Suzuki Samurai, Samurai-ul mic si ochelarist
![]() ![]() |
Suzuki Samurai, Samurai-ul mic si ochelarist
SiloS |
![]()
Post
#301
|
||
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Attached thumbnail(s) 17886843_1938863126156434_1897870818_o.jpg ( Size: 191.67k ) Number of downloads: 1675 17858739_1938863019489778_421568430_o.jpg ( Size: 249.23k ) Number of downloads: 1694 17886806_1938861056156641_1511097267_o.jpg ( Size: 138.79k ) Number of downloads: 1685 17858642_1938865506156196_306188910_o.jpg ( Size: 310.23k ) Number of downloads: 1670 17837077_1938859999490080_1793687748_o.jpg ( Size: 156.23k ) Number of downloads: 1669 |
||
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|||
SiloS |
![]()
Post
#302
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
QUOTE Doar ca troliul nu a mai vrut sa functioneaze. Comanda din masina nu ma asculta, telecomanda nu ma asculta, am desfacut cutia de relee, am pus o surubelnita printre cablurile de acolo, motorul troliului a plecat. Deci problema e din relee... Sper sa ii gasesc o rezolvare saptamana asta... La indicatia celui de la care am cumparat troliul (si de la care am luat si troliul pentru Nissan), nu am cumparat releu pentru troliu, ci am verificat cablul de masa al releului de comanda. Am constatat ca de acolo era problema: masa de la troliu oxidata si cablul intrerupt in cutia de relee. Reparatia a fost simpla, rapida si mai ales nu m-a costat nici un leu. Un releu are pretul de ~250 de lei. Sambata am dat o tura destul de lunga in judetul Buzau, in zona Monteoru-Istrita de jos-Pietroasele, tura in care masinile s-au comportat bine si in care ne-am distrat de minune. This post has been edited by SiloS: 16 Apr 2017, 19:42 Attached thumbnail(s) IMG_20170415_WA0002.jpg ( Size: 578.14k ) Number of downloads: 240 IMG_20170415_WA0004.jpg ( Size: 301.31k ) Number of downloads: 218 IMG_20170415_WA0005.jpg ( Size: 193.04k ) Number of downloads: 205 20170415_194651.jpg ( Size: 704.69k ) Number of downloads: 209 20170415_195021.jpg ( Size: 757.49k ) Number of downloads: 211 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
andreig1982 |
![]()
Post
#303
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
Am vazut miniconvoiul sambata pe centura cand treceati prin dreptul Viostar.
Aratau puse pe treaba masinile ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
SiloS |
![]()
Post
#304
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Ieri o a fost o zi grea pentru mine si pentru micutul Samurai.
Am inceput ziua incercand un traseu pe care l-am tentat pana acum de 2 ori si de fiecare data s-a lasat cu probleme in grup: un arc rupt, o valva retezata. Acum, a 3a oara, drumul era mai mult decat impracticabil: sleauri prea mari, noroi prea mult. O sa revin la vara, pe uscat. A devenit o treaba personala de acum... Asa ca am abandonat respectivul traseu cu intrare de la cascada Casoca-barajul Siriu si am ales sa mergem pe Tabla Butii. Partea de drum forestier ( aproximativ o ora ) m-a facut sa regret ca am plecat cu Samuraiul si nu cu Nissanul, dupa care am inceput sa plang langa masina ca (inca) nu am blocanti fata-spate. Cu dificultate, am ajuns in gol alpin chiar inainte de lasarea serii. Am facut 2 poze si am plecat la drum. Pentru prima oara proiectoarele galbene au fost mai mult decat utile: ceata era atat de densa incat cu faza scurta nu se vedea mai nimic. Am fost lider de coloana si am mers foarte incet si foarte stresat: in stanga rapa, in dreapta rapa, in fata nu se vede nimic... si totusi trebuia sa inaintam. Am