rugina in bolcul motor, procedeu de eliminare
![]() ![]() ![]() |
rugina in bolcul motor, procedeu de eliminare
DROID MAN |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 9 February 15 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 LI
2000
|
|||
bashtalu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
incearca cu solutii de curatat motorul de la 2+2 sau alte firme mai consacrate
|
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
Hormonelul |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Ai folosit apa chioara in instalatie. Sunt solutii de curatire pe care le poti folosi in amestec cu apa intre schimburile de antigel. Google it: solutii curatire radiator. Daca ai fisuri care s-au sudat s-ar putea ca aceasta curatire sa le scoata la iveala.
Multi nu recomanda folosirea acestor produse. Nu mai folosi apa chioara. |
--------------------
Dacia
1300, 1100
1972, 1968 Uleiul nu curge de la masina...isi marcheaza teritoriul ! |
|
DROID MAN |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 9 February 15 ![]() |
am masina de 3 ani ...cand am cumparat-o cred ca nu vazuse antigel ...eu i-am pus mereu antigel dar tot se depune kiar si in vasul de expansiune ca un mal la fund ...acelasi care imi infunda si rodiatorul de caldura din bord
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310 LI
2000
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
Eu am lasat furtunu cu apa calda sa curga in instalatie , am desfacut toate furtunele pe rand am lasat sa curga 1 zii intreaga apoi am bagat antigel , da nu posirca cu 10 lei litru ca ala face depunere exact ca si apa ,e drept eu am facut asta la un motor de 1,9 de renault si am dat pe antigel 100 lei , si antigelu scos arata asa dupa 10 luni se vede in galeata in partea de jos a imaginii
Attached thumbnail(s) calorifer_regata_005.jpg ( Size: 1.38mb ) Number of downloads: 259 |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
quick |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
si eu am antigelu cu urme de rugina in agragatu din poza de la avatar, anu trecut am schimbat antigelu si am spalat, cu furtunu cu apa, instalatia de prin motor si de prin radiator, dar antigelul nou tot s-a murdarit, asa ca am in plan ca la vara sa dau afara antigelu si sa umplu doar cu apa si sa fac cel putin 5 cicluri de sparare pana reusesc sa scot toata mizeria din sistemul de racire si dupaia sa pun antigel...nu stiu daca-i bine sau nu, dar alta solutie nu vad..
|
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
DROID MAN |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 9 February 15 ![]() |
solutia sigura sa desfaci mototu sa cureti blocu de rugina
![]() |
--------------------
dacia
1310 LI
2000
|
|
maho |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Rugina si calcarul sunt chestii diferite.
Anticoroziv implica un strat protector. In motor cam ce crezi ca ai putea face ? Iti zic eu - nimic. Cu calcarul care se depune prin radiator si calorifer, e mai simplu, si poate fi si ieftin: oțet, dar il scoti relativ repede (pt. ca-i un acid, si dupa ce-ti dizolva calcarul "se dã" si la metal), dupa care speli bine cu apa si apoi bagi amestec antigel. Sau (in loc de oțet) calgon, da-i mai scump. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sspoitoru |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
Tot ca si colegii de mai sus, am rezolvat si eu.
Am scos furtunul de tur de incalzire, de pe stutul pompei de apa. Pe stut am pus alt furtun si l-am lasat pe paman.t Pe turul incazitorului am bagat apa calda pana a iesit curata pe partea cealalta Apoi am bagat antigel rosu de strainezeIMG_20140929_164454.jpg ( Size: 781.68k ) Number of downloads: 174 30ron/1.5ltr P.S. Daca bagi ceva solutie de curatare exista si riscul de a manca si din componentele sistemului de racire/incalzire. Depinde de solutie... |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
pais_valenciano |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 24 April 09 ![]() |
eu nu i-am facut nici o spalare, i-am bagat antigel si tot malul ala se depunea in vasul de expansiune , cand se aduna un strat considerabil, dadeam jos vasul si il spalam, dupa cateva proceduri de astea am scapat de rugina plimbatoare, acum vasul si antigelul sunt curate, antigelul nu mai corodeaza sau face depuneri prin instalatie, cum o facea apa de la chiuveta.
23 Feb 2015, 13:41: QUOTE(sspoitoru @ 22 Feb 2015, 22:05) Tot ca si colegii de mai sus, am rezolvat si eu. Am scos furtunul de tur de incalzire, de pe stutul pompei de apa. Pe stut am pus alt furtun si l-am lasat pe paman.t Pe turul incazitorului am bagat apa calda pana a iesit curata pe partea cealalta Apoi am bagat antigel rosu de strainezeIMG_20140929_164454.jpg ( Size: 781.68k ) Number of downloads: 174 30ron/1.5ltr P.S. Daca bagi ceva solutie de curatare exista si riscul de a manca si din componentele sistemului de racire/incalzire. Depinde de solutie... nu conteaza culoarea antigelului, ci trebuie sa citesti pe el sa nu corodeze aluminiul, cuprul sau fonta, si sa nu aiba minerale care sa faca depuneri pe instalatie. This post has been edited by pais_valenciano: 23 Feb 2015, 12:41 |
--------------------
DACIA
1310 BREAK
1997
- B77CHG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 13:59 |