DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme la motorul 1310, va salut

casanovandrei
post 16 Jan 2015, 07:14
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 12 September 14
From: buzau




va,salut,am o problema la motorul daciei 1310,care sa fie cauza in care antigelul imi ajunge in baie,tinand cont ca am pus alta garnitura noua ,am si schimbat chiuloasa,dar fara rost ,uleiul in baie este ca laptele,va rog ,care ar putea fi motivul


--------------------
dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 16 Jan 2015, 09:19
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




La partea inferioara a camasilor sunt niste garnituri de etansare, care pot fi de hartie, cauciuc, cupru, functie de tipul motorului. Daca atunci cand ai scos chiulasa s-au miscat si camasile, etansarea se poate compromite. Daca blocul motor nu e fisurat nicaieri, doar pe acolo poate intra antigel in ulei.


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 16 Jan 2015, 17:18
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




verifica planul chiuloasei.ai montat corect?ai stranso corect?


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casanovandrei
post 16 Jan 2015, 17:50
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 12 September 14
From: buzau




va salut,cred ca aveti dreptate Maru,fullhouse,nu vad alta problema decat de la inele acelea de cupru,pt ca daca era sa fie fisurat blocul ajungea mult mai mult antigel in baie,tinand cont ca eu merg inca cu ea asa,este vre-o problema cand voi pune inelele acelea sa pun si gasket(silicon),multumesc,prieteni

This post has been edited by casanovandrei: 17 Jan 2015, 06:16


--------------------
dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maru
post 16 Jan 2015, 18:02
Post #5


Rromania..da leand uof cios


Group: Members
Posts: 672
Joined: 1 September 13




ti`a explicat colegu` de mai sus ceva de niste garnituri care se monteaza pe exteriorul cilindrilor (intre bloc si cilindrii)
citeste cu atentie


--------------------
Dacia 1310 Break 2003
Zambeste, maine poate fi mai rau !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct_71_ccl
post 16 Jan 2015, 21:08
Post #6


ct_71_ccl


Group: Members
Posts: 195
Joined: 3 February 07
From: constanta




ori pe unde ti-a spus mai sus colegu'-inelele de etansare-sau ai blocul fisurat pe undeva.


--------------------
dacia,renault logan,clio 1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009 - ct 72 ccl,ct 71 ccl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ORIJINAL21
post 16 Jan 2015, 21:47
Post #7


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life




Eventual sa nu mai ai probleme niciodata, poti inlocui motorul cu altul.
Acum,motorul este piesa de schimb...


--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maru
post 17 Jan 2015, 09:09
Post #8


Rromania..da leand uof cios


Group: Members
Posts: 672
Joined: 1 September 13




casanovandrei
daca te apuci sa schimbi inelele NU pune absolut nimic pe/intre/sub ele !
singurul lucru pe care trebuie sa`l faci este sa cureti bine locul unde vine inelul (atat pe cilindru cat si pe bloc) dar cu atentie sa nu`i tragi vreun "santZ" cu surubelnita, deci mai bine te dai pe smirghel
totul a plecat probabil de cand ai schimbat garnitura si s`au miscat cilindrii de pe pozitie (probabil ai invartit de motor fara a fixa cilindrii icon_mrgreen.gif ) sau ai supraincalzit motoru` in ultima perioada prea mult (poate ai pus cartoane la radiator peste tot) si a cedat intr`un punct
bineinteles ca mai sunt si alti factori : calitatea antigelului proasta a dus in timp la "macinarea" inelelor sau pur si simplu o incalzire mai mare a vreunui cilindru din cauza racirii ineficiente (canale ingustate de depuneri)
banuiesc ca nu trebuie sa`ti mai spunem ca atunci cand vei desface motorul sa fii atent la ordinea pieselor (in special a perechilor piston-cilindru)
bafta si spor la lucru (cat mai e frumos afara) rolleyes.gif


--------------------
Dacia 1310 Break 2003
Zambeste, maine poate fi mai rau !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casanovandrei
post 17 Jan 2015, 18:25
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 12 September 14
From: buzau




mersi maru,asa am sa fac


--------------------
dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maru
post 17 Jan 2015, 22:57
Post #10


Rromania..da leand uof cios


Group: Members
Posts: 672
Joined: 1 September 13




faci cum crezi mai bine (deci te mai poti interesa)
aici doar ne dam cu parerea
sa nu ai vreo surpriza la setu` ala si sa ai inele de cauciuc (mai ales daca nu ai masina de noua si nu stii ce modificari s`au facut) si nu de cupru


--------------------
Dacia 1310 Break 2003
Zambeste, maine poate fi mai rau !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 20 Jan 2015, 11:33
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Dacă e 1300, are inele de hârtie. Pentru a le schimba, nu e nevoie să demontezi si dedesubt, acă te descurci și ai îndămânare. Nici șmirghelul n-ar fi indicat, că lasă urme mai adânci decât grosimea unei foi de hârtie, din care e făcut inelul. Acolo e zgură, piatră depusă și trebuie ciobită cu atenție, să nu intre scula cu care răzui, in materialul blocului, al scaunului de așezare, nici la bloc, nici la cămașă. Mare atenție la aliniere, să pui așa fel inelele, încât să ai toate cămașile la același nivel, dar mai sus decât nivelul blocului, cu o zecime. Vezi și chiulasa dacă-i dreapta, fisurată sau ciupită. Dacă vei continua să mergi așa, vei zgâria lagarele de la palier și manetoane, se freacă și uzeaza sau deformează compoziția de pe cuzineți, și cheltuiala e mai mare.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th July 2025 - 23:44
Forum Renault