DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

156 Pages « < 32 33 34 35 36 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Poveste "ohne" Valvetronic

dr_mKe
post 27 Jan 2015, 22:40
Post #991


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Intai dispar segmentii, si poate dupa al 2-lea rand de segmenti se puerd si urmele de honuire, care mai au un rol deosebit de important, in timpul rodajuluu.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfman
post 27 Jan 2015, 22:45
Post #992


The Fastest


Group: Members
Posts: 483
Joined: 9 July 04
From: Murciélagos




...si asta datorita intervalelor din ce in ce mai lungi de revizie (s-a ajuns pana la 50k km). Cine crede ca in RO poate tine in motor un ulei mai mult de un an/20k km sa vanda masina imediat ce iese din garantie.


--------------------
Opel MOKKA X 1.4 T 2019
"Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 27 Jan 2015, 23:42
Post #993


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Doftore, ai idee:bufnitoiu' are alezajele cilindrilor direct in bloc, sau e cu camasi amovibile?
M-o cam pus pe ganduri colegul Paul.
Io am casat rechinu' la cca 350k.Undeva la 300, am schimbat ultima tura de simeringuri la supape.Inca se mai vedeau(clar!) urmele de hon pe suprafetele "nicasil".

Coane Paul, la urmatorul schimb de ulei, bag in pisoi Mobil 1.Momentan are in pantece ulei BMW, adica Castrol cu sigla alb-albastra, Mi-s tare curios.Doctoru' mi-o facut hatarul, si si-o pus placute Ate.E momentul sa imi revizuiesc incapatanarea, si sa-i intorc reverenta.Testam, criticam/apreciem, discutam de ce, si toata lumea are de castigat.Feir inaf? rolleyes.gif



--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 28 Jan 2015, 00:08
Post #994


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




De foarte multi ani la nici un motor BMW nu mai sunt camasi amovibile. Si blocurile motor sunt din aluminiu. S-a dus vremea blocurilor de fonta, de pe vremea lui E28 si E34. Oricum, nici alea nu aveau camasi. Cel putin E34 sigur nu avea. La motorul M54 de pe E39 blocul e de aluminiu, camasile din otel, insa nu sunt demontabile.

Cu uleiul BMW trebuie sa fii foarte atent. Se gaseste pe piata ulei asa zis BMW la niste preturi extrem de mici, chiar mult mai mici decat orice alt ulei similar. Probabil este contrafacut. Uleiul BMW de la reprezentanta are un pret marisor.

Gasisem la un moment dat pe alibaba pe unii care vindeau ulei inscriptionat fix ca uleiul BMW original, dar la un pret de ordinul a 1.5 USD. Spuneau si ca pot adapta eticheta in functie de solicitarile cumparatorului.

This post has been edited by paul_p: 28 Jan 2015, 00:14


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 28 Jan 2015, 00:13
Post #995


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(paul_p @ 27 Jan 2015, 22:35)
consuma mult ulei
*


Hai sa lamurim treaba asta. Ce inseamna consuma mult ulei? La motorul in cauza 1 litru la 15k e mult? Sau la tdi pd 1.5-2 litri la 15k e mult? Astea sunt consumuri din nastere. Asta pare ca nu pricepe auditoriul, ca sunt motoare care din constructie sunt lasate sa consume ceva ulei. De ce? Te las pe tine sa zici. unsure.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 28 Jan 2015, 00:15
Post #996


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




Pai de unde pana unde e mult 1l la 15.000 km? ohmy.gif
Am zis un pic mai sus ca un consum de sub 0,1 l la 1000 km este absolut de neluat in seama.

Aia cu sunt lasate sa consume ulei din nastere si ca ma lasi pe mine sa zici e tare. E un spirit de gluma sau chiar crezi ca nu ca orice motor cu ardere interna consuma o anumita cantitate de ulei?

This post has been edited by paul_p: 28 Jan 2015, 00:17


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 28 Jan 2015, 00:16
Post #997


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




QUOTE(cdadan @ 28 Jan 2015, 00:13)
Sau la tdi pd 1.5-2 litri la 15k e mult?
*



Da, e mult!


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 28 Jan 2015, 00:17
Post #998


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Pai uite ca tedeiurile pede consuma mai mult de 0.1l la mie. De noi.

28 Jan 2015, 00:21:
QUOTE(paul_p @ 28 Jan 2015, 00:15)
Aia cu sunt lasate sa consume ulei din nastere si ca ma lasi pe mine sa zici e tare. E un spirit de gluma sau chiar crezi ca nu ca orice motor cu ardere interna consuma o anumita cantitate de ulei?
*


Acum te legi de virgule. Motoarele reno de regula consuma prea putin pentru o observa pe joja. Cand sunt noi. Alte motoare (tot noi) cer completari intre doua schimburi.

