Poveste "ohne" Valvetronic
![]() ![]() |
Poveste "ohne" Valvetronic
paul_p |
![]()
Post
#481
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
|
||
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|||
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#482
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Niste plastice ...
Mie mi se racesc inegal franele pe Logan. Pe dreapta am cu canal de aer catre frane pe stanga nu ... ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#483
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Cu racirea la frane ne oprim aici. Nu are racire buna, ghinion. Punem placute mai rasarite, oricum asa era planificat, din start. Daca chiar ma deranjeaza in continuare, se modifica, plasticaraie sunt destule.
Cado' 20141223_082921.jpg ( Size: 1.45mb ) Number of downloads: 787 de la marian-j ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
corbex |
![]()
Post
#484
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Frumos! Si elegant. Are si desfacator de doape.
This post has been edited by corbex: 23 Dec 2014, 08:51 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Markos |
![]()
Post
#485
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
corbex |
![]()
Post
#486
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
De la prova la pupa sint 300 m. Dus-intors, 600. Faci usor distanta aia.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#487
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(madhorsefuzzy @ 16 Dec 2014, 23:38) Nuuuuuuuuu strica bunatate de bmw. 4000k nu 6000k. O sa arate albastre pe langa xenoane. Asa alea de 4000k o sa para o tzara mai galbene, insesizabil. Cu 6000k o sa fie sesizabil. Era sa te indrum prost. Am pus eu pe Leguma de 4000k langa xenoane si am efectul de mai sus. Pe DRL am pus niste led-uri CREE care sunt de 5000k si imi par un pic prea albastre fata de xenoane. Dar merg ziua. Pun si o poza cu ele. Mi se pare mai ok neon -ul din parcare. ![]() ![]() QUOTE(marian-j @ 17 Dec 2014, 10:41) Too late! Dar m-a salvat conu'. Sunt bune alea de 6000k. M-am pripit eu. I-am tras ieri 2 poze si nu se pupa perfect 4000k de la Philips cu xenon oem.A doua poza e cu Cree de 5000k (zic ei, eu n-am masurat). Attached thumbnail(s) 20141222_124808.jpg ( Size: 233.86k ) Number of downloads: 678 20141222_124735.jpg ( Size: 243.55k ) Number of downloads: 670 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#488
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Ledurile sunt in buzunar la portiera. Pe dreapta pot umbla fara stres, dar pe stanga ori demontez filtrul de aer, ori dau roata jos si lucru prin fereastra de vizitare. Probabil au sa mai astepte putin.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Markos |
![]()
Post
#489
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
pishky |
![]()
Post
#490
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 23 Dec 2014, 22:02) Ledurile sunt in buzunar la portiera. Pe dreapta pot umbla fara stres, dar pe stanga ori demontez filtrul de aer, ori dau roata jos si lucru prin fereastra de vizitare. Probabil au sa mai astepte putin. mnoo....bag de seama ca vrei sa montezi unu (al de pe dreapta - tribord banuiesc) si sa vezi diferenta intre ele pana ai sa te hotarasiti, si melcul tsusti..... |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#491
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Culoarea sunt destul de sigur ca-i absolut ok, doar sa nu dea eroare de bec ars la bord.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cdadan |
![]()
Post
#492
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
De eroare sunt destul de sigur ca o sa dea.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#493
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Philips de 0.8W dau, astea de 1W probabil ca n-au sa dea
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
paul_p |
![]()
Post
#494
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Ii pui si tu o banala rezistenta pretios denumita anulator de eroare, si ai scapat.
