Dacia 1310 -arc fata, Botul masinii sta in sus
![]() ![]() ![]() |
Dacia 1310 -arc fata, Botul masinii sta in sus
amokfuto |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 23 February 15 From: Reghin ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1984 , CL
- MS 04 PLZ
|
|||
vladut88 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
ai telescoape de papuc
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
amokfuto |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 23 February 15 From: Reghin ![]() |
Daca le schimb cu normale se coboara sau tre sa schimb si arcurile ??
19 May 2015, 20:28: Daca le schimb cu normale se coboara sau tre sa schimb si arcurile ?? WP_20150427_18_23_24_Pro.jpg ( Size: 1.3mb ) Number of downloads: 180 Momentan asa arata... This post has been edited by amokfuto: 19 May 2015, 20:28 |
--------------------
Dacia
1310
1984 , CL
- MS 04 PLZ
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#4
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
daca nu ai motoru pe masina,ia va sta ridicata de bot.
poate cand ai schimbat bucsile de la bascule leai strans in pozitie,,lasata in jos bascula,, si de aici iar sta masina ridicata de bot,dupa o vreme se va rupe cauciucu din bucsi si se va lasa,dar si bucsile sau rupt |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
amokfuto |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 23 February 15 From: Reghin ![]() |
Motoru e pe masina
![]() Sta asa de vreo 8 ani , acu restaurez vreau sa-l fac cat mai aproape de normal . |
--------------------
Dacia
1310
1984 , CL
- MS 04 PLZ
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
Uitate sa vezi daca nu ai teuri telescop de papuc , sau chiar inaltatoare
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
maho |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Cine (si de ce) ar pune inaltatoare pe fata ?!
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
vladut88 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
Drumuri proaste , cara multe in masina etc , am vazut masina care avea inaltatoare de 15 cm , rotile stateau intrun mare fel , da baga in ea 1 tona
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
maho |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Inteleg ca bagi in ea, dar bagi in portbagaj (mai mult) si eventual pe bancheta din spate. Pe puntea fata greutatea nu se modifica prea mult comparativ cu cea spate, si ea provine in cea mai mare parte de la motor. Nu se justifica inaltatoare pe fata, in nici o situatie.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
vladut88 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
Masina despre care vorbesc avea doar scaunu soferului in rest mai tot timpu era plina cu saci
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
amokfuto |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 23 February 15 From: Reghin ![]() |
Multumesc baieti de idei , nu ma pricep prea bine dar cred ca amortizoarele is de vina , inaltatoare nu am gasit , Teul e normal(scurt max 3cm), asa ca maine dau o fuga pana la dezmebrari sa vad cum arata un amortizor normal dacie.
Vladut88 -da si masina asta a servit inainte pt transporturi grele |
--------------------
Dacia
1310
1984 , CL
- MS 04 PLZ
|
|
Florin Blondu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 29 June 11 From: Bucuresti ![]() |
Salut
Incearca sa verifici si arcurile si amortizoarele spate,posibil arcurile sunt rupte ,eu exact asta am patit cu a mea dupa o iarna,ambele s-au rupt din cauza vremii si ruginii,mai ales daca ai spus ca a carat mult. |
--------------------
Dacia
1310 modelul tip- P
1983
- B 93 BAF
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
N-are nicio reabă amortizorul, cu ridicatul de față ! Nu mai faceți confuzie între arc și amortizor ! Amortizorul -că d-aia se numește amortizor - amortizează șocurile primite de la calea de rulare, pe când arcul țime mașina pe poziție, în cazul tău, ridicată. Dacă flanșa de pe amortizor, cea care ține talerul pe care stă arcul, a fost ridicată, atunci schimbi amortizorul, sau cobori flanșa la locul original. Măsoară de la teu până la flanșă, sub arc, si vezi dacă e la fel ca la altă mașină. E foarte posibil să ai arcuri de cameră de frânare de Rabă, pe față. Măsoară diametrul spirei arcului , care e de 14, ca la cel de Dacie, dar diametrul arcului de cameră are 140 la diametrul exterior. Dacă e așa la tine, e arc de cameră de frânare, și va trebui să pui altele normale, sau să mai dai jos din spire (eventual așezarea terminalelor, care e posibil să fi fost lăsate depărtate, din teama de a nu nimeri recălirea după modelare). Dacă lăsa arcurile originale și punea (dar zici că n-are) înălțătoare, ar fi stat mai sus, dar la greutate se comprima de ajungea spiră lângă spiră, și tot nu ar fi fost bine. Cel de cameră, are spira la fel, dar fiind de diametru mai mic (al arcului), devine mult mai rigid ca cel de Dacie.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 00:48 |