Iar motor oprit, disper!
![]() ![]() ![]() |
Iar motor oprit, disper!
Stash |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 13 October 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
- BV XX JIC
|
|||
Electronistu' |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 8 May 05 From: Bacau ![]() |
Ai turometru? E posibil sa fie reglat relantiul mult prea jos. Daca o tii din acceletarie, sta? Sunt multe cauze care pot actiona asupra oprii motorului, jicloare, avans, in principal carburatorul cauzeaza. Pompa de benzina... Dar oricum daca esti "praf in mecanica". Nu stiu cat te putem ajuta.
|
--------------------
Dacia
1300
- BC-xx-DAN [I][B]SHAREWARE[/B][/I] |
|
Stash |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 13 October 05 ![]() |
N-am turometru.Daca ambalez motorul tine, daca iau piciorul de pe acceleratie las un pic in relanti si ating acceleratie uneori imi moare iar.Mai eu vreau sa invat si mecanica ca nu se stie niciodata cand mi se opreste la dracu in praznic si nu vreau sa fiu ca o don'soara neajutorata, dar nuj de unde sa invat mecanica...
|
--------------------
Dacia
1310
- BV XX JIC
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu spera ca inveti mecanica pe forum...forumul doar te ajuta..
Ca sa inveti mecanica in primul rand trebuie sa intelegi principiul de functionare al unui motor de Dacie, i-a o carte...de exeplu aia lui Mondiru, citeste-o bine si apoi i-a la disecat motorul, desfa carburator, aprindere, pompa benzina..etc... Eu asa am invata singur singurel..asa daca esti "tufa de Venetia" la mecanica degeaba iti spun sa faci nivelul in CNC la 6 mm ca te uiti la mine ca pisica in calendar... |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Electronistu' |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 8 May 05 From: Bacau ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
- BC-xx-DAN [I][B]SHAREWARE[/B][/I] |
|
Tonyus |
![]()
Post
#6
|
![]() Simply clever... Group: Members Posts: 211 Joined: 12 April 04 From: Oradea ![]() |
QUOTE(Stash @ 23 Oct 2005, 17:44) N-am turometru.Daca ambalez motorul tine, daca iau piciorul de pe acceleratie las un pic in relanti si ating acceleratie uneori imi moare iar.Mai eu vreau sa invat si mecanica ca nu se stie niciodata cand mi se opreste la dracu in praznic si nu vreau sa fiu ca o don'soara neajutorata, dar nuj de unde sa invat mecanica... Salut.Cauta pe cineva (nu oricine!!!) sa-ti regleze carbelitorul,avansul.Nu o mai tine 10 min. cu socul tras.Trage socul pana la jumate cand pornesti si dupa aproximativ 2-3 min. inpinge-l inapoi incet .Dacia mea (cu motor obosit) nu prea vede soc tras nici iarna.Prefer sa dau la automat inainte sa o ia vreo 5-10 sec. dupa care apas de 4-5 ori pedala de acceleratie si la a doua incercare porrneste. P.S.:Si eu am ramas "la dracu-n praznic" dar nu am fost "ca" ci "cu" o dom'soara neajutorata si nu a fost asa de rau... ![]() This post has been edited by Tonyus: 23 Oct 2005, 19:42 |
--------------------
Skoda
Fabia Combi 1.4 16v
2002 "A te certa pe internet (forum) e ca si cum ai participa la un concurs de retardati; chiar daca ai sa castigi, tot retardat ramai!"
COPYRIGHT LIVIU Subscriu... |
|
Ciombe |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 368 Joined: 9 January 04 From: Arad ![]() |
Carbotst, Pantelimon...
