin, Hankook, Dunlop, etc tongue.gif Asta se traduce in calitate ''superioara'', nu ? O guma care desi nu trepideaza dar are 80-100 de grame sau mai mult per roata nu se numeste de calitate superioara. Acest lucru tradeaza calitatea inferioara a carcasei, in primul rand.
Iti spun ca foarte, foarte putine service-uri de roti au si personal care stie ce face si ce poate face aparatul respectiv. Peste 90% din ''Dorei'' nu au nici o scolarizare vis a vis de subiect.
Sa-ti zica marian-j ce se intampla cand calc eu pe la service-urile de roti din Timisoara ! radmasa.gif

Conti -urile de vara ale bunițoiului sunt cu umarul exterior praf pe fata. Ma pot duce sa le fac poza daca nu crezi. Dan nu bagase de seama, dar i-am aratat la unul din drive-teste. La fel s-au facut Conti si pe un Merc E-Klasse. Bridgestoanele nu s-au mai distrus asa pe Merc, nici Dunlop. Oare de ce ? Oare de ce atunci cand am pedalat o Skoda Fabia VRS cu Conti SportContact nush de care le-am rupt bucati din umarul exterior desi nu i-am rupt gura la masina ? De proaste ce sunt ! Asa ceva vezi la Barum, Debica si altele d-astea. Oare de ce s-au rupt EcoContact 2 in acelasi fel pe Logan ? De ce pe Conti am avut subvirare monumentala la Logan, care s-a redus mai mult decat sesizabil pe Dunlop, Michelin, Bridgestone, Semperit cand ele erau in primele 3 locuri la toate testele pe 185 ?

Diferentele intre gumele care primesc calificativul recomandabil/foarte recomandabil sunt minore si nu conteaza in viata reala. WRD3 a fost depunctat usor la franare pe ud si destul de serios la consum. In rest s-a prezentat foarte bine, cu comentariul ca este o guma foarte echilibrata vis a vis de manevrabilitate, iar pe uscat este cam pe la varful clasamentelor. Cam asta cred c-am zis si eu, ca-i foarte echilibrata si predictibila.

@Dan: daca este musai cer prietenului meu de la Timisoara corespondenta cu GoodYear Germania, dupa ce ar fi putut sa sufere un accident fatal din cauza defectelor de fabricatie ale UG9 cumparate noi noute, fabricate in Germania. Povestiram noi mult pe tema asta si tot nu iti vine sa crezi. Omul in cauza este manager pe calitate la Mercedes si Fiat pentru fabricile din Europa de Est, cred ca stie ce vorbeste.

Michelin si Pirelli sunt marcile cu cele mai putine defecte de turnare sau probleme in garantie. Asta pentru ca sunt de calitate superiora iar controlul final in fabrica este la alt nivel de toleranta. La fel sunt si tolerantele pieselor de prim montaj, nici o data nu mai pupi un reper la acelasi nivel, de la marca respectiva, nici ca si componenta de service branduita. Piesele de ''casa'' sunt la cerinta mai stricta de variabilitate a calitatii fata de cele aftermarket, teoretic identice.

As fi incercat de curiozitate Michelin Alpin A5, profilul a suferit o modificare esentiala fata de A4 in directia desenului de Dunlop Wintersport 4D/3D. WRD3 au acelasi tip de profil. UG9 si A4 nu ! Sunt profilate pentru aderenta pe linie dreapta ceea ce le si iese excelent. Franare si tractiune de top, cu compromis la viraje. Conti s-au dat dupa Dunlop care erau si sunt cele mai ''ghidonabile''.

O anvelopa super tare la 195 poate fi slaba la 225. O anvelopa buna pe tractiune fata poate fi dezastru pe RWD si viceversa.

Nu degeaba isi echipeaza BMW, Mercedes, Jaguar, etc, samd masinile cu anumite gume de vara / iarna indiferent ce zic testele din reviste. Mercedes are gume care poarta pe flanc inscriptia MO, iar in cartea masinii sunt trecute modelele de anvelope aprobate pentru sistemul ESP. BMW prefera Bridgestone si Michelin pe motorizarile suparate rau. Oare din ce motive ?

