Figuri la pornirea daciei., Nu vrea
![]() ![]() ![]() |
Figuri la pornirea daciei., Nu vrea
florinutzu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 6 July 05 From: Piatra Neamt ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
BERLINA 1310L
- NT 05 XXX Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna! |
|||
Lacaru |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 20 August 04 From: Brasov ![]() |
De fiecare data trebuie sa dai 5-6 chei ca sa porneasca sau doar daca masina a stat nepornita mai multe zile?
Daca masina a stat nepornita mai multe zile exista posibilitatea sa se evapore benzina din carburator (asa facea si a mea). Solutia pentru aceasta problema, pentru a nu consuma bateria, este sa dai la cama pompei de benzina vreo 10 sprituri pana cand se umple carburatorul. Schimba pompa de benzina cu una care are cama si vezi cum se comporta. |
-------------------- |
|
florinutzu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 6 July 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Am vorbit cu mecanicul.
Pana acum a avut parte de o pornire asa cum ii spuneam eu. A dat 10 chei ca sa poata pleca motorul. Era din platina impuscata. Acum se apuca si de celelalte minunini de pe acolo. Daca da de monstri i-am spus sa ii puna in libertate poate ma lasa pe mine si merg la ... altii. A aparut si o reglare de tacheti. Pompa de benzina nu are cama. Da oricum nu e o solutie sa dai la cama de fiecare data cand vrei sa pornesti masina. Asta e ca o solutie de rezerva zic eu. Poate se poate repara asta care o am. |
--------------------
DACIA
BERLINA 1310L
- NT 05 XXX Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna! |
|
silviu2002 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 29 November 04 From: Cluj ![]() |
Si a mea daca o las mai mult timp nepornita (cate o sptamana) are nevoie de cateva sprituri (vreo 10-15) date de la cama, pentru ca banuiesc ca ramane fara benzina in carburator. Dupa ce dau la cama ii dau si cateva pedale scurte din acceleratie si dupa asta porneste usor. La pornirile de a doua sau a treia zi nu are nevoie de dat la cama.
Banuiam sa fie din membrana de la pompa de benzina dar zicea cineva ca nu ar fi de acolo. |
--------------------
Dacia
Duster
2010 Benzina 4wd ,,Imbatranesc si tot invat" - Eschil
|
|
mpatachia |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 28 September 05 ![]() |
a mea este la fel, o lasam nepornita vreo saptamana, ii dadeam la pompa si vreo doua spituri si pornea.
Acum nu mai vrea deloc,am incercat in vreo doua zile si nu porneste deloc. Astept sfaturi va rog. Multumesc. |
--------------------
dacia
1210
- tr-02-axf
|
|
mpatachia |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 28 September 05 ![]() |
sa fie cumva platina de la ploile astea din ultimul timp?
Pareri? Multumesc. |
--------------------
dacia
1210
- tr-02-axf
|
|
mpatachia |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 28 September 05 ![]() |
Mai am o problema, daca puteti sa ma ajutati va rog.
Am si eu nevoie de un mecanic bun sau service, m-am saturat sa o duc pe la toate bombele de service-uri, daca stiti oameni care fac treaba buna(electrica, mecanica) nu ezitatti sa-mi scrieti. Multumesc. |
--------------------
dacia
1210
- tr-02-axf
|
|
florinutzu |
![]() ![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 6 July 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Revin cu detaliile promise.
