motorul porneste 3-4 secunde si se opreste
![]() ![]() ![]() |
motorul porneste 3-4 secunde si se opreste
raaimar |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 30 January 15 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
logan
2006 confort
- bc 07 jdn
|
|||
roland |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
In primul rand incearca sa scrii corect.
In al doilea rand, incearca o cautare pe Google dupa "logan nu porneste rece" si variante. Ai sa fii surprins cate link-uri cu aceasta problema gasesti, chiar pe daciaclub.ro . |
--------------------
.
.
.
|
|
GIC |
![]()
Post
#3
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
si dupa ce ai gasit variantele concentreaza-te pe "aer fals"
|
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
raaimar |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 30 January 15 ![]() |
referitor la scrisul meu incorect a fost ca nu eram concentrat asupra tastelor !ce m-a interesat cel mai mult a fost sa aflu ce pot face in legatura cu problema ce o am la masina!!si cu aerul fals,nu are de unde sa traga,ptr ca toate piesele sunt noi pe ea.
|
--------------------
dacia
logan
2006 confort
- bc 07 jdn
|
|
maru |
![]()
Post
#5
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
pai daca ai schimbat toate piesele alea si tot nu a vrut sa porneasca normal ci cu spray e clar ca nu e de la calculator sau electrica
parerea mea e ca ai schimbat cam tot ce aveai de schimbat pentru o pornire normala iar daca ai pornit`o cu spray si cat e calda functioneaza cat de cat iar la rece nu, inseamna ca ai cifra octanica prea scazuta la benzina si bujiile nu au putere sa aprinda amestecul carburant (cifra octanica scazuta) deci singura varianta ar fi sa scoti toata benzina din rezervor si sa`i bagi 10-15 litri de benzina carrera 100 de la OMV |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
roland |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Cifra octanica nu are legatura cu puterea de aprindere ci cu rezistenta la detonatie. E altceva.
|
--------------------
.
.
.
|
|
klaus |
![]()
Post
#7
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu as porni de la cateva constatari:
1. Da rateuri in admisie (desi alea se numesc explozii in admisie, ca rateul e atunci cand nu se aprinde amestecul pe ciclu) 2. Bujiile se umezesc. 3. Merge la cald 4. La rece merge turata, chiar si la rece, dar tremurat Din 1 pare a fi niste spatii libere la supape. Din 2 injectia pare sa mearga. Injectia merge daca e comandata de UCE. Daca e comandata de UCE nu e problema cu senzorul de turatie (senzor volanta). Din 3 ar rezulta fie niste supape care nu inchid bine pana nu se dilata la cald, fie niste aer fals care saraceste amestecul care nu se aprinde, si la cald UCE injectie ajusteaza cantitatea de combustibil pornind de la citirea sondei lambda (pana nu se incalzeste nu citeste sonda lambda) Din 4 mie mi se pare ca e o problema cel putin la un cilidru cu aprinderea si/sau amestecul. Din aceste rationamente as verifica asa: - aerul fals (garnituri, pozitionari de corp clapeta) - reglaj culbutori - reglaj bujii - fise bujii - injectoare (sa nu fie cu debit marit) - desi nu prea s-ar potrivi la faptul ca merge totusi la cald, dar atunci ar putea fi din reglajul de sonda lambda |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:26 |