DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Zapada pe carburator, ???

jaf
post 24 Dec 2005, 18:33
Post #1


Membru din mijloc


Group: Members
Posts: 641
Joined: 25 May 04
From: Cluj-Napoca




ies din localitate si dupa 10-20 de km pe peretii carburatorului in exterior se forrmeaza un fel de zapada.. da logic nu ii zapada ca nu prea are pe unde sa intre si daca ar intra nu ar fi numai pe carb.. chestia ii ca merge motorul super nasol.. scutura, se opreste cand schimb vitezele.. dar daca stau 10 minute se topeste mazga aia de pe carb si merge ok.. am observat ca filtru de aer era pus pe vara.. de acolo sa fie oare ? blink.gif

Ideei ?


--------------------
trotineta tri roti 2012 ful vidaut chiele
"ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 24 Dec 2005, 18:41
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




pune un carton la radiator, da filtrul pe iarna...si ar trebui sa ai un racord de hartie intre filtrul de aer si galeria de evacuare


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jaf
post 24 Dec 2005, 18:56
Post #3


Membru din mijloc


Group: Members
Posts: 641
Joined: 25 May 04
From: Cluj-Napoca




Racordu vietii il am (azi l-am pus ca era rupt ala vechi blush.gif), filtru ii pe iarna.. cartonu urmeaza.. sa speram ca o sa mearga calumea ca ma FORTE enerva.. azi noapte imi venea sa 053.gif si dealea grele.. pe la 100 km/h scutura de mama focului si dadea niste rateuri parca aprinderea era cu lemne 243.gif


--------------------
trotineta tri roti 2012 ful vidaut chiele
"ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 24 Dec 2005, 19:48
Post #4


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




se cheama ca ti-a givrat carburatorul. Singura solutie e cartonul (care repet, dupa parerea mea, daca totul functioneaza o.K. atunci asta e singurul lucru BUN pe care-l face). Evident cartonul il pui pe partea cu carburatorul, ca altfel nu rezolvi nimic.

carton = ecran calandru in termeni de "specialitate"


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_slz
post 25 Dec 2005, 22:25
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.162
Joined: 17 July 05
From: BUCURESTI S6




Talpa aia prin care trece apa calda nu se mai incalzeste. Am fost berlinez 3 ani si NICIODATA nu s-a intamplat asa ceva. Si nici nu are cum sa se intample daca talpa aia nu e fierbinte cand se incalzeste motorul.


--------------------
dacia Astra H Cosmo 2008 - b xx sef
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 26 Dec 2005, 16:03
Post #6


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Pana pui calandrul respectiv, cand face figuri, opreste 5-10 minute si apoi nu vei mai avea probleme.

Am sters ce era off,sa nu va mai prind!


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anamana
post 26 Dec 2005, 18:04
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 2 September 05




La mine fenomenul asta se datora faptului ca (virgula) cuiul pontou ingheta in pozitia "inchis" (deci sus).
I-am aplicat o termoizolatie dintr-o carpa, si totul a fost OK.

Chiar si dimineata se intampla sa nu porneasca masina, doar dupa 2-3 lovituri cu cheia de 13, aplicate pe carburator.
(Am incercat si cu apa calda. Solutia a functionat la fel de bine)

This post has been edited by anamana: 26 Dec 2005, 18:05


--------------------
xx ABC
Mircea cel Batran a fost inmormantat la Cozia impreuna cu umbra sa.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jaf
post 26 Dec 2005, 21:48
Post #8


Membru din mijloc


Group: Members
Posts: 641
Joined: 25 May 04
From: Cluj-Napoca




am rezolvat problema.. acuma am venit din salaj si a mers calumea.. singura chestie nasoala ii la urcarea unui deal urca putin acul la apa dar dupa aia isi revine


--------------------
trotineta tri roti 2012 ful vidaut chiele
"ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 27 Dec 2005, 08:43
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Cartonul ala il pui in dreptul carburatorului. Tu ai pus carton la radiator in fata?


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bog_cip
post 27 Dec 2005, 08:51
Post #10


membru


Group: Members
Posts: 215
Joined: 16 July 04
From: Brasov




Mai poti incerca o chestie : sa acoperi carburatorul cu carton : o buncata de carton trecuta prin frutulnul de aklimentare cu benzina si trecut peste carburator si asa se capteaza toate caldura de la gelarii.


--------------------
Toyota corola sedan 2008 - -----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jaf
post 27 Dec 2005, 13:02
Post #11


Membru din mijloc


Group: Members
Posts: 641
Joined: 25 May 04
From: Cluj-Napoca




Pai l-am pus in fata la radioator in partea stanga cum te uiti la masina din fata.. nu-i bine asa ? blush.gif


--------------------
trotineta tri roti 2012 ful vidaut chiele
"ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 27 Dec 2005, 13:04
Post #12


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




E bine, sa fie exact in dreptul elicei.


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 27 Dec 2005, 13:53
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Nu! Asa cum a spus Bog_cip (sau cum a incercat sa spuna.....apropo Bog poate mai corectezi si tu un pic mesajul ala) trebuie sa faci.
Scoti furtunul de alimentare care intra in carburator, iei un carton, il gauresti, treci furtunul de alimentare prin gaura - montezi furtunul la loc rolleyes.gif - si astfel cu acel carton protejezi carburatorul de curentul rece de aer. Tot pentru a preveni aparitia givrajului (asa se scrie?) intre intrarea in filtrul de aer si galeria de evacuare - exista o piesa din tabla special montata acolo - trebuie sa montezi un tub grofat din aluminiu - se gaseste la orice magazin de piese auto - astfel incit sa traga aer mai cald. De fapt ideea este ca aerul care este tras in motor sa fie mai uscat.

This post has been edited by Slider: 27 Dec 2005, 13:55


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 06:57
Forum Renault