DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

54 Pages « < 32 33 34 35 36 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> FXT

b76bgaarh
post 25 Nov 2015, 11:03
Post #991


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




e sa isi ia anvelope din Hungaria, mai exact, e la aia in depozit si nu stie ce sa aleaga.

bafta.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 17 May 2016, 20:09
Post #992


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Salutare la toata lumea! cool.gif


Ba baieti, a trecut ceva timp de cand n-am mai dat p-acilea. Sa facem un mic updeit la acest topic dupa care mai discutam si altele, asa ca stati jos si mucles.



Povestea incepe pe undeva prin decembrie , mai exact in ultima zi din an. Eram pe la Tulcea si il asteptam pe var-miu sa iasa de pe nu mai stiu nici eu unde, asa ca arunc o privire pe sub capota la antigel ( ma plictiseam grav). Desfac capacul, cand colo ce sa vezi, o spuma de toata frumusetea.

20151231_103956.jpg

Zic, ma ce spumele marii se intampla? unsure.gif Ceva nu e bine, ia sa caut io pe net. Si dau pe forumuri si pe unde apuc si aflu ca este posibil sa scape gaze pe la garniturile de chiulasa. Zic: ma-sa. Bine ca nu am apucat sa fac distributia. Sun un prieten, sun doi... unii zic ca e condens, altii ca scapa aer. In fine, ajung cu inima stransa acasa si o parchez. Si asa a ramas pana la mijloc de februarie:


20160122_172355.jpg


Asa ca nu-sh ce imi veni mie si ma hotarasc sa ii schimb garniturile, stiind problema pe care o cam are subaru. Asa ca dau cateva telefoane si o programez in service. Zis si facut. O livrez cu cea mai mare incredere celor de la Neortic din pipera. Initial m-am asigurat ca exista om care are experienta pe subaru. Am primit asigurari ca omul respectiv este de toata increderea (a lucrat la mai multe service-uri si am primit asigurari de la mai multi oameni care l-au cunoscut).

Si omu s-a apucat de treaba:

20160209_163900.jpg 20160209_163910.jpg 20160209_164018.jpg



Am comandat un kit de garnituri pentru motor care continea vreo 60 de piese si a costat cam 1500 de lei. Am aflat apoi ca trebuie schimbate kitul de ambreiaj si volanta, asa ca am dat comanda de un ambreiaj Exedy si de o volanta (in jur de 3000 de lei amandoo). Pe langa astea am mai dat comanda si de un kit de distributie (vreo 2500 de lei) , pompa de apa ( fo 900 de lei) bujii NGK Irridium (57 de lei buc), filtru de benzina (vreo 300 de lei), vreo 12 suruburi de chiulasa (50 de lei buc), termostat si inca multe alte maruntisuri.

Cam ce a ramas pe urma:


20160304_171354.jpg 20160416_105111.jpg 20160416_105125.jpg 20160416_105133.jpg 20160416_105228.jpg 20160416_105557.jpg


Prin aprilie nenea a reusit sa termine toata lucrarea. A fost circ: astia in service nu aveau un stand ptr motor, nu aveau cheie speciala Subaru ptr suruburile de la axa cu came. S-a suparat nea asta ca facea drumuri poe banii lui sa imprumute scule. Pana la urma s-a rezolvat.


Factura service-ului a fost 9000 de lei cu tot cu manopera. De la ei am luat distributia, filtru de benzina, suruburile de chiulasa si multe altele. Eu am venit cu kitul de garnituri, kitul de ambreiaj si volanta, bujiile si nu mai stiu ce. Total fo 15000 de lei.

Fericit , am luat masina din service. Motorul foarte silentios. Au curatate si supapele, tachetii reglati, totul bine.. pana a doua zi cand a inceput sa imi curga antigel ca la robinet. M-am dus din nou in service cu ea si i-am tras de urechi, curgea pe la garniturile de sus de la radiator. Aia ca nu e vina lor, ca a stat radiatorul pe uscat si ca e piesa veche si ca ori s-au strans garniturile ori s-au spalat nu stiu ce depuneri de catre noul antigel. In fine, am dat 1800 de lei si am comandat radiator nou (3-5 zile lucratoare).