This post has been edited by cdadan: 28 Jan 2015, 00:21


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 28 Jan 2015, 00:22
Post #999


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Din punctul meu de vedere, daca intre revizii este necesara completarea cu ulei (acesta scazand de la nivelul maxim pana sub nivelul minim), motorul e praf.

Presupunand ca unele asa sunt proiectate, sa consume mult ( radmasa.gif ), inseamna ca sunt proiectate prost! Se putea proiecta o rezerva de ulei mai mare!

This post has been edited by C a t a l i n: 28 Jan 2015, 00:24


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 28 Jan 2015, 00:28
Post #1000


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




De pe un site oficial al unui producator de renume:
QUOTE
Consumul poate sa fie mai mare atunci cand motorul este nou.

Pai ... dupa logica voastra, cum vine asta?


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 28 Jan 2015, 00:29
Post #1001


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




Dupa logica noastra, motorul nou nu e rodat inca. Dupa logica ta cum e? smile.gif

This post has been edited by paul_p: 28 Jan 2015, 00:35


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 28 Jan 2015, 00:36
Post #1002


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Eu cred ca-i uzat din start. Sau prost, vorba colegului.
Cataline, cu schimburi la 10k poti sa scapi de completare si la un pd mai uzat. Lasa si tu 30k un ulei si zi pe urma cum stau motoarele reusite.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 28 Jan 2015, 00:37
Post #1003


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Coane Paul, mi-ai stricat jucaria! sad.gif
Io voiam sa-l trimit pe doctor in "era" lui E21! biggrin.gif
Da, stiu de contrafaceri.De aia asa incerca un Mobil.Uleiul din pemfeul meu e luat de la un magazin cu un bun renume.Nu am factura la indemana, dar a fost cca 7 euro/litrul.Aia nu inseamna ca nu poate fi unul contafacut!
Acestea fiind zise, ma extrag din discutie.Noapte buna! smile.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 28 Jan 2015, 00:40
Post #1004


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(cdadan @ 28 Jan 2015, 00:36)
Lasa si tu 30k un ulei
*




De ce sa fac asta?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 28 Jan 2015, 00:43
Post #1005


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




Daca mi-as permite sa-mi cumpar doar masini noi si sa le vand cand ies din garantie, cu siguranta nu m-as stresa de intervalul de schimb la ulei. Daca in carte ar scrie 30.000 km, apai atunci l-as schimba.

This post has been edited by paul_p: 28 Jan 2015, 00:46


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 28 Jan 2015, 00:46
Post #1006


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




2.2 iCDTI se da la ulei in forja sustinuta. Testat pe Civic de moi !

Iesit la calcat placutele noi. Regulamentar. Testat eficienta. Dezamagit de Ate Ceramic, sunt idem cu cele normale, cu fading sesizabil. Ferodo Premier si Brembo cand se duc astea ! Nu mai discutam decat poate de vis a vis DSPF in loc de Premier.

Firma Ațe m-a pierdut definitiv de client pentru discuri si placute sleep.gif

This post has been edited by dr_mKe: 28 Jan 2015, 00:51


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 28 Jan 2015, 00:49
Post #1007


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




Orice masina se da la ulei in forja. Mi-e jena sa spun cat ulei si cata benzina consumam pe vremuri, adica cand eu eram mai tanar si politia mai ingaduitoare, la un drum Constanta - Bucuresti si retur.

<span class='edit'>28 Jan 2015, 00:57:</span>
QUOTE(dr_mKe @ 28 Jan 2015, 00:46)
Iesit la calcat placutele noi. Regulamentar. Testat eficienta. Dezamagit de Ate Ceramic, sunt idem cu cele normale, cu fading sesizabil.
*

ABS-ul mai intra la o frana brutala sau frana devenise atat de ineficienta incat nu era cazul sa intervina ABS-ul?

This post has been edited by paul_p: 28 Jan 2015, 00:59


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 28 Jan 2015, 01:04
Post #1008


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Nu se pune problema de ABS. Franari cu scârț, consecutive, de la 160 kmh. La a 3-a nu am mai avut frana eficienta, efort mult marit la pedala, dozaj cam lipsa, ABS probabil mai aveam daca era nevoie. Viteza pare mare, dar timp de racire au suficient de mult pina la reatingerea vitezei si urmatoarea franare. Ventilatie asemenea.

Daca tot am spalat luminile & alte acareturi transparente, am spalat si sigla de pe hayon 20150127_231141_1.jpg ( Size: 3.08mb ) Number of downloads: 439


This post has been edited by dr_mKe: 28 Jan 2015, 01:05


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 28 Jan 2015, 01:06
Post #1009


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




160km/h pe drum drept sau la o coborare?
Lichidul de frana cand a fost schimbat ultima oara?


