de ce nu-mi incarca bateria pana pe verde ?, AUTORUL E ASTEPTAT CU REZOLVAREA
![]() ![]() ![]() |
de ce nu-mi incarca bateria pana pe verde ?, AUTORUL E ASTEPTAT CU REZOLVAREA
extremeseby |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 23 October 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1300
- ab-04-ehw
|
|||
Fiorossu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru iritant Group: Members Posts: 97 Joined: 19 August 05 From: Bucuresti-Berceni ![]() |
Ai grija cu limbajul mirc pe aici, ca unii asta asteapta, sa calci tu stramb.
|
--------------------
Peugeot
406
2000 Hdi full options Dacia 1310 TLS ... de maritat
Peugeot 406 din 2000 Hdi 138CP (Obdtuning) ... masina de zi cu zi |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Masoara tensiunea reala de incarcare cu un voltmetru precis. Recomand un releu electronic, dar se poate regla si cel mecanic. Daca tensiunea se poate regla la 14,4 V la turatie si 13,8V -14,2 V cu consumatorii porniti, las-o asa. Acel indicator din bord e orientativ. Verifica bine legaturile la borne si la masa.
Iti recomand, totusi, sa mergi la un electrician auto priceput. Is mai multe de verificat: -legaturile la borne si masa. -alternator (carbuni, rotor, stator, diode (daca sint bune si daca sint conectate corect- ele au un sens unis de legare iar cele cu fir is de doua feluri-anod comun si catod comun). Cind ai montat bateria, una din conditiile de acordare a garantiei este prezentarea la o unitate agreata de acel magazin, pentru masurarea tensiunii de incarcare, intr-o perioada determinata. Ai fost la ei? ce au constatat? |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Dyda |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
De regula acesti martori incarcare acumulator se cam decalibreaza in timp, cauza , nu mi-am batut capul sa o aflu. De recalibrat nu este cazul , nu am auzit sa se poata realiza si posibil sa coste mai mult decit unul nou. Am avut 2 asemenea defecte la 2 masini, am reglat tensiunea de incarcare, vizualizind pozitia martorului atit la gol cit si in sarcina, am mers asa cu el fara probleme. Posedind un aparat MAVO, la 3-4 luni verificam tensiunea de incarcare cu vizualizarea de rigoare.
|
-------------------- Kox
|
|
extremeseby |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 23 October 05 ![]() |
cei de la garantie nu mi-au pus inca stampila pt. ca nu-mi incarca inca corect.mai am si alte probleme.mersi mult de sfat.o sa verific si legaturile,o s masor si tensiunea.
|
--------------------
dacia
1300
- ab-04-ehw
|
|
alin21bc |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 11 October 05 ![]() |
QUOTE(extremeseby @ 24 Oct 2005, 12:47) cei de la garantie nu mi-au pus inca stampila pt. ca nu-mi incarca inca corect.mai am si alte probleme.mersi mult de sfat.o sa verific si legaturile,o s masor si tensiunea. verifica releul de la alternator,cureaua,bornele sa fie bune.normal cand incarca ar trebui sa ai max 14.4v |
--------------------
dacia nova
dacia nova
- bc-03-pzm
|
|
extremeseby |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 23 October 05 ![]() |
Si la relanti cat ar trebui sa fie tensiunea?cu motorul oprit am 12,4 iar la relanti am 12,5! e vreo problema aici?ar trebui sa am mai mult?
|
--------------------
dacia
1300
- ab-04-ehw
|
|
Electronistu' |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 8 May 05 From: Bacau ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
- BC-xx-DAN [I][B]SHAREWARE[/B][/I] |
|
extremeseby |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 23 October 05 ![]() |
daca din releu se regleaza la ce tensiune maxima sa decupleze incarcarea atunci de unde reglez acea tensiune minima?oare sa fie alternatorul de vina?sau diodele-(astea le-am pus noi inainte s cumpar bateria)?
|
--------------------
dacia
1300
- ab-04-ehw
|
|
electric |
![]()
Post
#10
|
in cautare de informatii Group: Members Posts: 403 Joined: 18 September 05 From: Bucuresti ![]() |
pune un releu electronic ,nu te mai complica cu ala mecanic, shi verifica cu un voltmetru, nu te mai lua dupa ceasul masinii care este posibil sa fie defect ;asa cum s-a spus shi mai sus.daca nu ii dai de cap dute la un electrician cel mai bine.pot sa iti recomand o metoda mai neortodoxa pt verificatul diodelor: pornesti motorul,il lasi la relantiu shi scoti o borna (nu conteaza care) daca nu sint diode arse motorul nu se va opri.
|
--------------------
dacia
Logan
2012 [COLOR=red][SIZE=7][B]
|
|
Electronistu' |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 8 May 05 From: Bacau ![]() |
De ce nu ii zici ca risca si sa isi arda orice releu electronic de pe masina, forteaza alternatorul, si ca nu e bine?