Conti isi face marketing agresiv pe chestia PREMIUM. Chiar este nevoie daca esti deja acolo ? Eu nu cred tongue.gif

O mica analogie cu aparatura medicala, pentru apnee in somn, ca tot sunt pe felia mea. Firma DeVilbiss se da-n barci ca sunt cei mai cei dintre aia Premium, ca-s americani, Made in America (doar ca-i China, de fapt). Respironics (Philips) isi fac reclama ca ei ar fi dat gaura la macaroana in industrie si nimeni nu-i mai sus ca ei. ResMed (australienii care au inventat si patentat aparatele astea numite CPAP) isi vad de treaba lor si sunt cei mai tari din parcare, mereu cu un pas in fata. Weinmann, niste nemtalai mai mediocri, au investit in cercetare, nu in marketing, iar acum au luat fata fostului loc secund, Respironics.

Philips face fix ca si Conti ! Reclama, reclama, reclama, copiaza pe altii si din cand in cand mai scot cate o chestie foarte buna. Resmed are toata gama de top si nu se omoara sa-si faca reclama. Unii pacienti se uita pe etichete si vad ''Made in Australia'', iar la Philips vad '''designed in Holland, Made in China''.

Treburile cu gumele le-am constatat pe barba mea. Conti EcoContact 2 erau locul 1 in teste iar in realitate stiau sa faca doar franare pe ud. In rest, mediocritati la suprapret.

Nu ma refer la impresiile din circulatia normala, ci atunci cand esti la limita de aderenta a masinii. Evident, daca iar postez varii clipuri, iar incepe incendiul cu doftorul din cauza caruia mor ursii polari si babele de infarct miocardic, pen'ca merge prea tare si se da ''chilot'' de raliu.

Aceiasi parere ''buna'' o am despre ATE. Dupa ce umbli o data cu Brembo sau Ferodo si nu esti ahtiat dupa ATE (fara motive obiective) nu mai renunti la ele. Pe mine nu ma intereseaza daca maine argon isi face firma de flexuri. Daca ale lui sunt cele mai bune, n-am nici o problema, imi cumpar ! Nu ca ar fi ATE o firma proasta de frane, doar ca nu este una high-end, asa cum se autoproclama si cum isi fac preturile.

Cu asta sper ca am epuizat subiectul. Conti SUX, nici o data nu am sa ma declar amator sa-mi mai achizitionez. Pentru gumele de vara este posibil sa merg pe Nokian Line de curiozitate, Michelin Primacy HP (astea sunt mega confortabile, au grip excelent dar se uzeaza super rapid), Bridgestone Turanza T001 (desen similar cu Nokian si Primacy) sau Pirelli P7 Cinturato. Bridgestone Potenza Adrenalin 002 pica, pentru ca masina si asa are mult prea multa aderenta ''mecanica'' oferita de sasiul excelent, pentru cat este de impotent motorul sleep.gif

Stiu ca Dan se resimte vis a vis de impotenta asta pe care o acuz eu, dar asta este realitatea vis a vis de Bufnițoi. Daca era Golf, era super motor, iar pe Dacia era racheta. Pentru Pemfe' este cam impotent. Macar are consum foarte bun, doar d-aia am tras concluzia ca merita, nu ?

This post has been edited by dr_mKe: 12 Dec 2014, 01:39


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 12 Dec 2014, 02:07
Post #229


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Tu sigur ești neam cu dacis.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 12 Dec 2014, 02:18
Post #230


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Adica n-am voie sa ''aberez'' la mine pe topic ? Varianta doi este sa fac curat. Jurnal curat am pe celalalt forum. Deocamdata ma ajuta sa nu sterg aici tongue.gif


Treaba cu ideile preconcepute despre gume ( si nu numai ) ma dispera rau, mai ales daca nu sunt ''testate'' corespunzator. Cel putin eu de fiecare data incerc alta marca si model, le dau in freza de le merg fulgii, nu recit dupa reviste sau dupa cum am fost bine ori prost dispus in ziua in care scriu pe forum. N-o fi STAS ce zic eu, dar cel putin nu-s chiar pe langa. Mai mult, eu n-am o marca preferata de gume la masina. La bicicleta am tongue.gif

Dupa ce am incercat mai multe modele de la marca Conti si toate au fost proaste, desi in teste erau super-mega-hepta-pizdu, am tras concluzia ca-i o marca mediocra care se vrea premium si nu-mi mai trebuie veci.

