Spuma in vasul de expansiune, Sa fie garnitura sau ....
![]() ![]() ![]() |
Spuma in vasul de expansiune, Sa fie garnitura sau ....
maseax |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 30 September 05 From: Focsani Vrancea ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane2
2005
- VN
|
|||
alinushy |
![]()
Post
#2
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
garnitura
![]() |
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#3
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
lichidul d eracire maroniu e mai probabil din cauza forjei (4500-5000 RPM) sau din cauza varstei componentelor sistemului de racire. ai putea sa-l speli cu 2+2 Radiator Flush (sau ceva de genul) si apoi sa mai incerci o data sa vezi daca mai face
bafta |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
dyogenes |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
Mai fratilor, nu speriati omul... La mult masini (inclusiv straine) antigelul devine maroniu, mai ales daca nu este schimbat frecvent. Eu la Dacie aveam un mic strat de "namol" ruginiu pe fundul borcanului, pana nu am schimbat lichidul de vreo 3 ori, nu am scapat de el. Nu are nimic in comun cu strapungerea garniturii de chiulasa. Daca se strapunge garnitura apare ULEI in lichidul de racire, sau invers, apa (antigel) in ulei.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
maseax |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 30 September 05 From: Focsani Vrancea ![]() |
QUOTE(dyogenes @ 14 Jan 2008, 19:05) Mai fratilor, nu speriati omul... La mult masini (inclusiv straine) antigelul devine maroniu, mai ales daca nu este schimbat frecvent. Eu la Dacie aveam un mic strat de "namol" ruginiu pe fundul borcanului, pana nu am schimbat lichidul de vreo 3 ori, nu am scapat de el. Nu are nimic in comun cu strapungerea garniturii de chiulasa. Daca se strapunge garnitura apare ULEI in lichidul de racire, sau invers, apa (antigel) in ulei. Nu a mai facut probleme. Daca bag un 2+2 sunt sanse sa o fac stropitoare? (adica sa apara gauri mai peste tot ? ) Edit : Sau ceva de curatat radiatoare .... This post has been edited by maseax: 16 Jan 2008, 23:41 |
--------------------
Renault
Megane2
2005
- VN
|
|
Merced |
![]()
Post
#6
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Sa spun sincer eu am culoarea asta la lichidul de racire de asta vara. Si n-am avut vreo problema. "Namolul" de care vorbea dyogenes am avut juma de borcan, si e un fel de rugina cauzata din cate am inteles de la un vecin chiar de faptul ca am avut prea mult antigel in comparatie cu apa in circuit. De cand am inceput sa completez cu antigel d-asta modern albastru(am un por pe radiator si completez mereu) s-a mai lipezit, dar asta vara mergeam cu un lichid care parea a fi apa cu pamant. Si am facut 2500km intr-un tur prin tara fara sa fiarba o data, cu masina incarcata pana la refuz plus 4 insi.
Cat despre forja, daca mergi asa cu motorul rece nu m-ar mira sa te fi lasat garnitura, sincer iti spun. Carton nu cred ca-ti trebuie pe mai mult de 30% din radiator, eu n-am acoperit niciodata mai mult si am plecat mereu de acasa si am ajuns si la destinatie. ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
maseax |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 30 September 05 From: Focsani Vrancea ![]() |
La -19 grade nu stai sa te mai uiti daca ai pus prea mult carton.
Si eu ajung la destinatie, numai ca strang din ..dinti.. pana acolo ![]() Oricum nu e garnitura. Nu e pic de ulei in jegul de antigel si nici invers. Ramane valabila intrebarea: Ii curat sau nu circuitul de racire cu "Solutii de curatat instalatia de racire" ? Sau mai bine aste vara ? This post has been edited by maseax: 17 Jan 2008, 00:09 |
--------------------
Renault
Megane2
2005
- VN
|
|
Merced |
![]()
Post
#8
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Eu nu consider ca merita riscul, lasa-l asa.
