nivel ac temperatura, solenza
![]() ![]() ![]() |
nivel ac temperatura, solenza
i96nds |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|||
cgc64 |
![]()
Post
#32
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 30 December 09 From: Constanta ![]() |
s-a rezolvat problema in service pana la urma.cauza sau mai bine zis cauzele au fost:rezistenta de la GMV si termostatul.inainte de a merge la service schimbasem releele intre ele ,niciun rezultat,am cumparatun senzor de apa after market pentru 1,4 Logan,ca din asta gasisem la repezeala.acul urcase la un moment dat la penultima linie groasa.in service ,dupa schimbarea acelei rezistente de la GMV si a termostatului,tot asa de mult imi arata acul,doar ca pornea GMV-ul ,treapta 1 la penultima linie groasa,.am pus la loc vechiul senzor de apa si arata ,cum ar trebuie normal sa arate..cam asta a fost toata tarasenia.cauze sunt multiple
|
--------------------
dacia
sandero laureate
2016
|
|
i96nds |
![]()
Post
#33
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Super. Cu cat te-au taxat ? Daca stii si defalcat pe operatii, poate ne ajuta mai mult.
Un termostat parca era vreo 30 de lei, desi am auzit si de 80 de lei.... Sunt curios cat ti-au luat pt rezistenta aceea + schimbat. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
cgc64 |
![]()
Post
#34
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 30 December 09 From: Constanta ![]() |
rezistenta originala 120 ,termostatul after market vreo 30 plus manopera ,in total 190.ca sa ma simt bine.
![]() |
--------------------
dacia
sandero laureate
2016
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
Excelent! Bine ca s-a rezolvat!
|
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
romanvs |
![]()
Post
#36
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 1.248 Joined: 14 January 08 From: CRAIOVA ![]() |
Cred ca incepe sa obosesca si termostatul meu (cel din fabrica) ,observ ca imi sta mai tot timpul la a doua linie groasa(la sfert).Inainte imi statea la prima sau a doua liniuta subtire dupa cea de a doua groasa.Am verificat punand mana pe furtunul dintre radiator si motor,cel de jos si se incalzeste cand ajunge la sfert pe scala.
Ce parere aveti despre termostatul Valeo?Stie cineva altul mai bun? |
--------------------
Hyundai
Elantra
2021 D A C I A S O L E N Z A
|
|
romanvs |
![]()
Post
#37
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 1.248 Joined: 14 January 08 From: CRAIOVA ![]() |
Schimbai azi termostatul(BEHR MAHLE) si in kit-ul de reparatie gasii in afara de garnitura de cauciuc si o garnitura de clingherit(cred ca asa ii spune).Cand desfacui suportul termostat nu gasii garnitura de clingherit montata si drept urmare nu o montai pe cea din kit.
Oare gresii ca nu o montai? ![]() Care ar fi rolul acelei garnituri? |
--------------------
Hyundai
Elantra
2021 D A C I A S O L E N Z A
|
|
Maiorul |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 228 Joined: 6 May 10 From: Bucuresti ![]() |
Daca statea acul la punctul galben din poza iarna atunci cand megi constant(mers in afara localitatilor sau cand nu stai la cozi ...nu cred ca este panica din ce stiu eu .In general cand temperatura este mare adik regim normal trebuie sa stea la prima linie subtire imediat dupa linia a 3 groasa(cum numeri de jos in sus). Stiu ca GMV cel putin la mine cred ca porneste aproape cand ajunge la linia a doua subtire. Mai degraba il lasai termostatul ...nu cred ca avea nimic.Ca sa verifici ca functioneaza termostatul dar si indicatorul trebuia sa pui un carton sau stateai mai mult timp la relanti....si asa observai daca ajunge acul la normal.
La mine intodeauna sta acul asa iarna cand merg extraurban , dar atunci cand stau la cozi , mers agale binenteles ca urca la pozitia normala. Ceasuri.jpg ( Size: 28.72k ) Number of downloads: 229 |
--------------------
Dacia
lOGAN MCV II , Solenza , 1410 Sport , ex 1300
(2017 , 2004 ,1988, ex 1978)
- Buc
|
|
psychoo |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.684 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Nu exista garnitura de clingherit montata din fabrica, doar de cauciuc.
