DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> adio dar raman cu tine

paulp
post 23 Nov 2003, 09:06
Post #31


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Multam, Flex
Intre timp vorbisem si cu baietii din Iasi (n.b. ieri am avut intilnire, chiar daca Liviu a lipsit, dar il intelegem :wink: ) si ma lamurisem intrucitva.
Am vorbit si cu cumatrul meu care are un leasing PF la un Clio Symbol si asa e, platesti taxele doar la valoarea reziduala. El are asigurarea pe toata valoarea masinii (CIP) nu doar pe cei 20%.


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata
post 23 Nov 2003, 21:35
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 26 November 03




1.Asigurarea pe care o faci in cazul unei masini in leasing poate fi ori la valoarea CIP ori la cea DDP.Diferenta apare intr-adevar la furt total cand esti despagubit cu ce ai asigurat CIP sau DDP.In nici un caz cu valoarea reziduala.Sa fim seriosi, plateste cineva 4.x% din val reziduala ca prima de asigurare?Eu nu stiu nici un caz. 2.TVA-ul il platesti ca PF pt valoarea masini nu doar pt valoarea reziduala.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 24 Nov 2003, 09:07
Post #33


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




QUOTE

TVA-ul il platesti ca PF pt valoarea masini nu doar pt valoarea reziduala.

sad.gif
Cred totusi ca o sa astept proiectul X90 (si o sa ma rog sa nu ploua in ea) :roll:


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiucornateanu
post 25 Nov 2003, 09:04
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 30 October 03




Scuze baieti,am umblat dupa acte, banca,etc.Eu am ales Matiz pe considerentul ca 90% din km ii fac in scumpul Bucuresti si in opinia mea e nevoie de o masina mica cu care sa te descurci.Daca as dispune de 8-9 keuroi m-as orienta spre Renault Clio sau Opel Corsa.Paul ti-ai facut un calcul cat platesti in total pt Hyundai? Mie mi se pare ca au preturile cam mari.Intradevar 5 ani garantie inseamna ceva dar si Daewoo acorda 3 ani.De Dacia sa nu mai aud(cel putin pana la aparitia noului model care din pacate v-a fi produs tot la Pitesti)


--------------------
Ex Renault Megane Hatch 2004
Avem o tara frumoasa.Pacat ce este locuita.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 25 Nov 2003, 09:10
Post #35


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Ovidiu, am discutat si paradiscutat, iar concluzia mea a fost ca mai astept. Momentan vreau sa vad ce drac de minune o fi si X90 asta, ca m-am saturat sa tot umblu pe le dealeri.
Succes cu Matizul. (Nu pot spune acelasi lucru despre Cielo, care desi ar fi pe gustul meu ca marime, ma enerveaza calitatea materialelor, finisajele si motorul mult prea slab si neeconomic pentru o masina asa de mare :wink: )


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiucornateanu
post 25 Nov 2003, 10:27
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 30 October 03




Multumesc mult Paul.


--------------------
Ex Renault Megane Hatch 2004
Avem o tara frumoasa.Pacat ce este locuita.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EEN
post 25 Nov 2003, 15:04
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 30 March 03
From: Bucuresti




Cred ca la banii astia Matiz este o ofeta buna. Ce ma pune pe mine pe ginduri: undeva pe forum s-a scris despre reducerea calitatii la Daewoo (cineva spunea ca initial o bara de Cielo costa 7 mil si era rezistenta foc iar acum costa 2,5 si e din plastic obisnuit...). Bafta multa (eu ma gindesc la M pentru 1/2 mea biggrin.gif ).