S-a descoperit: 1) platina impuscata, adica platina mobila era lovita parca intr-o parte a pastilutei care face contactul, adica era sarita bucatica din material, iar la cea fixa era pe centru o adancitura. Din afara nu se observau. Numai date jos de pe masina le vezi pentru ca montate nu ai unghi de vizibilitate. S-a procedat la inlocuirea ei cu una noua. 2) carburator murdar cu ceva unsuros maroniu la culoare. La fel si furtunasele care trec pe acolo aveau ceva depuneri pe ele. S-a efectuat curatarea tuturor, unele cu decarburol, altele cu apa si detergent. 3) Sita prin care trece benzina inainte de a intra in carburator (e un surub mare de bronz undeva dedesuptul carburatorului chiar pe unde intra benzina in el) era murdara rau si putin stramba. S-a schimbat cu una noua. 4) Jiclor de aer rupt in doua. Jumatatea cu filet a iesit afara, cealalta jumatate, cea ascutita,a ramas inauntrul carbului de s-a muncit o gramada sa il scoata. S-au scos afara toate resturile si s-a inlocuit jiclorul. 5) Cablu electric (subtirel) care duce de la minusul bobinei la un surub de pe sistemul acela pe care e pus capacul la delcou era rupt. S-a inlocuit. S-a reglat avansul. Mentiuni: -nu am folosit decat benzina ecopremium de la petrom; -de reglat avansul nu m-am bagat niciodata eu; Acum, dupa eforturi prelungite ale mecanicului, sta turatia pe la 900-1000 cand e motorul cald. Dar nu e continuu adica face ceva de genul: brr brr brr brr puff, brrr brrr brr brr puff. Da nu moare. Mi-a spus ca mai mult nu se poate face. ( Cat costa la service dacia reglajul acesta?) -acum pe la 1500 de turatii ( pe turometru masinii) incepe sa zgaltaie de parca s-ar opri motorul si trebuie sa calc ambreajul sa schimb o treapta inferioara de viteza. Trebuie deci sa merg cu motorul mai turat putin adica tot timpul sa stea turatia peste 1500. Inainte puteam merge si cu turatie de 1200 ca nu zgaltaia. - trage masina mai bine. Are nerv in ea acum. Inainte se ducea, dar avea nevoie de distanta mare sau de treapta inferioara. Acum se intinde mai bine. Daca puteti da sfaturi cu zgaltaiala deranjanta va multumesc. Poate stiti si costul de reglaj al avansului al relantiului cu aparate ( nu cu urechea) la reprezentanta service dacia. Va multumesc! ![]() |
--------------------
DACIA
BERLINA 1310L
- NT 05 XXX Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna! |
|
Lacaru |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 20 August 04 From: Brasov ![]() |
Mi se pare cam putin 1500 de turatii (doar nu e diesel). Un motor pe benzina trage bine de la ~1800-2000 in sus. Adica cu alte cuvinte la 1500 mi se pare motorul putin subturat si de-aceea zgaltaie.
|
-------------------- |
|
dacis |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
|
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
cata23 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 6 July 05 From: Tg-Jiu ![]() |
QUOTE(Lacaru @ 30 Sep 2005, 16:28) Mi se pare cam putin 1500 de turatii (doar nu e diesel). Un motor pe benzina trage bine de la ~1800-2000 in sus. Adica cu alte cuvinte la 1500 mi se pare motorul putin subturat si de-aceea zgaltaie. ![]() SI totusi trage ![]() |
--------------------
Dacia
Nova
- GJ-03
|
|
RIon |
![]()
Post
#12
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Puteti folosi cu incredere o aprindere tranzistorizata/electronica, va ajuta mai bine. sugerez cautarea si lecturarea topicului:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=2993 |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
florinutzu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 6 July 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Am lipsit putin zilele astea.