Toate piesele care au fost schimbate sunt numai piese de origine subaru, d-aia si suma un pic mai mare tongue.gif. Antigelul este singurul care nu este de origine. Am optat ptr un HEPU G12+.


Intr-un final am montat si radiatorul si le-am dat buna ziua, asta dupa ce mi-au si zgariat bara fata la manipulare si am zis sa nu ii mai vad. mad.gif


Next, am zis sa ma preocup de frane: am inlocuit discurile si placutele pe fata. Nu stiu daca am ales chiar bine, dar cineva rog sa imi confirme:


20160418_173212.jpg 20160422_205622.jpg 20160422_202415.jpg 20160422_213819.jpg


Apoi am curatat si franele de pe spate. Rezultat: masina nu mai merge infranata, nu mai scartaie , nu mai trepideaza la franare, franeaza mai bine.

Si de atunci am inceput sa mai merg si cu ea (la tara tongue.gif) :


20160424_110249.jpg 20160424_110308.jpg



Next, am schimbat bieletele anitruliu si bucsele de la bara stabilizatoare de pe spate.

20160429_174733.jpg




De ce? Pentru ca blink.gif


20160430_181126.jpg

Alea ie taiate cu flecsu ca sa iasa. dry.gif


Buon, dupa toate aceste operatiuni am mai ramas si evacurea, care intr-un final a venit (dupa fo 3 sapt):

20160516_195117.jpg


Daca stau sa mai fac un calcul acum , cred ca suma se apropie undeva de 20000 de lei. mellow.gif



Concluzii:

1. Am zis sa fac toate aceste operatiuni ptr ca oricum ar fi venit un moment in care ar fi trebuit sa le fac si decat sa tratez mai bine sa previn
2. Cum spuneam, motorul este mult mai silentios. Evacurea este si ea mai silentioasa.
3. Masina trage mai bine, franeaza mai bine.
4. Ce nu m-am asteptat eu , a scazut consumul: Am facut Bucuresti - Bran si retur cu 4 persoane, portbagaj full si aer conditionat cu un consum de 10.5%, mers cu 110-120km/h. Sincer ma asteptam la 11% - 12%. Asta nu e nimic, dar inainte de acest drum am reusit sa fac 514km cu 43.49L (Bucuresti - Eforie N , 2 pers cu bagaje multe si retur 1 pers fara bagaje),

Per total sunt multumit de lucrare. In rest, bani de benzina sa fie tongue.gif

This post has been edited by UXE: 17 May 2016, 20:09


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 17 May 2016, 20:13
Post #993


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Mai descurajat! Nu mai miau!


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 17 May 2016, 20:14
Post #994


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




I-o clonat careva contu' modelatorului... huh.gif
Și-o mai scris și-un roman întreg...

Bre UXE, din noiembrie 2015 tot scrii la postu' ista? 04.gif

Pies: repară, fă bine, forumu'!

Pies2: acuma am citi tot romanul, adicătelea ți-ai făcut sobar nou din lego?

This post has been edited by gabize: 17 May 2016, 20:38


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 May 2016, 20:22
Post #995


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(UXE @ 17 May 2016, 21:09)
Salutare la toata lumea!  cool.gif
*



Salut!


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 17 May 2016, 21:23
Post #996


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




3 milioane pe filtrul de benzina e cam... fara cuvinte. Un Mahle crezi ca ti-ar fi blocat injectoarele? La ala de ulei inteleg, ca riscurile-s imense, da' la benzina, aer... Sa zici daca pui original Subaru si pe habitaclu.

Radiatorul nou se va duce la randu-i, le place lor sa cedeze nervos la bazinul superior din plastic. Toti pun "ciuning", ca-s integral din aluminiu, si sunt cam pe viata. Si-s semnificativ mai ieftine de 18 milioane. Nu vreau sa cobesc, da' poate data viitoare.

