DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

32 Pages « < 16 17 18 19 20 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Noul Renault Kadjar, Prima imagine oficiala

dizzy
post 3 Aug 2015, 15:44
Post #511


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.079
Joined: 11 February 04




QUOTE(mdaniel76 @ 3 Aug 2015, 13:50)
@b76, nu cred ca stii ce sunt alea reprize.

la kadjar  1.6 dci 4x4 130 cp      80-120 tr.5 = 10.5 sec.  ;  tr.6 = 13.1 sec.

la fluence, 2.0 dci 4x2 150cp:    80-120 tr.5 = 11.3 sec.  ;  tr.6 = 15.1 sec.
tu pe ce te bazezi cand zici ca la reprize K sta f prost?


*



Mi se par ciudate datele scrise de tine:
De obicei la viteze mari o masina 4x2 cu motor cu 20CP mai puternic din cilindree mai mare ar trebui sa scoata o repriza mai buna, nu mai slaba.
A zice ca valorile alea sunt pt un Fluence de 1,5 si 105-110cp.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mdaniel76
post 3 Aug 2015, 15:53
Post #512


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 11 September 11




e posibil sa fie o greseala, linkul a fost prezentat de un coleg de forum pe pagina anterioara si eu doar am intrat si am luat valorile de acolo


--------------------
Dacia Logan 2008, Prestige 1.5dci 85cp - x xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 3 Aug 2015, 16:00
Post #513


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




linku catre fluent e pus de tine, nu de mircea. da tu continua.

ps. asa de rau stati cu vanzarile anul asta?


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 3 Aug 2015, 16:05
Post #514


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(mdaniel76 @ 3 Aug 2015, 13:50)
repriza inseamna acceleretia in aceeasi treapta intr-o anumita gama de viteze, da?

la kadjar  1.6 dci 4x4 130 cp      80-120 tr.5 = 10.5 sec.  ;  tr.6 = 13.1 sec.

la fluence, 2.0 dci 4x2 150cp:    80-120 tr.5 = 11.3 sec.  ;  tr.6 = 15.1 sec.
Asta e pe bune? radmasa.gif

Uite asa se pacalesc clientii cu cifre si apoi cand conduc masina reala isi dau seama ca nu aveau nici o relevanta cifrele dupa care s-au ghidat in alegerea masinii.

Hint: o repriza 60-100 tr.6 la 2.0 dci 150cp are cineva? radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Si ca sa fiu si util: in realitate reprizele cu un 2.0 dci se fac accelerand de la minim 2000rpm in sus. Sub e apa de ploaie, moartea pasiunii. In tr. 6-a la 2.0 dci la 80Km/h ai sub 1500rpm. In treptele 5 si 6 pentru reprize trebuie cel putin 2500rpm deoarece si viteza masinii e mult mai mare.

In practica pe drumurile din RO prin sate stai cu tr.3 sau tr.4 in jur de 2000rpm (50-70Km/h) de unde ii dai reprizele pana unde vrei (120-160Km/h). Pe autostrada sub 110 ii dai tr. 5 iar sub 90 tr. 4.

Deci, cu ce sunt utile reprizele 80-120 tr.5 si tr.6?


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 3 Aug 2015, 16:21
Post #515


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




asta cu repriza e ca aia cu consumu, e o norma stas (nu e SAE?) care da virgula.

de fapt sunt 2 masuratori.

1. 60-100 in penultima treapta
2. 80-120 in ultima treapta.

aia de la autobild testeaza si

1. 60-100 in antepenultima si penultima treapta
2. 80-120 in penultima si ultima treapta.


oricum o dai Kad iese cu mult sub QQ si vorbim de aceleasi motoare.




--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 3 Aug 2015, 17:28
Post #516


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




Discutii in contradictoriu tot vor fi, insa piata va decide daca constructorul a facut o alegere buna cu aceste motoare.

Personal, in ceea ce priveste benzina, cred ca ar fi meritat si un 1.6 TCe de 160 - 180 CP pentru echiparile superioare.