--------------------
Renault Megane 1.6 16v 2007
[FONT=Arial][SIZE=7]Adevarul "pur si simplu" e rareori pur si niciodata simplu![SIZE=7]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 25 Nov 2003, 15:28
Post #38


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Mai oameni buni, de ce nu incercati voi la societatile de leasing ???? Stiti cite masini la SH sunt disponibile ??? Stiti ce preturi de rahat se cer pe ele ?
Spre exemplu: www.leasing.ro


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 25 Nov 2003, 15:33
Post #39


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




De ce oare icon_twisted.gif ? Eu tare sint sceptic la chestiile superieftine si prea-mult-laudate-de-bune-ce-sint.


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 25 Nov 2003, 16:18
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




QUOTE

undeva pe forum s-a scris despre reducerea calitatii la Daewoo (cineva spunea ca initial o bara de Cielo costa 7 mil si era rezistenta foc iar acum costa 2,5 si e din plastic obisnuit...)

nu confunda calitatea de fabricatie cu nivelul de echipare sau nivelul de siguranta!
Pai altfel de unde sa reduca Daewoo preturile daca nu "dezbracindu-le"? si apoi acea informatie nu stiu cit e de corecta, poate spoilerul de Cielo se vinde separat de fagurele din spatele lui, nu? asa ar fi si logic de altfel.


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 25 Nov 2003, 16:21
Post #41


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Paul, sunt masini la mina a doua care inca sunt in garantie. O Fabia din 2003 la 8 mii de euro, nu mi se pare extraordinar de mult.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 25 Nov 2003, 16:26
Post #42


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Pai, 8800 (CIP) e noua :shock: , si o iau de la dealer, si-l frec cum vreau io la banii astia.
Am vazut si eu oferte de leasing la SH, dar problema mea apare din neincrederea in societatile care practica acest sistem la SH.


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 25 Nov 2003, 16:30
Post #43


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Mah, sunt masini carora nu li s-a mai platit rata....Ca societate de leasing, trebuie sa faci ceva cu masinile care tu le-ai achitat iar chiriasii nu le-au platit....Parerea mea....
8800 e pretul CIP, in varianta super chioara....


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 25 Nov 2003, 17:10
Post #44


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Nu e chioara ca e promotie icon_twisted.gif Adica AC plus Servo MOCA.
Ma mai gindesc la chestia asta cu leasing, mai ales ca am un prieten care si-a luat Cielo Executive din 2001 cu 5000 de euro, prin asa ceva. O sa-l mai trag de limba sa aflu ce si cum :wink:


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 25 Nov 2003, 17:14
Post #45


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




Mai e o kestie: la leasing nu platesti dobanda la TVA, pe cand la credit da, pt. ca tu faci credit la banca sa acoperi valoarea masinii cu tot cu TVA si dobanda o platesti la toata suma.


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiucornateanu
post 25 Nov 2003, 17:59
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 30 October 03




Ba si la leasing platesti TVA la capital,nu si la dobanda.Calcul simplu=val auto fara tva 5000 e:
- leas pe un an,cu dob de 13%(atat e media pe piata dupa cun mele),total plati 5000*1.19+5000*0.13 dob(359.04 e)=6309.04 euro;
-cred pe un an cu dob de 9%:total plati 5950 cr+5950*0.09 dob(294.04 e)=6244.04 e.
Parca tot mai ieftin cu creditul(am presupus ca finantam toata valoarea auto,fara avans).
Avantajul leasingului pt pers juridice esta ca se acorda mai repede si nu se solicita garantii.Atata timp cat societatile de leasing iau credite bancare pt finantarea activitatii nu are cum sa fie mai ieftin leasingul(nu am tinut cont de celelate comisioane)


--------------------
Ex Renault Megane Hatch 2004
Avem o tara frumoasa.Pacat ce este locuita.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan.spd
post 25 Nov 2003, 18:17
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




