Problema ventilator aeroterma!, Problema ventilator aeroterma nu se invarte
![]() ![]() ![]() |
Problema ventilator aeroterma!, Problema ventilator aeroterma nu se invarte
Kalyselo |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 15 December 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Super Nova
2002
|
|||
nikuniku |
![]()
Post
#2
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
firar a naibi de functie de cautare,daca era un forum de nudiste stiati toti sa cautati,uite aici mura-n gura
http://www.daciaclub.ro/aeroterma-SuperNova-t224860.html http://www.daciaclub.ro/Aeroterma-t89839.html http://www.daciaclub.ro/Aeroterma-t167319.html http://www.daciaclub.ro/Probleme-la-aeroterma-t162406.htm asta la o simpla cautare,daca sapi mai adanc gasesti si rezolvarea |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Kalyselo |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 15 December 12 ![]() |
Motorul (aeroterma) lam pus direct la baterie si merge, din buton nu merge in nici o treapta.
|
--------------------
Dacia
Super Nova
2002
|
|
eugenionutz |
![]()
Post
#4
|
![]() S.E.I Group: Members Posts: 20 Joined: 24 February 09 ![]() |
poti vedea cu un aparat de masura sau cu un bec daca iti ajunge curent pana la butonul aerotermei
This post has been edited by eugenionutz: 15 Dec 2012, 21:19 |
--------------------
dacia citroen
supernova C5
2002 2005
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#5
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
ia rascoleste pe aici poate ai rezolvarea
http://www.daciaclub.ro/schema-sigurante-DSN-t54348.html |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Kalyselo |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 15 December 12 ![]() |
Multumesc mult tuturor pentru ajutor! O sa merg maine sa mai verific o data cu sigurantele si releele.
Acum merge dar se opreste iar porneste dupa cum are chef !!! E foarte dubios misc de buton de sigurante de fire, nimic sa dea semne ca ar fi ceva in neregula acolo. |
--------------------
Dacia
Super Nova
2002
|
|
quick |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
poate sunt perile de la motor duse....sau un fir care nu face contact bine pe undeva prin aeroterma.
eu mai patesc cateodata sa nu mearga, dar imping de un fir gros care-i acolo sub bord(pe partea soferului) si care am ipresia ca merge la motorul aerotermei si de obicei o lua tot timpul...la mine face destul de rar incat sa nu-m bat capul de ce nu merge si totdeauna l-am pornit rapid cand nu mergea si nici nu mai circul asa mult cu masina. This post has been edited by quick: 16 Dec 2012, 11:29 |
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#8
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
din firu ala este!da ala gros de la sofer,sa impingi tare poate-i place
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Kalyselo |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 15 December 12 ![]() |
Da multumesc inca o data, e de la un fir de sub bord la sofer cand misc pe acolo isi revine. Acum astept sa se mai incalzeasca un pic sa pot desface. O zi frumoasa tuturor!
|
--------------------
Dacia
Super Nova
2002
|
|
quick |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
imi pare bine ca ti-am dat un hint si ti-ai descoperit problema.....acuma rugamintea mea-i sa revi cu un mesaj cand ai rezolvat problema sa stiu unde nu face contac acel fir sau care-i baiu cu firul ala.....eu suspectez chiar si perile care nu fac contac bine, dar care cand sunt miscate se repozitioneaza pe rotor si fac contac.(zic si eu pt ca nu am investigat problema foarte tare si sper sa nu zic vreo prostie)
|
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
alinn28 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 16 July 08 From: Giurgiu ![]() |
Salut, legat de motorul aerotermei la o supernova vin si eu cu o situatie foarte ciudata.
