refuz de pornire
![]() ![]() ![]() |
refuz de pornire
costi |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
DSN/SLZ
|
|||
![]()
Post
#2
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Suni un prieten sa te ia la remorca pina la un service dacia de-ala care are laptop sa-ti bage cod demaraj avarie in calc, daca e de acolo, ca nepornirea poate avea 1001 cauze... Problema e naspa de tot si eu mi-am pus aceasta intrebare si mi-a fost si frica sa ma gindesc... Hai daca se strica ceva important, mai intelegi, dar daca nu-ti porneste ca nu-ti recunaoste cheia si in fond masina n-are nimica ci numai cheia e de vina sa mori de ciuda nu alta...
|
-------------------- |
|
klaus |
![]()
Post
#3
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
1. Lista cu telefoanele este publica (pe sus pe la "adrese utile", se cauta vocea clientului din pop-up)
2. Nepornirea asa din senin este data de obicei de releele (mai rar sigurantele) din compartimentul motor. O rezolvare temporara este "altoirea" a cateva palme la cuta respectiva (releele romanesti se sudeaza mai repede), si daca nu se rezolva, verificarea de sigurante. Dar, de obicei, in astfel de cazuri martorul de pe bord incepe sa clipoceasca de la o data pe secunda la de doua ori pe secunda, alertand asupra aparitiei unui defect. O cautare pe forum ar prinde bine, pentru a se vedea numeroasele alte cauze ce pot genera problema (de la senzor de turatie la aprindere, injectie etc) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
costi |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
cu alte cuvinte ne luam motorul la palme (cred ca mai intii m-as lua pe mine). Vedetzi voi, in cazul de fata omul dadea la cheie si bateria invirtea motorul SI ATIT. Naspa, oricum. Da' tot nu m-am lamurit ce se intimpla daca sint in cimp si nu pleaca. Sun la V.C si ? Ma depaneaza prin telefon, vine cineva, chiar asa peste tot ?
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Wolfmark |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 642 Joined: 24 March 03 ![]() |
In primul rand vei vb. cu un specialist de la Dacia. Care te va pune sa incerci diferite chestii (cam au ei idee despre ce fire ies/se strica pe la masinile lor cel mai des). Daca ai noroc rezolvi usor. Daca nu ... ghinion
![]() Baga un ochi si aici: http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=1651. |
--------------------
DACIA
Solenza Scala
2003
|
|
paulp |
![]()
Post
#6
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Sfatul meu, si asta pentru oricine, ar fi sa ai in masina nr. de la ACR. Nu stiu alte firme dar stiu ca ei asigura asistenta la orice ora.
Daca nu-l ai faci cum a zis Gabriel, suni un prieten. Eu am patit-o cu berlina cind mi s-a rupt planetara la Valea Uzului si asa de bun a fost un prieten :roll: . |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
Terminus75 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Am patit aceeasi chestie de mai multe ori in timpul verii. Dar dupa 2-3 chei a pornit de fiecare data. Pana cand acum vreo doua saptamani sa fie nevoie de vreo 20 de chei.
Ajuns in service, de curand, am intrebat care a fost de fapt problema si ce trebuie sa fac in cazul in care ma reintalnesc cu ea. Se pare ca exista o mufa prin care trece o informatie de la UC la motor. Acea mufa se oxideaza si trebuie zgaltaita de cateva ori pentru a-si veni in ...fire. Pozitionarea ei este pe motor, in dreapta lui cum stai in fata masinii. Poate cineva mai cunoscator decat mine poate detalia... |
-------------------- |
|
costi |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
OK Terminus. Intr-adevar pe acolo unde ai spus tu exista un mufalau .
Concluziile sint urmatoarele: 1. palme la relee si mufalau 2. verificare sigurante 3. verificare mufa demaror undeva pe jos 4. tel la VC sau ACR 5. cheama un prieten 6. tre' sa ne luam "masini" fratilor |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Terminus75 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Ma simt tot mai inclinat spre 6!
|
-------------------- |
|
costi |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu frate, da eu n-am avut Dacia inainte ca ma gindeam de 100 de ori sa-mi iau una daca stiam ce stiu acum. Am avut o Panda de 18 ani pe care am luat-o cu 80.000 Km (da cred ca erau 180.000) si cu care am mers trei ani. In ast' timp am schimbat o baterie, capetele de bara si bujiile (plus intretinerea normala-ulei, filtre, etc).