Probabil piesa e compatibila si pe alta masina unde se monteaza acea garnitura de clingherit si nu se monteaza cea de cauciuc. |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
romanvs |
![]()
Post
#40
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 1.248 Joined: 14 January 08 From: CRAIOVA ![]() |
Asa m-am gandit si eu ca ar putea fi alternativa acea garnitura,dar mai multe pareri imi intaresc convingerea ca am facut ce trebuie.
|
--------------------
Hyundai
Elantra
2021 D A C I A S O L E N Z A
|
|
andreiask |
![]()
Post
#41
|
Disc-Jockey Group: Members Posts: 1.237 Joined: 22 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Salutare. Am si eu o nedumerire. Pe indicatorul de bord al temperaturii apei, acul sta intre a 2-a linie groasa si usor flucteaza spre a 2-a linie subtire peste. ( a doua line groasa insemna la sfert de cadran). Este normal avand in vedere ca e vara si sunt 35 grade la umbra ?
Update: Am incercat si fara AC pornit, temperatura urca pana la jumate (a3-a line groasa). Ventilatorul de racire gmv, cand ar trebui sa porneasca pe treapta 1., respectiv 2 ? This post has been edited by andreiask: 18 Jun 2016, 13:14 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
bogdanmardare |
![]()
Post
#42
|
Un membru Group: Members Posts: 706 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Eu suspectez termostat care deschide devreme. Combinat cu viteza 1 a ventilatorului (ceruta de AC), tine motorul un pic cam rece.
Daca nu este AC pornit, functioneaza normal (acul spre a treia linie este ok pentru circulatie in oras). Ventilatorul porneste imediat peste a treia linie groasa (la jumatate de cadran). |
--------------------
Dacia
Sandero
2016 0.9 TCe
- B 63 ***
|
|
andreiask |
![]()
Post
#43
|
Disc-Jockey Group: Members Posts: 1.237 Joined: 22 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Multimesc mult! Eram putin ingrijorat, avand in vedere faptul ca, am schimbat anul trecut termostatul si lichidul de racire. Iarna nu am sesizat nici o problema. Acuma vara mi s-a parut auspect faptul ca nu urca temp. Intr-adevar, cu motorul pornit, ac inchis, se vede cum vine putin lichid pe retur in vasul de antigel, semn ca ar fi deschis termostatul, cred
![]() This post has been edited by andreiask: 18 Jun 2016, 13:41 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
ionut_xx |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 14 May 08 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza
Clima
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#45
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.181 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Da, e ok, nu-ti fa probleme.
|
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
i96nds |
![]()
Post
#46
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
La o linie mica subtire deasupra nivelului din poza ta trebuie deja sa porneasca ventilatorul pe treapa a II-a pentru cei care au aer conditionat.
Deci e OK. Sa nu fie mia mult de 2 liniute subtiri peste nivelul din poza ta, doar atunci e rau. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
mflorind |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 7 June 13 ![]() |
Salutare prieteni. Am o nelămurire în legătură cu nivelul temperaturii la lichidul de răcire, adică atunci când dau drumul la aer se duce acul la jumătatea scalei chiar și la drum întins cu treptat 5. Menționez că atunci când dau drumul la aer cu motorul rece pornește pe treapta 1 iar când e cald pe treapta 2. Mă întreb dacă e bine să stea acul la jumătate cu aerul pornit la drum întins?
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004-CLIMA
|
|
bion |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Da.Cand e canicula.
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
mflorind |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 7 June 13 ![]() |
De exemplu ieri am mers la ora 17 un drum de 55 km cu aerul pornit tot timpul la o temperatură exterioară de 35 grade și apa a stat aproape tot timpul aproape sau chiar la jumătate.
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004-CLIMA
|
|
i96nds |
![]()
Post
#50
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
e perfect. Sa nu treaca mai mult de o liniuta subtire peste jumatate, hai sa zicem 2 daca chiar mergi bara la bara. Dar nu mai mult.
La jumatatea scalei este excelent, temperatura e optima si pentru consum. Daca sta doar la un sfert din scala, mai ales iarna - asta inseamna ca termostatul e defect - si deschide prea repede, a ramas blocat pe deschis etc. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 14:45 |