Ca sa fiu scurt si precis situatiile sunt urmatoarele: 1) daca verific cu un aparat de masura cablurile care intra in motorul aerotermei vine curentul ok(verificare facuta fara sa conectez cablurile la aeroterma) 2) daca pun motorul aerotermei pe direct de la baterie, functioneaza 3) situatia vodoo: daca leg cablurile asa cum vin ele din fabrica la motorul aerotermei nu mai merge(nu mai am curent). Intrebarea este ce se intampla de ce se comporta asa? Multumesc, anticipat! |
--------------------
dacia
super nova
2001
- gr-03-xtc
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
blocul de rezistente pentru turatie , comutatorul , minusul aerotermei
in mod normal pe treapta 4,5 (cea mai mare) motorul trebuie sa fie alimentat pe direct , de acolo trebuie sa incepi |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
alinn28 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 16 July 08 From: Giurgiu ![]() |
din moment ce daca nu leg pirele la motorul aerotermei am curent pe cabluri in functie de viteza pe care o setez din comutator eu zic ca acesta, cat si minusul nu au nici-o peroblema.
Mai ramane blocul de rezistente pentru turatie, asta pe unde este.Daca te referi la rezistentele care sunt langa motoras si in care intra 3 fire, ele sunt ok, am verificat si siguranta si este si ea ok, ce altceva ar mai trebui verificat si nu am facut-o? Multumesc! |
--------------------
dacia
super nova
2001
- gr-03-xtc
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
in principiu schema arata cam asaAEROTERMA.JPG ( Size: 35.54k )
Number of downloads: 647
rezistentele pot fi pe minus sau plus This post has been edited by bygy007: 8 Jun 2014, 16:45 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
alinn28 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 16 July 08 From: Giurgiu ![]() |
Nu mi-ai spus unde sunt rezistentele astea? daca te referi la acestea care sunt incercuite in poza, sunt ok. Ele sunt puse pe minus.
Si inca ceva, din cat am citit pe aici in viteza a 4-a nu tine cont de rezistentele astea iar mie nu-mi merge in nici-o viteza. This post has been edited by alinn28: 8 Jun 2014, 17:18 Attached thumbnail(s) images.jpg ( Size: 10.23k ) Number of downloads: 704 |
--------------------
dacia
super nova
2001
- gr-03-xtc
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
alea sint periile (carbunii)
rezistenta aia trebuie sa fie bagata undeva prin aeroterma sa fie racita si trebuie sa fie ceva genul This post has been edited by bygy007: 8 Jun 2014, 22:48 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
alinn28 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 16 July 08 From: Giurgiu ![]() |
nu sunt carbuni, ce am incercuit eu sunt 2 rezistente din sarma elicoidala care sunt prinse in afara motorasului, intrebarea erea daca mai sunt si altele in afara de astea, deci sa inteleg ca nu si totusi nu-mi pot explica dc daca masor firele fara sa fie puse la motoras au curent ok, iar daca le cuplez la el nu mai au.
|
--------------------
dacia
super nova
2001
- gr-03-xtc
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
ai undeva contact slab si pierzi tensiunea
This post has been edited by danciusergiu84: 9 Jun 2014, 09:48 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
exact , ai pe undeva o legatura slaba, poti pune un bec de far in locul motorului pina gasesti problema
poate fi si de la mufe, cuple , etc. vezi pe ce ramura ai probleme (+ sau minus) alea de pe motor sint niste bobine , nu ai treaba cu ele , daca motorul scos functioneaza atunci problema este in alta parte si cum ai zis la intrebarea 3 fara motor ai tensiune si cind pui motorul dispare , asta inesamna legatura proasta undeva (rezistenta mare) incepe cu verificarea comutatorului , daca verifici cu aparatul de masura verifici pe rezistenta cea mai mica si trebuie ca rezistenta sa fie 0 This post has been edited by bygy007: 9 Jun 2014, 10:03 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
alinn28 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 16 July 08 From: Giurgiu ![]() |
OK, hai sa o luam altfel ca asa nu ajungem nicaieri. Ai zis sa verific blocul de rezistente intrebarea mea la care inca nu am primit raspuns este unde sunt ele.eu nu am incercuit in poza bobilele acelea de pe motor ci rezistentele in care vin 3 cabluri(albastru, verde si galben si de unde pleaca minusul in motoras).La astea te referi cand zici blocul de rezistente? si daca nu unde ar trebui sa ma uit?