|
--------------------
Dacia
1300
- BC-xx-DAN [I][B]SHAREWARE[/B][/I] |
|
cipri20 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 19 May 04 From: Baia Mare ![]() |
am si eu o problema de genul asta: acul de la incarcare imi sta tot timpul pe rosu si daca mai apun si un consumator scade si mai mult. farurile au o lumina galbuie si daca aprind semnalizarea, odata ca nu ticaie uniform si a doua oara si turatia motorului oscileaza in ritmul semnalizarii, parca ar geme... la fel si daca apas pedala de frana scade turatia motorului... care e problema?
mai precizez ca si in stationare mi-s tot asa de palide luminile |
--------------------
VW
1200
1970
|
|
Dyda |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
QUOTE(cipri20 @ 26 Oct 2005, 10:10) am si eu o problema de genul asta: acul de la incarcare imi sta tot timpul pe rosu si daca mai apun si un consumator scade si mai mult. farurile au o lumina galbuie si daca aprind semnalizarea, odata ca nu ticaie uniform si a doua oara si turatia motorului oscileaza in ritmul semnalizarii, parca ar geme... la fel si daca apas pedala de frana scade turatia motorului... care e problema? mai precizez ca si in stationare mi-s tot asa de palide luminile Problema este ca trebuie sa cumperi alt acumulator. Cel pe care il ai este pe duca.Dupa simtomele afisate de tine ar mai putea fi si una dintre diode arse. Pune aparatul da masurat tensiune si vezi cit incarca. Una din doua. This post has been edited by Dyda: 26 Oct 2005, 11:14 |
-------------------- Kox
|
|
cipri20 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 19 May 04 From: Baia Mare ![]() |
cu motoru pornit incarca 14,1 , eu cred ca e ok. cum se poate verifica alternatoru ?
|
--------------------
VW
1200
1970
|
|
Electronistu' |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 8 May 05 From: Bacau ![]() |
Dai jos blocul de diode si cu aparatul de masura le verifici. este un tutorial facut de RIon.
|
--------------------
Dacia
1300
- BC-xx-DAN [I][B]SHAREWARE[/B][/I] |
|
Buyaka |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cipri20 @ 26 Oct 2005, 11:10) am si eu o problema de genul asta: acul de la incarcare imi sta tot timpul pe rosu si daca mai apun si un consumator scade si mai mult. farurile au o lumina galbuie si daca aprind semnalizarea, odata ca nu ticaie uniform si a doua oara si turatia motorului oscileaza in ritmul semnalizarii, parca ar geme... la fel si daca apas pedala de frana scade turatia motorului... care e problema? mai precizez ca si in stationare mi-s tot asa de palide luminile Verifica firul de masa de la alternator, desfa din surub papucul, curata daca e cazul si pune si vasilina pe surub... de incarcat iti incarca bine deci alternatorul e bun, nu te lua dupa indicatoarele din bord ca-s tampite... Numai bine. |
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
cipri20 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 19 May 04 From: Baia Mare ![]() |
ok, asa o sa fac. nu ma iau dupa indicatoarele de bord, dar ma iau de ex. dupa viteza cu care se misca stergatoarele, adica viteza melcului, sau dupa faruri, ca zici ca am becuri de ceata, asa-s de galbene
|
--------------------
VW
1200
1970
|
|
extremeseby |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 23 October 05 ![]() |
Am rezolvat problema. Va multumesc tuturor pentru ajutor. topic inchis
|
--------------------
dacia
1300
- ab-04-ehw
|
|
Fiorossu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru iritant Group: Members Posts: 97 Joined: 19 August 05 From: Bucuresti-Berceni ![]() |
Pai nu ne spui si noua cum ai gasit problema si cum ai rezolvat-o ?
![]() |
--------------------
Peugeot
406
2000 Hdi full options Dacia 1310 TLS ... de maritat
Peugeot 406 din 2000 Hdi 138CP (Obdtuning) ... masina de zi cu zi |
|
AC |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
Buyaka |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cipri20 @ 27 Oct 2005, 13:34) ok, asa o sa fac. nu ma iau dupa indicatoarele de bord, dar ma iau de ex. dupa viteza cu care se misca stergatoarele, adica viteza melcului, sau dupa faruri, ca zici ca am becuri de ceata, asa-s de galbene Daca masina e mai veche... fa-i un bine si revizuieste cam tot ce se cheama instalatie electrica. Vezi sa nu ai contacte imperfecte, fire roase care dau la masa, verifica si periile de la alternator, se poate sa-ti incarce bine la turatii mici iar la turatii mari sa nu mai aiba randament), masa la faruri si semnalizatoare, unge motorasele de la stergatoare si aeroterma... si cam atat... Numai bine!!! |
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
steph |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 775 Joined: 18 July 03 From: Bucuresti ![]() |
pe o dacie din decembrie din 99 ... am avut problema asta.
acu nu se ridica de la locul lui decat cativa milimetrii. am schimbat baterie .. a schimbat tata nujtiu ce diode relee sau cum le spune ( nu ma pricep ) pusesem bani deoparte de alternator cand un pustan mai dezghetat la un service ne-a spus ca a murit bobina de la acu din bord ... costa pana in 100 k dar trebuia dat bordu jos. masina dupa un an merge la noul proprietar cu bateria noua ( aproape 2 mil bosch ) si auc tot acolo sta. concluziile le tragi singur. |
--------------------
Toyota
Yaris
TS
- Bucuresti
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 03:45 |