Michelinurile Energy (astea noi de care aveam la Prestij) s-au comportat foarte bine, dar sunt mai scumpe cu ~20% decat alte modele care fac fix acelasi lucru. De ce ? Pentru ca scrie pe ele Michelin si pentru ca Michelin isi permite sa ceara pretul asta.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 12 Dec 2014, 06:45
Post #231


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Tu sigur esti ruda cu Ion Creanga!


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 12 Dec 2014, 07:55
Post #232


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Poate cu Jókai Mór sleep.gif

This post has been edited by dr_mKe: 12 Dec 2014, 08:00


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Dec 2014, 08:20
Post #233


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Te cam plictisesti pe drumul de naveta la Brad..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 12 Dec 2014, 08:42
Post #234


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Sta in coloana. smile.gif

Doctore eu cand mi-am ales cauciucurile de iarna pentru Leguma 225/50 R17 m-am ghidat dupa 2 factori: sa aiba flancul moale si eventual zgomot mic. Nu mi-am pus probleme de franare sau teste pe net mergand pe cei 6 mari considerati premium. Am mers in vulcanizari si am cerut exact dimensiunea de la fiecare producator.

In finala au fost una langa alta Michelin Alpin A4 si GY UG8 Performance (difera profilul fata de UG8 simplu care se opreste la 205 inclusiv). Pe langa faptul ca GY avea flancul mai moale si un desen care imi gadila mai mult privirea (evident fara nici o importanta practica) diferentele intre bavurile existente pe cele 2 anvelope de la matrita in care au fost turnate erau colosale. GY made in Germany aproape ca nu aveau, pe cand la Michelin made in Portugal era plin de ziceam ca e facut la colt de strada. In momentul ala decizia a fost simpla.

Ulterior am citit un test cu 225/50 R17 pe un Seria 3 (tractiune spate) in care GY a iesit pe 3 dar la fiecare categorie testata a fost in primele 6 ceea ce primele 2 nu au facut. Acolo primele erau Conti si Dunlop. Le luam pe alea daca citeam testul inainte? Cu siguranta nu.

Oricum la primavara o sa iti cer sfatul intre a alege anvelope de vara (225/45 R18): Michelin PSS sau GY Eagle F1 Asymmetric 2. biggrin.gif


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_dsn
post 12 Dec 2014, 09:14
Post #235


Membru autentic


Group: Members
Posts: 730
Joined: 14 September 07
From: Cluj-Napoca




Si care sunt defectele la GY UG9? Ca sa stiu la ce sa ma astept daca tot am cumparat asa ceva.

P.S : Cablu de diagnoza a lui Danut e tot la mine. Daca vrei ti-l pun la curier sa il ai si pe ala

This post has been edited by bogdan_dsn: 12 Dec 2014, 09:16


--------------------
Kia Ceed SW 1.4 TGDI 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 12 Dec 2014, 09:18
Post #236


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nu-i trebuie, are stetoscop.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 12 Dec 2014, 09:33
Post #237


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Hmmm, flancul moale nu este o garantie absoluta a confortului. Michelin Energy Saver+ au flancurile super moi si cu toate astea la nivelul benzii de rulare carcasa este extrem de dura. Rezultat: pe piatră cubică, macadam, asfalt degradat dar nu cu gropi, m-au scuturat mai rău decât Bridgestone care au flancurile foarte dure. Flancurile moi s-au simțit negativ la direcție.

Avantajele flancurilor moi de pe Michelin s-au văzut când am pleznit o groapă imensă iar doar una din jante s-a deformat minor. Cu Bridgestone EcoPia, la o fază de gen, am indoit janta de-a trebuit s-o schimb !

Că nu sunt „mustăți” sau bavuri în profil nu este un idicator fidel al calității. Nivelul de greutăți cerut la echilibrare este ! Am avut Pirelli Cinturato care n-a avut nevoie de greutăți la una din roți, toată viața anvelopei. Michelin Energy Saver+ (făcute în Nemția) aveau maxim 30 de grame per total pe roată. Conti EcoContact aveau de la 80 de grame în sus, cu aparatul pus pe funcția de minimizare, au rotit aia la ele pe jantă de li s-a făcut acru și tot n-au scos mai puțin ! Bridgestoanele, la dimensiunea de Logan, erau către 60 de grame.

Pirelli am avut Cinturato și SnowControl, de ambele am fost plăcut surprins de calitatea turnării, SnowControl erau dezastru la zgomot și consum (mărimea pentru SupeRNova).