" .... Buuun, sa trecem la subiect: sprintar in oras, bun afara in intervalul 80-110 km/h, foarte agil pe serpentine, trebuie sa schimbi des vitezele ca sa tii motorul sus in ture, o sa-l auzi negresit cind "se cere", slab la repriza 100-140km/h daca pierzi lansarea. Suspensie zgomotoasa si tare, isi face bine treaba dar cu 2 grasuti+1 in spate e posibil sa atingi pe limitatoarele suspensiei daca iei tare vreo groapa.Anvelopele care vin pe E/AC sint Montane de-ale noastre, zi-le mai...si daca conduci mai infipt iti dau senzatii tari - schimba-le cit poti de repede, o sa gasesti insa greu dimensiunea asta 155/65/13. Consumul e cel indicat in fisa tehnica, 6.5=oras "

Fara nici o suparare dar mi-au sarit in ochi mici amanunte . In comparatie cu ce masina au reiesit performantele astea .... cumva vechea berlina la care uitasei cand ai facut ultima revizie? Chiar sunt curios se masini ai mai condus si sum ai ajuns la concluziile astea. Parerea mea este ca pe lume exista putine masini, inca in fabricatie, care sa aiba o dinamica asa slaba si o suspensie mai de cacao. Nu te sfatuiesc sa mergi pe serpentine cu AC pornit, eventual si cu masina incarcata!
Banii (care nu sunt putini pt produsele Daewoo) se regasesc in orice altceva. Poti vorbi, in functie de gusturi, de dimensiuni (parcare oras), design, bord, calitate fabricatie/ imbinari etc.
Incerc sa deschid o discutie, nu sa supar/atac pe cineva. Cred ca oricine e tentat sa cumpere un Matiz nou, ar trebui sa faca un drive test Solenza + Matiz, inainte de a lua o decizie.


--------------------
Dacă nu caști ochii .... caști gura!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 25 Nov 2003, 19:33
Post #48


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




QUOTE
Ba si la leasing platesti TVA la capital,nu si la dobanda.

Mai, de ce imi rastalmacesti vorbele? A iesit cu totu pe dos. Io am zis ca platesti dobanda la TVA, nu TVA la dobanda. Adica tu faci credit la banca pt. toata valoarea masinii, cu TVA cu tot, si normal ca dobanda se pune la toata suma la care ai facut credit, ceea ce in mod clar inseamna ca tu platesti dobanda si la TVA-ul pe care il dai pe masina. Pe cand la leasing nu e asa. Asta nu inseamna ca io zic ca e mai convenabil leasingu, n-am zis asta, doar am amintit si de treaba asta. Daca e mai convenabil sau nu ramane sa hotarasca fiecare in functie de situatia sa specifica.

Legat de ce a zis Bogdan.spd si ce au mai zis si altii, ideea e ca daca te duci sa faci un drive test cu Solenza si unu cu Matiz e evident ca o sa iasa in castig Solenza. Insa sa fim realisti, masina de drive test cati km are la bord? O suta, dua, trei. Insa tu iti iei masina ca sa faci cu ea mii de km. Si atunci apar problemele, dupa ce parcurgi niste km. Ar fi interesant de facut un drive test cu o Solenza si cu un Matiz care au la bord cel putin 10.000 km, nu noi. E, in cazu asta nu stiu cine ar mai castiga, ca daca prinzi o portiune cu niste denivelari, de piatra cubioca ce sa mai zic, si incepe Solenza sa behaie din toti rarunchii, o mai iei? Plus ca iarasi, masina merge bine la drive test cand e noua, dar dupa ce o iei si incepe sa ploua in ea, si se tot strica una-alta, maruntisuri, a.i. tre sa te duci cel putin o data pe luna in servis, mai e ok? Concluzia mea e ca drive testu nu e relevant, io nu zic ca Matizu se merita mai mult, nu ma injurati, atata doar ca argumentu asta atat de des invocat cu drive testu merge la masinile care isi pastreaza starea si dupa ceva kilometri, nu si la cele care se metamorfozeaza cu trecerea timpului.