Intre timp am facut cu masina 200Km si am observat-o. Zgaltaiala de care vorbeam era de la filtru de benzina de hartie murdar. L-am schimbat si s-a rezolvat. Acum merge si la turatii sub 1500 si nu zgaltaie deloc. Bine, ca nu are forta necesara, asta e alta discutie. Multumesc. Cand fac rost de bani montez o aprindere tranzistorizata si schimb uleiul de la motor cu unul de 15W40. |
--------------------
DACIA
BERLINA 1310L
- NT 05 XXX Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna! |
|
argon |
![]()
Post
#14
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(florinutzu @ 29 Sep 2005, 09:41) -de reglat avansul nu m-am bagat niciodata eu; Acum, dupa eforturi prelungite ale mecanicului, sta turatia pe la 900-1000 cand e motorul cald. Dar nu e continuu adica face ceva de genul: brr brr brr brr puff, brrr brrr brr brr puff. Da nu moare. Mi-a spus ca mai mult nu se poate face. ( Cat costa la service dacia reglajul acesta?) ![]() Cu brr brr puf e clar..tuseste in espament si pot fi 2 cauze...avansul static dereglat, sau o supapa care nu lucreaza calumea. incearca sa reglezi avansul static la 0, o sa faca minuni...mecanicii asti ciupa-upa il regleaza dupa ureche, ca de...ei sunt meseriasi si se pricep ![]() ![]() ![]() Cauta pe forum si gasesti cum faci toate reglajele..asta e si rolul DaciaClub-ului...sa mai salveze lumea de nenorocitii aia de mecanici de 2 bani care iti i-au 200 de mii sa-ti regleze avansul... ![]() This post has been edited by argon: 3 Oct 2005, 08:30 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
lupusor83 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 19 September 05 ![]() |
Gaditi-va si la varianta daca ati parcat masina in rampa.Exista posibilitatea ca benzina sa se scurga in rezervor datorita nefunctionarii eficiente a pompei.Incercati sa-o parcati cu fata la vale.Asa patesc eu, nu intodeauna
![]() |
--------------------
DACIA
CL
- GL-02-RUS
|
|
florinutzu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 6 July 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Dupa ce am facut toate cele enumerate nu ami am probleme. Nu stiu cu pompa de benzina (am banuit-o si pe ea la un moment dat) pentru ca masina o parchez pe loc drept (aproape drept). Nu stiu cat o sa ma tina...ptiu sa nu fii de deochi! O sa iau cat mai repede posibil o aprindere electronica (m-a convins topicul despre asta), si o sa fac si un reglaj cu stroboscopul al avansului, relantiului , etc la service dacia.
|
--------------------
DACIA
BERLINA 1310L
- NT 05 XXX Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna! |
|
florinutzu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 6 July 05 From: Piatra Neamt ![]() |
La service dacia din Piatra Neamt montajul unei aprinderi tranzistorizate costa "in jur de 400 de mii", iar reglajul avans... " in jur de 100". Am intrebat vineri la AutoMoldova la noi in Piatra.
Si cand te gandesti ca iti iau 400 de mii pentru legat trei fire... |
--------------------
DACIA
BERLINA 1310L
- NT 05 XXX Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna! |
|
bertro |
![]()
Post
#18
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
man, ia si monteaza tu aprinderea. dureaza 5 minute. urmeaza indicatiile din prospect si nu o sa ai probleme. Apoi iti poti regla singur avansul folosind led-ul de la aprinderea respectiva si indicatiile de pe forum (search). dureaza si asta maxim 10 minute.
|
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#19
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
pana acum am gasit 3 topicuri despre pornirea la rece.
La mine problema e ca facea figuri si vara la 30 si ceva de grade. Pana nu ajunge toata apa din instalatie la 80 de grade, motorul merge neregulat si nu poate fi accelerat brusc. Daca o las numai jumatate de ora sa stea, merge dup'aia prost. Am observat ca daca o las sa se incalzeasca pana pe la 40 de grade, opresc motorul si il pornesc imediat dupaia, merge mult mai bine |
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
zolygas |
![]() ![]()
Post
#20
|
tanar,fara bani...cu dacie Group: Members Posts: 73 Joined: 19 August 05 ![]() |
Aceeasi problema am avut-o si eu la Dacia mea...in cazul in care nu sunt defectiuni la carburator,bujii sau delcou,problema pornirii grele ,poate apartine in cea mai mare parte pompei de benzina,care dupa un timp ,da semne de oboseala...
