solenza diesel, tremura la ralanti la cald
![]() ![]() ![]() |
solenza diesel, tremura la ralanti la cald
ivan1 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 25 May 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2004
- 07vuh
|
|||
marius c |
![]() ![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 13 October 10 ![]() |
aceiasi problema rezolvare alt calculator de injectie , pentru fumul alb cand pornesti s-ar putea sa ai buji defecte, ca sa mai lungesti agonia curata toate mufele cu spray de contact electric o sa ai o ameliorare, un sfat scoate mufa de la egr daca nu este scoasa,sa nu umbli la pompa ca nu are nimic , pompa cand are ceva nu mai misca nimic ,toate aceste probleme sunt de natura electrica sau electronica
|
--------------------
dacia
solenza 1.9 diesel
2004
|
|
mcr_razvy |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 22 December 10 ![]() |
vezi sa nu ai egr-ul blocat deschis
|
--------------------
dacia
solenza
avantaje 2004
|
|
ivan1 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 25 May 10 ![]() |
Multumesc pt sfaturi. Am suplimentat masa la chiuloasa am curatat contacte (ce am putut) si parca merge ceva mai bine dar tot mai face figuri. Cu bujiile intr-adevar am avut doua arse, culmea proaspat schimbate. Le-am schimbat si iar s-au ars. Am verificat releul de bujii si fct. ok. Se pare ca bujiile sunt de kkt. Flenor cica nemtesti. Am luat si distributie flenor cu 270 lei si dupa 5000km s-a rupt cureaua asa ca feriti-va de marca asta.
Toate cele bune. 12 Feb 2013, 13:34: Cum adica EGR deschis? Mufa de la EGR este scoasa de mult. Cum pot verifica daca asta este problema? Multumesc! This post has been edited by ivan1: 12 Feb 2013, 13:34 |
--------------------
dacia
solenza
2004
- 07vuh
|
|
mcr_razvy |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 22 December 10 ![]() |
pai egr-ul este o supapa care baga gaze de pe evacuare in filtrul de aer si de obicei se mai aduna ceva calamina si ramane blocata. teoretic ea trebuie sa se dechida numai cand motorul este rece cica sa ajute masina sa nu traga aer rece , parca. Si cand este calda asa am patit si eu ca sa ars bobina aia a ramas deschisa si statea turata si scotea fulm alb. Poti scoate tot ansamblul, scoti mufa de alimentare si ai 3 suruburi de 13, desfaci si bobina aia iese si pe corpul ala ramane o supapa cu un arc si o poti scoate cu o surubeknita in linie, partea asta e mai grea ca se blocheaza.
|
--------------------
dacia
solenza
avantaje 2004
|
|
valentin2288 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 27 October 13 From: Ploiesti ![]() |
Salutare. Problema este in felul urmator. Motorul in sarcina mergea intrerupt, am scos mufa EGR de aproximativ 1 luna si problema aceasta s-a rezolvat. Acum a aparut alta, la ralanti ,doar la cald(am ceasuri de logan - cand temperatura trece de 2 linii) motorul intrerupe si tremura. turometrul este constant -850rpm fara nici o oscilatie. Daca accelerez un pic sa ajung la 900-950rpm tremuratul dispare. Ma gandesc sa nu fie vreo problema la pompa, injector.EGR posibil blocat deschis? am demontat cele 3 suruburi dar nu am putut sa scot afara partea care intra in motor. Repet, doar la ralanti si la cald.Multumesc.
|
--------------------
Solenza / Corsa /
1.9D / 1.0-12V /
05 / 99
- PH10LNT / PH14EWS
|
|
lilon_77 |
![]() ![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 10 February 10 ![]() |
Valentine si eu am aceiasi problema cu tremuratul la relantii.problema e ca toamna si iarna cand e frig afara se manifesta foarte des iar vara cand e cald afara mai rar.iar mai nou cand motorul este cald porneste greu insemnand a 3a a4a cheie...am avut si momente cand nu a mai vrut sa porneasca si am ramas fara baterie de atatea incercari.poate stie cineva o rezolvare o sugestie un sfat...va multumesc!
|
--------------------
dacia
solenza 1.9D
2004-confort
- metropola 78 xxx
|
|
maru |
![]()
Post
#8
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
poti incepe prin a verifica:
-"bujiile incandescente" daca sunt ok -cutia de preincalzire daca tine suficient timp circuitul de tensiune deschis,mai ales la prima pornire dimineata, si o verifici cu o lampa de control (scoti fisele de la bujiile incandescente,pui un fir in interiorul fisei si unul la masa si cineva sa`ti puna contactul iar lampa trebuie sa se aprinda cateva secunde, apoi le iei la rand, luand si punand contactul pentru fiecare) -filtrul de motorina schimbat (eventual cureti si rezervorul si bagi o motorina de calitate foarte buna) -EGR-ul daca ai sau ai avut probleme il anulezi scotand mufa iar daca vrei sa faci o treaba buna il dai jos si tai o cutie de bere,o decupezi , facand o forma (cu tot cu urechile de prindere) rotunda ce va astupa acel locas, apoi pui egr-ul la loc (surburile de prinde ale egr-ului sa treaca prin urechile tablitei) fara a mai baga mufa -inlocuire filtru aer |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
chelsoi2015 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 24 March 15 ![]() |
Salutare.
Aceeasi chestie e si la mine, am verificat tot de la filtru, rezervor, mufe. Au fost in regula toate. Merge bine la relanti dupa care da semne de intrerupere. Mentionez ca bujiile verifcate, masa la sasiu la fel. Toate sunt in regula. Ce poate fi de mi se intrerupe. EGR anulat. Astept un raspuns. |
--------------------
Dacia
Solenza 1.9d
2004/ confort
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 08:02 |