ATIT. A mers saraca (si mai merge) perfect si nu m-a lasat in drum niciodata. Nici macar nu scirtia sau uda. Parerea mea este ca e total neprofesional sa pui motor & cutie Renault laolalta cu relee, fire, mufe si tot ce tine de electrica, fabricate la Poplaca. Controlul calitatii-faimosul CTC de altadata- e si el plecat un pic si productia tre' sa mearga nu-i asa? Nu vedeti ce scirba au in ei baietii de la Colibasi, de le-au vindut niste strecuratori celor de la Parlament (nu-i vorba ca nici nu meritau ceva mai bun si oricum or sa le vinda salariatilor si-si iau ce vreau muschiu' lor). Din pacate ponoasele le tragem noi cei despre care o agentie specializata de prin Franta spunea ca vorbim Romana-tzigana (apropo de topicul de la cafenea). Hai ai nostri |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
soryn.syryn |
![]() ![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 8 August 06 ![]() |
Am si o DSN Europa 2002 , 51.000 km , revizii conform carte service.
Saptamna trecuta am incercat sa o pornesc dupa 2-3 zile de stationare si surpriza: nu a mai vrut sa porneasca , ledul antidemaraj se stinge corect, dupa 3-4 secunde de la punerea contactului , demarorul functioneaza . Pana acum , nu am patit asa ceva , masina plecand de la sfert de cheie indiferent de temperatura de afara. Am cautat pe forum si am aplicat o parte din metodele prezentate : curatat senzor turatie , verificat sigurante , spray contact peste tot , schimbat relee intre ele etc. Interesant ca dupa ce actionez demarorul si ulterior il opresc se aude un zumzet scurt de la motorasul pas cu pas ( acesta poate cauza o eventuala blocare a pronirii ?). In urma cu 2 saptamani am inlocuit bateria ( am observat ca "meseriasii" au rupt o bucatica din capacul de pe calculator dar nu am dat importanta ... ). Daca ma puteti ajuta cu idei , sugestii , va multumesc anticipat ! ![]() |
--------------------
Renault
Clio
2004 Symbol 1.4 8 v
- AV 00 AVE
|
|
klaus |
![]()
Post
#12
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
soryn.syryn |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 8 August 06 ![]() |
Problema = pompa de benzina avea sita sparta + rezervor cu apa si rugina ... Inlocuit sita + curatat rezervor + "gadilit" pompa . Acum porneste la sfert de cheie . Totul OK.
![]() |
--------------------
Renault
Clio
2004 Symbol 1.4 8 v
- AV 00 AVE
|
|
dispeceru |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 6 August 06 From: Bucuresti ![]() |
soryn , astea le-ai facut in service? m-ar interesa unde si cam cat te-a costat (piese + manopera)
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4 MPi
2008 mdea...
|
|
soryn.syryn |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 8 August 06 ![]() |
Da , in service ( patronul este un meserias pe partea de motoare , fara diagnosticare pe calculator , m-a pus sa dau o cheie si s-a "repezit" direct la furtunul de benzina , care intra la motor) . Cost total 37 lei ( 30 lei manopera + 7 lei filtru de benzina ).
Scuze , atelierul este langa orasul Intorsura Buzaului , asa ca asta nu va ajuta prea mult.. ![]() |
--------------------
Renault
Clio
2004 Symbol 1.4 8 v
- AV 00 AVE
|
|
Emil_iulian |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 11 February 06 ![]() |
Am patit ceva asemanator am fost intr-o duminica la Cernica si cand sa plec seara nu mai pornea bateria buna, motorul invartit, dar nu pornea. Am rezolvat cu telefon la asistenta, era de la cheie care se busise din senin m-au pus sa fac o combinatie de operatiuni ca sa trec peste protectia antidemarajului si asa am reusit sa o pornesc.
|
--------------------
Dacia
Super Nova
- B-14-DDR
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 00:26 |