Poveste "ohne" Valvetronic
![]() ![]() |
Poveste "ohne" Valvetronic
dr_mKe |
![]()
Post
#991
|
||
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|||
Wolfman |
![]()
Post
#992
|
![]() The Fastest Group: Members Posts: 483 Joined: 9 July 04 From: Murciélagos ![]() |
...si asta datorita intervalelor din ce in ce mai lungi de revizie (s-a ajuns pana la 50k km). Cine crede ca in RO poate tine in motor un ulei mai mult de un an/20k km sa vanda masina imediat ce iese din garantie.
|
--------------------
Opel
MOKKA X
1.4 T 2019 "Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
|
|
marian-j |
![]()
Post
#993
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Doftore, ai idee:bufnitoiu' are alezajele cilindrilor direct in bloc, sau e cu camasi amovibile?
M-o cam pus pe ganduri colegul Paul. Io am casat rechinu' la cca 350k.Undeva la 300, am schimbat ultima tura de simeringuri la supape.Inca se mai vedeau(clar!) urmele de hon pe suprafetele "nicasil". Coane Paul, la urmatorul schimb de ulei, bag in pisoi Mobil 1.Momentan are in pantece ulei BMW, adica Castrol cu sigla alb-albastra, Mi-s tare curios.Doctoru' mi-o facut hatarul, si si-o pus placute Ate.E momentul sa imi revizuiesc incapatanarea, si sa-i intorc reverenta.Testam, criticam/apreciem, discutam de ce, si toata lumea are de castigat.Feir inaf? ![]() |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
paul_p |
![]()
Post
#994
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
De foarte multi ani la nici un motor BMW nu mai sunt camasi amovibile. Si blocurile motor sunt din aluminiu. S-a dus vremea blocurilor de fonta, de pe vremea lui E28 si E34. Oricum, nici alea nu aveau camasi. Cel putin E34 sigur nu avea. La motorul M54 de pe E39 blocul e de aluminiu, camasile din otel, insa nu sunt demontabile.
Cu uleiul BMW trebuie sa fii foarte atent. Se gaseste pe piata ulei asa zis BMW la niste preturi extrem de mici, chiar mult mai mici decat orice alt ulei similar. Probabil este contrafacut. Uleiul BMW de la reprezentanta are un pret marisor. Gasisem la un moment dat pe alibaba pe unii care vindeau ulei inscriptionat fix ca uleiul BMW original, dar la un pret de ordinul a 1.5 USD. Spuneau si ca pot adapta eticheta in functie de solicitarile cumparatorului. This post has been edited by paul_p: 28 Jan 2015, 00:14 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
cdadan |
![]()
Post
#995
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(paul_p @ 27 Jan 2015, 22:35) Hai sa lamurim treaba asta. Ce inseamna consuma mult ulei? La motorul in cauza 1 litru la 15k e mult? Sau la tdi pd 1.5-2 litri la 15k e mult? Astea sunt consumuri din nastere. Asta pare ca nu pricepe auditoriul, ca sunt motoare care din constructie sunt lasate sa consume ceva ulei. De ce? Te las pe tine sa zici. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
paul_p |
![]()
Post
#996
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Pai de unde pana unde e mult 1l la 15.000 km?
![]() Am zis un pic mai sus ca un consum de sub 0,1 l la 1000 km este absolut de neluat in seama. Aia cu sunt lasate sa consume ulei din nastere si ca ma lasi pe mine sa zici e tare. E un spirit de gluma sau chiar crezi ca nu ca orice motor cu ardere interna consuma o anumita cantitate de ulei? This post has been edited by paul_p: 28 Jan 2015, 00:17 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
l@u |
![]()
Post
#997
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
cdadan |
![]()
Post
#998
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Pai uite ca tedeiurile pede consuma mai mult de 0.1l la mie. De noi.
