mers neregulat
![]() ![]() ![]() |
mers neregulat
argon |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
andu911 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
ia o surubelnita si te duci la jiclorul de ralanti (ala dinspre filtrul de aer), si il desfaci foarte putin, incet...Daca cresc turatiile, inseamna ca de acolo e... il cureti si pe el si gaura
|
--------------------
-
-
-
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#33
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
deci am fise noi tesla,asa pai am curatat jigleru asa.cu;lbutorii tre sa ii reglez cred ca sunt cam mari ca tacane.oricum nu asta cred ca este cauza intreruperilor in mers asa hac-hac-.. dupa aia merge bine ,pestew 12 kmm iarasi hac-hac ...
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
stefan_punk |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 14 July 05 ![]() |
iti spun eu ce are ca am aceeasi problema pe care inca nu am rezolvato definitiv este avansul static, il reglezi cu motorul turat pana cand masina turata nu mai are trepidatii si te duci la esapament trebuie sa auzi un sunet continuu ca merge in 4 buji, dupa care reglezi aerul si relantiul. eu inca nu am reusit sa rezolv pentru ca cred ca mai am o problema ca nu reusesc sa gasesc pozitia avansului static.Am reglat la stroboscop dar degeaba pt ca atunci cand accelerez da in nas, trebuie sa las avansul mai mare dar... se opreste in mers
|
--------------------
Dacia 1300
berlina
- b-48-prj
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#35
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
nu am mai avut timp,ca am fost racit.pai mi-a fost reglat avansu de mult,unii din ei care stiu f bine;a mers bine dar dupa 30 km iar incepe si face.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
vaally |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 30 Nov 2005, 18:30) nu am mai avut timp,ca am fost racit.pai mi-a fost reglat avansu de mult,unii din ei care stiu f bine;a mers bine dar dupa 30 km iar incepe si face. Incearca urmatoarea schema: pornesti motorul-excelent ar fi sa fie cald motorul maresti acceleratia din surubul de la carb s-au o tii cu mina desfaci jiglerul de relanti si accelerezi de citeva ori daca este ce cred eu - un gunoi ce se plimba-va fi eliminat si va merge bine monteaza jiglerul de relanti regleaza turatia la relanti Eu am patit-o si dupa ce am facut cele descrise a mers bine. Asta se intimpla chiar daca speli carbul, la mine am gasit o scama de la cirpa cu care l-am sters si oricum dupa spalare mai ramin impuritati pe canale care se pun in miscare si fac probleme. This post has been edited by vaally: 2 Dec 2005, 09:32 |
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
gti98 |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 18 Nov 2005, 23:11) Drajilor, mersu asta nasol are 2 familii de cauze: aprindere -electrice- si carburatie - benzinica+aer- Alea electrice sunt mai simplu de remediat: se inlocuieste de proba bobina, fise, capac rotor. Mai delicat e cu platina, ca aia are si niste reglaje - distanta+ avans- atentie la : nitul care tine piciorusul ala de textolit care calca pe cama _caz real: nit slabit, balanganeala, rezulta avans aiurea, rezulta functionare neregulata. Atentie la izolatorul surubului care trece prin peretele corpului ruptorului Astea ar fi defecte mai parsive pe aprindere. La carburatie, chestiile cu furtune si diuze - furtun de la servo, de la reaspiratie din carter- baga aer "fals" care saraceste amestecul, rezulta mers neregulat "galopare" la relanti, nu trage. Aerul rece nu are asa mare importanta dupa ce motorul s-a incalzit; la pornire nu avem cum sa-l incalzim, asa ca singura solutie e "socul"- "imbogatirea" in benzina. Dupa ce a pornit, ajuta putin daca aerul e mai cald de aia are tubul ala care sa traga aer de pe galeria de evacuare, dar dupa ce motorul s-a incalzit trebuie sa mearga bine si cu aer rece. Chestii mai de fineturi, compresii, supape, jocuri si diagrame de distributie se paradesc mai rar. Mult mai frecvent pompa de benzina face figuri. P'aia ati verificat-o? Bafta. |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#38
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
deci pompa baga benzina,cum o verific mai bine?pai am schimbat si bobina,pe bune hm tot nu stu ce are.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
mihibod |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 2 March 06 ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 18 Nov 2005, 10:08) uite,cand scot furtunelu de la avansu vacumatic motoru creste i ture si merge asa un pic mai bine.cand il pun la loc ii scade turatie si merge asa infundat.si aprinderea am dat-o jos:merge mai rau si porneste mai greu. Salut,fa urmatoarele: 1.Pune distanta la platini de 0,4mm; 2.Regleaza avansul static cu becul( sa se stinga cind semnele de la cutie si volanta sint in linie). 3.Regleaza tachetii cu lere 0,15 admisie;0,2 evacuare,cu motorul rece; 4.Verifica avansul vacumatic;cind faci vid foarte fin la capsula de avans trebuie ca platina sa se miste imediat (asta da cuplu in sarcini partiale!!!!!!); 5.Pune inapoi aprinderea electronica; 6.Fa distanta la bujii 0,6mm. Dupa asta : 7.Schimba capacul la delco; 8.Verifica ca firul de la platina la aprindere sa nu dea la masa. SUCCESSSSS!!!!!!!!!! This post has been edited by mihibod: 2 Mar 2006, 16:46 |
--------------------
dacia
1400 sport
- sv 02 jbx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 03:38 |