La distributie, pe OEM merita doar cureaua si termostatul. In rest, intinzator original aprox 7 milioane, SKF vreo 2. Si toate merg p-acelasi raport de preturi.

Si mai zic o data si aici: garniturile probabil ca n-aveau nimic. Cand scapa compresie in antigel, vasul de expansiune deverseaza, pentru ca vine aer comprimat in circuit, si cedeaza antigelul, ca e mai inteligent. Adica e diagnostic ce se pune in 2 minute. Pleci cu masina la nivel normal, bagi o repriza de accelerare mai puternica, opresti si te uiti la nivel. Bulele de aer (spuma) e normala, asa functioneaza orice sistem de racire care-i in parametri. Ulei cica nu ajunge veci in antigel la motoarele astea.

Ai dat 200 milioane dar puteai da mai putin.
Apropo, evacuarea cat fu?


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 17 May 2016, 21:35
Post #997


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Tre' sa-ti explice argon cum e cu fiabilitatea, întreținerea și upgradurile.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 17 May 2016, 21:43
Post #998


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Unde e filtrul de benzina la tine, in rezervor, sau afara? Ca poate zic prostii si nu prea aveai de ales.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 18 May 2016, 07:22
Post #999


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Filtru de benzina este pozitionat in rezervor, l-am pus mai mult ca sa protejez pompa (teoretic).

Evacuarea cu tot cu garnitura, tampoane, suruburi si arcuri = 4300 de lei. Tamponul din stanga de pe toba finala care se prinde de piesa aceea metalica nu a putut fi inlocuit, surubul nu s-a putut desface. Asta e.


Spuma aia am vazut-o atunci prima oara , adica dupa 5000 de km de cand am luat masina. Spuma a ramas acolo si dupa ce am ajuns acasa , mers foarte linistit cu morcovu'. Mie mi s-aparut atunci ca miroase putin si a benzina. In fine, m-am luat dupa povestile altor forumuri.

Urmeaza sa ii schimb vasul de lichid de parbriz, ca e crapat. Il am deja. As face un drum pana la BV sa se mai uite la ea si cei de la AK.


Apropo, la cat e limitarea? Dupa ce am schimbat evacuarea i-am dat o mica rafa sa vad cum se aude si am dus-o aproape de 7000.. plm.



--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 18 May 2016, 07:37
Post #1000


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




7200 la EJ20. Puterea maxima la 5600, deci plaja de supraturare imensa.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 18 May 2016, 07:48
Post #1001


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Eu am Ej25 nedumerire.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 18 May 2016, 07:49
Post #1002


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




D-aia am precizat, ca tu ai motorul ala care crapa constant.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 18 May 2016, 07:50
Post #1003


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




ce să mai crape, că e nou-nouț!


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 18 May 2016, 07:55
Post #1004


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




La mine vede o data la cateva luni 5500rpm, maxim!


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 18 May 2016, 08:18
Post #1005


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Ma, voi ăstia cu subaru, speriati orice posesor de reno.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 18 May 2016, 08:23
Post #1006


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Cam scumpa revizia.
Pana la urma era de la garnituri? Chiulasele sunt ok?


Matli, ce zici ca ar crapa la motoarele astea? Eu nu stiu nimic de ele.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 18 May 2016, 08:25
Post #1007


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Doar o persoana mi-a zis ca "s-ar putea" sa fie ceva pe la o garnitura, dar era doar o parere pe o poza. In rest, numai de bine.


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 18 May 2016, 08:26
Post #1008


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Deci 20k lei pe o banuiala? Deci nu-i asa scumpe bemveurile.

This post has been edited by MuciX: 18 May 2016, 08:27


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 18 May 2016, 08:30
Post #1009


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Le-a schimbat, aia e.

