FXT
![]() ![]() |
FXT
b76bgaarh |
![]()
Post
#991
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|||
UXE |
![]()
Post
#992
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Salutare la toata lumea!
![]() Ba baieti, a trecut ceva timp de cand n-am mai dat p-acilea. Sa facem un mic updeit la acest topic dupa care mai discutam si altele, asa ca stati jos si mucles. Povestea incepe pe undeva prin decembrie , mai exact in ultima zi din an. Eram pe la Tulcea si il asteptam pe var-miu sa iasa de pe nu mai stiu nici eu unde, asa ca arunc o privire pe sub capota la antigel ( ma plictiseam grav). Desfac capacul, cand colo ce sa vezi, o spuma de toata frumusetea. 20151231_103956.jpg Zic, ma ce spumele marii se intampla? ![]() 20160122_172355.jpg Asa ca nu-sh ce imi veni mie si ma hotarasc sa ii schimb garniturile, stiind problema pe care o cam are subaru. Asa ca dau cateva telefoane si o programez in service. Zis si facut. O livrez cu cea mai mare incredere celor de la Neortic din pipera. Initial m-am asigurat ca exista om care are experienta pe subaru. Am primit asigurari ca omul respectiv este de toata increderea (a lucrat la mai multe service-uri si am primit asigurari de la mai multi oameni care l-au cunoscut). Si omu s-a apucat de treaba: 20160209_163900.jpg 20160209_163910.jpg 20160209_164018.jpg Am comandat un kit de garnituri pentru motor care continea vreo 60 de piese si a costat cam 1500 de lei. Am aflat apoi ca trebuie schimbate kitul de ambreiaj si volanta, asa ca am dat comanda de un ambreiaj Exedy si de o volanta (in jur de 3000 de lei amandoo). Pe langa astea am mai dat comanda si de un kit de distributie (vreo 2500 de lei) , pompa de apa ( fo 900 de lei) bujii NGK Irridium (57 de lei buc), filtru de benzina (vreo 300 de lei), vreo 12 suruburi de chiulasa (50 de lei buc), termostat si inca multe alte maruntisuri. Cam ce a ramas pe urma: 20160304_171354.jpg 20160416_105111.jpg 20160416_105125.jpg 20160416_105133.jpg 20160416_105228.jpg 20160416_105557.jpg Prin aprilie nenea a reusit sa termine toata lucrarea. A fost circ: astia in service nu aveau un stand ptr motor, nu aveau cheie speciala Subaru ptr suruburile de la axa cu came. S-a suparat nea asta ca facea drumuri poe banii lui sa imprumute scule. Pana la urma s-a rezolvat. Factura service-ului a fost 9000 de lei cu tot cu manopera. De la ei am luat distributia, filtru de benzina, suruburile de chiulasa si multe altele. Eu am venit cu kitul de garnituri, kitul de ambreiaj si volanta, bujiile si nu mai stiu ce. Total fo 15000 de lei. Fericit , am luat masina din service. Motorul foarte silentios. Au curatate si supapele, tachetii reglati, totul bine.. pana a doua zi cand a inceput sa imi curga antigel ca la robinet. M-am dus din nou in service cu ea si i-am tras de urechi, curgea pe la garniturile de sus de la radiator. Aia ca nu e vina lor, ca a stat radiatorul pe uscat si ca e piesa veche si ca ori s-au strans garniturile ori s-au spalat nu stiu ce depuneri de catre noul antigel. In fine, am dat 1800 de lei si am comandat radiator nou (3-5 zile lucratoare). Toate piesele care au fost schimbate sunt numai piese de origine subaru, d-aia si suma un pic mai mare ![]() Intr-un final am montat si radiatorul si le-am dat buna ziua, asta dupa ce mi-au si zgariat bara fata la manipulare si am zis sa nu ii mai vad. ![]() Next, am zis sa ma preocup de frane: am inlocuit discurile si placutele pe fata. Nu stiu daca am ales chiar bine, dar cineva rog sa imi confirme: 20160418_173212.jpg 20160422_205622.jpg 20160422_202415.jpg 20160422_213819.jpg Apoi am curatat si franele de pe spate. Rezultat: masina nu mai merge infranata, nu mai scartaie , nu mai trepideaza la franare, franeaza mai bine. Si de atunci am inceput sa mai merg si cu ea (la tara ![]() 20160424_110249.jpg 20160424_110308.jpg Next, am schimbat bieletele anitruliu si bucsele de la bara stabilizatoare de pe spate. 