DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Furtunul de vapori

BMA
post 2 Nov 2005, 11:55
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




stiu ca daca motorul scoate gaze pe furtunul de vapori de ulei nu e bine sa-l cuplezi la carburator.
Cine stie ce se intampla daca furtunul respectiv cu gaze este cuplat la carburator+admisie ? si ce se intampla daca nu-l cuplezi (il lasi in aer sub masina) ? sau e mai bine sa-l infunzi ? ce se poate intampla ?
Cum e mai bine si ce implica ?
creste consumul de benzina ? distruge motorul ?


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristimm
post 2 Nov 2005, 12:20
Post #2


Membru vechi


Group: Members
Posts: 664
Joined: 30 September 02
From: Bucuresti




Cauta topicul "afumatoare" sau ceva de genul asta ca s-a mai discutat mult pe tema asta.


--------------------
ex Dacia Nova GTi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutzu
post 2 Nov 2005, 21:52
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 385
Joined: 19 December 04




QUOTE(BMA @ 2 Nov 2005, 11:55)
stiu ca daca motorul scoate gaze pe furtunul de vapori de ulei nu e bine sa-l cuplezi la carburator.
Cine stie ce se intampla daca furtunul respectiv cu gaze este cuplat la carburator+admisie ? si ce se intampla daca nu-l cuplezi (il lasi in aer sub masina) ? sau e mai bine sa-l infunzi ? ce se poate intampla ?
Cum e mai bine si ce implica ?
creste consumul de benzina ? distruge motorul ?
*


Incearca si tu sa-l infunzi ca sa vezi ce o sa se intample... icon_mrgreen.gif dar mai bine nu fa asta ca o sa-ti arunce joja afara si-o sa-ti dea uleiul afara pe acolo.Iti dai seama ca gazele alea nu au unde se se acumuleze si la un momentdat o sa refuleze pe undeva, iar joja ese punctul cel mai slab.Daca nu pe la buson, dar asta e foarte putin probabil.
Cel mai bine prelungesti furtunul si-l scoti sub masina. smile.gif


--------------------
Dacia 1310 - PH 23 ALX
REMAT Tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 3 Nov 2005, 15:53
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




am infundat teul de la carburator in partea unde venea teul (desi cred ca scot teul de acolo si prind direct pe stut furtunul cu diuza), am lasat in aer furtunul de gaze. si ce sa vezi. am pornit-o dimineatza, intr-un km, maxim doi motorul a ajuns sa aibe ralantiul la 1000rpm, fara sa umblu la reglajul ralantiului. si avea turatia asta chiar daca ajunsese sa treaca acul de temperatura abia de prima linie. deci turatia motorului a crescut considerabil. pt ca inainte sa fac miscarea asta, cu ralantiul reglat la fel avea o turatie de 7-800 la temperatura optima. in mers se simte ca motorul trage mai bine.
mai ramane sa trag furtunul ala pana jos sub masina si sa-i pu un filtru in capat.
ciudat (sau normal ?) este ca la mine nu scoate pe furtunul de gaze nimic vizibil cu ochiul. decat simti, daca pui mana ca scoate presiune. si are si miros.

multam la toti


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 23:54
Forum Renault