Sau se poate rezolva probabil prin recodarea modului de control lumini. |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
pishky |
![]()
Post
#495
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
doftore, ca tot ma streseaza danut, cand / daca ajung prin Deva / TM sau pe unde e speciala aia...dai o tura cu bembeul, ca danut o promis, si l-o vandut...mno
Fac cinste cu niste virsli Cred ca e misto tare acolo de sarbatori, poate inca se mai respecta traditiile. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
cdadan |
![]()
Post
#496
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(paul_p @ 23 Dec 2014, 23:49) Asta ar mai lipsi. ![]() QUOTE(pishky @ 24 Dec 2014, 05:40) Eu personal m-as lipsi de o speciala cu doctorul la volan. Nu zic ca nu-mi plac senzatiile tari, dar parca nici chiar asa. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#497
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Dai de veste cand treci p-aici si se rezolva. Virsli dupa speciala
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#498
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Am mai dat o tura pe zapada/polei/gheata. DSC permite glisade de ~10 grade sau pana contravirezi peste punctul zero al directiei. Partea mai putin faina este ca-ti ia gazul in prima faza, iar daca ai destul aplomb, ajungi sa vezi de unde ai venit. Cel putin nu vezi pomul in care te opresti.
Cu DTC activat, DSC se ocupa de corectii in principal prin frane, lasa puntea spate sa faca overspin. Tractiunea este excelenta cu DTC cuplat ! ABS -ul imi pare la o prima impresie, ineficient rau pe gheata. Poate-s de vina cele 400 kg in plus si nu m-am obisnuit eu cu treaba asta, dar de la 80 kmh cu Loganul ma opream pe loc complet, cu asta era cat p-aci sa mai fac o poza cu șanțuri ![]() In rampa de 4-5%, pe polei sau gheata nu poti demara fara electronica. Am tot incercat, nici o sansa. Cu DSC este dificil daca nu lasi ambreiajul sa patineze pana se urneste. Cu DTC, dai gaz, lasi ambreiajul, patineaza ea ce patineaza dar se misca inainte sensibil mai bine decat cu DSC. Consum strict de oras (Deva), distante foarte scurte 2-3-4 km, 12.6% ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cdadan |
![]()
Post
#499
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Poate ca gumele alea nu-s atat de bune pe cat te asteptai.
Iarna nu-i ca vara, iar motorul se incalzeste in stil propriu, adica fara graba. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
4x4 |
![]()
Post
#500
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Ai descoperit rapid limitarile(si avantajele) electronicii de pe bmw
![]() Si eu tot treapta a doua de traction control o foloseam in zonele cu aderenta limitata, pemitand o mica alunecare a masinii si folosirea acceleratiei, e mult mai util. Chiar NU recomand sa mergi pe zapada/polei cu DSC-ul complet cuplat, ABS-ul intradevar intra cam devreme, eu am redus un pic presiunea din pneuri si m-am obisnuit sa franez foarte lin. Daca vrei sa te distrezi poti deconecta cablul de la un captor de turatie al rotii si scapi de toate sistemele astea, vitezometru si km ramanand functional, daca o roata patineaza la plecare de pe loc trage un pic frana de mana. |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#501
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Gumele nu au treaba cu asta, daca erau Conti dadeai vina pe gheata sau masina. Sa detaliem putin, pentru ca eu nu am nici o preferinta sau simpatie in materie de gume auto. Am mai zis-o, doar la MTB am !