20160429_174733.jpg De ce? Pentru ca ![]() 20160430_181126.jpg Alea ie taiate cu flecsu ca sa iasa. ![]() Buon, dupa toate aceste operatiuni am mai ramas si evacurea, care intr-un final a venit (dupa fo 3 sapt): 20160516_195117.jpg Daca stau sa mai fac un calcul acum , cred ca suma se apropie undeva de 20000 de lei. ![]() Concluzii: 1. Am zis sa fac toate aceste operatiuni ptr ca oricum ar fi venit un moment in care ar fi trebuit sa le fac si decat sa tratez mai bine sa previn 2. Cum spuneam, motorul este mult mai silentios. Evacurea este si ea mai silentioasa. 3. Masina trage mai bine, franeaza mai bine. 4. Ce nu m-am asteptat eu , a scazut consumul: Am facut Bucuresti - Bran si retur cu 4 persoane, portbagaj full si aer conditionat cu un consum de 10.5%, mers cu 110-120km/h. Sincer ma asteptam la 11% - 12%. Asta nu e nimic, dar inainte de acest drum am reusit sa fac 514km cu 43.49L (Bucuresti - Eforie N , 2 pers cu bagaje multe si retur 1 pers fara bagaje), Per total sunt multumit de lucrare. In rest, bani de benzina sa fie ![]() This post has been edited by UXE: 17 May 2016, 20:09 |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
corbex |
![]()
Post
#993
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Mai descurajat! Nu mai miau!
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
gabize |
![]()
Post
#994
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
I-o clonat careva contu' modelatorului...
![]() Și-o mai scris și-un roman întreg... Bre UXE, din noiembrie 2015 tot scrii la postu' ista? ![]() Pies: repară, fă bine, forumu'! Pies2: acuma am citi tot romanul, adicătelea ți-ai făcut sobar nou din lego? This post has been edited by gabize: 17 May 2016, 20:38 |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
argon |
![]()
Post
#995
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#996
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
3 milioane pe filtrul de benzina e cam... fara cuvinte. Un Mahle crezi ca ti-ar fi blocat injectoarele? La ala de ulei inteleg, ca riscurile-s imense, da' la benzina, aer... Sa zici daca pui original Subaru si pe habitaclu.
Radiatorul nou se va duce la randu-i, le place lor sa cedeze nervos la bazinul superior din plastic. Toti pun "ciuning", ca-s integral din aluminiu, si sunt cam pe viata. Si-s semnificativ mai ieftine de 18 milioane. Nu vreau sa cobesc, da' poate data viitoare. La distributie, pe OEM merita doar cureaua si termostatul. In rest, intinzator original aprox 7 milioane, SKF vreo 2. Si toate merg p-acelasi raport de preturi. Si mai zic o data si aici: garniturile probabil ca n-aveau nimic. Cand scapa compresie in antigel, vasul de expansiune deverseaza, pentru ca vine aer comprimat in circuit, si cedeaza antigelul, ca e mai inteligent. Adica e diagnostic ce se pune in 2 minute. Pleci cu masina la nivel normal, bagi o repriza de accelerare mai puternica, opresti si te uiti la nivel. Bulele de aer (spuma) e normala, asa functioneaza orice sistem de racire care-i in parametri. Ulei cica nu ajunge veci in antigel la motoarele astea. Ai dat 200 milioane dar puteai da mai putin. Apropo, evacuarea cat fu? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
cdadan |
![]()
Post
#997
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Tre' sa-ti explice argon cum e cu fiabilitatea, întreținerea și upgradurile.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Muttley |
![]()
Post
#998
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Unde e filtrul de benzina la tine, in rezervor, sau afara? Ca poate zic prostii si nu prea aveai de ales.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
UXE |
![]()
Post
#999
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Filtru de benzina este pozitionat in rezervor, l-am pus mai mult ca sa protejez pompa (teoretic).