28 Jan 2015, 00:21: QUOTE(paul_p @ 28 Jan 2015, 00:15) Aia cu sunt lasate sa consume ulei din nastere si ca ma lasi pe mine sa zici e tare. E un spirit de gluma sau chiar crezi ca nu ca orice motor cu ardere interna consuma o anumita cantitate de ulei? Acum te legi de virgule. Motoarele reno de regula consuma prea putin pentru o observa pe joja. Cand sunt noi. Alte motoare (tot noi) cer completari intre doua schimburi. This post has been edited by cdadan: 28 Jan 2015, 00:21 |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#999
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Din punctul meu de vedere, daca intre revizii este necesara completarea cu ulei (acesta scazand de la nivelul maxim pana sub nivelul minim), motorul e praf.
Presupunand ca unele asa sunt proiectate, sa consume mult ( ![]() This post has been edited by C a t a l i n: 28 Jan 2015, 00:24 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
cdadan |
![]()
Post
#1000
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
De pe un site oficial al unui producator de renume:
QUOTE Consumul poate sa fie mai mare atunci cand motorul este nou. Pai ... dupa logica voastra, cum vine asta? |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
paul_p |
![]()
Post
#1001
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Dupa logica noastra, motorul nou nu e rodat inca. Dupa logica ta cum e?
![]() This post has been edited by paul_p: 28 Jan 2015, 00:35 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
cdadan |
![]()
Post
#1002
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Eu cred ca-i uzat din start. Sau prost, vorba colegului.
Cataline, cu schimburi la 10k poti sa scapi de completare si la un pd mai uzat. Lasa si tu 30k un ulei si zi pe urma cum stau motoarele reusite. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
marian-j |
![]()
Post
#1003
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Coane Paul, mi-ai stricat jucaria!
![]() Io voiam sa-l trimit pe doctor in "era" lui E21! ![]() Da, stiu de contrafaceri.De aia asa incerca un Mobil.Uleiul din pemfeul meu e luat de la un magazin cu un bun renume.Nu am factura la indemana, dar a fost cca 7 euro/litrul.Aia nu inseamna ca nu poate fi unul contafacut! Acestea fiind zise, ma extrag din discutie.Noapte buna! ![]() |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1004
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
paul_p |
![]()
Post
#1005
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Daca mi-as permite sa-mi cumpar doar masini noi si sa le vand cand ies din garantie, cu siguranta nu m-as stresa de intervalul de schimb la ulei. Daca in carte ar scrie 30.000 km, apai atunci l-as schimba.
This post has been edited by paul_p: 28 Jan 2015, 00:46 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#1006
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
2.2 iCDTI se da la ulei in forja sustinuta. Testat pe Civic de moi !
Iesit la calcat placutele noi. Regulamentar. Testat eficienta. Dezamagit de Ate Ceramic, sunt idem cu cele normale, cu fading sesizabil. Ferodo Premier si Brembo cand se duc astea ! Nu mai discutam decat poate de vis a vis DSPF in loc de Premier. Firma Ațe m-a pierdut definitiv de client pentru discuri si placute ![]() This post has been edited by dr_mKe: 28 Jan 2015, 00:51 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
paul_p |
![]()
Post
#1007
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Orice masina se da la ulei in forja. Mi-e jena sa spun cat ulei si cata benzina consumam pe vremuri, adica cand eu eram mai tanar si politia mai ingaduitoare, la un drum Constanta - Bucuresti si retur.
<span class='edit'>28 Jan 2015, 00:57:</span> QUOTE(dr_mKe @ 28 Jan 2015, 00:46) Iesit la calcat placutele noi. Regulamentar. Testat eficienta. Dezamagit de Ate Ceramic, sunt idem cu cele normale, cu fading sesizabil. ABS-ul mai intra la o frana brutala sau frana devenise atat de ineficienta incat nu era cazul sa intervina ABS-ul? This post has been edited by paul_p: 28 Jan 2015, 00:59 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#1008
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Nu se pune problema de ABS. Franari cu scârț, consecutive, de la 160 kmh. La a 3-a nu am mai avut frana eficienta, efort mult marit la pedala, dozaj cam lipsa, ABS probabil mai aveam daca era nevoie. Viteza pare mare, dar timp de racire au suficient de mult pina la reatingerea vitezei si urmatoarea franare. Ventilatie asemenea.
