Noul Renault Kadjar, Prima imagine oficiala
![]() ![]() ![]() |
Noul Renault Kadjar, Prima imagine oficiala
dizzy |
![]()
Post
#511
|
||
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
|
||
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|||
mdaniel76 |
![]()
Post
#512
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 11 September 11 ![]() |
e posibil sa fie o greseala, linkul a fost prezentat de un coleg de forum pe pagina anterioara si eu doar am intrat si am luat valorile de acolo
|
--------------------
Dacia
Logan
2008, Prestige 1.5dci 85cp
- x xx xxx
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#513
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
linku catre fluent e pus de tine, nu de mircea. da tu continua.
ps. asa de rau stati cu vanzarile anul asta? |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#514
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mdaniel76 @ 3 Aug 2015, 13:50) repriza inseamna acceleretia in aceeasi treapta intr-o anumita gama de viteze, da? Asta e pe bune? la kadjar 1.6 dci 4x4 130 cp 80-120 tr.5 = 10.5 sec. ; tr.6 = 13.1 sec. la fluence, 2.0 dci 4x2 150cp: 80-120 tr.5 = 11.3 sec. ; tr.6 = 15.1 sec. ![]() Uite asa se pacalesc clientii cu cifre si apoi cand conduc masina reala isi dau seama ca nu aveau nici o relevanta cifrele dupa care s-au ghidat in alegerea masinii. Hint: o repriza 60-100 tr.6 la 2.0 dci 150cp are cineva? ![]() ![]() ![]() Si ca sa fiu si util: in realitate reprizele cu un 2.0 dci se fac accelerand de la minim 2000rpm in sus. Sub e apa de ploaie, moartea pasiunii. In tr. 6-a la 2.0 dci la 80Km/h ai sub 1500rpm. In treptele 5 si 6 pentru reprize trebuie cel putin 2500rpm deoarece si viteza masinii e mult mai mare. In practica pe drumurile din RO prin sate stai cu tr.3 sau tr.4 in jur de 2000rpm (50-70Km/h) de unde ii dai reprizele pana unde vrei (120-160Km/h). Pe autostrada sub 110 ii dai tr. 5 iar sub 90 tr. 4. Deci, cu ce sunt utile reprizele 80-120 tr.5 si tr.6? |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#515
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
asta cu repriza e ca aia cu consumu, e o norma stas (nu e SAE?) care da virgula.
de fapt sunt 2 masuratori. 1. 60-100 in penultima treapta 2. 80-120 in ultima treapta. aia de la autobild testeaza si 1. 60-100 in antepenultima si penultima treapta 2. 80-120 in penultima si ultima treapta. oricum o dai Kad iese cu mult sub QQ si vorbim de aceleasi motoare. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
centurion |
![]()
Post
#516
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Discutii in contradictoriu tot vor fi, insa piata va decide daca constructorul a facut o alegere buna cu aceste motoare.
Personal, in ceea ce priveste benzina, cred ca ar fi meritat si un 1.6 TCe de 160 - 180 CP pentru echiparile superioare. In ceea ce priveste lipsa unui 2.0 (benzina si motorina), vad ca Renault a ales sa nu mai ofere aceasta cilindree. Or fi facut calcule si le-or fi dat ca nu renteaza. 1.6 pare a fi compromisul cel mai bun. |
--------------------
-
-
-
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#517
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
pe QQ au inceput sa introduca motorul asta, momentan pe 2wd.
sa vedem cand vine pe Kad. ps concurenta vine cu motoare mai puternice, vezi cazul tucson, tiguan, chiar si la benzina. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
dizzy |
![]()
Post
#518
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
Pai depinde ce calcule au facut producatorii.
