DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Filtrul de aer

ViperRS
post 27 Nov 2005, 14:20
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




salutare am montat sus un carburator dublu corp. problema e ca filtru de aer care era cu carburatorul da in capota si nu pot inchide capota. Nu stiti cum as putea adapta filtru vechi de aer? aceasta este poza cu carburatorul si alta u filtru nemontat

This post has been edited by ViperRS: 27 Nov 2005, 14:21


Attached thumbnail(s)
carb2.jpg ( Size: 151.29k ) Number of downloads: 132
carb3.jpg ( Size: 64.75k ) Number of downloads: 122


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Nov 2005, 15:59
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05





solutii: adaptezi un filtru clasic, adaptezi un filtru sport, sau schimbi capota si pui de diesel icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 27 Nov 2005, 16:33
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




gasesc gat de lebada in forma carburatorului ???


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Nov 2005, 17:38
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




De gasit nu stiu, dar daca nu este se poate adapta, eu am vazut la multi asa..dar nu am intrebat amanunte...poate stiu mai multe altii de aici


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 28 Nov 2005, 10:07
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




azi am luat in gat de lebada de papuc cu carburatorul dublu corp. din pacate e prea mic.... deja nu mai stiu ce sa fac


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 28 Nov 2005, 11:32
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(ViperRS @ 28 Nov 2005, 10:07)
azi am luat in gat de lebada de papuc cu carburatorul dublu corp. din pacate e prea mic.... deja nu mai stiu ce sa fac
*



Pai omule esti pe drumul cel bun !
Si eu am luat tot un gat de lebada de papuc , probabil ca ai vazut pozele de la "imbunatatiri dacia break" topicul meu unde era asa cum zici acelasi carburator .
Uita0te cu atentie , pur si simplu "decupezi" cu uncutter gatul de lebada. Va rezulta si o inaltime mai mica si o adaptare destul de buna . Acum cele patru prezoane initiale de prindere se scot si se prind pe partea celalta , rzultant astfel "zone de agatare" ca gatului de lebada. Vezi cum am pus eu provizoriu sarmele alea de radea lumea. Se pot face niste siteme de prindere frumoase , dupa probe si reusita proiectului .
Acum la mine era asa : galerie monocorp (care este putin cred mai joasa decat cea de dublu), piesa de adaptare de 1,5 cm inaltime, carburator, gat de lebada ttaiat ! si se inchidea fara probleme !
Succes !
Vezi schimba toate garniturile genul asta de carburator este atat de vechi incat mai mult ca sigur a pierdut mult din planeitate !



--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sociopatul Tandru
post 29 Nov 2005, 15:05
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 23 June 05
From: Braila




mda, mai ales sarmele!!! cate se pot face cu o sarma!! eu stiu pe cineva care si-a rupt clavicula nu stiu cum..pe la tara..si si-a prins-o cu o sarma.
acum ontopic.

de ce ti-ai pus carburator bicameral pe berlina? ai vreo fantezie?trebuia sa-ti lasi weber-ul tau simplu si curat se regleaza usor...e dela solex de renault 12? ...care e ideea?..vezi de treaba domle..


--------------------
DACIA Nova GT 1998 Septembrie - BR 69 CGF
Nu sunt un nationalist dar ma mandresc cu Dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 29 Nov 2005, 15:52
Post #8


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Sociopatul Tandru @ 29 Nov 2005, 15:05)
mda, mai ales sarmele!!! cate se pot face cu o sarma!! eu stiu pe cineva care si-a rupt clavicula nu stiu cum..pe la tara..si si-a prins-o cu o sarma.
acum ontopic.

de ce ti-ai pus carburator bicameral pe berlina? ai vreo fantezie?trebuia sa-ti lasi weber-ul tau simplu si curat se regleaza usor...e dela solex de renault 12? ...care e ideea?..vezi de treaba domle..
*



Omul vrea solutii la probema lui nu sa-l ia lumea la rost , e problema lui de ce si-a pus si aci a cerut o solutie... wink.gif probabil l-a montat pentru un plus de putere

This post has been edited by argon: 29 Nov 2005, 15:55


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 29 Nov 2005, 18:50
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




carburatorul acela l-am pus prima data din cauza faptului ca carburatorul vechi avea o problema : nu il puteam regla klumea adica era cam stricat el de felu lui. m-am interesat sa iau unu nou si am aflat ca e aproape 2 milioane asa ca am preferat sa fac altceva cu banii aia. toata lumea mi-a zis ca o sa consume mai mult cu dublucorp. eu din ce am citit pe forum si ce am vazut pe la alte masini: dublucorp sau orizontale rules.
partea mai nasoala este ca trebuie facute niste adaptari, de 3 zile tin masina in garaj ca nu am vreme de ea cu facultatea dar maine sper sa termin. o sa pun concluziile despre consum si cum merge masina peste cateva saptamani.


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 30 Nov 2005, 18:05
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




parca toate lucrurile sunt impotriva mea: pe cand mi-am rezolvat cu gatul de lebada si l-am fixat pe carburator am o alta problema cutia de la filtrul de aer loveste in tevile de pata calda a carburatorului si nu il pot pune la loc. daca stie cineva sunt mai multe tipuri de cutii de filtru de aer? gasesc o cutie mai mica?


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raresito
post 11 Dec 2005, 02:24
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 8 December 05
From: Cluj-Napoca




[quote=ViperRS,30 Nov 2005, 18:05]
daca stie cineva sunt mai multe tipuri de cutii de filtru de aer? gasesc o cutie mai mica?

gasesti suta-n suta... cutia mea de la filtru e mai scurta.. din dezmembrari su capacu de metal.. ala de plastic ma enerva...


--------------------
Dacia 1310 TLX - CJ 45 DAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:30
Forum Renault