fost tinuti pe loc de catre un copac mare cazut in drum si care nu a putut fi ocolit: nu am avut drujba la mine (trebuie neaparat sa ii fac suport si sa stea in masina ca si roata de rezerva - sa faca parte din Samurai), asa ca a trebuit (sa invat) sa tai cu toporul. Urmatoarele obstacole au fost reprezentate de cateva palcuri de zapada. Unele au mers sparte din prima, altele un pic mai greu. Important e ca nu a trebuit sa folosim lopata sa ne croim drumul. Per total, a fost o zi mai mult decat reusita, chiar daca am ajuns acasa in mijlocul noptii, pe la 02.30. Facand niste mici schimbari la Nissan, m-am ales cu un suport pentru ochelari pe care l-am montat la Samurai. Mi se pare practic; in masina asta chiar duc lipsa de spatii de depozitare. Planul initial era sa montez pe Samurai cd-player-ul de pe Nissan, dar cred ca pana la urma o sa renunt si la instalatia audio si la difuzoare. Nu am avut pagube, dar ma uit ce scriam prin februarie: QUOTE - REPARATII MULTE SI MARUNTE: -- de cand am montat body-liftul furtunul de alimentare rezervor nu se mai pupa cum trebuie la imbinarea cu acesta, pierde benzina pe acolo (doar cand am mai mult de 20 de litri). -- priza pentru incarcatoare s-a dezlipit din locul in care o fixasem, trebuie relipita, de data asta cu un lipici mai bun. -- franele necesita o aerisire. -- crucea cardanica de la diferentialul fata are joc, trebuie alta. Singura reparatie a fost lipitura incarcatorului... Am aerisit franele, dar degeaba. Intreb aici. De unde ar fi problema franei prea pufoase? Daca ii fac clasicele pedale, tine bine, sus, la fel cum tinea cand am luat masina. Nu cred ca e posibil sa intre aer in instalatie pur si simplu. Ce sa fac? De unde sa incep diagnosticarea? In Februarie aveam o singura cruce cardanica cu joc, acum sunt 3: 2 pe fata si una pe spate. E grea viata pentru ele cu Simex-uri pe 31"... Pentru luna Mai mi-am propus pentru Samurai sa: - cumpar inca 2 cruci cardanice (nu neaparat sa le schimb). - cumpar un amortizor de directie. - eventual sa rezolv problema organizatorului de portbagaj si a furtunului de alimentare. Attached thumbnail(s) 18217010_2081802688529143_1200599417_n.jpg ( Size: 79.47k ) Number of downloads: 253 18236190_2081802948529117_678640213_o.jpg ( Size: 75.76k ) Number of downloads: 239 18261006_2081803021862443_1501414588_o.jpg ( Size: 50.83k ) Number of downloads: 217 18261340_2081802811862464_1291696093_o.jpg ( Size: 74.62k ) Number of downloads: 214 18261557_2081803215195757_867334222_o.jpg ( Size: 190.13k ) Number of downloads: 209 18261319_2081802371862508_1589324456_o.jpg ( Size: 155.04k ) Number of downloads: 239 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
SiloS |
![]()
Post
#305
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Consemnez pentru astazi achizitia amortizorului de directie de la IronMan. A fost 400 de lei. Acum am toate piesele pentru directie... Timp mai imi trebuie sa le urc pe jucarie.
Tot acum adaug pe lista de cumparaturi 2 cruci cardanice... pentru cardanul fata. O sa iau una la 67 de lei si una la 44 de lei. Sunt curios care o sa fie diferenta intre ele pe termen lung... In ceea ce priveste franele, are cineva idee la ce ar trebui sa ma uit ? LE: poza cu "dildaul" cel nou... This post has been edited by SiloS: 17 May 2017, 20:19 Attached thumbnail(s) hhh.jpg ( Size: 169.39k ) Number of downloads: 269 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
silvanu96 |
![]()
Post
#306
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
O sa te certi cu masa aia cat de curand...