La BMW si Honda ABS-ul lucreaza in pasi foarte fini, tipic pentru ambele este ca incetinesc la inceput rapid, apoi efectul se reduce in mod foarte ciudat, de la ~30 kmh in jos ai senzatia ca pleaca masina de sub tine. La 80 kmh (sau la alte viteze mai mari), auzi doar un huruit continuu pana spre 40 kmh, unde incepi sa percepi si pulsatii in pedala pe masura ce ritmul scade, iar franarea devine sesizabil mai slaba. Am incercat de mai multe ori pe aceaiasi bucata de drum, coborare de aproape 10%, cu gheata lucie. Distanta de oprire bate undeva la 300m sau mai mult. Logan, Clio, Megan, erau de mult oprite unde BMW_ul inca avea ~ 30 la ora. Pe LandRover/RR sistemul ABS lucreaza in pasi mult mai grosieri in special la viteze mici, cu intervale lungi de blocare a rotilor si se opreste surpinzator de rapid pe gheata de la 30-40 kmh, chit ca are 1000 kg in plus. Chiar iti recomand sa incerci in mod expres asa ceva in zapada sau gheata cand ai ocazia sa pui mana pe un exemplar. La Renoaie, in prima faza sistemul are 2-3 tentative in care n-am inteles nici o data ce face de deschide atat de mult vanele si te trec toate transpiratiile pentru ca ai senzatia ca nu franeaza nimic, apoi pune masina in bot si franeaza temeinic cu intervale de blocare progresiv mai lungi pe masura ce viteza scade iar masina are chiar semne de oscilare laterala cand este ajunsa deja la viteze mici. Se manifesta la fel pe Megan, Clio, Laguna sau Logan. La VAG, este in primul rand stabila franarea si este la fel de ineficienta la viteze mici ca si la BMW. Asa ca picanterie, pe Passat si Haudi A4 Avant am avut gume Bridgestone, GY UG8 si Conti d-alea de-ti tot plac tie. S-au oprit relativ prost cu toate gumele pe bucata respectiva de drum. Respectivul test l-am intreprins de fiecare data pe aceiasi bucata de drum, de la aprox 80 kmh, care are darul de a fi suficient de rectilinie vre-o 7-800m, inclinatie mare, la umbra, asa ca gheata persista acolo mult timp. Kilogramele in plus taxeaza rau la franare pe gheata, nu mai zic in coborare. Calibrarea sistemului spre manevrabilitate, cu intervale scurte de blocare penalizeaza distanta de oprire de la o anumita viteza in jos. Mie mi se pare foarte clara treaba pentru ca-n Logan sau Megan nu luam curba aia cu aproape 40 kmh si frana in podea, pentru ca ieseam drept in sant, in traiectorie rectilinie. La chestiile aste-a chiar sunt prea dat dracului ![]() A propos Dane, a inceput sa scartaie plasticaraia la scaunul soferului. Tre sa-l dau jos si sa-i aplic vaselina siliconica la punctele de contact cu metalul, plus un cărmâz threadlocker pe filete. Nush cand s-o petrece actiunea, deocamdata dupa ce se incalzeste in masina, tace ![]() @16: nu fac eu cascadorii dintr-astea. Nu uita totusi, ca masina mea are Dynamic Traction Control. This post has been edited by dr_mKe: 27 Dec 2014, 23:19 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
4x4 |
![]()
Post
#502
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Si a mea are, din manual:
QUOTE(manual) Deactivating the DSC/activating the DTC Press the DSC button briefly; the indicator lamp comes on and stays on. DSC is deactivated; DTC is operational. In the following rare situations, it may prove useful to activate the DTC for a brief period: When rocking the vehicle or starting off in deep snow or on loose surfaces When driving on snow-covered grades, in deep snow, or on a snowcovered surface that has been packed down from being driven on When driving with snow chains. Under these special circumstances traction is increased by deactivating the control systems that enhance traction under normal conditions. Deactivating the DSC and the DTC Press the DSC button down for at least 3 seconds; the indicator lamp and the yellow brake warning lamp will remain on continuously. The systems for enhancing stability and traction are deactivated, and there is no active braking intervention or torque control. To maintain vehicle stability, always drive with the DSC activated whenever possible. |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#503
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Păi atunci, de ce umbli cu măgării d-astea ?
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
4x4 |
![]()
Post
#504
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Am condus tractiune spate de 5 ani de zile (de cand am carnetul), de fapt toate masinile care le-am condus au fost tractiune spate din care primele doua nu aveau electronica de loc, nici macar abs.