Acolo iti regleaza atat avansul cat si carbul si iti mere bine dupa-aia. ![]() La mine se intapla alt fenoment paranormal ![]() ![]() |
--------------------
Oltena 12 TRS,
Dacia 1304 Papuc
- B-83-JJJ, AR-30-JJJ
|
|
sddragos |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 532 Joined: 18 October 05 ![]() |
QUOTE(Tonyus @ 23 Oct 2005, 20:40) Salut.Cauta pe cineva (nu oricine!!!) sa-ti regleze carbelitorul,avansul.Nu o mai tine 10 min. cu socul tras.Trage socul pana la jumate cand pornesti si dupa aproximativ 2-3 min. inpinge-l inapoi incet .Dacia mea (cu motor obosit) nu prea vede soc tras nici iarna.Prefer sa dau la automat inainte sa o ia vreo 5-10 sec. dupa care apas de 4-5 ori pedala de acceleratie si la a doua incercare porrneste. P.S.:Si eu am ramas "la dracu-n praznic" dar nu am fost "ca" ci "cu" o dom'soara neajutorata si nu a fost asa de rau... ![]() Referitor la soc: eu nu-l folosesc decat pentru pornire (maxim 10 secunde), dupa care o tin din acceleratie la 1000-1100 rpm pana se incalzeste. Cu socul tras, amestecul carburant este puternic imbogatit, benzina nu se mai vaporizeza in totalitate; in contact cu peretii reci ai cilindrului, vaporii de benzina se condenseaza, transformandu-se in picaturi de benzina care spala pelicula de ulei de pe camasa cilindrului; acest fenomen conduce la o uzura accentuata a cilindrului. Asta este explicatia logica a influentei utilizarii prelungite a socului asupra uzarii motorului. Eu am invatat chestia asta in liceu, apoi am aprofundat in facultate si, prin urmare, n-am folosit niciodata socul mai mult de 10-15 secunde. Dar nici nu turez motorul ca apucatu', maxim 1100 rpm, pana se incalzeste si "sta ralentiul. Corectati-ma, daca gresesc! |
--------------------
Dacia
1310 L
1997, berlina
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#9
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Ti-am trimis un PM, daca ai nevoie de ceva eu te ajut, sapt asta sunt in concediu.
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
Ciombe |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 368 Joined: 9 January 04 From: Arad ![]() |
QUOTE Referitor la soc: eu nu-l folosesc decat pentru pornire (maxim 10 secunde), dupa care o tin din acceleratie la 1000-1100 rpm pana se incalzeste. Cu socul tras, amestecul carburant este puternic imbogatit, benzina nu se mai vaporizeza in totalitate; in contact cu peretii reci ai cilindrului, vaporii de benzina se condenseaza, transformandu-se in picaturi de benzina care spala pelicula de ulei de pe camasa cilindrului; acest fenomen conduce la o uzura accentuata a cilindrului. Asta este explicatia logica a influentei utilizarii prelungite a socului asupra uzarii motorului. Eu am invatat chestia asta in liceu, apoi am aprofundat in facultate si, prin urmare, n-am folosit niciodata socul mai mult de 10-15 secunde. Dar nici nu turez motorul ca apucatu', maxim 1100 rpm, pana se incalzeste si "sta ralentiul. Corectati-ma, daca gresesc Dupa ce se aprinde de vre-o doua- trei ori, in pisto nu mai e deloc frig, sunt cateva sute de grade, nu cred ca mai poate fi vorba de condensare... mai degraba condenseaza imediat sub carburator si ajunge instare lichida in piston. |
--------------------
Oltena 12 TRS,
Dacia 1304 Papuc
- B-83-JJJ, AR-30-JJJ
|
|
sddragos |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 532 Joined: 18 October 05 ![]() |
QUOTE(Ciombe @ 24 Oct 2005, 11:47) Dupa ce se aprinde de vre-o doua- trei ori, in pisto nu mai e deloc frig, sunt cateva sute de grade, nu cred ca mai poate fi vorba de condensare... mai degraba condenseaza imediat sub carburator si ajunge instare lichida in piston. Adevarat, dar cilindrii sunt raciti cu apa; de aceea exista termostat, sa impiedice circulatia apei (racirea ei) cata vreme ea are o temperatura inferioara celei de regim termic normal (cca. 85 grade Celsius). |
--------------------
Dacia
1310 L
1997, berlina
|
|
viulian |
![]()
Post
#12
|
![]() Que ? Group: Members Posts: 356 Joined: 22 March 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Stash @ 23 Oct 2005, 17:23) ...plec de pe loc, ajung la prima intersectie, pun frana, bag a I-a si imi moare motorul... Eu cand patesc chestia asta - o patesc din cateva motive: 1. benzina proasta si cu impuritati, si se infunda jigloru de relanti. dupa ce curat e ok. 2. o mai patesc iarna cand apare fenomenul de jivrare. La tine cred ca e punctul 1 ![]() |
--------------------
Dacia
1310S
- CT-26-VID
|
|
dizzy |
![]()
Post
#13
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.082 Joined: 11 February 04 ![]() |
Fufla jiglorul de ralanti.
Dupa care fa ce a zis sddragos. Merge mult mai bine asa. Tureaz-o mai mult la pornirea de pe loc, mai ales cand e rece. Da-i bice si mergi cu grije! |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 21:53 |