In ceea ce priveste lipsa unui 2.0 (benzina si motorina), vad ca Renault a ales sa nu mai ofere aceasta cilindree. Or fi facut calcule si le-or fi dat ca nu renteaza. 1.6 pare a fi compromisul cel mai bun.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 3 Aug 2015, 17:32
Post #517


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




pe QQ au inceput sa introduca motorul asta, momentan pe 2wd.

sa vedem cand vine pe Kad.

ps concurenta vine cu motoare mai puternice, vezi cazul tucson, tiguan, chiar si la benzina.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 4 Aug 2015, 09:01
Post #518


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.079
Joined: 11 February 04




Pai depinde ce calcule au facut producatorii.
Un 2,0 dci scoate in ziua de azi de obicei intre 140 si 240CP.
Ai facut un 1,6dci de 130 deci poti uita de 2,0 de 140 CP dar gama 160-200 cp pe diesel din ce o acoperi?
O fi suficient un 1,6dci biturbo de 160CP?
Pana la urma, daca programul de evolutie a motoarelor permite sa scoti un dci de 1,6 de 140 si un biturbo de 180 cp, chiar nu mai are sens un 2,0dci.
Intrebarea e daca costurile cu dezvoltarea noilor 2,0dci de 180-240 cp sunt acoperite de vanzari si cheltuielile de logistica.
Daca faci un 2,0 turbo pe benzina de 260 cp si ai 10 clienti la el, te-ai cam incordat degeaba.

Am vazut si eu pe weekend, pe Kiseleff Renaulturile KAdjar:
Una peste alata mi-au placut, nu-s masini rele, facute cam la economie, dar ma bucur ca nu am mai asteptat si am achizitionat altceva.
Nu mi-au placut bordurile digitale dar una peste alta nu-i o alegere rea la 21000EUR.

This post has been edited by dizzy: 4 Aug 2015, 09:02


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 4 Aug 2015, 09:20
Post #519


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




si nu treci la semnatura achizitia?

nu e vorba numai de bani. mai e vorba si de prestigiu.

la reno e decat bani, in zilele astea, din pacate.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 4 Aug 2015, 09:32
Post #520


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




QUOTE(b76bgaarh @ 4 Aug 2015, 10:20)


nu e vorba numai de bani. mai e vorba si de prestigiu.

la reno e decat bani, in zilele astea, din pacate.
*


Din pacate, prestigiul nu tine de foame. Asa ca, in zilele astea, cam totul tine doar de bani.

Pentru ceilalti, exista Ferrari, Porsche, Bentley etc. Dar e o alta lume.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 Aug 2015, 09:49
Post #521


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




se referea la prestigiul firmei, nu a soferului


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 4 Aug 2015, 09:51
Post #522


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




Primul rand pe care l-am scris era referitor la companie. Toti producatorii maximizeaza castigul in detrimentul prestigiului.
In cazul de fata, daca pe hartie apare ca vor fi 50 clienti care vor alege Kadjar cu motorizare 2.0, atunci nu se merita. Si in zilele noastre e normal sa fie asa.


(Sony nu mai face Vaio (au vandut Vaio) pentru ca nu este rentabil pentru ei. Continua insa cu tablete si telefoane. E de condamnat ca nu mai fac laptop-uri, desi eu si inca vreo cativa suntem fani Sony si vrem laptop-uri Vaio? Nu, suntem prea putini dispusi sa dam banii pe Vaio, astfel incat sa merite sa produca.)





Al doilea rand era despre client.

