probleme la motorul 1310, va salut
![]() ![]() ![]() |
probleme la motorul 1310, va salut
casanovandrei |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 12 September 14 From: buzau ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1999
|
|||
fullhouse |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
La partea inferioara a camasilor sunt niste garnituri de etansare, care pot fi de hartie, cauciuc, cupru, functie de tipul motorului. Daca atunci cand ai scos chiulasa s-au miscat si camasile, etansarea se poate compromite. Daca blocul motor nu e fisurat nicaieri, doar pe acolo poate intra antigel in ulei.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
r3d |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
verifica planul chiuloasei.ai montat corect?ai stranso corect?
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
casanovandrei |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 12 September 14 From: buzau ![]() |
va salut,cred ca aveti dreptate Maru,fullhouse,nu vad alta problema decat de la inele acelea de cupru,pt ca daca era sa fie fisurat blocul ajungea mult mai mult antigel in baie,tinand cont ca eu merg inca cu ea asa,este vre-o problema cand voi pune inelele acelea sa pun si gasket(silicon),multumesc,prieteni
This post has been edited by casanovandrei: 17 Jan 2015, 06:16 |
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
maru |
![]()
Post
#5
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
ti`a explicat colegu` de mai sus ceva de niste garnituri care se monteaza pe exteriorul cilindrilor (intre bloc si cilindrii)
citeste cu atentie |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
ct_71_ccl |
![]()
Post
#6
|
![]() ct_71_ccl Group: Members Posts: 195 Joined: 3 February 07 From: constanta ![]() |
ori pe unde ti-a spus mai sus colegu'-inelele de etansare-sau ai blocul fisurat pe undeva.
|
--------------------
dacia,renault
logan,clio
1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009
- ct 72 ccl,ct 71 ccl
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
Eventual sa nu mai ai probleme niciodata, poti inlocui motorul cu altul.
Acum,motorul este piesa de schimb... |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
maru |
![]()
Post
#8
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
casanovandrei
daca te apuci sa schimbi inelele NU pune absolut nimic pe/intre/sub ele ! singurul lucru pe care trebuie sa`l faci este sa cureti bine locul unde vine inelul (atat pe cilindru cat si pe bloc) dar cu atentie sa nu`i tragi vreun "santZ" cu surubelnita, deci mai bine te dai pe smirghel totul a plecat probabil de cand ai schimbat garnitura si s`au miscat cilindrii de pe pozitie (probabil ai invartit de motor fara a fixa cilindrii ![]() bineinteles ca mai sunt si alti factori : calitatea antigelului proasta a dus in timp la "macinarea" inelelor sau pur si simplu o incalzire mai mare a vreunui cilindru din cauza racirii ineficiente (canale ingustate de depuneri) banuiesc ca nu trebuie sa`ti mai spunem ca atunci cand vei desface motorul sa fii atent la ordinea pieselor (in special a perechilor piston-cilindru) bafta si spor la lucru (cat mai e frumos afara) ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
casanovandrei |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 12 September 14 From: buzau ![]() |
mersi maru,asa am sa fac
|
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
maru |
![]()
Post
#10
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
faci cum crezi mai bine (deci te mai poti interesa)
aici doar ne dam cu parerea sa nu ai vreo surpriza la setu` ala si sa ai inele de cauciuc (mai ales daca nu ai masina de noua si nu stii ce modificari s`au facut) si nu de cupru |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Dacă e 1300, are inele de hârtie. Pentru a le schimba, nu e nevoie să demontezi si dedesubt, acă te descurci și ai îndămânare. Nici șmirghelul n-ar fi indicat, că lasă urme mai adânci decât grosimea unei foi de hârtie, din care e făcut inelul. Acolo e zgură, piatră depusă și trebuie ciobită cu atenție, să nu intre scula cu care răzui, in materialul blocului, al scaunului de așezare, nici la bloc, nici la cămașă. Mare atenție la aliniere, să pui așa fel inelele, încât să ai toate cămașile la același nivel, dar mai sus decât nivelul blocului, cu o zecime. Vezi și chiulasa dacă-i dreapta, fisurată sau ciupită. Dacă vei continua să mergi așa, vei zgâria lagarele de la palier și manetoane, se freacă și uzeaza sau deformează compoziția de pe cuzineți, și cheltuiala e mai mare.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th July 2025 - 23:44 |