Evacuarea cu tot cu garnitura, tampoane, suruburi si arcuri = 4300 de lei. Tamponul din stanga de pe toba finala care se prinde de piesa aceea metalica nu a putut fi inlocuit, surubul nu s-a putut desface. Asta e. Spuma aia am vazut-o atunci prima oara , adica dupa 5000 de km de cand am luat masina. Spuma a ramas acolo si dupa ce am ajuns acasa , mers foarte linistit cu morcovu'. Mie mi s-aparut atunci ca miroase putin si a benzina. In fine, m-am luat dupa povestile altor forumuri. Urmeaza sa ii schimb vasul de lichid de parbriz, ca e crapat. Il am deja. As face un drum pana la BV sa se mai uite la ea si cei de la AK. Apropo, la cat e limitarea? Dupa ce am schimbat evacuarea i-am dat o mica rafa sa vad cum se aude si am dus-o aproape de 7000.. plm. |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1000
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
7200 la EJ20. Puterea maxima la 5600, deci plaja de supraturare imensa.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
UXE |
![]()
Post
#1001
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu am Ej25
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1002
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
D-aia am precizat, ca tu ai motorul ala care crapa constant.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
gabize |
![]()
Post
#1003
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
ce să mai crape, că e nou-nouț!
|
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
UXE |
![]()
Post
#1004
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
La mine vede o data la cateva luni 5500rpm, maxim!
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
cdadan |
![]()
Post
#1005
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Ma, voi ăstia cu subaru, speriati orice posesor de reno.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1006
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Cam scumpa revizia.
Pana la urma era de la garnituri? Chiulasele sunt ok? Matli, ce zici ca ar crapa la motoarele astea? Eu nu stiu nimic de ele. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
UXE |
![]()
Post
#1007
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Doar o persoana mi-a zis ca "s-ar putea" sa fie ceva pe la o garnitura, dar era doar o parere pe o poza. In rest, numai de bine.
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1008
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Deci 20k lei pe o banuiala? Deci nu-i asa scumpe bemveurile.
This post has been edited by MuciX: 18 May 2016, 08:27 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1009
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Le-a schimbat, aia e.
Mucics, aici. Se rup umerii pistoanelor, unde stau segmentii. Foarte raspandit la STI-uri. A respectabilului UXE e mai cuminte. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
UXE |
![]()
Post
#1010
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca era sa cumpar si sa inlocuiesc doar garniturile de chiulaasa ma costa 1500 - 2000 de lei cu tot cu manopera. Eu m-am cam "intins" cu lucrarea si pe la alte piese ptr ca asa am considerat atunci, si chiar daca nu schimbam garniturile tot le faceam pe celelalte.
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
gabize |
![]()
Post
#1011
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
|
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
SiloS |
![]()
Post
#1012
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.293 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Wow! Ce scoruri!
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
cdadan |
![]()
Post
#1013
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Deci clar, i-ati speriat si pe
![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#1014
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Plm, mai luam un peamfeu la banii aia. Sau doo Lagune ca a lui Argon.
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
maho |
![]()
Post
#1015
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.227 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(UXE @ 17 May 2016, 21:09) antigel ( ma plictiseam grav). Desfac capacul, cand colo ce sa vezi, o spuma de toata frumusetea. 20151231_103956.jpg Zic, ma ce spumele marii se intampla? ![]() Sun un prieten, sun doi... unii zic ca e condens, altii ca scapa aer. Trebuia sa suni unu' care sa-ti zica ca ai amestecat doua tipuri diferite de antigel. ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
AndreiMR |
![]()
Post
#1016
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Scumpa distractia...Brusc Alfa nu mai pare atat de pretentioasa
![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
MuciX |
![]()
Post
#1017
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1018
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#1019
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
Acu Matli e destul de priceput in ale sugarului, un sfat de la el nu cred ca strica.
|
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#1020
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Cand ai problema cu garnitura de chiulasa, nu e normal sa si "fiarba" antigelul in borcan atunci cand accelerezi? Ca daca doar creste debitul de antigel pe furtunul de aductiune, nu vad o problema.
Bine, daca se innegreste uleiul, e altceva. Cu ani in urma, la Matiz, am ramas fara antigel (de fapt taica-miu, ca eu as fi fost mai atent); dupa completare, antigelul "fierbea" in vas la accelerarea pe loc. Am mai mers asa 2 ani de zile (maxim 10 mii de km), cand, deodata, antigelul s-a innegrit in vas, rezultat al contaminarii. Atunci am schimbat garnitura de chiulasa (alaturi de segmenti noi). Dupa asta n-am mai avut probleme cu "fiertul" antigelului in vas, si nici culoarea nu si-a mai schimbat-o. This post has been edited by Laurentziu83: 18 May 2016, 11:58 |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd June 2025 - 09:04 |