DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> mers neregulat

argon
post 18 Nov 2005, 19:46
Post #31


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Dar culbutorii i-ai reglat? se poate sa fie si de acolo..la fel incearca o alta fisa centrala imprumutata de la cineva...s-ar putea sa ai surprize..eu am patit cu fise de marca sa mearga rau de tot(am avut si un topic..eram disperat) si cand am pus una de 15 000 de SRL mergea masina perfect...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 18 Nov 2005, 20:17
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




ia o surubelnita si te duci la jiclorul de ralanti (ala dinspre filtrul de aer), si il desfaci foarte putin, incet...Daca cresc turatiile, inseamna ca de acolo e... il cureti si pe el si gaura


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 18 Nov 2005, 21:36
Post #33


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




deci am fise noi tesla,asa pai am curatat jigleru asa.cu;lbutorii tre sa ii reglez cred ca sunt cam mari ca tacane.oricum nu asta cred ca este cauza intreruperilor in mers asa hac-hac-.. dupa aia merge bine ,pestew 12 kmm iarasi hac-hac ...


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan_punk
post 23 Nov 2005, 12:08
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 July 05




iti spun eu ce are ca am aceeasi problema pe care inca nu am rezolvato definitiv este avansul static, il reglezi cu motorul turat pana cand masina turata nu mai are trepidatii si te duci la esapament trebuie sa auzi un sunet continuu ca merge in 4 buji, dupa care reglezi aerul si relantiul. eu inca nu am reusit sa rezolv pentru ca cred ca mai am o problema ca nu reusesc sa gasesc pozitia avansului static.Am reglat la stroboscop dar degeaba pt ca atunci cand accelerez da in nas, trebuie sa las avansul mai mare dar... se opreste in mers


--------------------
Dacia 1300 berlina - b-48-prj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 30 Nov 2005, 18:30
Post #35


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




nu am mai avut timp,ca am fost racit.pai mi-a fost reglat avansu de mult,unii din ei care stiu f bine;a mers bine dar dupa 30 km iar incepe si face.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vaally
post 2 Dec 2005, 09:31
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 4 August 05
From: Ploiesti




QUOTE(ydaniel @ 30 Nov 2005, 18:30)
nu am mai avut timp,ca am fost racit.pai mi-a fost reglat avansu de mult,unii din ei care stiu f bine;a mers bine dar dupa 30 km iar incepe si face.
*



Incearca urmatoarea schema:
pornesti motorul-excelent ar fi sa fie cald motorul
maresti acceleratia din surubul de la carb s-au o tii cu mina
desfaci jiglerul de relanti si accelerezi de citeva ori
daca este ce cred eu - un gunoi ce se plimba-va fi eliminat si va merge bine
monteaza jiglerul de relanti
regleaza turatia la relanti
Eu am patit-o si dupa ce am facut cele descrise a mers bine. Asta se intimpla chiar daca speli carbul, la mine am gasit o scama de la cirpa cu care l-am sters si oricum dupa spalare mai ramin impuritati pe canale care se pun in miscare si fac probleme.

This post has been edited by vaally: 2 Dec 2005, 09:32


--------------------
Dacia berlina 1310 L - PH 11 SYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 2 Dec 2005, 19:40
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




QUOTE(ydaniel @ 18 Nov 2005, 23:11)
e nou are 5000 de km:)nu cred ca este de acolo dar incerc
*



Drajilor, mersu asta nasol are 2 familii de cauze: aprindere -electrice- si carburatie - benzinica+aer- Alea electrice sunt mai simplu de remediat: se inlocuieste de proba bobina, fise, capac rotor. Mai delicat e cu platina, ca aia are si niste reglaje - distanta+ avans- atentie la : nitul care tine piciorusul ala de textolit care calca pe cama _caz real: nit slabit, balanganeala, rezulta avans aiurea, rezulta functionare neregulata. Atentie la izolatorul surubului care trece prin peretele corpului ruptorului Astea ar fi defecte mai parsive pe aprindere.
La carburatie, chestiile cu furtune si diuze - furtun de la servo, de la reaspiratie din carter- baga aer "fals" care saraceste amestecul, rezulta mers neregulat "galopare" la relanti, nu trage. Aerul rece nu are asa mare importanta dupa ce motorul s-a incalzit; la pornire nu avem cum sa-l incalzim, asa ca singura solutie e "socul"- "imbogatirea" in benzina. Dupa ce a pornit, ajuta putin daca aerul e mai cald de aia are tubul ala care sa traga aer de pe galeria de evacuare, dar dupa ce motorul s-a incalzit trebuie sa mearga bine si cu aer rece. Chestii mai de fineturi, compresii, supape, jocuri si diagrame de distributie se paradesc mai rar. Mult mai frecvent pompa de benzina face figuri. P'aia ati verificat-o?
Bafta.


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 3 Dec 2005, 12:02
Post #38


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




deci pompa baga benzina,cum o verific mai bine?pai am schimbat si bobina,pe bune hm tot nu stu ce are.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihibod
post 2 Mar 2006, 16:43
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 2 March 06




QUOTE(ydaniel @ 18 Nov 2005, 10:08)
uite,cand scot furtunelu de la avansu vacumatic motoru creste i ture si merge asa un pic mai bine.cand il pun la loc ii scade turatie si merge asa infundat.si aprinderea am dat-o jos:merge mai rau si porneste mai greu.
*


Salut,fa urmatoarele:
1.Pune distanta la platini de 0,4mm;
2.Regleaza avansul static cu becul( sa se stinga cind semnele de la cutie si volanta sint in linie).
3.Regleaza tachetii cu lere 0,15 admisie;0,2 evacuare,cu motorul rece;
4.Verifica avansul vacumatic;cind faci vid foarte fin la capsula de avans trebuie ca platina sa se miste imediat (asta da cuplu in sarcini partiale!!!!!!);
5.Pune inapoi aprinderea electronica;
6.Fa distanta la bujii 0,6mm.
Dupa asta :
7.Schimba capacul la delco;
8.Verifica ca firul de la platina la aprindere sa nu dea la masa.
SUCCESSSSS!!!!!!!!!!

This post has been edited by mihibod: 2 Mar 2006, 16:46


--------------------
dacia 1400 sport - sv 02 jbx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 03:38
Forum Renault