Dacia 1410 Problema, Probleme instalatie APA
![]() ![]() ![]() |
Dacia 1410 Problema, Probleme instalatie APA
alexxutzu02 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 6 September 13 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1410
1989
|
|||
nutzu0152 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 11 January 15 ![]() |
Salut !Parerea mea e ca undeva in blocul motor este infundat si nu permite lichidului de racire sa -si faca circuitul.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003
|
|
alexxutzu02 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 6 September 13 ![]() |
Unde ar putea fi in blocul motor infundat? ai vreo idee cv
|
--------------------
Dacia
1410
1989
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#4
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
alexxutzu02
schimba chiulasa este fisurata,lasa blocu motor in pace,daca se fisura intra apa in ulei |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
alexxutzu02 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 6 September 13 ![]() |
Nu am pic de apa in ulei...sau ulei in vasul de expansiune(urme de ulei)...nu am nici o simptoma chiuloasa a fost dusa la mecanici si apoi planata de 2 ore si a fost data de 3 ori jos pentru a se uita la ea diferiti mecanici:( si eu cu ochii mei m-am uitat la ea si nu are nici o fisura sau urma cat de mica...
1 Feb 2015, 16:08: Chiar nimeni nu a mai intalnit problema asta? This post has been edited by alexxutzu02: 1 Feb 2015, 16:08 |
--------------------
Dacia
1410
1989
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Daca nu ai apa in ulei sau ulei in apa,singura varianta ramane cea cu canalizatiile de apa infundate,desi dupa simptome ar fi ori garnitura dusa ori cum a spus niku,chiuloasa fisurata. Da-i apa afara din sistem si prepara o solutie detartranta pe care o bagi in sistemul de racire si ori circuli cu ea asa o bucata,urmarind temperatura apei sa nu urce ori o lasi pe loc in ralanti accelerat sa iti manance piatra de pe traseu.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
maru |
![]()
Post
#7
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
si sa`i infunde radiatorul proaspat cumparat
![]() alexutzu problema ta mai mult ca sigur este din ce au spus mai sus colegii - chelioasa de infundat nu prea se intampla ca sunt destule orificii prin bloc si chiulasa si tot ar raci cat de cat (mai ales ca afara sunt temeraturi scazute) am mai vazut un caz in care a schimbat radiatorul si a uitat sa`i scoata unul din dopurile acelea si a bagat furtunul direct peste dop fara sa`si dea seama.. a fost o nebunie pana am descoperit cauza (vedeam ca radiatorul este nou si eliminam din start problema) cand te mai apuci iar de desfacut sufla pe toate furtunele si orificiile ca sa te asiguri ca n`ai ceva infundat |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#8
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
alexxutzu02
asteptam sa ne spui rezolvarea problemei,eu tiam zis,,,,chiulasa fisurata,,,,nu ai cum sa vezi fisura,este prea mica,cand se incalzeste chiulasa se dilata si se deschide si fisura,de aici ai presiune mare in sistemu de racire dar faci cum crezi,eu tiam dat un sfat,banii tai,nervi tai si mecanici tot ai tai sunt |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
alexxutzu02 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 6 September 13 ![]() |
am sa incerc sa fac rost de alta chiuloasa pana la urma...multumesc de sfaturi
|
--------------------
Dacia
1410
1989
|
|
johnnyvsl |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 22 January 15 ![]() |
am avut si eu acceasi problema ca a ta...chiuloasa este de vina..puna mana si cumpara alta nu o mai rectifica pe cea veche..daca o tii pe loc turata masina baga caldura(in habitacul atunci cand apa scade?)iar cand o lasi la relanti iti urca apa in vas?
|
--------------------
Dacia
SupeRNova
2003 Confort
- B-85-BAK
|
|
alexxutzu02 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 6 September 13 ![]() |
Problema mea este urmatoarea.in mers apa urca si coboara la bord dar in momentul in care apa urca aproape de rosu la bord imi iese antigelul afara din vasul de expansiune apoi revine temperatura unde trebuie si tot asa tot drumul.in momentul in care apa urca la bord nu am pic de caldura in masina baga aer rece rece....tinand cont ca aucm sunt temperaturile destul de scazute afara nu prea ar trebui sa faca asa....am radiator nou pompa noua calorifer habitaclu nou si tot aceeasi problema o am de 6 luni de zile ...timp in care am rectificat chiloasa si schimbat 3 garnituri de chiuloasa cu gandul ca este de la garnitura..
|
--------------------
Dacia
1410
1989
|
|
alexxbossu |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 6 October 10 ![]() |
Baga o teava sau furtun in locul caloriferului de caldura si vezi daca se mai ridica apa.
|
--------------------
dacia
papuc 1307
1999
- dj-08-fag
|
|
r3d |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
hai sa vin si eu cu idee poate te ajuta.
