DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme Relanti!, probleme

maru
post 15 Dec 2014, 17:50
Post #31


Rromania..da leand uof cios


Group: Members
Posts: 672
Joined: 1 September 13




daca a inceput sa`si faca joc axul si s`a ovalizat putin gaura e si normal sa agate iar sansele sa fie din alta parte (la explicatia pe care` ai dat`o ca daca`i dai un sprit isi revine) sunt cam mici

solutii:

1.incearca sa desfaci carburatorul si il intorci pe lateral , apoi ii bagi putin vaselina incalzita
2.intinde mai mult arcul de la acceleratie (sau mai taie din el sa fie mai scurt ca sa`ti traga mai cu putere)
3.schimba corpul carburatorului

p.s: poti gasi aici pe site la sectiunea BURSA ca dezmembreaza cativa insi sau te poti orienta catre un magazin (dar e cam scump) si in ultima instanta la un centru REMAT (dezmembrari)


--------------------
Dacia 1310 Break 2003
Zambeste, maine poate fi mai rau !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crizarachetelordincuba
post 1 Jan 2015, 19:38
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 28 December 12




Salutare ! La multi ani !
Eu am rezolvat problema relantiului la dacie in urmatorul fel:

Am schimbat capacul delco, pipa si platina fixa cu unele noi.
Am schimbat fisele clasice negre cu fise albastre siliconate care nu mai crapa (cica) si sunt foarte elastice.
Am curatat bujiile cu peria de sarma si le-am reglat pe toate la fel dupa metoda "capota masinii de 0,7 mm".
Am montat aprindere Gotronic cu senzor asa cum scrie la manual (deci am eliminat platina mobila si condensatorul de la delco).
Am anulat furtunul care vine din motor in carburator. L-am inlocuit cu unul mai lung pana sub masina care conduce gazele si condensul in afara si nu mi le mai baga in carburator.
Am etansat "T"ul de plastic de la carburator (ramas fara furtun din motor) sa nu traga aer fals.
Carburatorul lasat 2 zile in Decarburol (cred ca asa se scrie) care dizolva murdaria din el. Suflat fiecare jigler in parte.

Dupa aceste modificari (sper sa nu fi uitat ceva smile.gif ) facute si o investitie putin peste 100 de lei pot spune ca am alta masina. Relantiul este perfect stabil, iar consumul nu depaseste niciodata 8,5 litri / 100 km nici macar iarna cand adaug carton in fata la radiator si carton in fata la carburator. Vara consumul de benzina se invarte pe la 7 litri la 100 km, iar daca merg "batraneste" reusesc un consum de 6-6,5 litri la 100 km ceea ce inainte mi se parea SF. cool.gif
Demarajul masini este incomparabil mai bun fara rateuri de niciun fel.
Motorul are 107.000 km si nu s-a umblat niciodata in el. Iar eu nu sunt mecanic, ci doar posesor de Dacia 1310 carburatie care vrea confort de la si in propria masina smile.gif

PS: Se poate ca aceste modificari sa nu ajute pe toata lumea daca problema masinii este in alta parte. Dar parerea mea personala este ca merita incercat.
Si ar mai fi ceva: socul carburatorului trebuie sa functioneze bine si inainte de aceste modificari in sensul ca atunci cand este tras la maxim motorul sa nu se inece sau sa se opreasca, iar turatia lui sa fie aproape de 2 000 de ture. Cel putin la mine asa este. Indiferent de temperatura de afara eu pot regla turatia motorului din soc intre 800 de ture si aproape 2 000 cum am mai zis. Iarna ma ajuta fantastic deoarece pornesc masina, reglez din soc turatia la 900 ture si sta fara alte interventii. Deci si carburatorul este crucial in mersul rotund al motorului, nu numai aprinderea. Parerea mea cool.gif .

This post has been edited by crizarachetelordincuba: 1 Jan 2015, 21:19


--------------------
DACIA 1310 1999 L
"Muntii nostri aur poarta, noi cersim din poarta-n poarta!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct_71_ccl
post 3 Jan 2015, 19:44
Post #33


ct_71_ccl


Group: Members
Posts: 195
Joined: 3 February 07
From: constanta




bravo!foarte frumos detaliat si foarte corect!