Un 2,0 dci scoate in ziua de azi de obicei intre 140 si 240CP. Ai facut un 1,6dci de 130 deci poti uita de 2,0 de 140 CP dar gama 160-200 cp pe diesel din ce o acoperi? O fi suficient un 1,6dci biturbo de 160CP? Pana la urma, daca programul de evolutie a motoarelor permite sa scoti un dci de 1,6 de 140 si un biturbo de 180 cp, chiar nu mai are sens un 2,0dci. Intrebarea e daca costurile cu dezvoltarea noilor 2,0dci de 180-240 cp sunt acoperite de vanzari si cheltuielile de logistica. Daca faci un 2,0 turbo pe benzina de 260 cp si ai 10 clienti la el, te-ai cam incordat degeaba. Am vazut si eu pe weekend, pe Kiseleff Renaulturile KAdjar: Una peste alata mi-au placut, nu-s masini rele, facute cam la economie, dar ma bucur ca nu am mai asteptat si am achizitionat altceva. Nu mi-au placut bordurile digitale dar una peste alta nu-i o alegere rea la 21000EUR. This post has been edited by dizzy: 4 Aug 2015, 09:02 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#519
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
si nu treci la semnatura achizitia?
nu e vorba numai de bani. mai e vorba si de prestigiu. la reno e decat bani, in zilele astea, din pacate. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
centurion |
![]()
Post
#520
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(b76bgaarh @ 4 Aug 2015, 10:20) nu e vorba numai de bani. mai e vorba si de prestigiu. la reno e decat bani, in zilele astea, din pacate. Din pacate, prestigiul nu tine de foame. Asa ca, in zilele astea, cam totul tine doar de bani. Pentru ceilalti, exista Ferrari, Porsche, Bentley etc. Dar e o alta lume. |
--------------------
-
-
-
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#521
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
se referea la prestigiul firmei, nu a soferului
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
centurion |
![]()
Post
#522
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Primul rand pe care l-am scris era referitor la companie. Toti producatorii maximizeaza castigul in detrimentul prestigiului.
In cazul de fata, daca pe hartie apare ca vor fi 50 clienti care vor alege Kadjar cu motorizare 2.0, atunci nu se merita. Si in zilele noastre e normal sa fie asa. (Sony nu mai face Vaio (au vandut Vaio) pentru ca nu este rentabil pentru ei. Continua insa cu tablete si telefoane. E de condamnat ca nu mai fac laptop-uri, desi eu si inca vreo cativa suntem fani Sony si vrem laptop-uri Vaio? Nu, suntem prea putini dispusi sa dam banii pe Vaio, astfel incat sa merite sa produca.) Al doilea rand era despre client. This post has been edited by centurion: 4 Aug 2015, 09:58 |
--------------------
-
-
-
|
|
aphophis |
![]()
Post
#523
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#524
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(centurion @ 4 Aug 2015, 08:51) (Sony nu mai face Vaio (au vandut Vaio) pentru ca nu este rentabil pentru ei. Continua insa cu tablete si telefoane. E de condamnat ca nu mai fac laptop-uri, desi eu si inca vreo cativa suntem fani Sony si vrem laptop-uri Vaio? Nu, suntem prea putini dispusi sa dam banii pe Vaio, astfel incat sa merite sa produca.) Sony in momentul asta are un management foarte prost. Vor in continuare sa vanda pentru ca se numesc Sony. Comunicarea cu clientul este la pamant, o spune numarul mare de reclamatii pentru os-urile si update-urile lor pentru produselor pe care le vand. Indiferent ca este un actioncam sau un tv.Al doilea rand era despre client. http://www.sony.net/SonyInfo/IR/financial/fr/15q1_sony.pdf This post has been edited by IRONICK: 4 Aug 2015, 13:04 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
CataOlar |
![]()
Post
#525
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 319 Joined: 5 December 06 From: Oradea ![]() |
Daca doriti sa lecturati suplimentar - https://carmanuals2.com/renault/kadjar-2015...-s-manual-63456
|
--------------------
Dacia/Renault
Logan 3 1.0 EcoG
Confort Si nu ne duce pre noi in ispita, ca gasim drumul si singuri..