Bridgestone Blizzak LM32 erau demențiale pe uscat ca aderență, zgomot, consum, dar pe ud în viraje dezastru față de toate gumele de iarnă pe care le-am avut.

În general nu prea ai cum să cumperi o anvelopă proastă de la mărcile de renume.

UltraGrip și Alpin A4 aveau profil foarte asemănător. Alpin A5 are acum un profil mult mai pronunțat în V, iar UltraGrip 9 si-a mărit numărul de blocuri păstrând în mare același desen. Pot scrie 10 pagini pe tema asta.

Toate gumele de iarnă pe care le-am avut, cu excepția Bridgestoanelor, au fost cu profil în V fragmentat în cât mai multe blocuri.

Cu gumele de vară vom vedea. Curiozitatea o să mă împingă probabil spre Nokian Line sau Bridgestone Turanza T001. Michelin Primacy nu mă încântă vis a vis de uzura ridicată, deși în teste nu zice nimeni treaba asta, dar toți cunoscuții care au avut s-au plâns de un singur lucru: UZURĂ rapidă, inclusiv pe un Modeo 2 cu motor 1.8 benzină, care-i o mașină usoară. Pirelli Cinturato am mai avut și au fost super.

Oricum, nu poți să le ai pe toate: aderență de semi-slick, consum de anvelopă eco, durabilitate tipică cauciucurilor pentru dube, etc, șamd.

PS: poate ne vedem la Cluuuuj, că nici interfața de diagnoză nu-i la mine și oricum cred că-l mai vizitez pe Dan în alte scopuri decât cele automobilistice tongue.gif GoodYear Ultragrip 9 au avut toate 4 bucățile defect de imbinare la elementele de rezistență ale carcasei și s-au deformat în mers pe autostradă toate 4, la puțin timp după montaj. Defectul a fost recunoscut oficial în scris de GoodYear după expertiza celor 4 anvelope iar „păgubitul” a fost despăgubit. Pe românește s-au făcut OU !

This post has been edited by dr_mKe: 12 Dec 2014, 09:46


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 12 Dec 2014, 10:03
Post #238


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(dr_mKe @ 12 Dec 2014, 09:33)
Hmmm, flancul moale nu este o garantie absoluta a confortului.

Adevarat. Dar primele mele caucicucuri de iarna Sava Eskimo S3 mi-au lasat impresia asta. smile.gif

QUOTE(dr_mKe @ 12 Dec 2014, 09:33)
Că nu sunt „mustăți” sau bavuri în profil nu este un idicator fidel al calității. Nivelul de greutăți cerut la echilibrare este ! 

La echilibrare ai un ansamblu cauciuc + janta, nu doar cauciucul. Intotdeauna m-am intrebat cum echilibreaza aia la formula 1 rotile.

QUOTE(dr_mKe @ 12 Dec 2014, 09:33)
În general nu prea ai cum să cumperi o anvelopă proastă de la mărcile de renume.

Asa credem toti inainte sa ne luam o tzeapa. tongue.gif

QUOTE(dr_mKe @ 12 Dec 2014, 09:33)
UltraGrip și Alpin A4 aveau profil foarte asemănător. Alpin A5 are acum un profil mult mai pronunțat în V, iar UltraGrip 9 si-a mărit numărul de blocuri păstrând în mare același desen. Pot scrie 10 pagini pe tema asta.

Toate gumele de iarnă pe care le-am avut, cu excepția Bridgestoanelor, au fost cu profil în V fragmentat în cât mai multe blocuri.

Uite cum arata UG 8 Performance:
goodyear_ultragrip8performance__.jpg ( Size: 39.31k ) Number of downloads: 309



--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 12 Dec 2014, 10:11
Post #239


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Dacă vrei să fii mai catolic decât Papa, îți iei jante forjate super scumpe care au dezechilibre minime. De curiozitate pune janta pe aparat și dă-i bătaie, reclamă greutăți foarte mici. În plus, anvelopa se montează cu punctul greu la 180 grade de cel al jantei, care in 99,99% din cazuri este în dreptul valvei. O gumă bine turnată și echilibrată cere greutăți mici. Asta-i regulă tongue.gif

Parcă la aliajele OEM de Toyota am vazut ca au echilibrat janta din fabrică. Poate ne confirmă Ironick.



--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 12 Dec 2014, 11:23
Post #240


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




conti iese bine la testele din germania/austria.

anvelopele chinezesti e viitorul.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
156 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 04:16
Forum Renault