--------------------
dacia,renault logan,clio 1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009 - ct 72 ccl,ct 71 ccl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 4 Jan 2015, 07:49
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




aia cu trasul de furtun pana sub masina nu recomand! Se ia talonul pe motiv de noxe.
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pais_valenciano
post 4 Jan 2015, 12:28
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 24 April 09




QUOTE(crizarachetelordincuba @ 1 Jan 2015, 20:38)
Salutare ! La multi ani !
Eu am rezolvat problema relantiului la dacie in urmatorul fel:

Am schimbat capacul delco, pipa si platina fixa cu unele noi.
Am schimbat fisele clasice negre cu fise albastre siliconate care nu mai crapa (cica) si sunt foarte elastice.
Am curatat bujiile cu peria de sarma si le-am reglat pe toate la fel dupa metoda "capota masinii de 0,7 mm".
Am montat aprindere Gotronic cu senzor asa cum scrie la manual (deci am eliminat platina mobila si condensatorul de la delco).
Am anulat furtunul care vine din motor in carburator. L-am inlocuit cu unul mai lung pana sub masina care conduce gazele si condensul in afara si nu mi le mai baga in carburator.
Am etansat "T"ul de plastic de la carburator (ramas fara furtun din motor) sa nu traga aer fals.
Carburatorul lasat 2 zile in Decarburol (cred ca asa se scrie) care dizolva murdaria din el. Suflat fiecare jigler in parte.

Dupa aceste modificari (sper sa nu fi uitat ceva smile.gif ) facute si o investitie putin peste 100 de lei pot spune ca am alta masina. Relantiul este perfect stabil, iar consumul nu depaseste niciodata 8,5 litri / 100 km nici macar iarna cand adaug carton in fata la radiator si carton in fata la carburator. Vara consumul de benzina se invarte pe la 7 litri la 100 km, iar daca merg "batraneste" reusesc un consum de 6-6,5 litri la 100 km ceea ce inainte mi se parea SF. cool.gif
Demarajul masini este incomparabil mai bun fara rateuri de niciun fel.
Motorul are 107.000 km si nu s-a umblat niciodata in el. Iar eu nu sunt mecanic, ci doar posesor de Dacia 1310 carburatie care vrea confort de la si in propria masina  smile.gif

PS: Se poate ca aceste modificari sa nu ajute pe toata lumea daca problema masinii este in alta parte. Dar parerea mea personala este ca merita incercat.
Si ar mai fi ceva: socul carburatorului trebuie sa functioneze bine si inainte de aceste modificari in sensul ca atunci cand este tras la maxim motorul sa nu se inece sau sa se opreasca, iar turatia lui sa fie aproape de 2 000 de ture. Cel putin la mine asa este. Indiferent de temperatura de afara eu pot regla turatia motorului din soc intre 800 de ture si aproape 2 000 cum am mai zis. Iarna ma ajuta fantastic deoarece pornesc masina, reglez din soc turatia la 900 ture si sta fara alte interventii. Deci si carburatorul este crucial in mersul rotund al motorului, nu numai aprinderea. Parerea mea cool.gif .
*



oricum carburatorul daciei este SF, un pic daca schimbi nivelul plutitorului se schimba toate calculele
la fel si cifra octanica, daca masina nu are senzor de detonatie nu va avea niciodata scanteia cand trebuie
practic Dacia are abateri destul de mari de la mecanica si reglajele ,,perfecte, masinile cu senzori se apropie mult mai mult de aceste reglaje si o face in timp real
reglajele pe care le ai facut tu te tin o mie doua de kilometri si pe urma iar o iei cu bataile de cap


--------------------
DACIA 1310 BREAK 1997 - B77CHG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 4 Jan 2015, 18:02
Post #36


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




pentru necunoscatori toata masina este SF
aici vorbim de dacia clasica,daca mai are si ceva calculatoare si injectie,atunci deja este nava spatiala


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
giuscam
post 5 Jan 2015, 21:01
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 4 January 14




Ce-i domnule asa de complicat la o Dacie? Daca nu esti in stare sa schimbi o bujie, sa schimbi o platina, sa reglezi un relanti etc etc, mergi tata cu taxi. Ma scuzati pt. of-topic dar cu Dacia pe carburatie nu ai voie sa ramii in drum [vorba rominului : legi cu sirma si pleci mai departe]


--------------------
dacia berlina 1999 - vs 03 vlk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 06:11
Forum Renault