![]() |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
addysoftware |
![]()
Post
#307
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 18 May 16 ![]() |
Buna SiloS,
A trecut aproape un an de la acel post al meu cu "vreau sa-mi cumpar Samurai". Dupa multe peripetii, am gasit unul bunicel in Brasov. L-am verificat cu ajutorul unui prieten de pe Internet, apoi am fost la fata locului, vazut-placut, acte, apoi...doua luni pierdute cu inmatricularea, ca deh, in Romania nu se poate mai repede, trebuiesc j-da mii de hartoage si asteptari perverse la cozi kilometrice. Masinuta merge mi-nu-nat. Da'mi trebuie o remorca si m-as orienta spre 750kg. E voie? (legal vorbind) (ca nu prea inteleg ce scrie pe talon la masa maxima autorizata etc)? Samuraiul ar duce-o? ...in "orice" conditii (rezonabile, adica: 1.drum cu panta mare, 15%, dar nu iarna; respectiv 2: drum de tara orizontal dar cu sleauri si noroaie.) |
--------------------
nu am inca
nu am inca
nu am inca
- nu am inca
|
|
SiloS |
![]()
Post
#308
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Nu ma pricep la chestiunile legale.
In ce priveste remorca, postasem eu mai pe la inceputul topicul despre cum e sa tragi o remorca dupa tine. La drum lung, e greu - mai ales daca e incarcata si ai vant din fata. In teren, cred ca se descurca. Daca ai de tras, sa zicem, stupi - de 2 ori pe an - e acceptabil. Daca ai avea nevoie de mai multe ori decat atat si mai ales, de facut drumuri lungi in afara orasului - e greu. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
addysoftware |
![]()
Post
#309
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 18 May 16 ![]() |
Multumesc, se pare ca am uitat ce am mai citit pe-aici, o sa caut din nou.
|
--------------------
nu am inca
nu am inca
nu am inca
- nu am inca
|
|
wolfin |
![]()
Post
#310
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.799 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Ma uit la poze si ma bufneste rasul.
Pai asta noi....in afara de jimny.....is o gluma... .dupa ce le scoti in afara asfaltului. |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#311
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.856 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
@ addysoftware : La mine la Aro 10 scrie ca pot tracta 600 kg fara dispozitiv de franare si 1150 cu dispozitiv de franare.
Poti lua o remorca de 750 fara probleme. |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
addysoftware |
![]()
Post
#312
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 18 May 16 ![]() |
Multumesc. O sa caut sa iau cu franare, pt ca oricum voi avea de coborat drumuri destul de inclinate, cateva portiuni avand 15% pe o lungime destul de mare
|
--------------------
nu am inca
nu am inca
nu am inca
- nu am inca
|
|
SiloS |
![]()
Post
#313
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Dupa mai bine de 2 luni de cand nu am mai mers Samurai-ul, ieri a fost ziua lui. Din cauza unei patanii cu Nissan-ul, weekendul asta nu am avut alta masina de plimbari decat Samurai-ul.
Asa ca, rapid, l-am trecut de la varianta de iarna la varianta de plimbari sub soare, si, ad-hoc, sambata seara am plecat cu el spre lacul Mocearu. A fost o iesire soft, dar senzatia de a merge cu masina fara usi, decapotata, este de neintrecut. Mai ales ca nu am mai mers cu Samuraiul de atata timp, chiar a fost o plimbare binevenita. This post has been edited by SiloS: 17 Jul 2017, 14:44 Attached thumbnail(s) 20170708_203731.jpg ( Size: 948.16k ) Number of downloads: 195 20170708_210849.jpg ( Size: 742.09k ) Number of downloads: 178 20170709_121643.jpg ( Size: 678.83k ) Number of downloads: 154 IMG_20170709_WA0022.jpg ( Size: 348.1k ) Number of downloads: 147 20170708_210920.jpg ( Size: 870.56k ) Number of downloads: 178 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
SiloS |
![]()
Post
#314
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
La iesirea din Aprilie am agatat cu o creanga cablul de la vitezometru. Nu am mai mers cu masina prea mult de atunci (cred ca nici 500de km), asa ca nu prea m-am interesat sa remediez problema. (nici asta, si nici altele).