-in prima faza trebuie sa ti vasul de expansiune peste nivelu radiatorului ala de sub grila (il legi cu o sarma de cui de la capota) -pa returu care iese din radiator ai un surub de aerisire,desfal -cumperi 2 m de furtun diametrul lui trebuie sa fie cat surubu de aerisire de mai sus.celalat capat il bagi in vasu de expansiune. -pornesti motoru si il lasi sa aeriseasca. -completezi daca e nevoie in vasu de expansiune cu atingel. -il lasi pana sa incalzeste bine motoru,si pana pa furtunl acela care lai bagat tu va veni apa fara bule. cand numai vine bule de aer scoti furtunu si strangi acel aerisitor(mare grija ca apa e cald) daca si dupa asta tot iti va face problema problema e din chiuloasa are fisura in ea venizibila cu ochiu liber dar pe acel orificiu presiunea din cilindri va intra in apa si iti va aparea in vasu de exapansiune care cel de dacie e o mizerie de vas.daca chiulasa sa tine tare si nui de acolo.da chilasa jos daca gasesti apa in vreun cilindru scoate apa stergel bine si completeaza cu apa pana la nivelu camasilor.spre exemplu daca gasesti apa in cilindru numaru 1 pana sa faci operatia asta trebuie sa il cobori jos.ai grija sa ti de camasi sa nu iasa afara. 2 Feb 2015, 22:25: a si pe viitor iti recomand sa montezi un vas de papuc diesel sau de logan.sa nu mai ai treaba cu aerisitu:) This post has been edited by r3d: 2 Feb 2015, 22:25 |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Aia nu e problema de aerisire....apropo de asta,garnitura de chiuloasa e montata bine,stransa cum se cade? e clar ca la tine sufla pe undeva compresia in sistemul de racire,iti impinge apa spre vas si de-asta se incinge. Oricum,la cat e o chiuloasa sh nu se merita chinuiala. Ia alta de undeva,monteazo si vezi cum se comporta. Daca e ok si probabil va fi,poti sa ii faci o reconditionare daca e cazul(supape,ghiduri,semeringuri supape si rampa culbutori) si nu mai are moarte. Costa ceva,nu o avere totusi,dar dormi linistit
![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
alexxutzu02 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 6 September 13 ![]() |
astazi a mai aparut o problrma...imi baga apa pe pistonul 1 uda bujia si cred ca mi da antigel pe evacuare deoarece scoate foarte mult abur(fum alb) nustiu exact ce este
... daca as schimba motorul ppt schimba seriile intre ele?!sau nu merge. |
--------------------
Dacia
1410
1989
|
|
maru |
![]()
Post
#16
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
nu mai stiu cum e legislatia acum dar inainte puteai sa cumperi un motor, solicitai o factura si o tineai in masina pentru a dovedi (motorul se considera piesa de schimb) la ITP, RAR si un control mai amanuntit al militienilor
un motor complet gasesti cam la 300-400 lei (in functie de stare) bine ar fi ca atunci cand te duci sa`l cumperi sa iei pe cineva competent cu tine ca sa`i masoare compresia pentru a achizitiona un motor incearca la centrele REMAT sau la dezmembrari poti incerca si pe acest forum la sectiunea BURSA (faci cu el un act notarial - 50 lei) mai exista posibilitatea sa iei alta chelioasa de la dezmembrari/REMAT si o sa dai pe a ta la schimb (ii intereseaza doar aluminiul) si vreo 50 lei in plus pentru alta bineinteles ca trebuie sa`ti iei alta garnitura de chiulasa,ulei motor+filtru si antigel |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#17
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
desfa motorul,s-ar putea sa ai vreun cilindru fisurat,am avut o problema asemanatoare,acum vreo 5 ani,la un motor reparat complet(set motor nou,vibrochen rectificat,etc),am rectificat chiulasa de n ori fara nici un rezultat,dupa desfacerea motorului constatand fisurarea fustei camasii(cilindrului)probabil din timpul montajului(mecanic bun).
![]() |
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
alexxutzu02 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 6 September 13 ![]() |
sa rezolvat am schimbat chiuloasa .Multumesc pentru raspunsuri
|
--------------------
Dacia
1410
1989
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#19
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 07:39 |