Eliminare Delcou dacia, cum sa fac?
Eliminare Delcou dacia, cum sa fac?
Black%Snake |
18 Apr 2015, 19:39
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita |
Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 106.97k ) Number of downloads: 260 |
||
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|||
nikuniku |
18 Apr 2015, 20:36
Post
#2
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
ori pui tot ori nu pui nimic,tocmai ca nu te pricepi la electrica auto,poti face alte nenorociri de exemplu sa dai foc la masina
poti pune aprindere electronica in delco,vezi pe forum cum se face |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
danciusergiu84 |
18 Apr 2015, 23:05
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 |
AI nevoie de carcasa ambreiaj de injectata pentru ca sa poti monta senzorul de turatie, volanta de injectata sa aibe senzorul de pe ce sa citeasca, volanta e de 200 parca, ai nevoie de cablaj, ecu, bobina.
NU poti folosi bobina jumostatica de la injectata in sistemul clasic. Problema va fi la dozarea carburatorului dupa harta de avans la injectata, deci ar fi nevoie sa montezi si corpul clapeta daca tot ai montat atatea, dar pentru asta trebuie modificat si sistemul de alimentare a injectiei cu pompa electric ain rezervor, cablaj , furtune etc. |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
ORIJINAL21 |
18 Apr 2015, 23:50
Post
#4
|
Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life |
iti trebuie totul de la carburatorul cu injectie pana la bobina electronica...(aprindere)
inca mai am pe stock un carburator de nova dublucorp complet functional cu filtru si fise... |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
Black%Snake |
19 Apr 2015, 05:39
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita |
QUOTE(danciusergiu84 @ 19 Apr 2015, 00:05) AI nevoie de carcasa ambreiaj de injectata pentru ca sa poti monta senzorul de turatie, volanta de injectata sa aibe senzorul de pe ce sa citeasca, volanta e de 200 parca, ai nevoie de cablaj, ecu, bobina. Deci teoretic pot rezolva problema doar cu aceste piese? reglajul la carburator se face nu e problema, doar sa mearga calculatorul ala fara sistemul de injectie(corp clapeta) si alti senzori ce mai are el pe acolo. 19 Apr 2015, 15:50: alte idei ? propuneri, inventii? This post has been edited by Black%Snake: 19 Apr 2015, 14:50 |
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
aditza579 |
19 Apr 2015, 15:33
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti |
Din putinele cunostinte pe care le am, eu zic ca nu va merge. Iti explic si scurt de ce. Nu am studiat foarte in amanunt sistemul motronic de la Dacie dar am studiat destul de bine un sistem asemanantor de la Reno. Si la ala, daca mergeai cu mufa de la motorasul de ralanti scoasa sau cu alti senzori scosi, dadeai totul peste cap. Sa zicem ca tie nu iti trebuie date de intrare decat pentru sistemul de aprindere dar problema este ca intrun EPROM ele functioneaza in simbioza, sa zic asa. Adica exista doar o harta responsabila si pentru aprindere dar si pentru alimentare. Deci nu pot exista una fara alta. Ca si hardware se poate monta destul de simplu dar cred ca te chinui fara sa obtii un rezultat. Daca urmaresti puterea, se poate modifica si sistemul motronic pentru a scoate ceva din el. Fara sa umblii la harti. O pompa de benzina mai puternica, eliminat regulatorul din corpul clapeta si adaugat pe traseu unul reglabil. Poti mari diametrul clapetei sau poti lua un corp clapeta de pe un motor cu acest sistem dar cu cilindree mai mare. Cam astea ar fi modificarile pentru alimentare. Aprinderea nu e neaparat necesar sa fie modificata daca nu vei supraalimenta motorul. Si apoi poti sa faci modificari hardware in motor adica ridicarea raportului de comprimare, marire supape, alta axa cu came, usurari, colector de evacuare redesenat si redimensionat, evacuare libera si alte mici trucuri. Si daca faci toate astea, obtii un motor cu puterea la o turatie ceva mai mare. Cauti un calculator de Nova de cupa (daca motorul tau este 1.6) care are limitarea la 7000 de turatii si hop, o sa ai un motor de vreo ~90-100 de cai care nu se va mai deregla, care va porni iarna cum trebui si care isi va face treaba si prin oras sau la mers linistit.