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 28 Jan 2015, 01:10
Post #1010


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Lichidul este in parametri. L-am verificat cand am pus placutele, inainte de a calca frana, deci cu tot lichidul din etrieri impins sus in rezervor. Umiditate relativa sub 1%. Dupa carte trebuie sa ii vina sorocul in cateva luni.

Daca fierbea lichidul, pedala se ducea la fund rapid. Ate SL6 nuneste un monument de sportivitate

Pedala a ramas ferma dar necedita efort mult mai mare pentru aceiasi forta de franare. Semn clasic si clar de fading prin pierderea coeficientului de frecare.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 28 Jan 2015, 01:20
Post #1011


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




Oricum nu merita sa masori lichidul smile.gif. Daca a implinit varsta de 2 ani, schimba-l direct.
Nu ar fi rau sa-l schimbi la reprezentanta BMW. Costa in jur de 150 de lei cu lichid cu tot.

Ciudat ce spui de frane, ca devin atat de repede ineficiente sesizabil. Discurile nu au nici o treaba, toate sunt fonta, nu au ce diferente sa fie intre ele in ceea ce priveste frecarea.

This post has been edited by paul_p: 28 Jan 2015, 01:23


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 28 Jan 2015, 01:26
Post #1012


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Sunt discuri normale si discuri din fonta high-carbon. Frecarea difera mai ales prin felul in care fonta bogata in carbon conduce.mult mai.prost caldura, este mai rezistenta la uzura, etc, samd.

Placutele de strada sunt in general in cap la ~600 grade Celsius.

Lichidul de frana il achimb fie eu personal, fie la.nea Nicu, ocazie cu care fac si revizia la AC, fie la.un service specializat exclusiv Pemfe, la Bucale, mai am de petrecut 2 saptamani la copitala.

This post has been edited by dr_mKe: 28 Jan 2015, 01:28


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 28 Jan 2015, 01:46
Post #1013


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




Banuiesc ca urmezi procedura BMW de schimbare a lichidului.
Ca sa schimbi lichidul ai nevoie de o pompa pentru schimbat lichidul de frana si de o interfata OBD2 plus aplicatia DIS sau una similara cu care sa activezi procedura aferenta schimbarii lichidului.

This post has been edited by paul_p: 28 Jan 2015, 01:53


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 28 Jan 2015, 08:37
Post #1014


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(C a t a l i n @ 28 Jan 2015, 00:40)
De ce sa fac asta?
*


Ca sa vezi daca al tau motor destept consuma ulei intr-un interval normal de revizie. Adica sesizabil sau completabil, ca sa nu zica Paul ca glumesc prostii.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 28 Jan 2015, 08:37
Post #1015


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(dr_mKe @ 28 Jan 2015, 01:26)

Placutele de strada sunt in general in cap la ~600 grade Celsius.

*



Mai nou , o sa iti trebuiasca si placute de munte icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 28 Jan 2015, 08:40
Post #1016


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(cdadan @ 28 Jan 2015, 08:37)
Ca sa vezi daca al tau motor destept consuma ulei intr-un interval normal de revizie. Adica sesizabil sau completabil, ca sa nu zica Paul ca glumesc prostii.
*



Intervalul normal nu e 30.000 Km.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 28 Jan 2015, 08:48
Post #1017


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Dar nici 10.000Km.


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 28 Jan 2015, 08:49
Post #1018


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nici nu am zis asta.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 28 Jan 2015, 09:03
Post #1019


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(C a t a l i n @ 28 Jan 2015, 08:40)
Intervalul normal nu e 30.000 Km.
*


Ma intreb care-o fi motivul? Nemtii nu folosesc aceleasi uleiuri? Ma rog, nu ma refer strict la ce scrie mic pe bidon.
N-au japonezii incredere in super motorul lor? Ca tu n-ai incredere asta e clar, altfel n-ai face schimburi la 10 mii.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 28 Jan 2015, 09:11
Post #1020


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Motivul este evident - brainwash-ul posesorilor de nemtesti, care au ajuns sa creada inclusiv ca asa sunt proiectate, sa consume atat de mult.

De ce n-or mari intervalele dintre revizii atat de mult incat sa nu mai fie necesar schimbul de ulei, pentru ca se va completa oricum mai mult decat cantitatea introdusa initial?

This post has been edited by C a t a l i n: 28 Jan 2015, 09:13


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
156 Pages « < 32 33 34 35 36 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th July 2025 - 23:38
Forum Renault