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 25 Nov 2003, 19:52
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Da de unde sti matale ca nu am facut revizii la berlina? ca eu am mers blat cu ea! hihihihihi! pai de frica n-am facut...ca trebuia sa schimb juma` de masina daca ma duceam...hihihihihi!
Despre ce masini am condus...hihihi! ocazional Toyota RAV4 si Peugeot 307...de baza Dacia 1310, Lada 1500 si Fiat 600(hihihi!)...e evident ca n-am experienta cu masini mai de Doamne-ajuta hihihihi!...pe acest considerent parerea mea e irelevanta zici...o fi...nu pot sa te contrazic, probabil tu ai condus mai multe si mai puternice si poti sa dai o parere mai avizata...despre un mini...
Eu nu vorbeam de performante...eu vorbeam de ce am simtit eu conducind aceasta masina, si am fost cinstit in exprimarea parerii mele, buna, rea, asta e...n-am intentionat sa fac reclama sau sa induc in eroare.
S-o luam pe rind:
sprintar in oras: chiar asa cred ca e, daca exploatezi bine tiribomba aia de 0.8l
bun 80-110km/h: pai aici saracu e bun pentru motorul lui...daca folosesti corect cutia de viteze...ca de unde reprize in treapta V?
foarte agil pe serpentine: aici cred ca conteaza si soferul, hihihihi! pai il alerg de nu se vede intre Predeal si Risnov, e singurul segment intre Bucuresti si Zarnesti in care merg la largul meu, cunosc drumul ca in palma si ma distrez si eu cum pot!
consumul: mie chiar atit imi iese, ca-l verific de-mi sar ochii ca la cit platesc la masina tre` sa-mi ajunga benzina si pentru drumurile mele zilnice; pe site-ul Daewoo au schimbat valorile de curind, fiindca au schimbat si norma dupa care au calculat, de-aia iti pare tie ciudat, dar 8.4l/100km mi se pare chiar foarte mult, la consumul asta as fi lesinat, poate ca trebuia sa spun ca acest consum urban il am cu 2 oameni in masina si fara AC, ca am fost bou si l-am luat cu 20 de zile inainte de oferta din martie, imi iesea AC-ul moka.
QUOTE

Incerc sa deschid o discutie, nu sa supar/atac pe cineva.

Daca nu faceai preambulul despre trecutul meu automobilistic, chiar iti iesea, recunosc ca m-am cam sucarit la inceput, dar mi-a trecut! hihihihi!
QUOTE

Cred ca oricine e tentat sa cumpere un Matiz nou, ar trebui sa faca un drive test Solenza + Matiz, inainte de a lua o decizie.

De ce nu? chiar ar fi indicat ca sa stii ce pierzi/cistigi daca iei Matizul...dar asta are acum un pret imbatabil la masina cu AC...si cind nu te dau afara banii din casa...din pacate deciziile noastre sint influentate si de starea noastra materiala.
Mai putem discuta si despre serviciile post-vinzare si despre fiabilitate si despre costuri de intretinere si despre "bug"-uri la cele doua masini, ca sa avem o imagine completa.
Numai bine!


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan.spd
post 25 Nov 2003, 21:50
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Flex, scuze daca te-am sucarit, dar cand zice cineva ca Matizul are suspensie tare, o iau razna ... Poti sa faci un clasament pe performante motor si stabilitate intre Matiz, 1310 si Lada? Am mers cu un Matiz pe serpentinele Predeal - Brasov si nu vreau sa-ti spun ce simteam la 4 persoane + AC. In plus dupa a III-a, cu care sa zicem te duci in 100km/h, s-a cam terminat - iar in regimuri d-astea nu te mai poti astepta la consum redus. Poate trage mai bine ca o berlina neintretinuta, dar la Matiz atuurile tin de altceva decat de performante. De aceea zic ca mai bine sa testezi (eventual la prieteni) M + Solenza si abia dupa sa decizi ce ti se potriveste si ce-ti place mai mult. Dupa asta inseamna ca alegerea facuta e cea corecta, indiferent de optiune. In aceasta idee, Flex, ai dreptate in mare parte.
Ashu si Matizurile troncane, poate nu tot asa tare ca nu au atata tabla si sunt mai inchegate, dar ...!
Asarban, cat consuma un Matiz in oras?