Mucics, aici.
Se rup umerii pistoanelor, unde stau segmentii. Foarte raspandit la STI-uri. A respectabilului UXE e mai cuminte.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 18 May 2016, 08:34
Post #1010


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Daca era sa cumpar si sa inlocuiesc doar garniturile de chiulaasa ma costa 1500 - 2000 de lei cu tot cu manopera. Eu m-am cam "intins" cu lucrarea si pe la alte piese ptr ca asa am considerat atunci, si chiar daca nu schimbam garniturile tot le faceam pe celelalte.


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 18 May 2016, 08:35
Post #1011


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




QUOTE(UXE @ 18 May 2016, 09:25)
Doar o persoana mi-a zis ca "s-ar putea" sa fie ceva pe la o garnitura, dar era doar o parere pe o poza.  In rest, numai de  bine.
*


Vezi că lacul pare pe alocuri mătuit, io zic că o revopsire ar fi utilă, să nu care-cumva să prindă rugină. sleep.gif


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 18 May 2016, 10:27
Post #1012


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Wow! Ce scoruri!


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 18 May 2016, 10:36
Post #1013


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Deci clar, i-ati speriat si pe rolleyes.gif posesorii de bemve.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 18 May 2016, 10:45
Post #1014


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Plm, mai luam un peamfeu la banii aia. Sau doo Lagune ca a lui Argon.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 18 May 2016, 10:59
Post #1015


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.227
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(UXE @ 17 May 2016, 21:09)
antigel ( ma plictiseam grav).  Desfac capacul, cand colo ce sa vezi,    o spuma de toata frumusetea. 

20151231_103956.jpg

Zic,  ma ce spumele marii se intampla? unsure.gif  Ceva nu e bine, ia sa caut io pe net. Si dau pe forumuri si pe unde apuc  si aflu ca este posibil sa scape gaze pe la garniturile de chiulasa.
Sun un prieten, sun doi...  unii zic ca e condens, altii ca scapa aer. 

Trebuia sa suni unu' care sa-ti zica ca ai amestecat doua tipuri diferite de antigel. icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 18 May 2016, 11:33
Post #1016


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Scumpa distractia...Brusc Alfa nu mai pare atat de pretentioasa blink.gif


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 18 May 2016, 11:40
Post #1017


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(cdadan @ 18 May 2016, 09:18)
Ma, voi ăstia cu subaru, speriati orice posesor de reno.
*




QUOTE(cdadan @ 18 May 2016, 11:36)
Deci clar, i-ati speriat si pe rolleyes.gif  posesorii de bemve.
*




QUOTE(AndreiMR @ 18 May 2016, 12:33)
Scumpa distractia...Brusc Alfa nu mai pare atat de pretentioasa  blink.gif
*


rolleyes.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 18 May 2016, 11:47
Post #1018


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(maho @ 18 May 2016, 11:59)
Trebuia sa suni pe unu' care sa-ti zica ca ai amestecat doua tipuri diferite de antigel.
*



up.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 18 May 2016, 11:52
Post #1019


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




Acu Matli e destul de priceput in ale sugarului, un sfat de la el nu cred ca strica.


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 18 May 2016, 11:55
Post #1020


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Cand ai problema cu garnitura de chiulasa, nu e normal sa si "fiarba" antigelul in borcan atunci cand accelerezi? Ca daca doar creste debitul de antigel pe furtunul de aductiune, nu vad o problema.

Bine, daca se innegreste uleiul, e altceva.

Cu ani in urma, la Matiz, am ramas fara antigel (de fapt taica-miu, ca eu as fi fost mai atent); dupa completare, antigelul "fierbea" in vas la accelerarea pe loc. Am mai mers asa 2 ani de zile (maxim 10 mii de km), cand, deodata, antigelul s-a innegrit in vas, rezultat al contaminarii. Atunci am schimbat garnitura de chiulasa (alaturi de segmenti noi). Dupa asta n-am mai avut probleme cu "fiertul" antigelului in vas, si nici culoarea nu si-a mai schimbat-o.

This post has been edited by Laurentziu83: 18 May 2016, 11:58


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
54 Pages « < 32 33 34 35 36 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd June 2025 - 09:04
Forum Renault