Probleme Relanti!, probleme
![]() ![]() ![]() |
Probleme Relanti!, probleme
maru |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|||
crizarachetelordincuba |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 28 December 12 ![]() |
Salutare ! La multi ani !
Eu am rezolvat problema relantiului la dacie in urmatorul fel: Am schimbat capacul delco, pipa si platina fixa cu unele noi. Am schimbat fisele clasice negre cu fise albastre siliconate care nu mai crapa (cica) si sunt foarte elastice. Am curatat bujiile cu peria de sarma si le-am reglat pe toate la fel dupa metoda "capota masinii de 0,7 mm". Am montat aprindere Gotronic cu senzor asa cum scrie la manual (deci am eliminat platina mobila si condensatorul de la delco). Am anulat furtunul care vine din motor in carburator. L-am inlocuit cu unul mai lung pana sub masina care conduce gazele si condensul in afara si nu mi le mai baga in carburator. Am etansat "T"ul de plastic de la carburator (ramas fara furtun din motor) sa nu traga aer fals. Carburatorul lasat 2 zile in Decarburol (cred ca asa se scrie) care dizolva murdaria din el. Suflat fiecare jigler in parte. Dupa aceste modificari (sper sa nu fi uitat ceva ![]() ![]() Demarajul masini este incomparabil mai bun fara rateuri de niciun fel. Motorul are 107.000 km si nu s-a umblat niciodata in el. Iar eu nu sunt mecanic, ci doar posesor de Dacia 1310 carburatie care vrea confort de la si in propria masina ![]() PS: Se poate ca aceste modificari sa nu ajute pe toata lumea daca problema masinii este in alta parte. Dar parerea mea personala este ca merita incercat. Si ar mai fi ceva: socul carburatorului trebuie sa functioneze bine si inainte de aceste modificari in sensul ca atunci cand este tras la maxim motorul sa nu se inece sau sa se opreasca, iar turatia lui sa fie aproape de 2 000 de ture. Cel putin la mine asa este. Indiferent de temperatura de afara eu pot regla turatia motorului din soc intre 800 de ture si aproape 2 000 cum am mai zis. Iarna ma ajuta fantastic deoarece pornesc masina, reglez din soc turatia la 900 ture si sta fara alte interventii. Deci si carburatorul este crucial in mersul rotund al motorului, nu numai aprinderea. Parerea mea ![]() This post has been edited by crizarachetelordincuba: 1 Jan 2015, 21:19 |
--------------------
DACIA
1310
1999 L "Muntii nostri aur poarta, noi cersim din poarta-n poarta!"
|
|
ct_71_ccl |
![]()
Post
#33
|
![]() ct_71_ccl Group: Members Posts: 195 Joined: 3 February 07 From: constanta ![]() |
bravo!foarte frumos detaliat si foarte corect!
|
--------------------
dacia,renault
logan,clio
1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009
- ct 72 ccl,ct 71 ccl
|
|
pcostica |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
aia cu trasul de furtun pana sub masina nu recomand! Se ia talonul pe motiv de noxe.
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
pais_valenciano |
![]()
Post
#35
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 24 April 09 ![]() |
QUOTE(crizarachetelordincuba @ 1 Jan 2015, 20:38) Salutare ! La multi ani ! Eu am rezolvat problema relantiului la dacie in urmatorul fel: Am schimbat capacul delco, pipa si platina fixa cu unele noi. Am schimbat fisele clasice negre cu fise albastre siliconate care nu mai crapa (cica) si sunt foarte elastice. Am curatat bujiile cu peria de sarma si le-am reglat pe toate la fel dupa metoda "capota masinii de 0,7 mm". Am montat aprindere Gotronic cu senzor asa cum scrie la manual (deci am eliminat platina mobila si condensatorul de la delco). Am anulat furtunul care vine din motor in carburator. L-am inlocuit cu unul mai lung pana sub masina care conduce gazele si condensul in afara si nu mi le mai baga in carburator. Am etansat "T"ul de plastic de la carburator (ramas fara furtun din motor) sa nu traga aer fals. Carburatorul lasat 2 zile in Decarburol (cred ca asa se scrie) care dizolva murdaria din el. Suflat fiecare jigler in parte. Dupa aceste modificari (sper sa nu fi uitat ceva ![]() ![]() Demarajul masini este incomparabil mai bun fara rateuri de niciun fel. Motorul are 107.000 km si nu s-a umblat niciodata in el. Iar eu nu sunt mecanic, ci doar posesor de Dacia 1310 carburatie care vrea confort de la si in propria masina ![]() PS: Se poate ca aceste modificari sa nu ajute pe toata lumea daca problema masinii este in alta parte. Dar parerea mea personala este ca merita incercat. Si ar mai fi ceva: socul carburatorului trebuie sa functioneze bine si inainte de aceste modificari in sensul ca atunci cand este tras la maxim motorul sa nu se inece sau sa se opreasca, iar turatia lui sa fie aproape de 2 000 de ture. Cel putin la mine asa este. Indiferent de temperatura de afara eu pot regla turatia motorului din soc intre 800 de ture si aproape 2 000 cum am mai zis. Iarna ma ajuta fantastic deoarece pornesc masina, reglez din soc turatia la 900 ture si sta fara alte interventii. Deci si carburatorul este crucial in mersul rotund al motorului, nu numai aprinderea. Parerea mea ![]() oricum carburatorul daciei este SF, un pic daca schimbi nivelul plutitorului se schimba toate calculele la fel si cifra octanica, daca masina nu are senzor de detonatie nu va avea niciodata scanteia cand trebuie practic Dacia are abateri destul de mari de la mecanica si reglajele ,,perfecte, masinile cu senzori se apropie mult mai mult de aceste reglaje si o face in timp real reglajele pe care le ai facut tu te tin o mie doua de kilometri si pe urma iar o iei cu bataile de cap |
--------------------
DACIA
1310 BREAK
1997
- B77CHG
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#36
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
pentru necunoscatori toata masina este SF
aici vorbim de dacia clasica,daca mai are si ceva calculatoare si injectie,atunci deja este nava spatiala |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
giuscam |
![]()
Post
#37
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 4 January 14 ![]() |
Ce-i domnule asa de complicat la o Dacie? Daca nu esti in stare sa schimbi o bujie, sa schimbi o platina, sa reglezi un relanti etc etc, mergi tata cu taxi. Ma scuzati pt. of-topic dar cu Dacia pe carburatie nu ai voie sa ramii in drum [vorba rominului : legi cu sirma si pleci mai departe]
|
--------------------
dacia
berlina
1999
- vs 03 vlk
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:11 |