--------------------
Dacă nu caști ochii .... caști gura!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan.spd
post 25 Nov 2003, 21:55
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE
Da de unde sti matale ca nu am facut revizii la berlina? ca eu am mers blat cu ea! hihihihihi! pai de frica n-am facut...ca trebuia sa schimb juma` de masina daca ma duceam...hihihihihi!


Acum serios, de cate ori i-ai schimbat amortizoarele si la ce interval schimbai uleiul la berlina? Adevarat, cad multe la Dacii, dar avantajul lor este ca se mentin in stare de functionare chiar cu n-probleme active ...


--------------------
Dacă nu caști ochii .... caști gura!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiucornateanu
post 26 Nov 2003, 09:01
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 30 October 03




Treaba cu tva la dobanda nu are relevanta deorece noi platim pretul integral al masinii (strict tehnic la leasing nu platim tva la dobanada).Intradevar decizia mea a tinut cont destul de mult de partea materiala si apoi sincer nu cred ca momentan ma intereseaza performantele masinii(cele care tin de viteze pe serpentine si alte chestii de astea,consumul da, ma intereseaza).Eu vreau o masina cu care sa plec fara teama la drum si nu ma streseaza f tare daca ajung cu 15 min mai tarziu.Comparatiile intre masini sunt fffff subiective(mai ales la nivel M-SLZ).Eventual comparatii putem face intre BMW si MERCEDES.Eu zic ca performante trebuie sa cautam cand dispunem de minim 15 keuroi.La 4-5 keuroi alegerea masinii si fiabilitatea ei tine de noroc.Repet sunt patriot dar nu pe banii mei.Am fost fan Slz pana am auzit cum face in mers.Cred ca Dacia este marea teapa luata de Renault, inca.Pe viitor..........cel de sus stie.


--------------------
Ex Renault Megane Hatch 2004
Avem o tara frumoasa.Pacat ce este locuita.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 26 Nov 2003, 12:09
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Bogdan, berlina aia m-a uscat de bani intr-un an de zile, era cazuta rau, costurile de intretinere lunare erau de 60E per total si nu am mai vrut sa bag bani in amortizoare si arcuri, ca ma lua cu nebuneala, a fost o masina de tranzitie si am folosit-o fiindca nu am avut incotro, trebuia sa ma misc...da-o draq, nu mai vreau sa vorbesc despre ea, chit ca eu ma atasez de fiecare masina pe care-o conduc...am vorbit despre ea fiindca mi-ai cerut CV-ul automobilistic!
Despre suspensia lui DM poate m-am exprimat gresit cind am zis ca e tare; mai corect, nu filtreaza, simti fiecare pietricica, cum naiba sa-i zic altfel decit tare? nu am zis ca e ferma, ca tine masina ireprosabil pe drum , nici nu are cum, puntea spate are o conceptie foarte simpla.
De troncanit, troncane, dar merg frumusel in service si se rezolva , a troncanit pe fata la 5kkm si mi-au strins bucsile de la bara stabilizatoare, a mai troncanit si la 15kkm si au mai strins etrierii flotanti (solutie tehnica care pe mine ma enerveaza, dar nu am fost consultat la proiectarea masinii) si nu mai troncane, nu sint defecte ascunse sau fara rezolvare in service, masina e in garantie 3 ani, asa ca pe ea! nu pierd ore ca sa inventez apa calda, le-o dau baietilor si se rezolva!
Am pus mina pe manualul de service de Matiz (mare inventie net-ul asta!) si-l folosesc doar pentru a-mi satisface curiozitatea tehnica si eventual sa inteleg ce au facut aia in service, atit! am stat prea mult pe sub masini si am neglijat alte lucruri mai importante in viata mea ca sa ma preocupe ceva ce se rezolva foarte simplu de catre oameni de meserie.


