Furtunul de vapori
![]() ![]() ![]() |
Furtunul de vapori
BMA |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|||
cristimm |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Cauta topicul "afumatoare" sau ceva de genul asta ca s-a mai discutat mult pe tema asta.
|
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
andutzu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
QUOTE(BMA @ 2 Nov 2005, 11:55) stiu ca daca motorul scoate gaze pe furtunul de vapori de ulei nu e bine sa-l cuplezi la carburator. Cine stie ce se intampla daca furtunul respectiv cu gaze este cuplat la carburator+admisie ? si ce se intampla daca nu-l cuplezi (il lasi in aer sub masina) ? sau e mai bine sa-l infunzi ? ce se poate intampla ? Cum e mai bine si ce implica ? creste consumul de benzina ? distruge motorul ? Incearca si tu sa-l infunzi ca sa vezi ce o sa se intample... ![]() Cel mai bine prelungesti furtunul si-l scoti sub masina. ![]() |
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
BMA |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
am infundat teul de la carburator in partea unde venea teul (desi cred ca scot teul de acolo si prind direct pe stut furtunul cu diuza), am lasat in aer furtunul de gaze. si ce sa vezi. am pornit-o dimineatza, intr-un km, maxim doi motorul a ajuns sa aibe ralantiul la 1000rpm, fara sa umblu la reglajul ralantiului. si avea turatia asta chiar daca ajunsese sa treaca acul de temperatura abia de prima linie. deci turatia motorului a crescut considerabil. pt ca inainte sa fac miscarea asta, cu ralantiul reglat la fel avea o turatie de 7-800 la temperatura optima. in mers se simte ca motorul trage mai bine.
mai ramane sa trag furtunul ala pana jos sub masina si sa-i pu un filtru in capat. ciudat (sau normal ?) este ca la mine nu scoate pe furtunul de gaze nimic vizibil cu ochiul. decat simti, daca pui mana ca scoate presiune. si are si miros. multam la toti |
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 23:54 |