Totusi am aruncat saptamana trecuta un ochi pe dedesupt si am vazut ca acel cablu nu doar ca a fost smuld din cutia de transfer, dar a fost indoit, distrus, ciupit... asa ca am cumparat altul. 80 RON. Uite asa in masina asta "se strang" piese (directia HD, curcile cardanice, cablul de vitezometru), astfel incat cand va fi gata garajul sa am ce face in el, sa nu ma plictisesc. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
SiloS |
![]()
Post
#315
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Garajul nu e gata, dar nu mai am rabdare. Ieri am dezmembrat puntea spate. Ce am gasit acolo, e asa cum banuiam:
- frane spate nu mai aveam deloc - ferodourile erau maxim uzate. - rulmentii ar trebui schimbati: unul se invarte cu joc, altul abia se invarte... si cu hopuri. - in punte am gasit mal - clar trebuie si simeringurile schimbate. - cardanele sunt date jos, trebuie sa schimb crucile. - de ce am facut eu operatiunea asta ? Pentru ca am scos diferentialul in vederea trimiterii lui la Cluj, unde i se va monta un autodeblocant. Am un prieten care si-a montat asa ceva si diferenta este enorma. Plus ca am vazut si la NISSAN cat de mult ma poate ajuta diferentialul blocabil, asa ca am hotarat ca in sezonul de offroad ce urmeaza sa fiu mai pregatit decat am fost pana acum. - cablul de vitezometru nu se potriveste. "Desteptii" de la autokarma mi-au trimis modelul pentru Samuraiul spaniol. Va trebui sa ma duc saptamana asta peste ei "sa fac scandal"... |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Speedy |
![]()
Post
#316
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Scandalul incepe cu: "Nu va suparati...." ?
![]() |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
SiloS |
![]()
Post
#317
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Scandalul s-a stins dinainte sa inceapa. Oamenii au fost foarte amabili cand au auzit ca vreau sa schimb piesa - chiar daca nu mai aveam bonul fiscal, dar in momentul in care au consultat istoricul de comenzi si au remarcat ca eu am cumparat cablul respectiv in urma cu aproape 2 luni, mi-au replicat ca nu mai au cum sa ma ajute. I-am inteles... am tacut din gura.
Am reusit in schimb in weekendul ce tocmai s-a incheiat sa "adaptez" noul cablu de vitezometru, folosind piese din cel vechi, si sa fie compatibil cu masina mea. Evident, nu am avut timp sa il si montez. Saptamana trecuta "am ingropat" inca 500 de lei in Samurai: rulmentii, bucse planetare, simeringuri planetare, ferodouri. Ca sa va faceti o idee despre preturi... Sambata am reusit, cu greu, sa schimb rulmentii de pe planetare. Din pacate, am constatat ca imi trebuie si alti cilindri de frana. Aia e... o sa ii comand astazi si o sa ii montez nu se stie cand. Pe langa rulmenti, am schimbat si crucile cardanice. Tot Sambata am facut "o spoiala" cu inhibitorul de rugina si cu antifonul. Masina este pregatita din punctul asta de vedere pentru noul sezon. In ceea ce priveste diferentialul, abia dupa data de 15 septembrie il pot trimite sa i se monteze autodeblocantul, momentan respectivul tuner neavandu-l pe stoc. Ma vaitam mai demult ca nu mai pot alimenta cu o cantitate prea mare de benzina din cauza furtunului de alimentare. Am schimbat colierul. Sper sa nu mai fie probleme. Asadar, pana la sfarsitul lunii care urmeaza vreau sa ma ocup de Samurai "sa il pun pe picioare". |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
cristic1982 |
![]()
Post
#318
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.345 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Cum e autodeblocantul ala? Nu am mai intalnit pana acum.
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#319
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Victorine |
![]()
Post
#320
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
E simplu. E acelasi dispozitiv care face blocarea, doar ca privit din capatul opus.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#321
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.345 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
...