Daca e sa fac accident prefer sa stiu ca am fost eu vinovat nu calculatorul, nu sunt cel mai bun sofer, dar se stie ca inteligenta artificiala nu poate concura nici macar cu prostia naturala ![]() Faza cu taiatul puterii mi se pare deosebit de periculoasa, se stie, If in doubt, flat out, asa ca pentru mine bordul e mereu pom de craciun. Nu ma intelege gresit, pe strada apreciez si eu ABS-ul, (la Suzuki de exemplu), doar la drifturi nu e bun. In cazul meu am umblat la coloana de directie si trebuie sa recalibrez senzorul de pozitie unghiulara a volanului, pana atunci sistemul devine automat inactiv, la pornire ai becurile aprinse in bord si nu poti sa il pornesti. Deci ma folosesc de frana de mana. This post has been edited by 4x4: 28 Dec 2014, 00:04 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
cdadan |
![]()
Post
#505
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
De UG 7+ am fost foarte multumit. Contiurile ies nr.1 in teste si punand la socoteala faptul ca am folosit cateva randuri de vara fara nici o problema, tind sa le dau credit.
Logica-mi spune ca-n conditii de aderenta precara greutatea-n plus ajuta cu minus. Asta e, soarta. Eu m-am jucat cu dtcurile si dscurile doar in prima iarna, intr-o parcare mare si goala. In toate celelalte situatii am lasat treaba pe by default si n-am avut probleme, m-a scos din toate situatiile de rahat. N-am fost nevoit sa imping la ea. E misto in virajele stranse la 90 de grade ca ajunge foarte repede in pozitia dorita. Da' recomand manevra cu masura, sa nu combini jantele cu bordura. ![]() This post has been edited by cdadan: 28 Dec 2014, 00:23 |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#506
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Eu mă dau pe coclauri, acolo sunt șanțuri și pomi
![]() ![]() Ideea era că setarea sistemului + kilogramele în plus, dezavantajează în anumite situații. Dacă eram pe 225/40 & 17 inches, blestemam în toată regula ![]() Oricum, să frânezi un Range Rover sau alt LandRover (mai puțin Defneru') și ai să rămâi impresionat de calibrarea ABS -ului în situații d-astea. A propos, cu stilul ăsta de ABS te cam duci sănătos și pe noroi, dar în schimb pe viraje face diferența ! @16: zicala ta este potrivită pentru o vizită sigură la tinichigiu. Cu flat outu' ăsta reușești în general să vezi de unde ai venit dacă aplici tratamentul unui șasiu cu propulsie. Gazul se aplică cu moderație și tact. De vreme ce m-am driftuit deja la vale în mai multe rânduri, probabil că știu să țin de covrig la Pemfe', barem acceptabil ![]() A propos, mâine mă excursionez pentru poze pe un traseu unde și Loganul avea unele dificultăți în zăpadă. Dacă ajung până la capătul asfalatului, mai departe nu merg că n-am bani de dat pe plăsticăraie, am să declar că-i tare DTC-ul ăsta. Oricum, deja îmi place ! This post has been edited by dr_mKe: 28 Dec 2014, 00:35 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
G I M |
![]()
Post
#507
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
4x4, si in astia 5 ani de zile, n-ai aflat ca masinile alea aveau propulsie si nu tractiune?
![]() |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
cdadan |
![]()
Post
#508
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
TRACȚIÚNE: forță care pune în mișcare un vehicul
PROPÚLSIE: forță care se exercită asupra unui obiect (de obicei asupra unui vehicul), provocând înaintarea lui Pana la urma ambele notiuni sunt acceptabile, dar nici eu n-o agreez pe aia cu propulsie. Mai era la un moment dat o discutie legata de propulsia integrala sau grupul mototractor. Pur si simplu unele chestii suna ca dracu. Parerea mea. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#509
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.503 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Man, e simplu, daca-i calu' in fata, traje, daca-i in spate,
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
paul_p |
![]()
Post
#510
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Propulsie se spune daca vorbim de racheta sau de barca.
La autovehicule se numeste tractiune, indiferent ca se refera la rotile din fata, spate sau integrala. |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 08:04 |