Eu am schimbat-o cu una noua sperand ca voi scapa de problema pornirii grele...Dar din pacate mai face din cand in cand ,"fitze"..... As avea rugamintea sa-mi spuneti si mie care poate fii cauza in acest caz...??? Poate fii vorba de carburator?Sa se evapore benzina? Ce m-ati sfatui sa fac in acest caz? Astept raspunsurile voastre.... Va multumesc anticipat, zolygas |
--------------------
dacia 1300
berlina
- tm-01-AKG
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#21
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
eu presupun ca e de la platina prost reglata sau de la bujii. eu nu prea am probleme cu pornirea, ci cu temperatura motorului. daca nu e apa la 80 de grade, nu vrea nici in ruptu capului sa mearga bine
This post has been edited by Uncle-Sam: 14 Oct 2005, 08:50 |
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
zolygas |
![]()
Post
#22
|
tanar,fara bani...cu dacie Group: Members Posts: 73 Joined: 19 August 05 ![]() |
QUOTE(Uncle-Sam @ 13 Oct 2005, 17:14) eu presupun ca e de la platina prost reglata sau de la bujii. eu nu prea am probleme cu pornirea, cu cu temperatura motorului. daca nu e apa la 80 de grade, nu vrea nici in ruptu capului sa mearga bine Platina mea a fost de curand schimbata si reglata, la fel si carburatorul,bujiile...singurul lucru a fost pompa de benzina care am schimbat-o... Nu ma pot plange de pornire foarte grea,dar nu e nici din prima cheie... Oricum...iti multumesc mult! |
--------------------
dacia 1300
berlina
- tm-01-AKG
|
|
Diomet |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 14 October 05 ![]() |
Aceeasi problema: porneste greu in fiecare dimineata, asta doar daca nu ii dau vreo 10-15 pedale lungi, si asta pe caldura. Am pompa de benzina noua, ulei proaspat schimbat 15W40, bujii noi. Ar rezolva o aprindere electronica problema? O pot instala eu cu minime cunostinte de mecanica?
Stie cineva un mecanic bun si ieftin in Bucuresti? Poate sa fie si Nea Mitica de la garajul din spate, dar sa stie ce face si sa faca bine! |
--------------------
Dacia
1300-1310
- SV-05-KSS
|
|
MDL |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 5 July 05 From: Timisoara ![]() |
Eu am o problema asemanatoare, dar, eu patesc cand pornesc pe gaz, ca am instalatie GPL. Pe benzina porneste bine inclusiv dimineatza (mai rar imi face probleme asemanatoare voua) dar pe gaz imi porneste ff greu, adica trebuie sa dau la cheie bine de tot, si asta cand e motorul destul de cald ca stiu ca dimineatza trebuie pornita pe benzina. Chiar cand am montat-o pornea ff bine, dar dupa 1 luna, nu mai porneste. Cei de firma unde am montat instalatia zic ca nu e de la gaz, ci e de la aprindere/motor. Voi ce rezolvare imi recomandati???
|
--------------------
Dacia
1310
- BV-03-TCU
|
|
geonic |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 3 March 05 ![]() |
QUOTE(MDL @ 16 Oct 2005, 23:15) Eu am o problema asemanatoare, dar, eu patesc cand pornesc pe gaz, ca am instalatie GPL. Pe benzina porneste bine inclusiv dimineatza (mai rar imi face probleme asemanatoare voua) dar pe gaz imi porneste ff greu, adica trebuie sa dau la cheie bine de tot, si asta cand e motorul destul de cald ca stiu ca dimineatza trebuie pornita pe benzina. Chiar cand am montat-o pornea ff bine, dar dupa 1 luna, nu mai porneste. Cei de firma unde am montat instalatia zic ca nu e de la gaz, ci e de la aprindere/motor. Voi ce rezolvare imi recomandati??? asa cum s-a discutat pe undeva pe aici si dealtfel am patit-o si eu, pornirea greoaie pe GPL atunci cind motorul este cald se datoreaza cantitatii mari de gaz din reglaje. Incearca sa-i mai reduci gazul din robinetul de pe furtun. |
--------------------
logan laureat 1,6
berlina
2006
- ag-71-ary logan laureat 1,6
|
|
MDL |
![]() ![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 5 July 05 From: Timisoara ![]() |
Mersi pt pont, cand ajung acasa am sa incerc si iti spun ce a iesit!!
|
--------------------
Dacia
1310
- BV-03-TCU
|
|
MDL |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 5 July 05 From: Timisoara ![]() |
Pina la urma am fost la cei care mi-au montat instalatia si au reglat-o ei. Acum porneste si trage motorul super bine si mi-a scazut si consumul in exterior. Concluzia era ca, instalatia era dereglata si de aia mergea necorespunzator!
|
--------------------
Dacia
1310
- BV-03-TCU
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:04 |