Asta inseamna ca diferentialul este in stare normala blocat, ceea ce mi se pare ciudat. |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
SiloS |
![]()
Post
#322
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Exact asa stau lucrurile. El este tot timpul blocat. Atata vreme cat cuplul vine dinspre cardan inspre planetare, diferentialul ramane blocat. In momentul in care cuplul vine de la planetare inspre cardan, el se deblocheaza automat permitand rotilor sa se invarta cu viteze diferite.
Am vazut asa ceva in actiune pe masina unui prieten, atat la flexari cat si la namoale, urcari abrupte. Diferenta este enorma. Iar costul de achizitie e relativ mic, in comparatie cu diferentialul blocabil pneumatic de la Arb. 1600 ron ma costa autodeblocantul, pe cand o instalatie completa arb ar costa undeva in jur de 5500 ron. La sfarsitul lunii septembrie sper sa fie si masina din topic pregatita de actiune. Pana atunci, beau si petrec: am 2 nunti in urmatoarele 2 weekenduri. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Muttley |
![]()
Post
#323
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(SiloS @ 30 Aug 2017, 10:32) Atata vreme cat cuplul vine dinspre cardan inspre planetare, diferentialul ramane blocat. In momentul in care cuplul vine de la planetare inspre cardan, el se deblocheaza automat permitand rotilor sa se invarta cu viteze diferite. Asta ar cam insemna ca pe drumul asfaltat de acasa pana la groapa cu noroi, in curbe ar trebui lasata-n frana de motor? Ciudata conditie ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
SiloS |
![]()
Post
#324
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Asa credeam si eu. In teorie cam asta s-ar intampla. In practica, nu!
https://www.youtube.com/watch?v=kL0hPEOStGk |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
SiloS |
![]()
Post
#325
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Lucrurile se misca incet, dar atata timp cat nu stau pe loc, sunt multumit.
In primul rand, cel mai important, saptamana asta am cumparat materialele lemnoase necesare garajului. Saptamana care vine ... incep lucrarile !!! In al doilea rand, referitor la rablament, diferentialul nu e gata, dar masina a mai primit un cadou: - frana de mana pe cardan. Asa ca weekendul asta, in conditii austere, dupa cum se vede in poze, am reusit sa fac urmatoarele modificari: - am schimbat elementele de directie: dupa aproape un an de zacut pe sifonier, masina a primit bara de directie HD + bara de conexiune HD + high steer ( pentru a reface unghiul barei de directie ) + amortizor de directie HD . Nu au fost greu de montat, partea "tricky" a constat in a modifica bratul de directie MB - a trebuit mutata o gaura cu ~3mm si respectiv, in a gasi suruburile potrivite pentru montaj - am luat de la dezmembrari suruburi cu pas mic si duritate mare. - frana de mana s-a montat relativ usor, desi a fost mult de munca. Partea cea mai dificila a constat in a scoate vechiul cablu. Cum tine, nu am de unde sa stiu. Dupa ce va veni si diferentialul, voi inchega masina si o voi scoate la namoale. Pana atunci, ma pregatesc de inca o nunta in weekendul ce urmeaza. A 3-a nunta intr-o luna!!! LE: QUOTE Saptamana trecuta "am ingropat" inca 500 de lei in Samurai: rulmentii, bucse planetare, simeringuri planetare, ferodouri. Ca sa va faceti o idee despre preturi... ...dupa care am realizat ca si cilindri de frana sunt ruginiti, vai de mama lor... inca 200 ron! LE: 21.09 - consemnez achizitia unui compresor. Pe partea de compresoare, am cam dat-o-n bara pana acum. In 2015 cand invarteam roti 27" am cumparat un compresor de la Norauto. A fost vreo 100 de lei si functiona exemplar, cu debit si presiune acceptabile. Dupa ce am facut trecerea la 