Cat despre frig, eu sunt obisnuit sa-mi inghete geamurile laterale pe interior cand e frig, deci nu ma mai surprinde nimic. In Dacie stau ca si cum as sta afara, nu desfac un nasture de la geaca, nu cobor fermoarul un centimetru. ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
cosmin_bojin |
![]()
Post
#9
|
![]() the Group: Members Posts: 340 Joined: 24 February 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(maseax @ 17 Jan 2008, 00:09) La -19 grade nu stai sa te mai uiti daca ai pus prea mult carton. Si eu ajung la destinatie, numai ca strang din ..dinti.. pana acolo ![]() Oricum nu e garnitura. Nu e pic de ulei in jegul de antigel si nici invers. Ramane valabila intrebarea: Ii curat sau nu circuitul de racire cu "Solutii de curatat instalatia de racire" ? Sau mai bine aste vara ? Daca vrei sa faci o treaba buna,dai jos radiatorul si caloriferul si le speli calumea,asta dupa ce ai bagat solutia de curatat instalatia.Dupa care poti sa mai pui apa de 2-3 ori sa vezi daca e curat.E ceva de munca dar merita,zic eu. QUOTE(Merced @ 17 Jan 2008, 00:29) Eu nu consider ca merita riscul, lasa-l asa. Cat despre frig, eu sunt obisnuit sa-mi inghete geamurile laterale pe interior cand e frig, deci nu ma mai surprinde nimic. In Dacie stau ca si cum as sta afara, nu desfac un nasture de la geaca, nu cobor fermoarul un centimetru. ![]() Eu am caldura de ma frige la picioare,serios,la fel si la parbriz ies aburi dupa ce il spal. |
--------------------
Dacia
1300
1979-Berlina
- B-29-XLJ RACING WILL NEVER DIE!!!
|
|
Merced |
![]()
Post
#10
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Stiu ca unii aveti caldura, eu nu am decat sa-mi dezabureasca parbrizul si eventual luneta dupa 20 de minute de mers la drum intins. Unii nici macar cat am eu n-au, deci n-are rost sa ma vait.
Oricum nu era asta subiectul discutiei acum. |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
DoubleG |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 6 August 07 From: Rosiori De Vede (TR) ![]() |
Pentru curatarea instalatie de racire si a caloriferului recomand cu simt de raspundere solutia mecanicilor batrani.
Se scoate lichidul de racire, se amesteca 3 litri de otet si 3 litri de apa, se umple instalatia, se aeriseste. Se poate circula drumuri scurte de oras, numai vara sau pe vreme mai calda. Se lasa 1, 2 sau 3 zile, apoi se scoate si se pune antigel curat si apa. Piatra depusa, oxizii si alte depune, vor disparea ca prin minune. Daca este cazul se spala de doua ori desi nu am intalnit sa fie nevoie... Pentru mai multa incredere se poate incerca cu alte obiecte scufundate intr-un pahar cu apa si otet. This post has been edited by DoubleG: 17 Jan 2008, 08:46 |
--------------------
Dacia
Solenza Confort 1.4 MPI
2004
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#12
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
sau 1L detartrant 5L apa.
rulat 15-20min lasat 1H rulat iar (la relanti) 15-20min spalata instalatia cu apa cu presiune facut amestec de antigel si apa separat 3+3 eventual schimbat termostatul daca e suspect se va simti imediat. se incalzeste mai repede, nu sare temperatura de 78-80de gr nici moarta. culorea maronie e normala daca ai depuneri si rugina, mai ales daca ai mers vara cu apa chioara This post has been edited by tzepesch: 18 Jan 2008, 01:52 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
razvan_78 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 10 November 12 ![]() |
Astazi am schimbat distributia la supernova, rola, pompa de apa.Toate bune si frumoase avand in vedere ca s-a pierdut antigel la schimbarea pompei de apa, inainte s-a o pornim i-am bagat cam 900 de grame antigel nediulat.Am pornit-o si am plecat cu ea mecanicul mi-a spus ca se aeriseste singura.Ajuns acasa mam uitat la vas si am constatat ca intradevar isi mai trasese antigel dar facuse spuma......fara nici un pic de ulei in ea.Despre ce ar fi vorba aveti idee? Multumesc
|
--------------------
dacia
supernova
2003
- db100von
|
|
razvan32 |
![]()
Post
#14
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(DoubleG @ 17 Jan 2008, 08:43) Pentru curatarea instalatie de racire si a caloriferului recomand cu simt de raspundere solutia mecanicilor batrani. Se scoate lichidul de racire, se amesteca 3 litri de otet si 3 litri de apa, se umple instalatia, se aeriseste. Se poate circula drumuri scurte de oras, numai vara sau pe vreme mai calda. Se lasa 1, 2 sau 3 zile, apoi se scoate si se pune antigel curat si apa. Piatra depusa, oxizii si alte depune, vor disparea ca prin minune. Daca este cazul se spala de doua ori desi nu am intalnit sa fie nevoie... Pentru mai multa incredere se poate incerca cu alte obiecte scufundate intr-un pahar cu apa si otet. de care otet? cate grade sa aiba otetul? |
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 08:04 |