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
Black%Snake |
19 Apr 2015, 19:12
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita |
Ai facut putina lumina aditza cu aceste detalii dar te-ai abatut putin de la drum si ai intrat in necunoscut, eu urmaresc strict montarea acestui sistem de aprindere din alte motive, nu vreau crestere de putere ca motoru e la maxim( motor 1,6 axa alpine 300 grade, supape racing, admisie marita, raport comprimare marit etc) Ma gandeam ca merg eliminate acele "intrari" de la calculator in cazul in care se leaga. Din ce ai spus tu problema este ca sunt toate legate si functioneaza doar impreuna. Atunci vin cu o alta intrebare: exista la alta masina acest sistem care sa mearga separat cum am eu nevoie?
|
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
payty |
19 Apr 2015, 19:40
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti |
hai ca fac eu mai multa lumina imediat
Daca vrei neaparat sistemul de aprindere de dacia LI , iti trebuie carcasa de ambreiaj, senzorul de turatie , volanta, distantierul de la electromotor, calculatorul de injectie. Acuma calculatorul functioneaza in parametri daca are toti senzorii conectati, altfel intra intr-un mod de avarie (cand se aprinde becul din bord). Deci dupa parerea mea ar trebui sa ai si toti senzorii conectati la el, adica: sonda lambda, senzor temperatura aer, senzor temperatura lichid racire, senzor pozitie clapeta. Aprinderea este comandata de turatia motorului, dar din cate am inteles din cartea tehnica, si de pozitia clapetei de acceleratie. Concluzia e ca nu prea merge pusa doar partea de aprindere pt ca ai nevoie de cam toata instalatia de la care sa anulezi partea de injectie. Dar si daca ai face asta, nu ai cum sa pastrezi doar senzorul de pozitie a clapetei si totusi sa pui un carburator pt alimentare. In plus, ECU-ul este un model foarte vechi la care nu pot umbla deloc la curbele de avans, lucru care este absolut necesar cand faci modificari la motor de genul compresie, carburator mai mare sau alta axa cu came. Eu unul n-as face asta. Am o dacie pe injectie si sistemul e slab ca performante. In plus, daca se uzeaza motorul, nu ai cum sa ii dai avans mai mult, cum se face la carburator, ca sa nu mai dea in nas. Delcoul e un sistem destul de bun pt scopul pe care il are si daca il reglezi cum trebuie cu un stroboscop, aduce performante bune. In plus, tot cu un stroboscop, poti sa ii setezi orice curbe de avans, ceea ce e foarte util. Si mai e si chestia ca ECU-ul de dacie a fost setat pentru norme de poluare Euro2 ceea ce inseamna ca merge cu avans mic, probabil sub cel optim ca sa nu dea noxele mari. si ca sa raspund la o intrebare din primul post, bobina nu merge pusa doar era pt ca este de tipul wasted spark, adica ECU-ul are doar 2 iesiri pt 4 bobine si le comanda cate doua, deci apar doua scantei, doar ca una e la cilindrul care trebuie si la cealalta la un cilindru care e in evacuare. @Aditza, Regulatorul de presiune nu se elimina, pt ca debitul de benzina e dat de timpul de injectie iar asta e calculat in functie de presiunea benzinei care in carte spune ca tb sa fie 0.9-1.1 bari. Daca tu vei scoate regulatorul, debitul injectat va fi complet aiurea in functie de cat baga pompa. Probabil motorul va merge inundat cu benzina. This post has been edited by payty: 19 Apr 2015, 19:47 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2024 - 00:55 |