31", am hotarat sa schimb si compresorul, in ideea ca daca am mai mult aer de bagat, sa pun un compresor mai bun. Cu 250 de lei am cumparat o chinezarie cu cilindri de plastic care face multa galagie pentru nimic. Foarte ineficient. L-am mutat pe Patrol. Nu l-am folosit niciodata, dar e bine sa fie acolo. Asa ca astazi mi-am incercat norocul cu un compresor de 350 de lei. Sper ca de data asta sa fie bine! This post has been edited by SiloS: 21 Sep 2017, 12:08 Attached thumbnail(s) 21764347_2771516262891112_243745341_o.jpg ( Size: 119.05k ) Number of downloads: 211 e9406cde_e7a8_4f6d_91ab_f24223c6dbd5.jpg ( Size: 236.09k ) Number of downloads: 214 888613f4_c66d_41a6_a883_6495a368d077.jpg ( Size: 49.22k ) Number of downloads: 194 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
SiloS |
![]()
Post
#326
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Dupa ce a stat pe dreapta mai bine de o luna, aseara am reusit sa ies in drive-test cu masina. Parca e alta masina:
- in mod evident, au disparut problemele legate de frana, jocurile in crucile cardanice, vitezometrul functioneaza si el acum, ceea ce e deosebit e legat de directie si de tractiune. - directia: Se roteste mai usor volanul. Banuiesc ca e din cauza corectiei unghiului la care statea bara de directie. Mai important, nu mai "fuge" volanul in toate partile. Asta se datoreaza pe de o parte amortizorului de directie si pe de alta parte modificarii "high-steer". Pe drum de tara se poate conduce cu o singura mana fara nici o emotie. - tractiunea: daca accelerez in curbe, diferentialul ramane blocat. Asta e singurul dezavantaj. In rest, parca e o alta masina. - frana de mana: Tine si nu prea tine. Astept sa se mai pasuiasca sabotii pe tambur. A mai ramas sa ii sudez prinderea barei spate, sa ii montez compresorul sub capota si sa verific instalatia electrica a proiectoarelor (unul dintre ele nu mai functioneaza). In rest, nu mai vreau sa ii fac nimic. Sa nu uit de problema cealalta, a garajului. Constructia e ridicata, a mai ramas sa ii pun usi, ferestre si izolatie. Partea dureroasa e ca "inghite" mult mai multi bani decat ma asteptam si ca meseriasii nu se misca asa cum mi-as dori. Nici ca viteza, nici ca si calitate. Pacat ca nu pot sta langa ei... |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
SiloS |
![]()
Post
#327
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Weekendul asta aveam in plan sa ma ocup de garaj, lucru care nu s-a putut intampla din cauza ploii. A plouat incontinuu de Vineri noapte pana mai devreme...
Sambata seara mi-am facut timp cu un prieten sa mergem pana la Monteoru, pentru un drive-test cum se cuvine. Cum se comporta masina acum, e de-a dreptul impresionant. Namoale, flexari, urcari, santuri, nu mai conteaza! Trece fara probleme! Modificarile la directie chiar isi fac simtite prezenta, e o adevarata distractie cu Samuraiul in padure! Singura zona cu probleme a fost reprezentata de un copac pe care am vrut sa il incalec, dar am ramas suspendat pe arc. Troliul nu parea sa traga in directia care trebuie, asa ca salvarea a venit de la topor. Ultima suta de metri pana la asfalt am facut-o intr-o ora! ps: weekendul asta am cumparat un godin si un recuperator de gaze (adica "fumurile" ) - inca 700 RON bagati in garaj. Sper ca pana la sfarsitul lunii sa fie gata constructia... cu tot ce vreau eu! |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
SiloS |
![]()
Post
#328
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Weekendul care tocmai a trecut a fost unul in care am muncit cot la cot cu meseriasii ( alta echipa, pareau se miste incet la o prima vedere, dar de fapt imi place ca sunt atenti la detalii ), dar Duminica tot am apucat sa fac o mica plimbare.