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan.spd
post 26 Nov 2003, 12:33
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Am priceput. Eu am fost impresionat de Tico - masina de oras - consum, fiabilitate + rezistenta (am facut si un drum Constanta - Buc cu o jucarie d'asta si a fost fun pt cat de mica era - i-am dat un pic si peste 130 si inca statea pe strada), iar cand a aparut Matizul am zis ca upgrade dar ... impresia mea a ramas (poate gresesc) ca Tico e mai stabil (e si mai jos) si mai vivace (e mai usoara) decat Matiz .... asa ca la cumparare am ales o Supernova.
Important ramane ca masina sa se muleze pe asteptarile cumparatorului si acesta sa fie multumit de ea. punct


--------------------
Dacă nu caști ochii .... caști gura!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 26 Nov 2003, 13:00
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Pai Tico e mult mai usoara din cauza structurii fragile (asta e motivul pt.care nu a putut fi comercializata in UE) si atunci baietii au inventat Matizul, care are o caroserie mai zdravana, cu ranforsari, cu alea, alea dar au lasat acelasi motor si l-au lucrat din electronica, de-asta turatiile de cuplu si putere maxima sint atit de mari...am luat-o odata de la un Tico de nu m-am vazut: mergeam pe DN 1 cu 120km/h, masina plina ochi, in fata o doamna cu Tico, si ala plin, mergea cam cu 95km/h; eu dau flash-uri, doamna insista sa stea pe banda 2, eu frinez pina la 90, ea se indura si trece pe banda 1, eu lenes ramin in V si accelerez...repriza ciciu!, cucoana accelereaza si ea de linga mine, ajunge urgent la 110, eu trag de motor ca disperatul sa trec de ea, motorul visa la diminetile linistite, a fost cele mai lungi secunde din viata mea cind vedeam patratosul cum o tuleste de linga mine; mi-am luat masura acum, daca vreau ceva de la el retrogradez cit trebuie. Cred ca reputatia de fiabilitate a Tico-ului se datoreaza si motorului foarte bine adaptat la masina, Matiz e un pic submotorizat, ciudatenia e ca noul motor de 1.1l 4cil. de pe "Matiz-vest" este un pic mai lenes decit 0.8l 3cil., desi asteptarile erau mari de la el.


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 26 Nov 2003, 13:05
Post #56


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Tico da clasa la multe masini, printre care si DSN/SLZ sau Matiz! Singurele puncte slabe sunt puterea motorului si siguranta.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 19 Dec 2003, 12:25
Post #57


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




@ovidiucornateanu

Noutati? AI luat masina?

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusI
post 19 Dec 2003, 13:17
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 24 March 03
From: Bucuresti




Tico e cea mai buna masina *de oras* pe care am vazut-o vreodata. Ieftina, cu demaraj destul de bun pana la 60-70km/h si foarte fiabila. PAcat ca nu se mai fabrica..

A, si mai are un avantaj: face foarte repede cald iarna smile.gif


--------------------
Solenza Scala
Dixit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiucornateanu
post 19 Dec 2003, 15:07
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 30 October 03




Da am cumparat-o de aprox 3 sapt si sunt incantat.O singura mica problemuta a fost dar s-a rezolvat f repede(vezi topic si la altii sunt probleme dar se rezolva).Din punctul meu de vedere intre nu exista comparatie cu Dacia.Nu mai vreau sa declansez din nou un mic razboi cu proprietarii Dacia.Maine ma duc la revizia gratuita de 1000 km si v-a povestesc cum a fost.


--------------------
Ex Renault Megane Hatch 2004
Avem o tara frumoasa.Pacat ce este locuita.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 19 Dec 2003, 15:20
Post #60


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




OK

sa ne povestesti de problema avuta

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 23:21
Forum Renault