Daca tot am spalat luminile & alte acareturi transparente, am spalat si sigla de pe hayon 20150127_231141_1.jpg ( Size: 3.08mb ) Number of downloads: 439 This post has been edited by dr_mKe: 28 Jan 2015, 01:05 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
paul_p |
![]()
Post
#1009
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
160km/h pe drum drept sau la o coborare?
Lichidul de frana cand a fost schimbat ultima oara? |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#1010
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Lichidul este in parametri. L-am verificat cand am pus placutele, inainte de a calca frana, deci cu tot lichidul din etrieri impins sus in rezervor. Umiditate relativa sub 1%. Dupa carte trebuie sa ii vina sorocul in cateva luni.
Daca fierbea lichidul, pedala se ducea la fund rapid. Ate SL6 nuneste un monument de sportivitate Pedala a ramas ferma dar necedita efort mult mai mare pentru aceiasi forta de franare. Semn clasic si clar de fading prin pierderea coeficientului de frecare. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
paul_p |
![]()
Post
#1011
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Oricum nu merita sa masori lichidul
![]() Nu ar fi rau sa-l schimbi la reprezentanta BMW. Costa in jur de 150 de lei cu lichid cu tot. Ciudat ce spui de frane, ca devin atat de repede ineficiente sesizabil. Discurile nu au nici o treaba, toate sunt fonta, nu au ce diferente sa fie intre ele in ceea ce priveste frecarea. This post has been edited by paul_p: 28 Jan 2015, 01:23 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#1012
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Sunt discuri normale si discuri din fonta high-carbon. Frecarea difera mai ales prin felul in care fonta bogata in carbon conduce.mult mai.prost caldura, este mai rezistenta la uzura, etc, samd.
Placutele de strada sunt in general in cap la ~600 grade Celsius. Lichidul de frana il achimb fie eu personal, fie la.nea Nicu, ocazie cu care fac si revizia la AC, fie la.un service specializat exclusiv Pemfe, la Bucale, mai am de petrecut 2 saptamani la copitala. This post has been edited by dr_mKe: 28 Jan 2015, 01:28 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
paul_p |
![]()
Post
#1013
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Banuiesc ca urmezi procedura BMW de schimbare a lichidului.
Ca sa schimbi lichidul ai nevoie de o pompa pentru schimbat lichidul de frana si de o interfata OBD2 plus aplicatia DIS sau una similara cu care sa activezi procedura aferenta schimbarii lichidului. This post has been edited by paul_p: 28 Jan 2015, 01:53 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
cdadan |
![]()
Post
#1014
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
UXE |
![]()
Post
#1015
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1016
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#1017
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Dar nici 10.000Km.
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1018
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nici nu am zis asta.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
cdadan |
![]()
Post
#1019
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 28 Jan 2015, 08:40) Ma intreb care-o fi motivul? Nemtii nu folosesc aceleasi uleiuri? Ma rog, nu ma refer strict la ce scrie mic pe bidon. N-au japonezii incredere in super motorul lor? Ca tu n-ai incredere asta e clar, altfel n-ai face schimburi la 10 mii. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1020
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Motivul este evident - brainwash-ul posesorilor de nemtesti, care au ajuns sa creada inclusiv ca asa sunt proiectate, sa consume atat de mult.
De ce n-or mari intervalele dintre revizii atat de mult incat sa nu mai fie necesar schimbul de ulei, pentru ca se va completa oricum mai mult decat cantitatea introdusa initial? This post has been edited by C a t a l i n: 28 Jan 2015, 09:13 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th July 2025 - 23:38 |