This post has been edited by centurion: 4 Aug 2015, 09:58


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 4 Aug 2015, 10:16
Post #523


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




QUOTE(b76bgaarh @ 4 Aug 2015, 09:20)
si nu treci la semnatura achizitia?

nu e vorba numai de bani. mai e vorba si de prestigiu.

la reno e decat bani, in zilele astea, din pacate.
*


radmasa.gif prestigiu la masini de consum gen vw, opel si alti concurenti ai renaultulu? radmasa.gif


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 Aug 2015, 10:38
Post #524


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(centurion @ 4 Aug 2015, 08:51)
(Sony nu mai face Vaio (au vandut Vaio) pentru ca nu este rentabil pentru ei. Continua insa cu tablete si telefoane. E de condamnat ca nu mai fac laptop-uri, desi eu si inca vreo cativa suntem fani Sony si vrem laptop-uri Vaio? Nu, suntem prea putini dispusi sa dam banii pe Vaio, astfel incat sa merite sa produca.)
Al doilea rand era despre client.
*

Sony in momentul asta are un management foarte prost. Vor in continuare sa vanda pentru ca se numesc Sony. Comunicarea cu clientul este la pamant, o spune numarul mare de reclamatii pentru os-urile si update-urile lor pentru produselor pe care le vand. Indiferent ca este un actioncam sau un tv.

http://www.sony.net/SonyInfo/IR/financial/fr/15q1_sony.pdf

This post has been edited by IRONICK: 4 Aug 2015, 13:04


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CataOlar
post 4 Aug 2015, 12:51
Post #525


Membru autentic


Group: Members
Posts: 319
Joined: 5 December 06
From: Oradea






--------------------
Dacia/Renault Logan 3 1.0 EcoG Confort
Si nu ne duce pre noi in ispita, ca gasim drumul si singuri..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 4 Aug 2015, 13:35
Post #526


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.079
Joined: 11 February 04




QUOTE(b76bgaarh @ 4 Aug 2015, 10:20)
si nu treci la semnatura achizitia?

nu e vorba numai de bani. mai e vorba si de prestigiu.

la reno e decat bani, in zilele astea, din pacate.
*



E un concurent al Kadjarului.
Ma gandesc acum pe care dintre Skode s-o vand.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 4 Aug 2015, 13:37
Post #527


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




jurnal nu ii faci?


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 4 Aug 2015, 13:41
Post #528


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.079
Joined: 11 February 04




are sens? a implinit deja 17.500 kmp


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_e88
post 5 Aug 2015, 11:36
Post #529


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 25 October 12




QUOTE(mircea_aq @ 3 Aug 2015, 14:56)
80-120 kmh V/VI in 10s/13s sunt fix timpii unui Passat B8 2.0TDI, daca tot e sa facem o comparatie.
*



Passat B8 2.0 TDI 150 CP
Elasticitate 80-120 km/h,s............................. 7,0 / 9,0
(treapta 4/5 * ,s)

Testele se fac in vitezele 4/5, nu stiu unde ai gasit 5/6.

This post has been edited by paul_e88: 5 Aug 2015, 11:41


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 5 Aug 2015, 11:43
Post #530


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




80 -120 e penultima si ultima, respectiv 5-6 (daca are 5 viteze e 4-5)

bafta.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 5 Aug 2015, 12:43
Post #531


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




http://www.4tuning.ro/test-drive/test-driv...onat-27160.html

QUOTE
Manualul celor de la Renault spune ca aceasta masina cu acest motor, adica un Kadjar cu propulsorul pe benzina 1.2 TCe Energy de 130 cp consuma in mediul urban 6.8 litri la fiecare suta de kilometri parcursi si in mediul extraurban va consuma doar 4.9 litri. Adica masina are un consum mixt de 5.6 litri.



QUOTE
In schimb, dupa un drum Bucuresti-Vama Veche predominat de autostrada, fara mare aglomeratie, plus cativa kilometri in Bucuresti, am returnat masina cu un consum aratat de computerul de bord de 9.5 l/100 km. Nu am mers mai tare de 130-140 pe autostrada, viteza de croaziera fiind in jur de 110-120. Ce-i drept, am mers cu aerul conditionat pornit, insa daca la drum intins pe autostrada autoturismul consuma peste 9 litri



Deci eu cu motor de 2.5 turbo (si 4x4 permanent) am scos 10.5% mers 110 - 120 km/h in afara + serpentine pe drum forestier (80km) cu 4 persoane si bagaje full + aer conditionat cateodata.

