o alta nelamurire este urmatoarea, voi ziceti ca pe pozitia a 4-a a comutatorului curentul tre sa treaca pe direct in motoras(care viteaza a 4-a, eu nu am decat 3 pe super nova). Altcineva pe aici zicea ceva de niste rezistente de culoare verde ca ar fi pe undeva pe sub volan in partea standa bagate pe undeva prin blocul de climatizare(nu am asa ceva, poate asa o fi la logan). Acestea fiind spuse ramane intrebarea esentiala, unde sunt rezistentele astea de care vb, si credeti-ma stiu ce e ala carbune, etc. Contacte slabe nu stiu unde ar putea fi, in comutator stau foarte fixe firele acelea. Daca are cineva o schema de functioanre a comutatorului ar fi de ajutor ca sa stiu ce testez pe acolo. Si inca ceva, am incercat sa pun pe direct firele fara sa treaca prin rezistentele acelea si tot nu merge(cablurile, albastru, galben si verde) Multumesc! This post has been edited by alinn28: 9 Jun 2014, 11:02 Attached thumbnail(s) aaa.JPG ( Size: 47.06k ) Number of downloads: 690 |
--------------------
dacia
super nova
2001
- gr-03-xtc
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
da alea incercuite sint rezistentele de turatie , la supernova nu stiu cum este ca nu am bagat nasu
dar in principiu (depinde cum este schema , nu am cum sa stiu) o borna + sa zicem este pe un pin al motorasului , iar celalalt minusul este la unul din pinii de la comutatorul de turatie cel central , poate fi si invers acuma tu ca sa alimentezi motorul trebuie sa ai 12V intre comutator (comun ) si una din bornele motorului , cea care nu vine legat cu rezistentele alea incercuite cu verde si ar trebui ca un bec de far legat inte aceste 2 conexiuni sa se aprinda normal daca nu atunci vezi ce lipseste , posibil sa mai fie si vre-un releu in circuit, si ala sa fie defect , nu am reusit sa gasesc o schema electrica , prin calculator am o schema de nova GT, am incercuit partea de aeroterma This post has been edited by bygy007: 9 Jun 2014, 17:01 Attached thumbnail(s) Untitled.jpg ( Size: 401.84k ) Number of downloads: 627 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
alinn28 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 16 July 08 From: Giurgiu ![]() |
In concluzie nimeni nu stie dc face asa:)) e vodoo!!! din moment ce nu merge nici daca ocolesc rezistentele alea, fiind ok doar la masuratoare cu cablurile goale nu si in sarcina.
|
--------------------
dacia
super nova
2001
- gr-03-xtc
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
poate faci doua masini(aeroterme)
![]() ce colegi frate... la nevoie toata lumea te ajuta. dar, trebuie sa te mai ajuti si singur! cauza principala este butonul(daca ai zis ca ai pus-o pe direct si functioneaza) daca tot nu rezolvi problema, cauta la mine la bursa ca poate te ajuti singur cu un buton sau cu ce-ti trebuie. :-p |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca colegu este dispus sa vina la bucuresti cind eu sint liber il ajut cu cea mai mare placere
![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
alinn28 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 16 July 08 From: Giurgiu ![]() |
ms pt toate sfaturile, nu are rost sa mai umblu acolo, cred ca o sa se duca la fier vechi cat de curand.
|
--------------------
dacia
super nova
2001
- gr-03-xtc
|
|
.gabriel76. |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 13 February 15 ![]() |
de cat este siguranta termica de la aeroterma la logan ?
|
--------------------
dacia
logan
2011
- AG-26-SMG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 14:02 |