Pe la Monteoru, 3 Samuraie si un Jimny. Incerc sa invat noile limite ale masinii. Se pare ca motto-ul ei este "Ori urc, ori ma rastorn!". Din pacate, una dintre crucile cardanice a fost montata gresit. Alta explicatie nu-mi gasesc pentru faptul ca s-a spart in padure, trezindu-ma cu cardanul pe jos si cu masina doar cu tractiune fata. Aia e... azi am comandat inca 2 cruci cardanice. Sa fie! LE: se poate observa ca am reusit sa sparg semnalizarile... Clar voi monta din acelea mici, din Vitan. PS: garajul... se lucreaza, dar parca "m-am intins" mai mult decat era cazul. Tot timpul apar alte cheluieli si simt ca nu se apropie de final mai repede. Totusi, poate pana la sfarsitul lunii va fi bine. This post has been edited by SiloS: 19 Oct 2017, 19:16 Attached thumbnail(s) 22538562_10212167568797178_9204346880612056594_o.jpg ( Size: 384.13k ) Number of downloads: 153 22499329_10212167572717276_7965533257661284443_o.jpg ( Size: 489.73k ) Number of downloads: 159 22467489_10212167568877180_6528351131023499509_o.jpg ( Size: 455.49k ) Number of downloads: 134 22467635_10212167568237164_8511457767416106148_o.jpg ( Size: 204.78k ) Number of downloads: 134 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
SiloS |
![]()
Post
#329
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Am reusit sa "experimentez" weekendul asta configuratia anvelopelor MT 33/14.5 puse pe jante de 7J.
Anvelopele sunt uzate, crapate, scapa aerul... asa ca le-am incaltat cu camere. Cu presiune mica... cat mai mica... atat de mica incat imi permit sa trec cu roata peste picior. Fara sa-mi rup nici un oscior si nici macar sa simt vreo durere. Intalnirea a avut loc pe langa Rucar, 7 Samuraie si un Jimny. Multa socializare, traseul prea scurt, dar a fost frumos. Sambata am fost pe creasta, la zapada. Duminica s-a intamplat intamplarea si .... Jimny era cu rotile in sus. Impresii cu noile anvelope: - pe asfalt e haos total. Trage ba in stanga, ba in dreapta. Sunt exagerat de late. - pe namol: se incarca imediat si patineaza, sunt slabe. - pe zapada mica: sunt sub Simex, pentru ca Simexul isi permite "sa sape" pana da de noroi, pamant. - pe zapada mare: multumitor. "Plutesc" pe zapada, nu se mai intampla "sa sap" pana ajung pe punti. Aderenta este una satisfacatoare, dar merge imbunatatita. Pe viitor o sa "crestez" cu flexul cauciucul si... o sa vedem. Cateva poze: Attached thumbnail(s) 3a754a20_d660_44b8_b805_b6a2532e095f.jpg ( Size: 136.87k ) Number of downloads: 121 5e809cf4_1697_46bc_960a_3d1727554abf.jpg ( Size: 578.58k ) Number of downloads: 119 228cd1cb_551a_4b6b_ae11_e3b30c0f951a.jpg ( Size: 225.68k ) Number of downloads: 125 a3c11103_978b_4ec3_96b8_6866d178c1d6.jpg ( Size: 147.73k ) Number of downloads: 116 bac469cc_41db_4de6_ad4d_58ce72111fbe.jpg ( Size: 214.37k ) Number of downloads: 118 cc69a8c2_84e7_4c35_895f_f5a67b77f355.jpg ( Size: 204.22k ) Number of downloads: 117 de97548e_a713_4454_8341_fad4a0d26f5a.jpg ( Size: 169.94k ) Number of downloads: 107 e60dd5e0_f29c_4c9b_bf25_d4d368190d86.jpg ( Size: 143.8k ) Number of downloads: 101 ff77ef1a_b87d_4739_ac6e_48eabd32e877.jpg ( Size: 226.81k ) Number of downloads: 101 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
pishky |
![]()
Post
#330
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
care e echivalentul lu i 31x10.5x15?
ma mai plimb cu o navara veche, si vreau sa ii trantesc niste gume care sa se preteze la orice (99% asfalt) cele curente, pe asfat ud ma ajuta la drift-uri, in ciuda a 76 kw frumosi pe doo tone explica-mi si mie treaba asta cu gumele, ca vad ca intelegi sistemul astalalt de dimensionare (strain mie). |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 09:34 |