--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_e88
post 5 Aug 2015, 12:47
Post #532


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 25 October 12




QUOTE(b76bgaarh @ 5 Aug 2015, 11:43)
80 -120 e penultima si ultima, respectiv 5-6 (daca are 5 viteze e 4-5)

bafta.
*



Deci Passatul B8 2.0 TDI are 5 trepte. Misto. Unul e Kadjar, cu 6. smile.gif

This post has been edited by paul_e88: 5 Aug 2015, 12:48


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 5 Aug 2015, 12:53
Post #533


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




ne arati si noua de unde ai datele alea?

nu de alta dar mai la vale sunt teste cu kadjar unde sunt prezentate metode de testare a reprizelor.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_e88
post 5 Aug 2015, 12:59
Post #534


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 25 October 12




De pe siteul VW - lista de preturi.

Attached thumbnail(s)
pas.jpg ( Size: 146.52k ) Number of downloads: 268


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 5 Aug 2015, 13:13
Post #535


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




atunci trebuie sa dea in judecata revistele germane ca le testeaza masinile, gresit.

kadjar se califica la programul rabla de anul asta? ca daca nu mai slabutz cu vanzarile.

This post has been edited by b76bgaarh: 5 Aug 2015, 14:54


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CataOlar
post 5 Aug 2015, 13:15
Post #536


Membru autentic


Group: Members
Posts: 319
Joined: 5 December 06
From: Oradea




Apropo de nenea ala care apasa pe fetele de usi la ceva expo:
" Doua lucruri ar merita imbunatatite: pozitia ...... si... clemele care tin fetele de usa. Cel din urma lucrur fiind extrem de enervant, pentru ca la o masina noua, cu putin peste 1000 km la bord, sa te zapaceasca la cap tot timpul niste "soricei" ascunsi in usa soferului, parca nu este tocmai bine."


--------------------
Dacia/Renault Logan 3 1.0 EcoG Confort
Si nu ne duce pre noi in ispita, ca gasim drumul si singuri..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 5 Aug 2015, 13:20
Post #537


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.175
Joined: 13 October 06




De aici: http://www.zeperfs.com/fiche4334-vw-passat-2-0-tdi.htm

E o combinatie a datelor masurate de Auto Jurnal, Auto Bild si Auto Hoje, masuratori pe GPS, nu pe bord.

VW obisnuia sa arate datele de elasticitate in treptele V/VI pana prin 2010-2011 de cand au inceput sa taie puternic din cifrele de consum. Au fost nevoiti sa lungeasca suficient de mult treapta a VIa astfel incat cifrele de elasticitate nu mai aratau corespunzator. De atunci ne dau cifrele in treptele IV si V.

In cazul passatului B8 elasticitatea in treapta a VIa 13s e una buna.
Intr-a cincea VW da 9s, astia au masurat in medie 10s, iarasi o cifra in regula.
Cu riscul de a ma repeta, un motor de 2.0 bun nu ar trebui sa aiba probleme cu elasticitatea in treapta a VIa.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 5 Aug 2015, 14:38
Post #538


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




nu stiu cate motoare de 2.0 bune, vor fi cuplate la o cutie care sa iti permita 80km/h in tr 6.
la mine 80 e in tr 4, cu ceva efort in tr 5.
tr 6 incepe de pe la 108, pe drum orizontal (daca e o rampa cat de mica se simte subturat).

Postul meu pleaca de la o premisa (posibil eronata) ca 2.0 dci e un motor bun.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 5 Aug 2015, 14:44
Post #539


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




QUOTE(b76bgaarh @ 5 Aug 2015, 14:13)
kadjar se califica la programul rabla de anul asta?
*


Da.


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 5 Aug 2015, 14:49
Post #540


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Da un 1.6 DIG-T de 163 CP nu se potrivea mai bine?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
32 Pages « < 16 17 18 19 20 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 05:24
Forum Renault