|
|
dizzy |
![]()
Post
#526
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
|
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#527
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
jurnal nu ii faci?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
dizzy |
![]()
Post
#528
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
are sens? a implinit deja 17.500 kmp
|
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
paul_e88 |
![]()
Post
#529
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 25 October 12 ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 3 Aug 2015, 14:56) Passat B8 2.0 TDI 150 CP Elasticitate 80-120 km/h,s............................. 7,0 / 9,0 (treapta 4/5 * ,s) Testele se fac in vitezele 4/5, nu stiu unde ai gasit 5/6. This post has been edited by paul_e88: 5 Aug 2015, 11:41 |
--------------------
-
-
-
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#530
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
80 -120 e penultima si ultima, respectiv 5-6 (daca are 5 viteze e 4-5)
bafta. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
UXE |
![]()
Post
#531
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
http://www.4tuning.ro/test-drive/test-driv...onat-27160.html
QUOTE Manualul celor de la Renault spune ca aceasta masina cu acest motor, adica un Kadjar cu propulsorul pe benzina 1.2 TCe Energy de 130 cp consuma in mediul urban 6.8 litri la fiecare suta de kilometri parcursi si in mediul extraurban va consuma doar 4.9 litri. Adica masina are un consum mixt de 5.6 litri. QUOTE In schimb, dupa un drum Bucuresti-Vama Veche predominat de autostrada, fara mare aglomeratie, plus cativa kilometri in Bucuresti, am returnat masina cu un consum aratat de computerul de bord de 9.5 l/100 km. Nu am mers mai tare de 130-140 pe autostrada, viteza de croaziera fiind in jur de 110-120. Ce-i drept, am mers cu aerul conditionat pornit, insa daca la drum intins pe autostrada autoturismul consuma peste 9 litri Deci eu cu motor de 2.5 turbo (si 4x4 permanent) am scos 10.5% mers 110 - 120 km/h in afara + serpentine pe drum forestier (80km) cu 4 persoane si bagaje full + aer conditionat cateodata. |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
paul_e88 |
![]()
Post
#532
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 25 October 12 ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#533
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
ne arati si noua de unde ai datele alea?
nu de alta dar mai la vale sunt teste cu kadjar unde sunt prezentate metode de testare a reprizelor. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
paul_e88 |
![]()
Post
#534
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 25 October 12 ![]() |
De pe siteul VW - lista de preturi.
Attached thumbnail(s) pas.jpg ( Size: 146.52k ) Number of downloads: 268 |
--------------------
-
-
-
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#535
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
atunci trebuie sa dea in judecata revistele germane ca le testeaza masinile, gresit.
kadjar se califica la programul rabla de anul asta? ca daca nu mai slabutz cu vanzarile. This post has been edited by b76bgaarh: 5 Aug 2015, 14:54 |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
CataOlar |
![]()
Post
#536
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 319 Joined: 5 December 06 From: Oradea ![]() |
Apropo de nenea ala care apasa pe fetele de usi la ceva expo:
" Doua lucruri ar merita imbunatatite: pozitia ...... si... clemele care tin fetele de usa. Cel din urma lucrur fiind extrem de enervant, pentru ca la o masina noua, cu putin peste 1000 km la bord, sa te zapaceasca la cap tot timpul niste "soricei" ascunsi in usa soferului, parca nu este tocmai bine." |
--------------------
Dacia/Renault
Logan 3 1.0 EcoG
Confort Si nu ne duce pre noi in ispita, ca gasim drumul si singuri..
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#537
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.175 Joined: 13 October 06 ![]() |
De aici: http://www.zeperfs.com/fiche4334-vw-passat-2-0-tdi.htm
E o combinatie a datelor masurate de Auto Jurnal, Auto Bild si Auto Hoje, masuratori pe GPS, nu pe bord. VW obisnuia sa arate datele de elasticitate in treptele V/VI pana prin 2010-2011 de cand au inceput sa taie puternic din cifrele de consum. Au fost nevoiti sa lungeasca suficient de mult treapta a VIa astfel incat cifrele de elasticitate nu mai aratau corespunzator. De atunci ne dau cifrele in treptele IV si V. In cazul passatului B8 elasticitatea in treapta a VIa 13s e una buna. Intr-a cincea VW da 9s, astia au masurat in medie 10s, iarasi o cifra in regula. Cu riscul de a ma repeta, un motor de 2.0 bun nu ar trebui sa aiba probleme cu elasticitatea in treapta a VIa. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
pishky |
![]()
Post
#538
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
nu stiu cate motoare de 2.0 bune, vor fi cuplate la o cutie care sa iti permita 80km/h in tr 6.
la mine 80 e in tr 4, cu ceva efort in tr 5. tr 6 incepe de pe la 108, pe drum orizontal (daca e o rampa cat de mica se simte subturat). Postul meu pleaca de la o premisa (posibil eronata) ca 2.0 dci e un motor bun. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
Avani |
![]()
Post
#539
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
|
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#540
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Da un 1.6 DIG-T de 163 CP nu se potrivea mai bine?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 05:24 |